Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Killzone 2 - keskustelu pelistä

Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Mulla menee hermot täysin sen melee mitalin kanssa, ihan mahdoton saada. Ei riitä että löisin 2 kertaa selkään, vaan järjestelmällisesti joudun aina vähintään 3 iskua antaamaan että saan tapon. Esim. pääsen snipun selän taakse, lyön kerran eikä se heti tajua mikä iski, lyön toisen kerran ja sitten se tajuaa että sitä hakataan ja lähtee liikkeelle, tuon jälkeen pitäisi vielä saada se kolmas isku perille liikkuvaan kohteeseen tuon ohauksen kanssa = hermot palaa. En saa millään kymmenta tappoa per matsi, parhaillaan olen kai saanut 8.
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Jees, toivotaan nyt parasta. Viikon "kidutus" on ohi, enää ei tarvii viettää lukuisia tunteja samana päivänä tuon KZ2:n parissa... Jahtaan siis noita Weekly Honoreita, ja tällä hetkellä pitäis päästä siis alle sen #4300 niissä rankingiessa. No, nyt jäin tuonne #3100 tuntumaan ja siellä toivottavasti pysytään maanantaihin asti. Toivottavasti en sieltä yli tuhatta rankkia tipu. Tänään kun en pelannut kuin noin 500 scoren edestä. Pitää käydä varalta vielä illalla tykittämässä muutama 50 pisteen peli, jotta varmasti saan ne trophyt. Sen verran on nähty vaivaa, että muuten ketuttaa. ;D

Paljos teillä on peliaikaa takana nettipelissä? Itellä n. 30 h ja noista tunneista about 2/3 on saatu tällä viikolla. ;p
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Mulla menee hermot täysin sen melee mitalin kanssa, ihan mahdoton saada. Ei riitä että löisin 2 kertaa selkään, vaan järjestelmällisesti joudun aina vähintään 3 iskua antaamaan että saan tapon. Esim. pääsen snipun selän taakse, lyön kerran eikä se heti tajua mikä iski, lyön toisen kerran ja sitten se tajuaa että sitä hakataan ja lähtee liikkeelle, tuon jälkeen pitäisi vielä saada se kolmas isku perille liikkuvaan kohteeseen tuon ohauksen kanssa = hermot palaa. En saa millään kymmenta tappoa per matsi, parhaillaan olen kai saanut 8.

Jos pääsee yllättämään seläntakaa, kannattaa ensin ampua muutaman kerran, jonka jälkeen tipahtaa yleensä yhdellä huitaisulla.
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Demo on heti pelin alusta tosi lyhyt osa, se on enempi tutoriaali.
Peli kyllä paranee paljon tuosta.

Mun kaveri ei pitäny demosta, mut sit ku se testas koko versiota niin tykkäs. Seuraavana päivänä meni kauppaan ja osti pelin. Ei kannata luottaa tohon demoon.
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Olipa taas räimettä kalaservulla ja pahoittelut omille, jotka joutuivat tulilinjalle ja siitä pitääkin vähän kitistä.

Miksi tuo ff on päällä 16 ihmisen peleissä, kun niissä sitä hektistä tulitusta on puolin ja toisin. Kuinkahan monta kertaa ammuin omaa päähän, joka juoksi suoraan eteen, kun ammuin vihollista. Ei näin. Huomasin myös, että olin luultavasti koko pelin ainut medic. Varmaan n. 10 kertaa tuli joku pelastettua ja varmaan saman verran odotettua, että jokohan joku minut pelastaisi, mutta ei.

Mitähän muuta; haulikot on perseestä, pelaajat istumassa vastustajan basessa haulikoiden kanssa on perseestä,

Friendly fire on jees, tuo vähän järkeä peliin ettei molemmat puolet pistä singolla tai kranaateilla ihan jokapaikkaan. Ja saapahan nuo saboteuritkin vähän miettiä missä pukeutuu viholliseksi :D
Täytyy kyllä sanoa että tämän pelin revolveri on kyllä ehkä paras side arm mitä peleissä olen fps peleissä nähnyt. Yhdellä laukauksella lähtee jo se 75% hilpparista veks ja usein tipahtaa jopa kerrasta, kannattaa ehdottomasti metsästää jostain pistooli servusta.
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Mulla menee hermot täysin sen melee mitalin kanssa, ihan mahdoton saada. Ei riitä että löisin 2 kertaa selkään, vaan järjestelmällisesti joudun aina vähintään 3 iskua antaamaan että saan tapon.
Minusta on alkanut tuntumaan että se ensimmäinen piippulyönti on heikompi kuin ne seuraavat lyönnit, kun jo muutaman kerran olen onnistunut kämmimään kombon ja kuitenkin onnistunut huitaisemaan vielä toisen kerran, mutta kaveri on lähtenyt liikkeelle ja on jäänyt tappo saamatta.
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

testailin tuota uutta päivitystä ja kontrollit tuntu kyl vähän paremmilta, tuo deadzonen pienentäminen auttaa paljon... mutta! ... muutaman päivän kun on ollu poissa ja tulee takasin niin public servuilla ei mitään muuta näe ku assaulttia räimimässä tuubejaan ja haulikkopellejä >___> jäänee peli edelleen hyllyyn kunnes on vähän tasapainotettu
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Minusta on alkanut tuntumaan että se ensimmäinen piippulyönti on heikompi kuin ne seuraavat lyönnit, kun jo muutaman kerran olen onnistunut kämmimään kombon ja kuitenkin onnistunut huitaisemaan vielä toisen kerran, mutta kaveri on lähtenyt liikkeelle ja on jäänyt tappo saamatta.

Oon todennut hiljaa mielessäni että pelaajan täytyy olla todella *aska tai sitten healt heikossa hapessa jos kuolee melee iskuun. Se on niin helppo kääntää omaksi voitoksi, eli pieni liike sivulle ja se melee huitoja muuttuu helpoksi tapoksi. En tiedä miten mun hermot tulee kestämään ton mitalin saamisen suhteen.
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Woo! Kuuluin 1 % parhaimmistoon. "Kling!" times 4. :)

Täällä paukkui 10% palkinto vain, ihmettelen kyllä vähän sitäkin kun ei tullut viimeviikolla pelattua kuin ehkä neljänä tai kolmena iltana. Ehkä tällä viikolla voisi vähän ryskiä enemmän ellei noita kokeita tungeta naaman eteen aineesta jos toisesta.
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Olis se kiva itsekkin jos ei elämää tarvitsisi omistaa ja vois vaan noita rankkejä metsästää :rolleyes:

Iteltä jäänny kyllä peli nyt taka-alalle ja jää vastaisuudessakin ainakin siihen saakka kunnes suurin osa apinoista saa snipu ribbonit täyteen ettei tarvitse katsoa sitä että yli puolet omasta ja vastapuolen pelaajista on camot niskassa.
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Oon todennut hiljaa mielessäni että pelaajan täytyy olla todella *aska tai sitten healt heikossa hapessa jos kuolee melee iskuun. Se on niin helppo kääntää omaksi voitoksi, eli pieni liike sivulle ja se melee huitoja muuttuu helpoksi tapoksi. En tiedä miten mun hermot tulee kestämään ton mitalin saamisen suhteen.

Helppoa kuin heinänteko. Boostilla juostaan massan keskelle laukaustenvaihdon aikana ja sitten vain hakkaamaan juoksun aikana. Osuminen on vaikeaa, mutta yleensä omat kaverit saavat heikennettyä vihuja sen verran paljon, että kaatuvat 1-2 melee-iskusta. Ennätys 6 melee-tappoa putkeen pelkästään juoksemalla vihujen keskellä mainitun tulitaistelun keskellä. Silloin ei tosin ollut FF päällä, ei tarvinnut välittää omien ampumista kudeista. Kuolemiahan tuossa tulee rankasti, mutta seitsemän tehtävän aikana saa varmasti ne kymmenen tappoa tehtyä.
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Helppoa kuin heinänteko. Boostilla juostaan massan keskelle laukaustenvaihdon aikana ja sitten vain hakkaamaan juoksun aikana. Osuminen on vaikeaa, mutta yleensä omat kaverit saavat heikennettyä vihuja sen verran paljon, että kaatuvat 1-2 melee-iskusta. Ennätys 6 melee-tappoa putkeen pelkästään juoksemalla vihujen keskellä mainitun tulitaistelun keskellä. Silloin ei tosin ollut FF päällä, ei tarvinnut välittää omien ampumista kudeista. Kuolemiahan tuossa tulee rankasti, mutta seitsemän tehtävän aikana saa varmasti ne kymmenen tappoa tehtyä.

Parasta yrittää pistooli matsissa assaultilla jos badged on sallittuja. On huomattavasti helpompaa erityisesti pelkissä pistoolimatseissa. Revolveri jos on hommassa mukana niin sitten kannattaa jo vähän enemmän varoa :D

en kyllä ymmärrä, tainnut pelata väärissä peleissä kun popula noista snipuista vinettää. Helppoja tappojahan nuo ovat kun siniset ja punaiset valot näkyvät toiselle puolelle karttaa.
Siinä joutuu vain katsomaan että ampuuko nyt kaukana olevaa turrettia vai sniputtajaa.

jos ei muuten niin revolveri ja kranuheitin kouraan ja boostilla tervehtimään, saa aika paljon ottaa jätkä ennakkoa kun hahmo vetää kuin olymppia juoksia konsanaan.
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

en kyllä ymmärrä, tainnut pelata väärissä peleissä kun popula noista snipuista vinettää. Helppoja tappojahan nuo ovat kun siniset ja punaiset valot näkyvät toiselle puolelle karttaa.
Siinä joutuu vain katsomaan että ampuuko nyt kaukana olevaa turrettia vai sniputtajaa.

jos ei muuten niin revolveri ja kranuheitin kouraan ja boostilla tervehtimään, saa aika paljon ottaa jätkä ennakkoa kun hahmo vetää kuin olymppia juoksia konsanaan.

Siis niitten tappaminenhan on helppoa kuin mikä ja jos mapit osa hyvin niin ei ne sniput ketään saa tapettua mutta suurin ongelma on se että jos omalla puolella on esim 4 snipua 8vs8 matsissa niin lähes varmaa ettei kukaan heistä tule suorittamaan objektiivejä vaan ovat pelkästään tappojen perässä.
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

testailin tuota uutta päivitystä ja kontrollit tuntu kyl vähän paremmilta, tuo deadzonen pienentäminen auttaa paljon... mutta! ... muutaman päivän kun on ollu poissa ja tulee takasin niin public servuilla ei mitään muuta näe ku assaulttia räimimässä tuubejaan ja haulikkopellejä >___> jäänee peli edelleen hyllyyn kunnes on vähän tasapainotettu

Ihmetyttää, että missä servuilla näistä on tullut ongelma, koska itselläni on noin 18h MP:tä takana ja missään vaiheessa ei sinkomiehet tai haulikko miehet ole käyneet ärsyttämään. Haulikkomiehet ehkä hiukan välillä sai verenpaineen nousuun noissa pienemmissä kentissä, mutta sekin on jo helpottanut kun haulikon autoaim on poistettu. Sinkomiehet on olleet pelaamillani servuilla todella harvinaisia, eli vaikka peleissä on paljon mukana assaultiin tarvittavan levelin pelaajia, niin hyvin harvat lopulta tuota assault classia käyttää.
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Pakko nyt itsekin laittaa jotain tuntemuksia pelistä, mp puolesta siis.

Pakko kyllä kehua tuota lennosta vaihtuvaa pelimuotoa, kenties yksi parhaista keksinnöistä fps nettipelissä koskaan!
Lisäksi spawnikranu ja squadleaderille spawnaaminen tuo mukavasti taktista lisää peliin.

Mitä tulee noihin haulikko / gl / sinkomiehiin, niin eipä noista muista ole mun hermoille kuin sinkohoroista. Sinko on vaan niin överitehokas ja helppo nyt, pahimmillaan 32 publalla laskin vastustajalla olevan 9 tyyppiä assault badgella ja singolla liikkeellä :rolleyes:

Jos vaikka saisivat muutettua sinkoa niin, että joutuisi ampumaan kyykystä tai paikaltaan niin tasottaisi kummasti.

+ lennosta vaihtuva pelimuoto
+ mapit, kaikissa sopivasti vaihtelua
+ eri classit, loistavan erilaisia ja jokaiselle jotakin
+ mikit ja vastustajan kuuleminen
+ unlockit ja niiden yhdistäminen
+ 32 pelaajaa
+ saboteur ja smg:n perällä niskaan :D
+ kesken matsin jos häippäsee niin ei tule xp -> pelaajat pysyvät loppuun asti
+ squadit

- sinkohorot, jos FF off
- lentävän botin tehottomuus
- teambalancen puuttuminen
- assault aivan liian tehokas tällä hetkellä. Boost + sinko, huoh :rolleyes:

Siinä vähän heti mieleen tulleita fiiliksiä, saa haukkua.
En oo laskenu tunteja, mutta *** löytyy.
 
Ylös Bottom