Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Killzone 2 - keskustelu pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jryi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Oliko tossa spektatorissa suoraan nauhotus pleikan kovalevylle, vai pitääkö erikseen kaappaa kuva ulkoseen nauhotus vehkeeseen?
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä


ei pidä täysin paikkaansa nuo..

tarkoitan sitä että kun tuolla mainitaan secondary abilityista että "unlocks for use with another class" kun saa sen viimeisen mitalin classista, mutta tosiasiassa se unlockaa muut badget käytettäväksi kyseiselle classille.

esim. minulla on tactician avattu, ekat ribbonit (spawnpointteja käyttänyt 5 jamppaa erässä) saatu, mutta tuo toinen ribbonisatsi on täysin mahdoton saada (5 tappoa lentobotilla)... pystyn kuitenkin käyttämään lentobotteja mm. medicin kanssa, jolle olen avannut viimeisenkin mitalin..
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Oliko tossa spektatorissa suoraan nauhotus pleikan kovalevylle, vai pitääkö erikseen kaappaa kuva ulkoseen nauhotus vehkeeseen?
Kiintolevylle suoraan tallennus ei valitettavasti ole mahdollista, eli vaatii erillisen kaappauslaitteen.
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Jos hauki= servulla on tänä iltana täyttä ja suomalainen peliseura kiinnostaa, niin 19.00 aukeaa Pelaajaboardin salasanalla suojattu peli.

Servu: Pelaajaboard
Salasana: kokis

Kaikki ovat tervetulleita :)
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Nettipeli on kyllä aivan mahtava! N. 4 tuntia peliä takana ja oon ollu koko ajan listan kärjessä. Heti eka pelikin alko tapolla, eikä kuolemalla. :P Nyt tappoja jotain 24 enemmän kuin kuolemia, wohoo. Ja ihan just tulee 4. rank.
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Nettipeli on kyllä aivan mahtava! N. 4 tuntia peliä takana ja oon ollu koko ajan listan kärjessä. Heti eka pelikin alko tapolla, eikä kuolemalla. :P Nyt tappoja jotain 24 enemmän kuin kuolemia, wohoo. Ja ihan just tulee 4. rank.

Suosittelen tulemaan hauki servulle jos kaipaat tasoa etkä sielä ole vielä ollut nimittäin siellä ei kärjessä ihan niin helposti pyöritä...:)
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Killzone läpi. Aikaa meni rapiat 6h troopperilla. En oikein tahdo pitää vaikeista vaikeusasteista, kun verenpaine kohoaa hyvin herkästi o.O
Toisaalta taas valmistaudun tulevan God Of Warin vaikeimpaan vaikeustasteeseen, kun sillä saa itselleen aina vuoden vaikeusta-aste kapasiteetin täyteen.

Mutta tosiaan. Todella tiukkaa settiä. Hyvä Sony! Tällaista lisää meille pelaajille. Pelissä todella hyvä äänimaailma ja grafiikka. Tykkäsin alusta loppuun varsinkin yksinpelistä.

(Parasta pelissä oli lahdata lössiä sähköaseella)
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Kerpeles ku on koukuttava nettipeli tässä. Paras mitä konsoleilla olen pelannut! :) Tunnelma on aina katossa ja on niin hektistä tuo meno että ei tahdo leposyke pysyä :D
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Kerpeles ku on koukuttava nettipeli tässä. Paras mitä konsoleilla olen pelannut! :) Tunnelma on aina katossa ja on niin hektistä tuo meno että ei tahdo leposyke pysyä :D
Juu, tämä on kyllä ylittänyt odotukset monin verroin, kerrankin niin päin. Paranee vain mitä paremmin pääsee itse tähän sisään, ja tuntemaan mappeja yms.
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Pelin graffat lyö ällikällä joka kerta kun pelaa... Jopa multiplayer on todella hieno, yleensä mp:ssa taso hieman laskee, tässä en ole sitä huomannut lain. Betaan verrattuna graffat ovat parantuneet huomattavasti. Ovatko muut huomanneet saman?
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Pelin tuottaja Seb Downie on taas antanut vähän tilannepäivitystä. Botit on tosiaan disabloitu toistaiseksi custom-peleistä kokonaan, ja GG harkitsee moderaattoriensa kanssa, mitä tehdä bottien avulla statsejaan kasvattaneille puijareille. Missään nimessä tilastoja ei voida tässä vaiheessa vetää sileäksi. Myös ongelmat itse www.killzone.com-saitin kanssa ovat työn alla. Käytännössä kaikki johtuu odotettuakin suuremmasta suosiosta, eli siis valtavasta käyttäjien aiheuttamasta rasituksesta palvelimille.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Pelin tuottaja Seb Downie on taas antanut vähän tilannepäivitystä. Botit on tosiaan disabloitu toistaiseksi custom-peleistä kokonaan, ja GG harkitsee moderaattoriensa kanssa, mitä tehdä bottien avulla statsejaan kasvattaneille puijareille.

Tuskimpa ne pelaajille mitään tekevät.
Sehän oli vain pelissä olleen ominaisuuden käyttöä eikä missään nimessä huijaus.
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Nyt on pelattuna nettipeliä noin 6 tuntia ja vasta aukesi medic.Huoh Noin 2000 tappoa sabouteriin :mad:

--->Back to Resistance
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Tuskimpa ne pelaajille mitään tekevät.
Sehän oli vain pelissä olleen ominaisuuden käyttöä eikä missään nimessä huijaus.
Koska Killzone.com:issa on niinkin hieno ominaisuus että voit seurata jälkikäteen pelaamasi pelit, tuskin on GG:lle mahdottomuus poistaa statsit niiltä pelaajilta jotka ovat tehneet huoneet pelkästään boteille ja itselleen.

Multiplayer-pelimuodossa on tarkoitus pelata muita ihmispelaajia vastaan. Botteja vastaan voit pelata Skirmish-pelimuodolla.
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Nyt on pelattuna nettipeliä noin 6 tuntia ja vasta aukesi medic.Huoh Noin 2000 tappoa sabouteriin :mad:

--->Back to Resistance
Olethan tietoinen että saat pisteitä muistakin tekemistäsi kuin tapoista? ;)
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Toimiiko peli jos ystäväni tuo USAsta käytettynä??? Entä netissä näenkö suomi servut?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom