Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Killzone 2 - keskustelu pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jryi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Yksinhän noita botteja vastaan ei voi pelata niin, että siitä kertyneet pisteet kartutaisivat rankkia. Sellaisessa käsityksessä olen ainakin elänyt, että vaatisi vähintään kaksi pelaajaa. No, ei se kyllä ole kovin vaikeaa tehdä servua salasanalla, jonne vaan kaveri mukaan.
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Just pistin pelin päälle ja pukkasi päivitystä. Mitähän tuolla on korjattu?
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Koska Killzone.com:issa on niinkin hieno ominaisuus että voit seurata jälkikäteen pelaamasi pelit, tuskin on GG:lle mahdottomuus poistaa statsit niiltä pelaajilta jotka ovat tehneet huoneet pelkästään boteille ja itselleen.

Multiplayer-pelimuodossa on tarkoitus pelata muita ihmispelaajia vastaan. Botteja vastaan voit pelata Skirmish-pelimuodolla.

Siltikin kyseessä on vain peliin laitetun ominaisuuden hyödyntäminen, ei huijaus.
Olisivat sitten jättäneet onlinesta botit kokonaan pois ja laittaneet skirmishiin co-opin.

NikoFin:
Poistivat botit moninpelistä.
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Siltikin kyseessä on vain peliin laitetun ominaisuuden hyödyntäminen, ei huijaus.
Olisivat sitten jättäneet onlinesta botit kokonaan pois ja laittaneet skirmishiin co-opin.
Aika samoilla linjoilla täällä. Aika hankala kuvitella etteikö GG:n kaverit olisi tuota ajatelleet yhtään. Ja kun porsaanreiän jättää, niin monet sitä tietysti käyttää.
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Aika samoilla linjoilla täällä. Aika hankala kuvitella etteikö GG:n kaverit olisi tuota ajatelleet yhtään. Ja kun porsaanreiän jättää, niin monet sitä tietysti käyttää.
No ilmeisesti eivät olleet ajatelleet, koska ottivat sen nyt pois koska jengi käytti sitä pelkästään rank uppiin.:rolleyes:

Hieno ajatus että saa moninpeliin enemmän porukkaa jos ihmisiä ei ole linjoilla, mutta joku rajoitus siihen olisi pitänyt laittaa että esim. keskenään kaverilistoilla olevat eivät voi tehdä omaa bottihuonetta.

rattipaa sanoi:
Siltikin kyseessä on vain peliin laitetun ominaisuuden hyödyntäminen, ei huijaus.
Niin, joka on muita kohtaan epäreilua. Onko niin että kuulut noihin bottipelureihin kun noin sitä puollustat?
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Juu on toi kyl iha perseest ku nyypät käyttää bottei hyväksee.. Itte oon vaa pari kertaa törmänny botteihin servereillä.. Yleensä ihan randomilla meen jonnekki. Nyt on Majurin arvo ja edetään suht hitaasti ja varmasti. Pioneerinä on tullut pojoja ihan simona ja tulee varmasti jatkossa.
Ja ne serverit missä oon bottei nähnyt, niin niitä ei oo ollu kuin pari ja loput sit ihan oikeita ihmisiä (ainakin tietääkseni). No mut, pääasia et enään ei törmäillä botteihin onlinen puolella.

Olis kyllä ihan oikein et vois pudottaa rankkii vähän niillä pelaajilla, jotka on noitte bottien kaa kikkaillu. Täs pelis kumminki tonne korkeimpaan rankkiin pääsee aika suht nopeasti. Itekki tehny kovasti duunii et pääsen sniperiin käsiks ;)
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Just pistin pelin päälle ja pukkasi päivitystä. Mitähän tuolla on korjattu?

Heivattiin botit pois, näin pari servua joissa nostettiin rankkia niiden avulla. Bottejahan pystyi modifioimaan mielensä mukaan ja laittamaan ne sinne maalitauluiksi. Vasta veteran-tasolla niistä oli enemmän vastusta.

Eilen oli taas pelit suomiporukalla ja avoimesta mikistä kuulin vastustajan puheet erään talon alakerrasta "Tää on mun talo!" ja se tuli niin "Euroopan omistaja" -tyylillä, että repesin nauramaan ja vastapuolella Dekkari teki samoin. Oli pakko hylätä hyvä väijytyspaikka ja lähteä pois, tähtäyksestä ei olisi tullut mitään naurun tarttumisen myötä.

On muuten äärimmäisen kivaa juosta boost-pillerin kanssa vihollisten läpi ja murjoa ne hakkaamalla kumoon matkalla. Saa pikavauhtia Ninja-nauhat ja pistoolitapot sen avulla. Tuosta on kovasti hyötyä etenkin propaganda-kapulaa viedessä, sen kun pistää menemään ja harva osuu täydessä vauhdissa.
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Heivattiin botit pois, näin pari servua joissa nostettiin rankkia niiden avulla. Bottejahan pystyi modifioimaan mielensä mukaan ja laittamaan ne sinne maalitauluiksi. Vasta veteran-tasolla niistä oli enemmän vastusta.

Eilen oli taas pelit suomiporukalla ja avoimesta mikistä kuulin vastustajan puheet erään talon alakerrasta "Tää on mun talo!" ja se tuli niin "Euroopan omistaja" -tyylillä, että repesin nauramaan ja vastapuolella Dekkari teki samoin. Oli pakko hylätä hyvä väijytyspaikka ja lähteä pois, tähtäyksestä ei olisi tullut mitään naurun tarttumisen myötä.

On muuten äärimmäisen kivaa juosta boost-pillerin kanssa vihollisten läpi ja murjoa ne hakkaamalla kumoon matkalla. Saa pikavauhtia Ninja-nauhat ja pistoolitapot sen avulla. Tuosta on kovasti hyötyä etenkin propaganda-kapulaa viedessä, sen kun pistää menemään ja harva osuu täydessä vauhdissa.

Mites sen boosti systeemin saa auki?? Luin siitä aikasemmin, mut en saanu selkoo et miten sen saa auki...
 
Vastaus: Failzone 2 - keskustelu pelistä

Onhan tuo näyttävä peli edelleen. Verkkopelissä kyllä huomasi, että pelit paranivat huomattavasti, kun pelaajamäärää laskettiin sieltä 32:sta reiluun kymmeneen. Tutuhkolla porukalla jaksoi jopa pelata, eikä toiminta ollut pelkkää päätöntä juoksemista ja älytöntä mättöä.

En siltikään usko, että jaksaisin tätä kovin pitkään pelata. Omintakeiset kontrollit vaatisivat liikaa omistautuneisuutta. Ärsyttää, kun on jo kaksi kertaa saanut noita expoja huorata ja nyt piti alottaa jälleen alusta. Vähän puuduttaa tuo pelkällä rynkkymiehellä pelaaminen.

Pelin suomalainen mainos on muutan aivan jäätävä. Visarin puhe suomennettuna taustalla...
 
Vastaus: Failzone 2 - keskustelu pelistä

Boosti aukeaa Assault-luokan kanssa samaan aikaan.

Ahaa... Parin rankin päässä avautuu vasta toi Assault systeemi...

Onhan tuo näyttävä peli edelleen. Verkkopelissä kyllä huomasi, että pelit paranivat huomattavasti, kun pelaajamäärää laskettiin sieltä 32:sta alle reiluun kymmeneen. Tutuhkolla porukalla jaksoi jopa pelata, eikä toiminta ollut pelkkää päätöntä juoksemista ja älytöntä mättöä.

En siltikään usko, että jaksaisin tätä kovin pitkään pelata. Omintakeiset kontrollit vaatisivat liikaa omistautuneisuutta. Ärsyttää, kun on jo kaksi kertaa saanut noita expoja huorata ja nyt piti alottaa jälleen alusta. Vähän puuduttaa tuo pelkällä rynkkymiehellä pelaaminen.

Pelin suomalainen mainos on muutan aivan jäätävä. Visarin puhe suomennettuna taustalla...

Olihan se hauskaa mitä tuli pelattua 3 vs 3, ja sit myöhemmin vähän isommalla porukalla.

Pitää laittaa mikki laturiin niin pääsis puhumaankin jotain... Tulis hieman sitä taktiikkaa lisää peliin...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Paavin ja muutaman muun kanssa meni nyt meikäläiseltä Killzone 2:n verkkopelineitsyys ihan julkisilla servereillä. Mukavaa oli, eikä kontrollien kanssa ollut mitään ongelmia. Tosin kuulun niihin, joille yksinpelinkin kontrollit iskostuivat selkäytimeen ihan kertalaakista. Se että en välillä osu edes ladon seinään - ollessani ladon sisällä - johtuu ihan omasta kyvyttömyydestäni. Ja kyllähän se varmaan vastustajillekin aiheutti hilpeitä hetkiä, kun parin metrin päässä oli parikin vihua, ja onnistuin haulikolla ampumaan niiden jätkien välistä. :)

Hieman vajaan tunnin session jälkeen oli hyvä fiilis. KDR oli "huikea" 0,65, ja varmaan ensimmäistä kertaa minkään FPS-pelin verkkopelihistoriassa sain neljä tappoa putkeen. Jep, sen tason säheltäjä olen. ;) Killzone.comista kävin vielä katselemassa battle replayn kahinoistamme. Hauska ominaisuus, mutta ei tällainen taktiikasta mitään tajuamaton noista ainakaan mitään uutta opi.
 
Vastaus: Failzone 2 - keskustelu pelistä

Ahaa... Parin rankin päässä avautuu vasta toi Assault systeemi...



Olihan se hauskaa mitä tuli pelattua 3 vs 3, ja sit myöhemmin vähän isommalla porukalla.

Pitää laittaa mikki laturiin niin pääsis puhumaankin jotain... Tulis hieman sitä taktiikkaa lisää peliin...

Isommalla porukalla tulee yleensä mentyä enemmän yksin. Pienemmällä porukalla tunnelma on selvästi tiiviimpi;)

Pidän tästä pelistä päivä päivältä enemmän. Mahtavaa menoa!
 
Vastaus: Failzone 2 - keskustelu pelistä

Isommalla porukalla tulee yleensä mentyä enemmän yksin. Pienemmällä porukalla tunnelma on selvästi tiiviimpi;)

Pidän tästä pelistä päivä päivältä enemmän. Mahtavaa menoa!

Oltiinhan sitä Paavin ja TT-2k:n kans samassa squadissa, ja aika paljon mentiin porukassa.

Medic:inä sitä tuli ite paahdettua, veripusseja viskoen ympäriinsä.. :D

Mulla on aika non-stoppina tullu pelattua viime päivät. Ja ei oo kertaakaan tullu sellasta oloa ettei jaksa enää... Eli hyvältä näyttää toistaiseks.

Sais vaan nopsaa sen snipu luokan auki...
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Boosti on vähän turhan ylivoimanen joihinki pikku kenttiin S&Rää pelatessa =/

Ja huomasin että mistään muualta ei kyllä löydy yhtä montaa engineeriä pelissä, kuin hauki servuilla. :cool:
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Pelissä on todella hyvät klaani-matsi mahdollisuudet, kannattaa mennä "klaani"->"turnaukset" jossa kelaa listaa alaspäin niin pitkää kunnes tulee "ilmottautumiset käynnissä". Ilmottautuu turnaukseen (Joita on tällä hetkellä todella paljon) ja eikun matsia pelaamaan! :)
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Boosti on vähän turhan ylivoimanen joihinki pikku kenttiin S&Rää pelatessa =/

Ja huomasin että mistään muualta ei kyllä löydy yhtä montaa engineeriä pelissä, kuin hauki servuilla. :cool:

Kuulostaa tutulta, aina vain haulikot käytössä. Open-servereillä myös aika yleistä, varsinkin ahtaissa kentissä.

Täytyypä muuten kysyä, että onko kukaan saanut Boost-pilleriin niitä nauhoja? Siinä sanotaan, että kymmenen kertaa kun käyttää yhden pelin aikana, niin saa nauhan ja toistaa sen ne kahdeksan kertaa, niin voi yhdistää boostin toisen kitin kanssa. Tuli käytettyä ahkerasti, mutta eivät kerry. Sama tilastojen kanssa, niiden mukaan ei ole esimerkiksi yhtään laitettua spawnipistettä (Taktikko/Majuri) tai ilmatorjuntaa (lentäviä botteja). Muutenkin niin turhauttavaa pelata Assaultilla, kun käytössä ei ole kuin kranaatinheitin tai sinko, haluaa jo eroon tuosta.

Alkuillasta oli tosin hauska tilanne, kun siinä aavikkokentässä oli body count menossa ja molemmat puolet räimivät toisiaan sillan molemmin puolin ja ruumiita tuli. Vastapuoli lähti sitten etenemään ja meillä oli spawnipiste siinä sillalla. Aattelin, että nyt pistetään ranttaliksi ja syntymän jälkeen heitin boostin päälle ja ryntäsin kaikkien vihollisten ohi vauhdilla ja heittimen voimalla kaatui jotain 4-5 vihua samaan läjään ja pari vielä pistoolilla ja kranuilla. Oli jokseenkin koomista kuunnella sitä kiroilua ja naureskella, kun kaikki kääntyivät ampumaan minua ja joukkuetoverit tykittivät vihuja selkään. Tuon jälkeen pitikin poistua servulta vähin äänin erän päätyttyä, moista kranuheitinpelleilyä ei katsottu hyvällä. Pitihän sitä silti kerran kokeilla.
 
Ylös Bottom