Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Guerrillan Seb "motherh666" Downien kärsivällisyys kontrolliasioista itkevien perään alkaa olla jo loppumaisillaan.
Eli ehkä jotain muutosta tulee, ehkä ei, mutta asiasta on turha toistaiseksi jankuttaa yhtään enempää. Henk.koht. en voisi olla enempää samaa mieltä.
Kun tänne on näitä ajatuksia heitelty, niin mitäs sanotte siitä, jos tattien kontrolli säätöihin saataisiin syntikoista tuttu envelope käyrä. Tämä ei olisi mitenkään mahdotonta toteuttaa ja sillä saisi kontrollit juuri sellaiseksi kuin haluaa. Tuli vain mieleen kun tuota Killzonea on niin haukuttu kontrolleista.
Selvennyksenä vielä, että tuo envelope käyrä olisi kuin kuvaaja jonka x-akseli olisi aika ja y-akseli olisi kääntymisen nopeus. Ja heti kun tattia vääntää liike nopeus kehittyisi kuvaaja tietojen mukaisesti.
tuossa esimerkki, x-akseli on aika ja y-akseli äänen voimakkuus:
Killzone 2:n kontrolleja tahi ohjattavuutta ei saa muuttaa. Niihin on jo tottunut nyt niin hyvin ja niiden erilaisuudesta jaksaa vinkua vaan jotkut ihme epelit. Toimii mahtavasti.
By the way, tuo haulikko onkin aivan mahtava! Tappaa monestikin yhdestä osumasta ja ennen kuin joutu kolmea tyyppiä vastaan, peli oli jo menetetty. Mutta ei kun oli nyt haulikko kourassa, niin rauhallinen, mutta nopea tähtäys ja bang - eka kuollut, toinen bang - toka kuollut ja vielä kolmannenkin sain kaatumaan. Energiaakaan menettämättä. :-]
Eli engineer on tällä hetkellä kyllä ehdottomasti se paras classi.
Ah, tänään sain vihdoin sen korkeimman rankin- kenraalin, ja sen mukana Scout classin!..CoDissa olin mielestäni mahtava sniputtamaan, ja tykkään siitä paljon, mutta tällä kz2 sniperillä ei osu sitten millään. Pitäisi kai opetella käyttämään kunnolla.
...
Nyt alkanu tästä Killzonenen monin pelistä päästä jyvälle ja tekis mieli pelata suomi servuja. Eli mitenkäs pääsen näille?? Esim. tämä hauki servu.
Näkipä suomiservulla sellaisenkin kummallisuuden, että kaksi ilmassa lentävää bottiani tekivät kuusi (!!!!) tappoa noin 20 sekunnin sisään, taisivat ajoittaa ampumisensa juuri oikealla hetkellä vihollisia kohti ja kivasti tuuria mukana. Siinä oli parit spawnisavut vierekkäin ja kova taistelu menossa. Harmittavasti oikein kukaan ei jutellut mitään, jokseenkin tylsää pelata ilman taktisia ohjeita. Sooloilun lomassa piti vain avata nauhoja, oli jotain puuhaa.
Jiihaa, viimeinkin alkaa saamaan auki näitä betassa käytettyjä lempileluja, niistä parhaana Havaitse&Merkkaa. Kyseessä on snipun kakkostoiminto eli tutkapyyhkäisy, jolla saa kaikki näkyvissä olevat viholliset merkattua näkyviin kuvaruudun alueelta, myös verhoutuneet. Parasta siinä on kantomatka, havainto tehdään niin kaukaa kuin näkymää vain piisaa.
Näkipä suomiservulla sellaisenkin kummallisuuden, että kaksi ilmassa lentävää bottiani tekivät kuusi (!!!!) tappoa noin 20 sekunnin sisään, taisivat ajoittaa ampumisensa juuri oikealla hetkellä vihollisia kohti ja kivasti tuuria mukana. Siinä oli parit spawnisavut vierekkäin ja kova taistelu menossa. Harmittavasti oikein kukaan ei jutellut mitään, jokseenkin tylsää pelata ilman taktisia ohjeita. Sooloilun lomassa piti vain avata nauhoja, oli jotain puuhaa.