Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Killzone 2 - keskustelu pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jryi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Kuinka moni on pelannut yksin pelin läpi sotasankarin vaikeustasolla?
Eikö nää voi pelata missä järjestyksessä vaan?
Ajattelin aloittaa tosta autarkin pyhätöstä koska jos sitä ei selvitä on turha pelata noita helpompiakaan.
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Kuinka moni on pelannut yksin pelin läpi sotasankarin vaikeustasolla?
Eikö nää voi pelata missä järjestyksessä vaan?
Ajattelin aloittaa tosta autarkin pyhätöstä koska jos sitä ei selvitä on turha pelata noita helpompiakaan.

Hmh. Huono taktiikka. Kannattaa just lämmitellä nuilla helpommilla eikä tulistua heti siihen vaikeimpaan ja joudu pettymääm. ;)
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Killzone.comin Twitter-feedissä lupaillaan lisätietoja seuraavasta päivityksestä jo tällä viikolla.
Yes, the new patch should fix that issue. I'll have an official list of fixes for the patch up on KZ.com before the week is out.
Kunhan tietoa Killzone.comiin tulee, ystävämme copy-paste toimittaa sen kyllä tännekin pikimmiten. :)
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

[FF]Myytti;851580 sanoi:
Voin kuvitella jo valmiiksi, miten vaikeata on päässä Top 10% tuossa noin 3 kolmen viikon päästä, kun pelin hankin. :D

Kyllä se on joka viikko yhtä vaikeaa, tai helppoa. Kyllähän noi viikottaiset pisteet alkaa alusta joka viikko. Ei sun siis tarvi päästä sinne kaikkien aikojen top 10% trophya saadaksesi, pelkästään viikottaiseen. :)
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Joo noi turretit on aivan tarpeeks tehokkaita.. Ilmadroideista en nyt tiedä, mut kyl ne on aika selvästi huonompii ku noi tykit. Mielummin laittais noit aluksii tehokkaammaks. Niillä kun on tarpeeks hankala muutenki saada tappoi.. Ammutaan melkee saman tien alas ennen ku ehtii ees ampua mitää.

Täällä ilma-alukset käytössä joka pelissä ja badget 6/8. Kyllä näillä ihan sellaista pientä jäynää saa aikaiseksi, varsinkin suurilla servereillä ja paikoissa joissa toiminta keskittyy pelimuodosta riippuen pienelle alueelle. Nakkaa sinne taustalle ja pyrkii itse pitämään maiseman puhtaana vihun maaturreteista. Tiukassa paikassa ei jengi ehdi oikein keskittymään ilma-aluksiin, ja nämä saavatkin porista rauhassa aikansa.

Ehkä noiden droidien liikkuvuus on seikka, joka tasapainon vuoksi syö sitten niiden tehokkuutta.
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Lentobotit olisi seuraavaksi päivityksen tarpeessa. Yksi turretti hoitelee hetkessä muutamat lentobotit. Johonkin päivitykseen voisivat lisätä joko bottien määrää 2 -> 4, tai aseen turretteja vastaan (vaikka pommit :D).
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Vinkki vinkki.

Ton turrettipäivityksen jälkeen on alkanut olemaan sen verran engineeriä liikkeellä että ilma-aluksen keskimääräinen elin-ikä on noin 4 sekuntia.

Mutta jos haluatte saada niitä ribboneita ihan laillisin keinoin paras paikka siihen on tietenkin pyrhus, iso mappi, paljon avointa tilaa.
32 pelaajaa jotta riittää riistaa ja aikarajat maksimiin. Air support mahdollisimman lähelle vihollisen spawnikranua.
Sitten vain toivomaan headshotteja. Ja jos näkyy turretteja ne pitää tuhota ensitilassa.
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Toi pidennetty aikaraja on tosiaan yksi hyvä keino ilmatuen palkintoja metsästäville. Eilen servulla jossa erät 7 minsaa ja jo nämä ylimääräiset 2 minuuttia auttoivat paljon.
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Semmosta asiaa vielä että:
Eilen käväisin taas katsomassa yhtä salasanasuojattua peliä missä kaveri oli sitten jo rakennuksen sisällä glitsissä :mad:
Näytti kuitenkin niltä että kyseinen paikka ei ollut hirveän hyvä, seinän sisäpuolella oli vain kapea kaistale maata jonka päällä pystyi seisomaan ja kaveri putosikin sitten kartalta kokonaan aiheutten itselleen itsemurhan. Seinän sisälle pääsyä en onneksi päässyt näkemään.
Joku päivä löytyy kuitenkin takuulla se paikka mihin voi vetää esimerkiksi turretin mökin sisälle.
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Nyt on kaksi kertaa ilmaantunut ongelma jossa olen räiminyt vihua haulikolla vaikka kuinka, eikä vihu kuole. Ekalla kertaa vihu liikkui ja yritti tulittaa minua. Tilanne oli muuten normaali, mutta vihu ei kuollut. (Ja osumat olivat selviä, noin 15 laukausta nyrkitys etäisyydeltä). Tokalla kertaa (toinen vihu ja matsi) Vihu jää parin sarjan jälkeen paikoilleen. Tappoa ei tule ja paikoilleen jäänyttä vihua voi surutta tulittaa ilman että se kuolisi. Vihu ei näy hudissa (ei siis pitäisi myöskään olla oma naamioitunut solttu) Ohijuoksevat tiimitoverit eivät nähtävästi huomanneet kyseistä jamppaa, koska juoksivat vain sen ohi.

Omituista enkä keksi moiselle syytä. Muuten peli on ollut aika Glitsi vapaa, mitä nyt itse jouduin kerran seinän sisään. Jääköön salaisuudeksi miten tuo tapahtuu.
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Nyt on kaksi kertaa ilmaantunut ongelma jossa olen räiminyt vihua haulikolla vaikka kuinka, eikä vihu kuole. Ekalla kertaa vihu liikkui ja yritti tulittaa minua. Tilanne oli muuten normaali, mutta vihu ei kuollut. (Ja osumat olivat selviä, noin 15 laukausta nyrkitys etäisyydeltä). Tokalla kertaa (toinen vihu ja matsi) Vihu jää parin sarjan jälkeen paikoilleen. Tappoa ei tule ja paikoilleen jäänyttä vihua voi surutta tulittaa ilman että se kuolisi. Vihu ei näy hudissa (ei siis pitäisi myöskään olla oma naamioitunut solttu) Ohijuoksevat tiimitoverit eivät nähtävästi huomanneet kyseistä jamppaa, koska juoksivat vain sen ohi.

Omituista enkä keksi moiselle syytä. Muuten peli on ollut aika Glitsi vapaa, mitä nyt itse jouduin kerran seinän sisään. Jääköön salaisuudeksi miten tuo tapahtuu.
Yksi vanhimpia kusetuksia verkkopeleissä. Ei siitä sen enempää.
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Nyt on kaksi kertaa ilmaantunut ongelma jossa olen räiminyt vihua haulikolla vaikka kuinka, eikä vihu kuole. Ekalla kertaa vihu liikkui ja yritti tulittaa minua. Tilanne oli muuten normaali, mutta vihu ei kuollut. (Ja osumat olivat selviä, noin 15 laukausta nyrkitys etäisyydeltä). Tokalla kertaa (toinen vihu ja matsi) Vihu jää parin sarjan jälkeen paikoilleen. Tappoa ei tule ja paikoilleen jäänyttä vihua voi surutta tulittaa ilman että se kuolisi. Vihu ei näy hudissa (ei siis pitäisi myöskään olla oma naamioitunut solttu) Ohijuoksevat tiimitoverit eivät nähtävästi huomanneet kyseistä jamppaa, koska juoksivat vain sen ohi.

Mulle tapahtuu tota joka matsissa ja melkein joka vihollisen kohdalla, eli mitä v:TÄ TÄÄ TARKOITTAA! Siirryin jo codiin takas ton takia. :mad: Toivottavasti korjaantuu.
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Kappas....pelasin tuossa eräällä servulla ainakin yli tunnin putkeen ja siinä oli hirveät pitkät ne pelimuodot jne. Pisteitä oli joku melkein 200 ja sitten yhtäkkiä heittää verkon virhekoodin....ei jumalauta. Tarkottaako tuo sitä etten saanu niitä pisteitä? Ja oltiin vielä voitolla ja ois tullu kerrottuna 1.5:llä eli 300 pistettä.
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Kappas....pelasin tuossa eräällä servulla ainakin yli tunnin putkeen ja siinä oli hirveät pitkät ne pelimuodot jne. Pisteitä oli joku melkein 200 ja sitten yhtäkkiä heittää verkon virhekoodin....ei jumalauta. Tarkottaako tuo sitä etten saanu niitä pisteitä? Ja oltiin vielä voitolla ja ois tullu kerrottuna 1.5:llä eli 300 pistettä.

Niin siinä taitaa käydä. Täällä menetetty ainakin yksi ilmatuen badgeista tämän takia. Ei tapahdu onneksi kovin usein, mutta kohdalle osuessa kyllä harmittaa.
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Ihan mielenkiinnosta: Saakos tuosta soolokampanjan läpäisemisestä jotain bonaria mihinkään suuntaan, vai vaan jonkun trophyn? Minua kun ei nuo trophyt ja gamerscoret sun muut jaksa kiinnostaa kakan vertaa, ja on tuosta soolosta vain loppari pelaamatta. Ei jaksanut tapella sen kanssa, sen verran ärsyttävä. Nettipuoli on jo mut saanut koukutettua pahemman kerran. :)
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Eipä sen läpäisemisestä saa muuta kuin hopeisen trophyn (tai no elitellä kultaisen) ja aivan mahtavan välivideon. :cool: Suosittelen kyllä sen lopputaistelunkin vetämään jos sinne asti olet jo pelannut.
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Niin siinä taitaa käydä. Täällä menetetty ainakin yksi ilmatuen badgeista tämän takia. Ei tapahdu onneksi kovin usein, mutta kohdalle osuessa kyllä harmittaa.

Joo ihan kiva se on ku matsin aikana olis tullu silloin yks kerta jotain 3 vai 4 ribbonii samal kerral ni sit virhekoodin pukkas sil vikal minuutil just ennen pelin loppua :D Se pisti jo vähän nakertamaa.. Onneks noitakaa ei nyt kovin usein tapahdu.
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Semmosta asiaa vielä että:
Eilen käväisin taas katsomassa yhtä salasanasuojattua peliä missä kaveri oli sitten jo rakennuksen sisällä glitsissä :mad:



Jep Jep

Itsekin kävin mielenkiinnosta katsomassa salasanalla suojattua partya ja siellä kaverit keskittyivät ainoastaan glitseihin. Salamun Bridge kentässä pikku nilkit löysivät paikan josta pääsee ns. ilmaan päälle korkeuksiin:eek:. Että näin. Tästä lähtien kantsii varoa ilmadroidien lisäksi tulittavia ilmapellejä. Puheesta päätellen kaverit olivat saksalaisia.:rolleyes:
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Semmosta asiaa vielä että:
Eilen käväisin taas katsomassa yhtä salasanasuojattua peliä missä kaveri oli sitten jo rakennuksen sisällä glitsissä :mad:



Jep Jep

Itsekin kävin mielenkiinnosta katsomassa salasanalla suojattua partya ja siellä kaverit keskittyivät ainoastaan glitseihin. Salamun Bridge kentässä pikku nilkit löysivät paikan josta pääsee ns. ilmaan päälle korkeuksiin:eek:. Että näin. Tästä lähtien kantsii varoa ilmadroidien lisäksi tulittavia ilmapellejä. Puheesta päätellen kaverit olivat saksalaisia.:rolleyes:

Ilmassa roikkuminen ei ole koskaan ollut mikään hirveän hyvä "huijaus". Ei mitään suojaa ja liikuminen yleensä rajoittuu pienelle alueelle.
Ja kun ottaa huomioon sen miten monta tyyppiä saa niitattua sillä kuulamäärällä mikä on mukana, tuskin noista paikoista mitään mahdottomia streakkeja vedetään. Se on eri asia jos sinne saa pykättyä esimerkiksi botin.
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Ilmassa roikkuminen ei ole koskaan ollut mikään hirveän hyvä "huijaus". Ei mitään suojaa ja liikuminen yleensä rajoittuu pienelle alueelle.
Ja kun ottaa huomioon sen miten monta tyyppiä saa niitattua sillä kuulamäärällä mikä on mukana, tuskin noista paikoista mitään mahdottomia streakkeja vedetään. Se on eri asia jos sinne saa pykättyä esimerkiksi botin.

Hahhah! Ensin menevät harjoittelmaan porukalla ilmassa lillumista. Sitten tulevat julkisille servuille treenanneina, menevät glitchiinsä ja saavat kuulan kalloonsa tajuten kuinka tyhmä idea oli kyseessä. Toivottavasti oli vaikeapääsyinen paikka ja tuhrasivat harjoitteluun useamman päivän. XD


Ny just on servut alhaalla. Eli nyt kun kirjotan tätä lisäystä klo on 17:11.
http://www.n4g.com/ps3/News-297008.aspx
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom