Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Killzone 2 - keskustelu pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jryi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Ja taktikko on englanniksi...engineer? vai? Ja miten se laitetaan sillä?
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Nyt tuli testattua tuo Hauki servukin. Tosin vain yhden matsin ehdin nyt vetämään alusta loppuun. Eipä ollut kovin ruuhkaista tuolla...taisi olla joku 3 vs. 2 ja parhaillaan 3 vs 3 matsit. Helppo voittohan sieltä tuli ;)

Ps. PSN IDni on Hurja_Lari. Törmäskö joku muhun tuolla äskettäin?

Täytyy ostaa tuo headset, jotta voi kommentoida takaisin. Harmittaa, kun ei voi sanoa tuolla mitään. Onhan toi siistimpää, kun pystyy juttelemaan suomea. Harmi, ettei tuolla nyt ollut ton enempää porukkaa, mutta ehkä illemmalla.

Osaako joku suositella mulle jotain hyvää bluetooth headsettiä? Perustelut (ja hintatiedot) mukaan pliis. En halua mitään aivan crapistä, eli puheesta pitää saada selvää. En kuitenkaan ole valmis maksamaan maltaita, sillä rahatilanteeni on heikko. Paljon noi ylipäätään muuten edes maksaa? (sori off-topicista)...
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Nyt tuli testattua tuo Hauki servukin. Tosin vain yhden matsin ehdin nyt vetämään alusta loppuun. Eipä ollut kovin ruuhkaista tuolla...taisi olla joku 3 vs. 2 ja parhaillaan 3 vs 3 matsit. Helppo voittohan sieltä tuli ;)

Ps. PSN IDni on Hurja_Lari. Törmäskö joku muhun tuolla äskettäin?

Täytyy ostaa tuo headset, jotta voi kommentoida takaisin. Harmittaa, kun ei voi sanoa tuolla mitään. Onhan toi siistimpää, kun pystyy juttelemaan suomea. Harmi, ettei tuolla nyt ollut ton enempää porukkaa, mutta ehkä illemmalla.

Osaako joku suositella mulle jotain hyvää bluetooth headsettiä? Perustelut (ja hintatiedot) mukaan pliis. En halua mitään aivan crapistä, eli puheesta pitää saada selvää. En kuitenkaan ole valmis maksamaan maltaita, sillä rahatilanteeni on heikko. Paljon noi ylipäätään muuten edes maksaa? (sori off-topicista)...

Hauki servulla on yleensä ollu paljon porukkaa, kun oon pelannu.

Multa löytyy toi sonyn oma bluutuut headsetti. Ihan toimiva kapistus.Hyvin kuuluu ja muutkin saa selvää mun puheesta. 40e varmaan maksaa, tai voi saada halvemmallakin maybe.
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Osaako joku suositella mulle jotain hyvää bluetooth headsettiä? Perustelut (ja hintatiedot) mukaan pliis. En halua mitään aivan crapistä, eli puheesta pitää saada selvää. En kuitenkaan ole valmis maksamaan maltaita, sillä rahatilanteeni on heikko. Paljon noi ylipäätään muuten edes maksaa? (sori off-topicista)...

http://www.konsolifin.net/bbs/showthread.php?t=38268
Tuolta pitäis löytyä.
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Miksei tule sitä henkiintuomis badgea vaikka olen reilusti yli 5 kaveria pelastanut??
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Miksei tule sitä henkiintuomis badgea vaikka olen reilusti yli 5 kaveria pelastanut??

Ootko varma ettet ole jo saanut 8 sellaista? Muista myös se että ne badget ei vissiinkään tallennu jos yhteys katkeaa kesken pelin..

Mulla kyllä kävi tänään niin et olin saanut jo 5x zoomin sniperiin kun mul oli niitä 'tarkka-ampuja' merkkei vain 7/8. Pari kertaa kun yhteys katkesi kesken matsin niin jäi saamatta.. Mutta en ole varma siitä et tallentuuko nuo pisteet jos yhteys katkeaa (tietääkseni ei.)

Ai hemmetti ku noi killzonen omat sivut on vieläki tosi hitaita.. Kestää esim sisäänki kirjautuessa älyttömän kauan. Dääm :( No jooh.. Pääasia et toimivat joten kuten!
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Auto-aim, kiitos kun tulit mukaan peliin, olinkin jo ihmetellyt että miten *askat pelaajat pärjäävät ilman sinun armotonta apuasi, mutta nyt annat heillekin mahdollisuuden. Silti vilpittömästi toivon että poistuisit yhtä nopeasti kuin tulitkin, vaikka seuraavan päivityksen yhteydessä. Kiitos.
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Auto-aim, kiitos kun tulit mukaan peliin, olinkin jo ihmetellyt että miten *askat pelaajat pärjäävät ilman sinun armotonta apuasi, mutta nyt annat heillekin mahdollisuuden. Silti vilpittömästi toivon että poistuisit yhtä nopeasti kuin tulitkin, vaikka seuraavan päivityksen yhteydessä. Kiitos.

Eli sinun havaintojesi perusteella patchin jälkeen mukaan on tullut autoaim jota aijemmin ei ollut? En ole kyllä rautatähtäimellä huomannut sen enempää autoaimia kun aikaisemminkaan ja lonkalta ammuttaessa autoaimia on ollut mukana ihan selvästi alusta lähtien. Toisin sanoen ainakaan itse en ole huomannut että patchi oisi autoaimiin vaikuttanut millään tavalla. (EDIT: paitsi haulikon autoaimia vähentäen)
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Eli sinun havaintojesi perusteella patchin jälkeen mukaan on tullut autoaim jota aijemmin ei ollut? En ole kyllä rautatähtäimellä huomannut sen enempää autoaimia kun aikaisemminkaan ja lonkalta ammuttaessa autoaimia on ollut mukana ihan selvästi alusta lähtien. Toisin sanoen ainakaan itse en ole huomannut että patchi oisi autoaimiin vaikuttanut millään tavalla. (EDIT: paitsi haulikon autoaimia vähentäen)

Use the google Luke. Eli en nyt postaa tänne videoita jossa kerrotaan ja näytetään miten toimii auto-aim KZ2:ssa, vai pitäiskö sano lock on aim. Kävin eilen "privalla" yhden kaverin kanssa tuota testaamassa ja se toimii todella hyvin, jopa pistoolilla saa headshotteja pitkän matkan päästä. Pelailin myös huvikseen muutamat matsit ja kyllä näkee miten nopeesti jengi tajuaa youtubesta noita käydä opettelemassa. Itse aion pitää pelistä taukoa siihen asti kun tuo korjataan.
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Use the google Luke. Eli en nyt postaa tänne videoita jossa kerrotaan ja näytetään miten toimii auto-aim KZ2:ssa, vai pitäiskö sano lock on aim. Kävin eilen "privalla" yhden kaverin kanssa tuota testaamassa ja se toimii todella hyvin, jopa pistoolilla saa headshotteja pitkän matkan päästä.

Vai että semmosta räpläämistä. Totaniin, liekkö tolla mitään tekemistä patchin kanssa. En minä ainakaan tommosta tullut testanneeksi ennen enkä jälkeen patchin. Kaikkia ne ihmiset keksii. Toivottavasti tuo jotenkin saatas fixattua. Paras tietty olis ku aim assisti poistettaisi lonkaltakin kokonaan, jolloin tuo kikkailu ei toimisi, mutta sitten todennäkösesti taas alkaisi valitus siitä kun kukaan ei osu mihinkään...
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Vai että semmosta räpläämistä. Totaniin, liekkö tolla mitään tekemistä patchin kanssa. En minä ainakaan tommosta tullut testanneeksi ennen enkä jälkeen patchin. Kaikkia ne ihmiset keksii. Toivottavasti tuo jotenkin saatas fixattua. Paras tietty olis ku aim assisti poistettaisi lonkaltakin kokonaan, jolloin tuo kikkailu ei toimisi, mutta sitten todennäkösesti taas alkaisi valitus siitä kun kukaan ei osu mihinkään...

Luultavasti toi on ollut mukana jo alusta asti, mutta se on keksitty vasta näinkin myöhään. Ja mistä sitä tietää miten kauan jotkut on ton tiennyt, mutta nyt vasta se on kuitenkin youtuben kautta levinnyt niin paljon että sitä ei voi olla huomaamatta kun pelaa. Kaikenlainen auto-aimi pitäisi poistaa kokonaan.
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Luultavasti toi on ollut mukana jo alusta asti, mutta se on keksitty vasta näinkin myöhään. Ja mistä sitä tietää miten kauan jotkut on ton tiennyt, mutta nyt vasta se on kuitenkin youtuben kautta levinnyt niin paljon että sitä ei voi olla huomaamatta kun pelaa. Kaikenlainen auto-aimi pitäisi poistaa kokonaan.

En hoksannut demossa nitkuttaa tuota nappia, mutta kyllä kyseinen tähtäin apu joka tuon mahdollistaa oli demossakin. Ja huomattavasti voimakkaampana. Ziikailkaapas nyt netissä, että kuinka moni naksuttaa tähtäin nappia. Tämän pitäis näkyä siinä, että hahmo nykii asetta lonkalta tähtäin asentoon. Jahka tuo tuubi video tuosta leviää, niin taitaa olla vastassa tuutin täydeltä nykijöitä.

Jos nyt olen käsittänyt tämän oikein, niin tämähän on ihan p**** juttu.:(
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Tota mulle on vielä mysteeri että kun luo klaanin niin miten frendit pystyy liittymään siihen?
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Sinko on naurettava nyyppätykki, joka pitää saada koko pelistä helvettiin. Ennustan myös, että snipujen tason noustessa niistä tulee monessa mapissa ihan naurettavan ylivoimasia.

Toisaalta tavalliset käsikranaatit on alitehosia. Kranaatinheitin on jopa osattu tasapainottaa hyvin, se ei ole liian tehokas, mutta silti hyvä jyräysase tietyissä tilanteissa.
 
Ylös Bottom