Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Killzone 2 - keskustelu pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jryi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Tuli tuolla Pelaajaboardilla käväistyä ja huh,huh mitä menoa. Eihän tällanen kessun reppana mahtanut mitään. Pitänee mennä toisten kessujen kanssa vielä vähän reenailee. Keskimäärin 5 sek välein tuli jalat oikaistua.
Noh, kohta luutnatti. Täältä tullaan vielä. :)
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Guerrillan Seb "motherh666" Downien kärsivällisyys kontrolliasioista itkevien perään alkaa olla jo loppumaisillaan. :P

Eli ehkä jotain muutosta tulee, ehkä ei, mutta asiasta on turha toistaiseksi jankuttaa yhtään enempää. Henk.koht. en voisi olla enempää samaa mieltä. ;)

Edelleen näemmä kontrolleista puhetta. No, itseäni lainaten ja samalla ihmetellen, että miksei palloa anneta pelaajien käsiin. Vai pitääkö tässä ruveta ajattelemaan, että jo 80 luvulla kehitetty analogi tekniikka joka on kyllä digi syntsiinkin saatu (kuten alla olevasta kuvasta näkyy), on vain yksinkertaisesti liikaa multiytimisten fullhd mega-konsoleiden peleissä. Tuolla ei voisi pelin raskauden tuntuun vaikuttaa, mutta deadzonesta alku kiihtyvyyteen ja vähän muutakin voitaisiin säätää kuten haluaa vaikka codia tai jopa wolfestainia matkien.

Itse vielä harjoittelen hedareita ja alkaahan tuo jo pikkuhiljaa onnistua. Luulen että kyllä tästä vielä hyvä tulle kunhan vaan ehtis harjoitteleen. Ja sorry kun pitää vielä jauhaa. Asia on alkanut kiinnostaa lähinnä tekniseltä puoleltaan. (lue: Rotta etsii täydellisen fps -pelin alkulähdettä)

Kun tänne on näitä ajatuksia heitelty, niin mitäs sanotte siitä, jos tattien kontrolli säätöihin saataisiin syntikoista tuttu envelope käyrä. Tämä ei olisi mitenkään mahdotonta toteuttaa ja sillä saisi kontrollit juuri sellaiseksi kuin haluaa. Tuli vain mieleen kun tuota Killzonea on niin haukuttu kontrolleista.

Selvennyksenä vielä, että tuo envelope käyrä olisi kuin kuvaaja jonka x-akseli olisi aika ja y-akseli olisi kääntymisen nopeus. Ja heti kun tattia vääntää liike nopeus kehittyisi kuvaaja tietojen mukaisesti.

tuossa esimerkki, x-akseli on aika ja y-akseli äänen voimakkuus:
ni5envelopes.l.jpg
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Killzone 2:n kontrolleja tahi ohjattavuutta ei saa muuttaa. Niihin on jo tottunut nyt niin hyvin ja niiden erilaisuudesta jaksaa vinkua vaan jotkut ihme epelit. Toimii mahtavasti.

By the way, tuo haulikko onkin aivan mahtava! Tappaa monestikin yhdestä osumasta ja ennen kuin joutu kolmea tyyppiä vastaan, peli oli jo menetetty. Mutta ei kun oli nyt haulikko kourassa, niin rauhallinen, mutta nopea tähtäys ja bang - eka kuollut, toinen bang - toka kuollut ja vielä kolmannenkin sain kaatumaan. Energiaakaan menettämättä. :-]

Eli engineer on tällä hetkellä kyllä ehdottomasti se paras classi.
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Oli mukava peli.Pisteitä tuli 93 (body countissa taposta 3p mitallin takia)(voittto oli joten 1.5 kertaa 62p)

Heittelin taktikolla droideja itelle tueksi kun napsin vihollisia niitten basen lähellä.Voitto osittain johtui että kukaan ei ollut ylikersanttia korkea arvoisempi.Death/Kill ratio oli luokkaa 5-8/35-40

Paras peli aikoihin

43 pinnaa eversti-luutnanttiin

Kohta saan himoitun saboteeri luokan
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Killzone 2:n kontrolleja tahi ohjattavuutta ei saa muuttaa. Niihin on jo tottunut nyt niin hyvin ja niiden erilaisuudesta jaksaa vinkua vaan jotkut ihme epelit. Toimii mahtavasti.

By the way, tuo haulikko onkin aivan mahtava! Tappaa monestikin yhdestä osumasta ja ennen kuin joutu kolmea tyyppiä vastaan, peli oli jo menetetty. Mutta ei kun oli nyt haulikko kourassa, niin rauhallinen, mutta nopea tähtäys ja bang - eka kuollut, toinen bang - toka kuollut ja vielä kolmannenkin sain kaatumaan. Energiaakaan menettämättä. :-]

Eli engineer on tällä hetkellä kyllä ehdottomasti se paras classi.

joops, pikaista nerffausta odotellessa :rolleyes:suuri osa mapeista on niin ahtaita ja shottis sen verran OP ettei muita classeja/aseita tahdo nähdäkään servuilla kuin näitä janttereita haulikkometällä..
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Ah, tänään sain vihdoin sen korkeimman rankin- kenraalin, ja sen mukana Scout classin!..CoDissa olin mielestäni mahtava sniputtamaan, ja tykkään siitä paljon, mutta tällä kz2 sniperillä ei osu sitten millään. Pitäisi kai opetella käyttämään kunnolla.

Ohjaus oli alussa hiukan kankeaa, mutta siihen tottui jo ekojen pelien jälkeen.

Mainio peli kerrassaan, paras fps pitkään aikaan
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Ah, tänään sain vihdoin sen korkeimman rankin- kenraalin, ja sen mukana Scout classin!..CoDissa olin mielestäni mahtava sniputtamaan, ja tykkään siitä paljon, mutta tällä kz2 sniperillä ei osu sitten millään. Pitäisi kai opetella käyttämään kunnolla.

...

Muistithan pitää ohjaimen vakaana, ettei tähtäin heilu kauheena. ;D
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

mahtava peli kertakaikkiaan, varsinkin netissä. ainut miinus mielestäni on kartat mitkä on sekavia ja ahtaita. vasta pääsin ylikersantiksi joten pelattavaa piisaa itselleni joka pelaan välillä vaan kun töistä pääsen tunnin kaksi joten mulla ainakin menee vielä monta iltaa rattosasti killzonen parissa.

game on!!
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Nyt tuli eversti-luutnantti.Sitten saboteeri :cool:

Hyvä yhdistelmä medic ja ilmatuki.Kantsii testata.
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Jiihaa, viimeinkin alkaa saamaan auki näitä betassa käytettyjä lempileluja, niistä parhaana Havaitse&Merkkaa. Kyseessä on snipun kakkostoiminto eli tutkapyyhkäisy, jolla saa kaikki näkyvissä olevat viholliset merkattua näkyviin kuvaruudun alueelta, myös verhoutuneet. Parasta siinä on kantomatka, havainto tehdään niin kaukaa kuin näkymää vain piisaa.

Näkipä suomiservulla sellaisenkin kummallisuuden, että kaksi ilmassa lentävää bottiani tekivät kuusi (!!!!) tappoa noin 20 sekunnin sisään, taisivat ajoittaa ampumisensa juuri oikealla hetkellä vihollisia kohti ja kivasti tuuria mukana. Siinä oli parit spawnisavut vierekkäin ja kova taistelu menossa. Harmittavasti oikein kukaan ei jutellut mitään, jokseenkin tylsää pelata ilman taktisia ohjeita. Sooloilun lomassa piti vain avata nauhoja, oli jotain puuhaa.
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Nyt alkanu tästä Killzonenen monin pelistä päästä jyvälle ja tekis mieli pelata suomi servuja. Eli mitenkäs pääsen näille?? Esim. tämä hauki servu.
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Nyt alkanu tästä Killzonenen monin pelistä päästä jyvälle ja tekis mieli pelata suomi servuja. Eli mitenkäs pääsen näille?? Esim. tämä hauki servu.

Vaikea tapa eli teet searcheja erinäköisillä kriteereillä kunnes napsahtai... vaihtoehtoisesti omaat kaveriporukan jossa joku pelaa aina suomiservulla kun sellainen on auki :)
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Suomiservuilla loukattua itsetuntoa käytiin paikkailemassa Germaniassa ja taas voi hyvillä mielin laskea pään tyynyyn.

Illan pelit Taktikkona, loistava classi! Tämä kaveri yksin ratkaisun avaimia, kun pelimuodosta riippuen saavat spawnipisteet uudet taktiset sijoituksensa. Jos oikein ilkeä tahtoo olla, heittää sen vihun spawnin viereen ja jää ihastelemaan sitä lähitaistelun riemua tässä pelissä :)
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Itse sen verran n00b olen vielä tässä että juuri Pioneeri-classin sain : D Mutta tämänastisen perusteella on kyseessä yksi parhaista FPS-peleistä ikinä. Nettipelin nauhat/mitalit lisäävät mukavasti motivaatiota pelaamiseen. Nauhasysteemi oli täysin hanurista Resistance 2:ssa verrattuna tähän : (

Saa nähdä millaista se luvattu lisäsisältö oikein on :P toivottavasti ainakin edullista : )
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Näkipä suomiservulla sellaisenkin kummallisuuden, että kaksi ilmassa lentävää bottiani tekivät kuusi (!!!!) tappoa noin 20 sekunnin sisään, taisivat ajoittaa ampumisensa juuri oikealla hetkellä vihollisia kohti ja kivasti tuuria mukana. Siinä oli parit spawnisavut vierekkäin ja kova taistelu menossa. Harmittavasti oikein kukaan ei jutellut mitään, jokseenkin tylsää pelata ilman taktisia ohjeita. Sooloilun lomassa piti vain avata nauhoja, oli jotain puuhaa.

Joo huomasin itsekkin että tactician on paras classi pelissä jos haluaa voittoja eikä vain tuijottaa omia tappolukujaan :)

Ja suomiservulla (8vs8) dronet toimi yllättävänkin hyvin toisin kuin 32man matseissa... siellä kun joku aina tuppaa ampumaan ne alas jo alueelle lentäessä :)
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Taktikko on kyllä hyvä.Kannattaa heitellä spawni savuja vihujen baseen.Pisteitä taktikolla ei juurikaan saa.
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

On tämä vaan koukuttava peli. Yksinpeliä pelasin vain n. 20min kunnes hyppäsin onlineen ja olin heti aivan myyty. Ei olisi millään halunnut äsken lopettaa, kun oli päässyt ohjaukseen hyvin sisälle ja tappoja sateli koko ajan. Siellä tilastojen kärjessä taisin olla jokaisessa mapissa (pakko pysyä pois suomiservuilta ettei omatunto koe kolausta :D...no ei). Reilut pari tuntia ehdin mättää ja juuri ylennyin Master Sergeantiksi. Juuri tällaista uutta FPS:sää kaipasinkin (siis jotain hyvää CoDin lisäksi), joten eiköhän tätä tule mätettyä AINAKIN seuraavan CoDin ilmestymiseen asti. Tämän hetken fiiliksen perusteella ehdoton viiden tähden peli.
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Jiihaa, viimeinkin alkaa saamaan auki näitä betassa käytettyjä lempileluja, niistä parhaana Havaitse&Merkkaa. Kyseessä on snipun kakkostoiminto eli tutkapyyhkäisy, jolla saa kaikki näkyvissä olevat viholliset merkattua näkyviin kuvaruudun alueelta, myös verhoutuneet. Parasta siinä on kantomatka, havainto tehdään niin kaukaa kuin näkymää vain piisaa.

Näkipä suomiservulla sellaisenkin kummallisuuden, että kaksi ilmassa lentävää bottiani tekivät kuusi (!!!!) tappoa noin 20 sekunnin sisään, taisivat ajoittaa ampumisensa juuri oikealla hetkellä vihollisia kohti ja kivasti tuuria mukana. Siinä oli parit spawnisavut vierekkäin ja kova taistelu menossa. Harmittavasti oikein kukaan ei jutellut mitään, jokseenkin tylsää pelata ilman taktisia ohjeita. Sooloilun lomassa piti vain avata nauhoja, oli jotain puuhaa.

Oho!! 6 tappoa?!?

Omasta mielestä noi lentovärkit kaipais vielä hieman hiomista... Aika hyödyttömiä on ollu tähän asti...
 
Ylös Bottom