Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Killzone 2 - keskustelu pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jryi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Kertokaapas että mitenkäs toi spot & mark toimii? :o

Käsittääkseni toimii siten, että kun painat sitä digitaalista suuntanäppäitä oikealle, niin kaikki näkökentässäsi olevat viholliset (ja turretit tms) skannautuvat ja näet ne jonkin aikaa valkoisina risteinä (vaikka menisivät seinän taakse piiloon). Samalla käsittääkseni näiden skannattujen vihollisten koordinaatit lähetetään kaikille sinun joukkuekavereillesi eli he näkevät nämä tutkassaan.
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Saako tuon kyvyn jostain mitalista? öhh.... Ei mulla ainakaan wörki.
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Saako tuon kyvyn jostain mitalista? öhh.... Ei mulla ainakaan wörki.

Se on sen scoutin kakkos ability. Eli siis joo mitalista saa. Sun pitää tappaa ensin tarpeeks porukkaa näkymättömänä (olisko ollut 5 tappoa yhdessä matsissa yhteensä 8 kertaa?). ihan samalla tavalla kuin kaikilla hahmoluokilla (assaulttia lukuunottamatta) se kakkos ability pitää ensin ansaita.
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Hmm, otin menusta hudin ja tähtäimen pois näkyvistä ja laitoin tektitykset ja vinkit (tips) näkymään. Aloitin kampanjan veteraanilla mutta ei näy tekstitykset eikä mitkään vinkit? Mutta onko niin ettei veteraanilla noita kuulukkaan näkyä? Ruudulla ei näy yhtään mitään hudia, tekstejä, tähtäintä, ammusten määrää, vinkkejä, ohjeita.. Kuuluuko tuon olla noin? =)
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Hmm, otin menusta hudin ja tähtäimen pois näkyvistä ja laitoin tektitykset ja vinkit (tips) näkymään. Aloitin kampanjan veteraanilla mutta ei näy tekstitykset eikä mitkään vinkit? Mutta onko niin ettei veteraanilla noita kuulukkaan näkyä? Ruudulla ei näy yhtään mitään hudia, tekstejä, tähtäintä, ammusten määrää, vinkkejä, ohjeita.. Kuuluuko tuon olla noin? =)
Hudin laittaminen offille poistaa ruudulta kaikki näköalaa haittaavat tekijät myös tekstitykset.
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Käykääs joskus noissa salasanasuojatuissa peleissä katselijan roolissa.
Tänään seurailin mm. uskomatonta stattien parantelua ja erään nimeltämainitsemattoman klaanin glitchausta :D
Toivottavasti pelin tekijät käy myös noissa peleissä katselemassa että mistä kohdasta pääsee ulos pelialueelta.

Harmi että ei itsellä ole mahdollisuutta tallentaa videona noita juttuja mitä niissä näkee. Vois tehdä kunnon "hall of shame" kokoelman ja laittaa jou tuubiin kaikkien nähtäväksi.
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Kuudennen ribbonin(se 10 tappoa per kierros) jälkeen oli 5x zoomi käytettävissä. Ei tarvinnut tehdä täyttä kahdeksaa kappaletta. Tulevat varmaan korjaamaan tuon, mutta toivottavasti kerkeän saamaan täydet 8 ribbonia siihen mennessä. On muuten huomattavasti helpompi saada tappoja tuolla tarkemmalla kiikarilla.
Eilen tuli ensimmäinen turret ribboni :). Ovat varmaan jotain viilausta tehneet turreteille (tai hyvää tzägää :p).
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

... Eilen tuli ensimmäinen turret ribboni :). Ovat varmaan jotain viilausta tehneet turreteille (tai hyvää tzägää :p).

Lällätislää meitsi saikin niitä kolme ;) Tosin varmaan auttoi kun muutamassa pelissä olin melkein ainoa engineer meitin puolella ja sain kolme turrettia pystyyn vierekkäin.
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Boosti-ribbonit tuottaa eniten vaikeuksia. Taitaa olla oikein 1 kappale jo.
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Joo ei rajoitu tuo auto-aimi tuohonkaan, tosin tuo toinen auto-aim ei ole niin paha sillä pelaaja täytyy olla jo tähtäimessä. Eli eilen tuli yksinpeliä taas jatkettua ja huomasin kun helgast meni hieman "hajanaiseen suojaan joka muodostui kolmesta putkesta jotka olivat sen verran erillään että hahmosta näkyi vähän selkää. noh tähtäsin niin että tähtäimen keskikohta oli putkessa mutta myös helgastin selkä oli tähtäin ristikon sisällä ja naputin kertalaukauksia. Eikös se vaan se luotien "hajonta" oudosti mennyt juuri putkien välistä vaikka tähtäimen keskikohta oli putkessa.

Tai sitten päähenkilö tykkää pitää tähtäimensä asetuksia hieman väärässä kohtaa :D
pieni vika tosin mutta kyllä vähän ihmetty silti.
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Upea yksinpeli, jonka todellakin haluaa vetäistä vielä uusiksi uudemman kerran. Aluksi vähän pelkäsi miten 'uskottavasti' tämä ISA:n ja Helghastien välinen kuumottelu tuodaan pelaajalle, jotta siihen jaksaisi eläytyä mukaan ja vetää tarina läpi tunteella. Hyvin se kuitenkin meni. Vastassa on tuttua käsivarsinauhaa myöten avaruuden fasistit, joiden typografia ja visuaalinen ilme on suoraan lainaa menneen vuosisadan hirmuhallinnoilta, ja niitähän riittää.

Loppunäytöksessä lainataan jo kuvia Golgatalta.

Jossain vaiheessa tuli mieleen se sama ahaa -elämys, joka aikanaan kohtasi ensimmäistä Half-lifeä pelattaessa, kun koneen ohjaama jalkaväki osasi tehdä muutakin kuin vain kuikkia yhden laatikon takaa tai rynniä suoraan tulta kohden. Nämä penteleet vaihtavat suojaa ja hajaantuvat kranaattitulen alta. Eivät omaa kuitenkaan mitään raukkamaisia seinien läpi näkeviä röngtensilmiä.

Työkaluja tarjotaan runsaskätisesti, missään vaiheessa ei ollut niistä pulaa. Aseista löytyy yleensä vaihtoehto rauhalliselle scopettajalle tai haulikon kanssa etukenossa räimijälle. Laserpyssyköitä ei näy, vaikka sähkötuikkuja kylläkin.

Kannattaa käydä poimimassa jo tämän pohjalta. Siihen päälle vielä erinomainen verkkopeli ja selittelyt ei enään auta :D Tarvittaessa saa tekstityksen suomeksi.
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Käykääs joskus noissa salasanasuojatuissa peleissä katselijan roolissa.
Tänään seurailin mm. uskomatonta stattien parantelua ja erään nimeltämainitsemattoman klaanin glitchausta :D
Toivottavasti pelin tekijät käy myös noissa peleissä katselemassa että mistä kohdasta pääsee ulos pelialueelta.

Harmi että ei itsellä ole mahdollisuutta tallentaa videona noita juttuja mitä niissä näkee. Vois tehdä kunnon "hall of shame" kokoelman ja laittaa jou tuubiin kaikkien nähtäväksi.

Itse ainakin olen tuota harrastanut ;D Tarkoitatko kenties minua ;) Itse en kuitenkaan statteja parantele vaan haluan saada mixattua hahmon kuin hahmon. Statteja turha parantaa 1v1 :P
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Itse ainakin olen tuota harrastanut ;D Tarkoitatko kenties minua ;)

Ootko kenties "nimeltämainitsemattomassa" klaanissa? :rolleyes:

Ite en kyl ymmärrä mitä järkee tässäkin pelissä on alkaa päddäämään statseja. Kun kenraali rankin saavuttaminen ei kestäny kuin hetken. Ja noita ribboneita sun muita ropisee vähän väliä...
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Ootko kenties "nimeltämainitsemattomassa" klaanissa? :rolleyes:

Ite en kyl ymmärrä mitä järkee tässäkin pelissä on alkaa päddäämään statseja. Kun kenraali rankin saavuttaminen ei kestäny kuin hetken. Ja noita ribboneita sun muita ropisee vähän väliä...

No sehän riippuu mitä klaanii tarkotetaa... Ei Vaan Osaa [eVo] Ite oikeestaa ottanu muutakun ilmatuki ja pistooli mitalit. Ei oikee toi ilmatuki tapa mitää ku ei pelaa 32 pelaajan servuilla vaan max 16 pelaajaa. Pistoolei nyt taas harvemmin tulee käytettyy ja lähinnä klaanimatsei varten pitäny saaha noi. Ei noille top klaaneille muuten tunnu pärjäävän :D Onhan toi Commando Elite kerran voitettu ja Legalice Cannabis :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Käykääs joskus noissa salasanasuojatuissa peleissä katselijan roolissa.
Tänään seurailin mm. uskomatonta stattien parantelua ja erään nimeltämainitsemattoman klaanin glitchausta :D
Toivottavasti pelin tekijät käy myös noissa peleissä katselemassa että mistä kohdasta pääsee ulos pelialueelta.

Harmi että ei itsellä ole mahdollisuutta tallentaa videona noita juttuja mitä niissä näkee. Vois tehdä kunnon "hall of shame" kokoelman ja laittaa jou tuubiin kaikkien nähtäväksi.

Lolololololololol ja lol!

Hitsi mitä nobo porukkaa. Ribbonit on törkeän helppo hankkia (paitsi air support). On noloo jos niitä ei saa rehellisen keinoin (paitsi air support). Itse olen melkein kaikki hankkinut (paitsi air support).

^^Huomaa kyllä mikä on vaikein ribboni ja mitalli ;).

Kuitenkin, pelin aikana pitäisi olla voten aloitus mahdollisuus jotta nuo nyypät sais pelistä pois. Eilen pelaajaboard servulla joku (jotain D)viper heppu (ei Viper7) tuli Radecin akatemiassa HGH spawni paikalle, sinne ihan perälle melkein, harjoittaa spawni sinko nyybbäystä. Hyvä kun Ekan kerran spawnaan sieltä takahuoneesta ja tulen toiseen huoneeseen niin sinko mies vastassa :mad:. Ei se sinko haittaa mutta kun tulee spawni paikalle rapettaa singolla kyrsii mielettömästi.

Toivottavasti R1dley lukee tämän. Tuommoiset tyypit pitää bannia.
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Lolololololololol ja lol!

Hitsi mitä nobo porukkaa. Ribbonit on törkeän helppo hankkia (paitsi air support). On noloo jos niitä ei saa rehellisen keinoin (paitsi air support). Itse olen melkein kaikki hankkinut (paitsi air support).

^^Huomaa kyllä mikä on vaikein ribboni ja mitalli ;).

Kuitenkin, pelin aikana pitäisi olla voten aloitus mahdollisuus jotta nuo nyypät sais pelistä pois. Eilen pelaajaboard servulla joku (jotain D)viper heppu (ei Viper7) tuli Radecin akatemiassa HGH spawni paikalle, sinne ihan perälle melkein, harjoittaa spawni sinko nyybbäystä. Hyvä kun Ekan kerran spawnaan sieltä takahuoneesta ja tulen toiseen huoneeseen niin sinko mies vastassa :mad:. Ei se sinko haittaa mutta kun tulee spawni paikalle rapettaa singolla kyrsii mielettömästi.

Toivottavasti R1dley lukee tämän. Tuommoiset tyypit pitää bannia.

Tuo spawnkillaaminen kyllä on raukkamiasta... mutta ei kiellettyä eikä huijaamista. EI se ole syy bannia ketään :D Sen voi porukka kyllä votea ulos serveriltä tai itse vaihtaa serveriä.
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Itse ainakin olen tuota harrastanut ;D Tarkoitatko kenties minua ;) Itse en kuitenkaan statteja parantele vaan haluan saada mixattua hahmon kuin hahmon. Statteja turha parantaa 1v1 :P

HETIMULLEKAIKKITÄNNE?
Peli kadottaa koukkunsa siinä vaiheessa kun yhdessä päivässä vetää kaikki ribbonit sun muut härpäkkeet.
Itse nautin suunnattomasti kun palkkiot tulevat reilussa pelissä. 5 kappaletta AirSupport ribboneita lämmittää mieltä tällä hetkellä :D

Jostain kumman syystä mulla ei näy tilastoissa sijoitettuja paluupisteitä eikä ilmatukipyyntöjä, mites muilla?
 
Ylös Bottom