Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Killzone 2 - keskustelu pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jryi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Ei herranjumala noita 32 pelaajan matseja. Kaikki ryynää yhdellä ovella ja viskoo kranaatteja. Se sitten onkin ihan tuuria saako tappoja vai ei. Ihme nysväämiseksi menny nämä pelit nyt jo. 24 pelaajan peli on jo ihan toisenlaista. Pystyy edes normaalisti pelaamaan.
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Hyvä peli onlinessakin, mutta yks kysymys..: Eli miten tässä saa pelattua klaanimatseja? Oon kaveriporukassa, mutta ei päästä pelaan klaanimatseja... Pitääkö tässä osallistua niihin turnauksiin, vai eikö voi pelata klaanimatsia esim. semmosella tyylillä kuin NHL09:n kerhopelit...? :D
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Eli miten tässä saa pelattua klaanimatseja? Oon kaveriporukassa, mutta ei päästä pelaan klaanimatseja... Pitääkö tässä osallistua niihin turnauksiin, vai eikö voi pelata klaanimatsia esim. semmosella tyylillä kuin NHL09:n kerhopelit...? :D

Eikös tässä pidä joku haaste lähettää toiselle klaanille ja niiden pitää se ensin hyväksyä, ja sitten voitte ilmeisesti pelata. Näin mä oon käsittänyt (en tosin oo yhtään klaanimatsia järjestänyt), joten varma en ole, toivottavasti joku asiantuntija sitten korjaa jos olen väärässä :D
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Ei herranjumala noita 32 pelaajan matseja. Kaikki ryynää yhdellä ovella ja viskoo kranaatteja. Se sitten onkin ihan tuuria saako tappoja vai ei. Ihme nysväämiseksi menny nämä pelit nyt jo. 24 pelaajan peli on jo ihan toisenlaista. Pystyy edes normaalisti pelaamaan.
Noi 32:set on kyllä ihan kuraa. Omasta mielestä paras on 16 pelaajan matsi jollain pikkukentällä.
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

"Because you are within the best 1% players of this week you have been awarded the honor rank Valor Grand Cross"

Heh, onhan tästä muuten niin v-mäisesti liikuntakiellosta jotain hyötyäkin näköjään :D. Usko platinaan KZ2:sta palautui heti. On tämä vaan kyllä niin hiton koukuttava peli.
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

"Because you are within the best 1% players of this week you have been awarded the honor rank Valor Grand Cross"

Heh, onhan tästä muuten niin v-mäisesti liikuntakiellosta jotain hyötyäkin näköjään :D. Usko platinaan KZ2:sta palautui heti. On tämä vaan kyllä niin hiton koukuttava peli.

Huh huh...Itekkin kyllä haluaisin tuon. Pitääpä vissiin palkata pelaajia pelaamaan tänne päivisin, kun ite ei ole paikalla:D
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Hell yeah!!
Nyt on hyvä fiilis :D
8/8 air support ribbonia kasassa. Kaikki laillisia, oikeissa peleissä hankittuja.
Taitaa olla pelin vaikein challenge, varsinkin nyt kun noi turretit viritettiin.

Viimeinen napsahti juuri, aivan järjetön sd pyrrhuksella. Aikaa 30 minuuttia. Hyökättiin helghastin baseen jossa pääsin paukuttamaan spawnia ja dronea jatkuvalla syötöllä niiden generaattorille. Puhdasta teurastusta :D

Nyt voi aloittaa pelaamisen..
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Huh! Täällä on pelistä ehditty jauhamaan juttua ihan liian paljon, kun eräillä ei vielä kyseistä peli ä ole.

Tarkoituksena on hankkia tämä parin viikon päästä, kun lähden Floridaan lomamatkalle.

Mut kertokaas sitä ennen vähän, että onko vaikeat Trophyt, minkälainen yksinpeli on ja entä moninpeli? Onko moninpeli yhtä koukuttavaa menoa kuin CoD4?

Onko tässä jotain aseita/taitoja/välineitä, jotka ovat netissä melkein raukkoja, tyyliin CoD4:n noobituubi tai juggernaut :D
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Huh huh...Itekkin kyllä haluaisin tuon. Pitääpä vissiin palkata pelaajia pelaamaan tänne päivisin, kun ite ei ole paikalla:D

Koulu yhtä YO-kirjoitusta vaille ohi (matikka, eipä tuohon paljoa tarvitse kerrata) + liikuntakielto + ei tällä hetkellä töitä = paljon luppoaikaa päivisin --> Valor Grand Cross :D
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Mut kertokaas sitä ennen vähän, että onko vaikeat Trophyt, minkälainen yksinpeli on ja entä moninpeli? Onko moninpeli yhtä koukuttavaa menoa kuin CoD4?
Yksinpeli on melkoisen lyhyt, mutta hyvin tiivis kokonaisuus. Sain itse ensimmäisellä läpipeluulla 29 prosenttia Trophyista kerättyä, ja aikaa kului hieman vajaa 8 tuntia. Moninpelissä riittää tekemistä ainakin kymmeniksi tunneiksi. Satojen tuntien KZ2-veteraaneja ei taida vielä sentään kuitenkaan olla. Vertailua COD4:ään en aio tehdä, ja verisuoni meinaa katketa päästä joka kerta muutenkin, kun noita pelejä aletaan vertailla keskenään.
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

TT-2k sanoi:
Vertailua COD4:ään en aio tehdä, ja verisuoni meinaa katketa päästä joka kerta muutenkin, kun noita pelejä aletaan vertailla keskenään.
Olen samaa mieltä: ei näitä kannata vertailla. Koukuttavuus on ihan yhtä kova molemmissa. KZ2n vaihtuvat tehtävät tekevät pelistä hieman dynaamisemman. Tällä hetkellä KZ2 on se numero uno. Siis minulle. Yksinpeliä jaksoin pelata noin 30 minsaa, sitten vei online mukanaan. En mä kyllä FC2n yksinpeliäkään pelannu...
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Oli näköjään napsahtanut trophy 10% parhaimmistoon kuulumisesta :eek: Aika helposti tuli kyllä tuo, en viime viikolla edes pelannut joka päivä enkä mitään kovin pitkiä jaksoja. Kaippa se parhaimpaan 1% kuuluminen -trophykin sieltä tulisi jos oikein panostaisi tohon pelaamiseen. ;)
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Voin kuvitella jo valmiiksi, miten vaikeata on päässä Top 10% tuossa noin 3 kolmen viikon päästä, kun pelin hankin. :D
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

[FF]Myytti;851580 sanoi:
Voin kuvitella jo valmiiksi, miten vaikeata on päässä Top 10% tuossa noin 3 kolmen viikon päästä, kun pelin hankin. :D

Ei kai se sen vaikeampaa ole jos sitä meinasit, meinaan eks noi oo aina viikottaisia saavutuksia tai jotain sellasta jos olen oikein ymmärtäny eli viikon välein nollaantuu viikottainen pistelista. Korjatkaa jos olen väärässä kun en ole peliin oikeastaan paljoa tutustunut. ;)
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Minulla meinaa välillä tuo pelaaminen mennä pelkkien ribbonien keräilyksi. Keskityn enemmän jonkun ribbonin saamiseen kuin itse "kunnon pelaamiseen". Sen takia kd ratiokaan ei taida olla mikään maailman paras kun heilun siellä singon kanssa boostia käyttäen että saan niitä ribboneita. Vois välillä keskittyä enemmän pelaamiseen ja jättää ribbonit taka-alalle.
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

viikon välein nollaantuu viikottainen pistelista.
Tuskin siellä mikään nollaantuu. Pelaaja joka pelaa itselleen tarpeeksi pisteitä saadakseen tuon palkinnon, saa sen.
Joka sunnuntai todennäköisesti pyörähtää jokin ajo serverillä joka tsekkaa pistesaldon/sijoituksen ja antaa täten trophyn.
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Tuskin siellä mikään nollaantuu. Pelaaja joka pelaa itselleen tarpeeksi pisteitä saadakseen tuon palkinnon, saa sen.
Joka sunnuntai todennäköisesti pyörähtää jokin ajo serverillä joka tsekkaa pistesaldon/sijoituksen ja antaa täten trophyn.

Mjoo, uvittelin itse ja luulin ku siellä pystyy katsomaan mones on kaikkienaikojen listalla, viikottaisella jne. Meinaan että jos haluaa vaikkapa 1% trophyn niin pitää olla viikottaisella listalla 1% joukossa. :)
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Jos olet viikottaisessa pistetilastoissa 1% parhaimmistossa niin saat sen trophyn. Ei tarvitse kuulua 1% parhaimmistoon koko pistetilastossa. Olisi melkein mahdotonta jonkun matti meikäläisen saada se. Kuitenkin 3 trophya puuttuu jotta saan platinan, kuolematta läpi pelaten, tehtävä kohtaiset ribbonit ja badge kohtaiset ribbonit (päivittäis sen Air support dronen nyt).
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Minulla meinaa välillä tuo pelaaminen mennä pelkkien ribbonien keräilyksi. Keskityn enemmän jonkun ribbonin saamiseen kuin itse "kunnon pelaamiseen". Sen takia kd ratiokaan ei taida olla mikään maailman paras kun heilun siellä singon kanssa boostia käyttäen että saan niitä ribboneita. Vois välillä keskittyä enemmän pelaamiseen ja jättää ribbonit taka-alalle.
Boostirobbonit tuli täyteen Taktikolla. Kyseinen "perkki" sopii spawninheittäjälle kuin nyrkki silmään.

"(päivittäis sen Air support dronen nyt)."
Eikö toi turrettien järjetön spämmiminen vielä riitä?
Kohta on mukavia pelejä kun uusavuttomat vetää pelkillä boteilla ja istuu nurkassa...
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Joo noi turretit on aivan tarpeeks tehokkaita.. Ilmadroideista en nyt tiedä, mut kyl ne on aika selvästi huonompii ku noi tykit. Mielummin laittais noit aluksii tehokkaammaks. Niillä kun on tarpeeks hankala muutenki saada tappoi.. Ammutaan melkee saman tien alas ennen ku ehtii ees ampua mitää.

Ja monesti noi ilma-alukset on käytetty samantien et aika harvoin ite pääsee niit laitta.. Isommis peleis varsinkin.
 
Ylös Bottom