Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Killzone 2 - keskustelu pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jryi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Zodiac, toi sun strategia oli todella hyvä, sovelsin sitä hieman mutta aika pitkälti tein juurikin niin kuin neuvoit, ja BLING! platinahan sieltä kolahti! :D Nyt täytyy kyllä sanoa, etten taida enää ikinä pelata tuota kampanjaa, koskaan milloinkaan! Juon mieluummin vaikka ripulipaskaa! Alkaa pikkuhiljaa toi KZ2 riittämään :D
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Onko kukaan törmännyt vastaavaan ongelmaan kuin minä?

Peli jää jumiin ikään kuin windows, eli ruutu jumittaa ja äänni kiertää ja piipittää.
Mikään muu ei auta kuin pleikkarin sammuttaminen.

Tämä ongelma on tullut eteen lähes aina kun pelaan pitkiä pelejä 32:lla tyypillä.
Ja lähes aina pelin loppuvaiheessa tietenkin, aika turhauttavaa.
Yritin myös ottaa killzonen tukeen yhteyttä viimeviikolla, vastausta ei varmaan tule ikinä.

Ratkaisuja?
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Onko kukaan törmännyt vastaavaan ongelmaan kuin minä?

Peli jää jumiin ikään kuin windows, eli ruutu jumittaa ja äänni kiertää ja piipittää.
Mikään muu ei auta kuin pleikkarin sammuttaminen.

Tämä ongelma on tullut eteen lähes aina kun pelaan pitkiä pelejä 32:lla tyypillä.
Ja lähes aina pelin loppuvaiheessa tietenkin, aika turhauttavaa.
Yritin myös ottaa killzonen tukeen yhteyttä viimeviikolla, vastausta ei varmaan tule ikinä.

Ratkaisuja?

Onhan noita tullu mutta ratkaisua en ole keksinyt, kyllä se peli silloin bugaa tai tilee. Tapahtuuhan tätä myös XMB yhteydessä jos vaikka kuuntelet musaa ja olet selaimessa.

BTW, peli on edelleen tylsä kun kaiken on suorittanut (paitsi 100000 pistettä uutta rankkia varten), missä ne kulkuneuvot on jotta peli olisi kivempi.
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Ei mitään ajoneuvoja! mapit ei ole lähellekkään tarpeeksi isoja jotta sielä voisi jotkut tankit rellestää.. miettikääpäs nyt jossain blood craghtissa jos siinä ainoalla aukealla menisi tankki... siihen ei edes mahtuisi moista. jos nyt pakosta pitäisi joku ajoneuvo peliin saada niin phyrrus riseen voisi jokun ilmakuljetushärvelin molemmille puolille antaa.
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Olipahan eilen erikoinen ilta.

Koitin päästä R1DLEYn viestin perusteella suomiservulle, mutta kuinkas kävikään?
Pääsin pelin verkkoaulaan, kunnes tuli jokin virheilmoitus ja peli palasi XMB-valikkoon.

Tästä viisaampana pistin pelin päälle uudelleen ja huomasin hirvittävän tilaston kampanjan sivulla.
En ole pelannut kampanjaa mukamas kuin kahdeksan minuuttia.
Ketään tappamatta, saati sitten kuolematta..

Mukavaa, että tallennukset katoavat tuollalailla.
Flash-kovojen hinnanlaskua odotellessa. :mad:
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Olipahan eilen erikoinen ilta.

Koitin päästä R1DLEYn viestin perusteella suomiservulle, mutta kuinkas kävikään?
Pääsin pelin verkkoaulaan, kunnes tuli jokin virheilmoitus ja peli palasi XMB-valikkoon.

Tästä viisaampana pistin pelin päälle uudelleen ja huomasin hirvittävän tilaston kampanjan sivulla.
En ole pelannut kampanjaa mukamas kuin kahdeksan minuuttia.
Ketään tappamatta, saati sitten kuolematta..

Mukavaa, että tallennukset katoavat tuollalailla.
Flash-kovojen hinnanlaskua odotellessa. :mad:

Huh, otan osaa ja pahoittelut, että olin eräällä tavalla syyllinen tuon tapahtumiseen (olisi pitänyt jättää kutsu lähettämättä :D). Et ole kuitenkaan ensimmäinen kenen killzone seivien olen kuullut korruptoituneen, mm omassa klaanissani on kaksi vastaavaa tapausta. Uskomatonta, että peli jossa tällaista tapahtuu näin usein ei anna kopioida save-tiedostoja esim. muistitikulle, vaan ainoa keino turvata vaivalla hankitut saavutukset on tehdä kovosta back-up.
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Päivää...

Luin tästä ketjusta että monia häiritsee kz2 monin pelin turhan suuret pelaajamäärät sekä ahtaat mapit. Toinen mikä varmasti olisi mukavampaa olisi tavata peleissä enemmän suomalaisia pelaajia. No päätinpä nyt sitten luoda oman pelin johon pistin asetuksia seuraavanlaisesti. Ensinäkin otin mukaan vain neljä suurempaa mappia kuten phyrruksen huippu, corinthin ylitys, se jokun teollisuus alue sekä toinen samantyylinen öinen ulkomappi. (en nyt muista nimeä). max. pelaaja määrät on 20 (10 vs. 10). Kaikki aseet ja ominaisuudet on kuitenkin sallittuja. Tehtävien aikarajat on kohtuullisen lyhyitä mutta esim. Search and destroyn sekä propagandakaiuttimen haku tehtävän aika rajan pistin vähän pidemmäksi, 10 minuuttiin.

Mikäli jotakuta kiinnostaa liittyä peliin mukaan niin nimi on HONOR AND GLORY. Ei salasanaa. Iteltäni löytyy ainakin mikki joten chattailykin on siinä pelin ohella sitten mahdollista. Pidän peliä nyt tässä pystyssä vaikka pari tuntia, pidempäänkin voin pitää mikäli lähtee hyvin käyntiin.

T: Solide18

:)

EDIT: pariin tuntiin ei ketään tullu joten pistän pelin pois. Mutta mikäli joku haluaa joskus pelata niin voin tehä pelin uudestaan ;)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Kotaku kertoo Corey-nimisen lukijan lähtettämästä kuvasta, jossa näkyy muutama uusi trophy..
Tarkemmin sanottuna trophy-listassa näkyy kahden uuden kartan ja kahden uuden aseen trophyt.

Mitään tietoa tulevasta ei ole virallisesti kerrottu, mutta olisiko seuraava DLC-paketti tässä?
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

mitenkä yleisellä tasolla tässä pelissä vielä populaa liikkeellä, lähinnä ajatellen noita DLC paketteja kun viimeinkin se nordean electron alkoi taas toimia niin halukkuutta löytyisi hommata tähän lisää karttoja mutta onko siellä sitten pelaajia?
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

MS-Paroni minä ainakin pelaan viel :) joo mutta asiaan,

eli mitenkäs tuo servon joinaamis systeemi toimii jos noista DLCistä hankkii vaan osan?
Lennänkö pelistä mäkeen jos ei löydy karttaa ollenkaan vai pystyykö niihin servoihin liittymään ollenkaan missä on jonkun DLCn vaatima mappi?

EDIT: Pienellä googlaamissa huomasin että näyttäs tulevan joku map pack bundlekin tänään jossa olisi nuo kaikki kentät. Vois sen ostaa sitten kerralla :)
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

onkos tämä peli kuollut kokonaan pois tässä elokuun aikana? ainakaan lomamatkan jälkeen ei ole löytynyt läheskään niin paljoa pelaajia kuin mitä ennen matkaa. vai pelaako kaikki vain noita 2 uutta mappia mitkä tuli tossa kk sitten?

toivottavasti nyt jostain löytyy uutta buustia pelaajille, kyseessä kuitenkin imo pleikkarin paras nettiräiskintä tällä hetkellä.
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Miten tuon uuden paketin ohessa tulleita aseita pääsee käyttämään?
Hahmovalinnassa en ainakaan mitään täppää löytänyt liekinheittimelle, enkä sille pulttipyssyllekkään.
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Miten tuon uuden paketin ohessa tulleita aseita pääsee käyttämään?
Hahmovalinnassa en ainakaan mitään täppää löytänyt liekinheittimelle, enkä sille pulttipyssyllekkään.
Ne toimivat vain niissä kahdessa kentässä.
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Nyt olisi sitten taas vaihteeksi rahaa ostaa tämä tekele, mutta pelaako tätä enään kukaan netissä vai onko ihan koullut? Itse en nyt pelkän yksinpelin takia tätä kyllä missään nimessä osta. Eli löytyykö netistä nopeasti peli seuraa jos, ettii vaan ihan randomisti? Itse näen ehkä kerran viikossa että joku kaverilistaltani pelaisi tätä peliä. Ja siellä taitaa olla sellaset 40henkilöä ja aika moni niistä silti omistaa Killzone 2.
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Nyt olisi sitten taas vaihteeksi rahaa ostaa tämä tekele, mutta pelaako tätä enään kukaan netissä vai onko ihan koullut? Itse en nyt pelkän yksinpelin takia tätä kyllä missään nimessä osta. Eli löytyykö netistä nopeasti peli seuraa jos, ettii vaan ihan randomisti? Itse näen ehkä kerran viikossa että joku kaverilistaltani pelaisi tätä peliä. Ja siellä taitaa olla sellaset 40henkilöä ja aika moni niistä silti omistaa Killzone 2.

Monet suomalaiset pelaajat ovat kyllä tämän jo lopettanut/vähentänyt reilusti, mutta kyllähän sieltä noita ulkomaalaisia luulisi löytyvän vielä kauan aikaa. Ei tosin mitään faktaa ole, enkä itsekään ole nyt enää hetkeen tätä pelannut, mutta vaikea uskoa, ettei seuraa silti löytyisi :)
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Ostin sen eilen ja ekan tehtävän älkeen säntäsin suoraan nettiin. Ja kyllähän sieltä ihan mukavasti porukkaa löytyy. Minkä takia monia on näin loistavan pelin lopettanut?
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Ostin sen eilen ja ekan tehtävän älkeen säntäsin suoraan nettiin. Ja kyllähän sieltä ihan mukavasti porukkaa löytyy. Minkä takia monia on näin loistavan pelin lopettanut?

Johtuisiko vaan siitä, että kyllästyy. Mun piti hakata Killzonea ainakin vuosi putkeen, mut silti vähensi ja oikeestaan jo melkeen lopetin kokonaan tossa kesäkuussa. Mut tietty mä en jaksa vetää mitään pelii ees puolta vuotta. Paitsi änärii tietty. :)
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Muuten miten noita uusia tyyppejä/aseita saa? Itellä kun on vasta nuo kaksi perus rynnäkkökivääriä ja se pistooli. Välillä joltain kuoleelta sälliltä olen haulikon ja snipun saanut.
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Muuten miten noita uusia tyyppejä/aseita saa? Itellä kun on vasta nuo kaksi perus rynnäkkökivääriä ja se pistooli. Välillä joltain kuoleelta sälliltä olen haulikon ja snipun saanut.

Ne aukee rankkien mukana, eli tao peliä vaan, ei muuten saa mitään. ;)
 
Ylös Bottom