Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Killzone 2 - keskustelu pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jryi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Miten noilla Turreteilla saa 5 tappoa per matsi? Hyvä jos edes yhden tapon saa. Pitää varmaan tehdä peli ja mennä bottien kanssa heilumaan. Voisivat hieman parantaa kestävyyttä.

Helposti asettelemalla ne oikein ja mapeissa missä on ylikulkusiltoja niin kannattaa asetella ne paikkoihin joissa ei yleensä kuljeta missä silti on täysi näkyvyys alatasolle.

Itse sain eilen yhdessä kentässä ainakin yli 10 tappoa joista syystä tai toisesta tuntui usein olevan jryi :)
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

miten tuon radecin saa tapettua:mad:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

miten tuon radecin saa tapettua:mad:

(HUOM! Älä lue, jos et halua itse ratkaista... Tämä siis aika lopussa peliä...)

Itse ainakin menin sinne alakerroksen syvennykseen ("eteläpäähän" - niitä syvennyksiä taitaa tavallaan olla kaksi siellä seinän luona - "vasen" ja "oikea") niin, että selkä oli seinää vasten, eikä Radec voinut siis ilmestyä ja hyökätä ainakaan takaa tai aivan suoraan sivuilta.
Olin sitten koko ajan valmiina, ja aloin ampua Radecia kun se ilmestyi ja rynni kohti (välissä sitten aina nopea lataus, ettei patit lopu kesken suolausta - sitähän pitää ampua kunnolla ennenkuin se taas "katoaa" ja kohta hyökkää uudestaan). Voi olla, että joudut myös ottamaan hieman "etua", sillä kun näet Radecin edessä, niin voi olla jo liian myöhäistä ampua (jossain myös luki, että voi yrittää antaa sille vain aseen perää - melee siis). Hyvä on tosiaan "osua" mieheen heti alusta loppuun kun se hyökkää.
Tein tätä tietyn ajan, jonka jälkeen se "jäi" (ei enää hyökännyt) sinne yläkerrokseen meneville portaille ja ampui sieltä. Suolasin sitten sitä pari kertaa alhaalta hyvän matkan päästä (varovasti) ja se lopulta riitti kaatamaan äijän.
Sitä en tiedä voiko se toinen heppu (kaveri siis) vaikuttaa peliin, jos sitä pitää käydä virvoittamassa yms. Sitten voi mennä pasmat sekaisin.
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Asiaan: Onko ihmisillä sellaisia ongelmia Kz2:ssa, että äänet pätkii välillä pahastikin: heti alussa "Team Epsilon, Team Epsi -Epsilon!"... Nettipelissäkin joka ikinen kerta kun uuden tehtävän selostus alkaa niin tulee mm. "Bodyco -count!"
Täällä ei nyt ihan noin usein, mutta suunnilleen kerran päivässä rupeavat äänet suhisemaan jostain syystä n. 15 sekunniksi. En kyllä tiedä onko tuo vain jonkun mikistä johtuvaa häiriötä, kun kuuluu vähän väliä trophy-kilahduksia muilta.

Noissa nauhojen hankinnassa auttaa kummasti kun sattuu löytymään peli, jossa pelinaloittaja on jaksanut vääntää kuhunkin pelimuotoon käytettävää aikaa pidemmäksi kuin niissä vakiovaihtoehdoissa.

E1: Nyt on muuten jo pari kertaa tapahtunut niin, että minut on tapettu kun minulla on ollut kranu kädessä ja vieressä on ollut kaveri joka on kuollut minun kranuun vaikka pelissä ei ole FF päällä. Bugiko?

E2: "Taas" jääty peli, vaikka vasta eka kerta tänään olikin eikä ollut edes valeasu päällä tai edes kyseinen classi käytössä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Jöö itsekkin pelin olen hankkimassa lähipäivinä. Mutta asiaan : Miten nopeasti toi kehitys tapahtuu , että tuleeko niitä badgeja nopeasti jos saa koko ajan hyviä statseja? kyllästyykö classeihin?
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Ärsyttää noi kranut, kun semmosen virittää ja heti kun viskaa niin oma kiilaa eteen ja kranu lentää päin helvettiä, pahimmassa tapauksessa omaan syliin :) Muutenkin ärsyttää nuo omat välillä kun blokkiivat ovia...juuri silloin kun on paniikissa juoksemassa karkuun :D
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Onko tänää pelaajaboard auki?

Ïtse juuri tuolla boardeilla lueskelin, että kyllähän ne tänäänkin pistää karkelot pystyyn, nyt enemmän panostetaan tiimipelaamiseen. Pystyssä varmaan nyt on jo, mutta joskus 19 jälkeen viimeistään...
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Nyt aukesi saboteeri.Sillä on mukava tappaa snipuja.Muilla luokilla ei saa hoideltua snipuja mutta ne päästä viereen kun luulee omaksi.
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Onkos jengi keräilly noita intel document tiedostoja ja katsellu niitten sisältöä? Pitäs päästä nyt vähän kattelee mut on noi sivut niin perhanan jumissa.

Oli kyl aika vaikea tänään alkaa pitkäst aikaa pelaamaa tarinaa sil suht jäykällä ja tahmealla ohjauksella.. Kun oli niin tottunut tuohon nettipelin ohjaustuntumaa ni kestää taas vähän totutella. Nyt ku nettiongelmaa pukkaa yms ni tota tarinaa kannatta pelailla ja keräillä trophyi.

Vois alkaa myös kattelee sitä et jos alottais sotasankarilla pelaamaa.. Tiiän sen jo etukätee et ei tuu olee kovinkaan helppoa jossain kohdissa.. nimim. Veteraanilla pelannut :D
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Tuleeko muille niitä buusti nauhoja ite en saa kerättyä niitä mitenkään vaikka vedän aina buustin päälle kun se on mahdollista, täl classilla tulee kyl tappoja kivasti ku rynnii buustilla vihujen tukikohtaan ja vetelee singolla:D
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Tuleeko muille niitä buusti nauhoja ite en saa kerättyä niitä mitenkään vaikka vedän aina buustin päälle kun se on mahdollista, täl classilla tulee kyl tappoja kivasti ku rynnii buustilla vihujen tukikohtaan ja vetelee singolla:D

Eikös se ole niin että kukaan pelaajista ei saa niitä "buusti nauhoja" ja että GG korjaisi tämän asian seuraavaan päivitykseen.. tai sitten olen taas nähnyt erikoisia unia :D
Mielenkiinnosta on pakko kysyä että onko kz2:n moninpelissä pelaajilla mahdollisuutta potkia nämä kiroilevat ja tahallista team-killiä aiheuttavat ipanat ulos? Samaan tapaan kuin esim. MGO:ssa
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Hostaajaa tarvitaan jos halutaan tänään saada Suomi pelit pystyyn!! Eli jos on nopea netti niin piustäkää servu pystyyn ja ilmotelkaa...
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Vihdoin sain ekan doubleshotin, haulikolla yhdellä kudilla kahta tyyppiä päähän.
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Vihdoin sain ekan doubleshotin, haulikolla yhdellä kudilla kahta tyyppiä päähän.

Mä oon onnistunut tossa jo muutaman kerran ;) Jotain yli 10 killstreakkeikin olen onnistunut vetelee pelkäl haulikolla. Onse vaa niin kunkku ase! Mut on toi sniper ylivoimaisesti siistein ase koko pelissä. Vielä yksi rankki ylöspäin ja sillon päästään sniputtelemaan ;)
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Pelaajaboard servu on taas pystyssä. Salasana on kokis.

Pelaajia: 24
Pelimuodot: Assasination, search&destroy, Capture & Hold,
Kartat: pyrrhus rise, salamum market, helghan industries, blood gracht, radec academy,
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Hostaajaa tarvitaan jos halutaan tänään saada Suomi pelit pystyyn!! Eli jos on nopea netti niin piustäkää servu pystyyn ja ilmotelkaa...
Ei se taida olla hostaajasta kiinni toi, käsittääkseni KZ2:lla on omat palvelimet johon otetaan yhteys myös peliä tehtäessä.

Peli vaan pystyyn, ja kun alkaa tympimään ni lähtee vaan meneen. Homma pysyy pystyssä ja meno jatkuu pelissä entisenlaisena.
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Itellä tuli ongelmia tän pelin kaa. Pelikuva jäätyy aina tietyssä kohtaa, mutta äänet jäävät päälle. Tharsiksen jalostamolla pian sen jälkeen kun ämpärimatkustelu on ohitse ja kylmännyt kolme punasimmua seuraavassa huoneessa missä on intelkaavake pöydällä. Poistun huoneesta, laskeuden portaat alas peli jumittuu siihen paikkaan ämpärikuljetushihnan alle. Olen bootannut koneen pariin otteeseen ja peli jäätyy aina samassa kohtaa. Ennen jäätymistä peli lataa itseään hetken ja sen jälkeen lyö kuvan jumiin.
Onko neuvoja? Levykkeessä ei näytä olevan mitään jälkiä.
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Jöö itsekkin pelin olen hankkimassa lähipäivinä. Mutta asiaan : Miten nopeasti toi kehitys tapahtuu , että tuleeko niitä badgeja nopeasti jos saa koko ajan hyviä statseja? kyllästyykö classeihin?
>Eemeli_Cod4
>Cod4
>Cod

Hyviä statteja tulee kuin liukuhihnalta, vetää vaan täysillä ympäri karttaa ja roiskii sinnepäin jos jossain jotain liikkuu. Mutta Call of Dutyn pelaajana varmasti ownaat heti alusta saakka. :D

Ja sitten siihen todellisuuteen. Jos verkkopelikokemuksesi perustuu pelkästään PS3:lla pelattuihin CoD sarjan peleihin voit olla varma että kyyti on aluksi kovaa.
Kaikki badget eivät perustu "statteihin"
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Noin!

Just olin vetänyt yli 30min (4x10min) pelin jollain US servulla. Tappoja varmaan lähemmäs sata ja pisteitä ties miten paljon. Sitten tulee Error 5012 ja yhteys poikki. Nyt jäi ribbonit saamatta ja mukava läjä pisteitä. :mad:
 
Ylös Bottom