Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
http://www.ps3hype.nl/images/stories/0000kz2-unlocks.pngMilloin aukeaa medic ja sabouter (luokkia) ?
Kiintolevylle suoraan tallennus ei valitettavasti ole mahdollista, eli vaatii erillisen kaappauslaitteen.Oliko tossa spektatorissa suoraan nauhotus pleikan kovalevylle, vai pitääkö erikseen kaappaa kuva ulkoseen nauhotus vehkeeseen?
Nettipeli on kyllä aivan mahtava! N. 4 tuntia peliä takana ja oon ollu koko ajan listan kärjessä. Heti eka pelikin alko tapolla, eikä kuolemalla. Nyt tappoja jotain 24 enemmän kuin kuolemia, wohoo. Ja ihan just tulee 4. rank.
Suosittelen tulemaan hauki servulle jos kaipaat tasoa etkä sielä ole vielä ollut nimittäin siellä ei kärjessä ihan niin helposti pyöritä...
Juu, tämä on kyllä ylittänyt odotukset monin verroin, kerrankin niin päin. Paranee vain mitä paremmin pääsee itse tähän sisään, ja tuntemaan mappeja yms.Kerpeles ku on koukuttava nettipeli tässä. Paras mitä konsoleilla olen pelannut! Tunnelma on aina katossa ja on niin hektistä tuo meno että ei tahdo leposyke pysyä
Legendaarista.Käytännössä kaikki johtuu odotettuakin suuremmasta suosiosta, eli siis valtavasta käyttäjien aiheuttamasta rasituksesta palvelimille.
Pelin tuottaja Seb Downie on taas antanut vähän tilannepäivitystä. Botit on tosiaan disabloitu toistaiseksi custom-peleistä kokonaan, ja GG harkitsee moderaattoriensa kanssa, mitä tehdä bottien avulla statsejaan kasvattaneille puijareille.
Koska Killzone.com:issa on niinkin hieno ominaisuus että voit seurata jälkikäteen pelaamasi pelit, tuskin on GG:lle mahdottomuus poistaa statsit niiltä pelaajilta jotka ovat tehneet huoneet pelkästään boteille ja itselleen.Tuskimpa ne pelaajille mitään tekevät.
Sehän oli vain pelissä olleen ominaisuuden käyttöä eikä missään nimessä huijaus.
Olethan tietoinen että saat pisteitä muistakin tekemistäsi kuin tapoista?Nyt on pelattuna nettipeliä noin 6 tuntia ja vasta aukesi medic.Huoh Noin 2000 tappoa sabouteriin
--->Back to Resistance