Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Killzone 2 - keskustelu pelistä

Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Tai kun olet juuri pistämässä turrettia paikoilleen, niin viime hetkellä joku juoksee sen läpi, jolloin joudut aloittamaan asennuksen alusta. Sitten tämän jälkeen käy yleensä joko a) sinut tapetaan tai b) joku muu kerkeää asentamaan sen viimeisen turretin :D.

Pistetään paremmaksi. Juuri kun olet laittamassa viimeistä turrettia, toinen Helganin amk:sta valmistunut insinööri juoksee eteesi laittamaan viimeistä turrettia keskeytten sinun turretin kasauksesi. Onpa tuokin taktiikka. Täytyypä muistaa tuo jos haluaa vaikka team killejä.
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Pistetään paremmaksi. Juuri kun olet laittamassa viimeistä turrettia, toinen Helganin amk:sta valmistunut insinööri juoksee eteesi laittamaan viimeistä turrettia keskeytten sinun turretin kasauksesi. Onpa tuokin taktiikka. Täytyypä muistaa tuo jos haluaa vaikka team killejä.
Tuossa tapauksessa voi olla mulkku takaisin ja odottaa, että jannu juoksee paikalta pois ja paukauttaa turretin paloiksi 2 haulikon panoksella ja laittaa oman tilalle. Muuten kerran olen kuollut oman puolulaisen turretin kautta headshottiin ihan friendly fire off pelissä ja seuraavassa pelissä taas minun botti tappoi jonkun oman hedulla, eikä tullut edes miinuspisteitä.

Kerran kyllä näytti ihan siltä kuin vihollisen ilmabotti olisi tehnyt kamikazen minun ilmabottia päin. Kun olin saanut sen jo puskemaan tulta, niin se päätti rysäyttää/väistää minun bottia päin.
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Edelleen aiheuttaa pientä mutinaa tuo Medicin Zapperitapot. :D
Täällä sanottu jo aikaisemmin, mutta jos zapperilla parantaa oman, pystyy tämän jälkeen "lataamaan" zapperin nopeasti zappailemalla vihulaisia. Jonka jälkeen voi taas parantaa oman jne.
Rupesi kuulumaan äänekästä W.T.F:kia kun lekurina zappailin porukkaa :).
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Edelleen aiheuttaa pientä mutinaa tuo Medicin Zapperitapot. :D
Täällä sanottu jo aikaisemmin, mutta jos zapperilla parantaa oman, pystyy tämän jälkeen "lataamaan" zapperin nopeasti zappailemalla vihulaisia. Jonka jälkeen voi taas parantaa oman jne.
Rupesi kuulumaan äänekästä W.T.F:kia kun lekurina zappailin porukkaa :).

Pystyyhän PC:lläkin defibilaattorilla tappamaan vastustajan. Että mielestäni tuo valittaminen noista zapperi tapoista on aika turhaa...
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Mulla on merkkikohtaisista saamatta Air Support mitalli.. Aika haastavalta vaikuttaa, jengi pystyttää jatkuvasti turretteja vaikka yrittää parhaansa mukaa aina tuhota niitä. Onko neovoja mitkä auttais saamaan sen viisi tappoa per matsi? Pari kertaa on tuurilla saanut sen..
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Onko neovoja mitkä auttais saamaan sen viisi tappoa per matsi?

Meet isoon mappiin ja peliin mikä kestää kauan, yrität saada ne molemmat koneet itelles ja mahollisimman lähelle toisiaan ni saattavat tulittaa samaa hemmoo ni tappaa varmemmin.
Ja sitten omaan kysymykseen; eikö snipulla tehtyjä headshotteja lasketa siihen "Pääpiru" mitaliin mukaan?? Ku äskön oli unelma rundi Pyrhuksella ja snipun kaa taisin vetää joku 50 tappoo ja niistä joku 20 heduu , mut silti jäi nauha saamatta...
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Ja sitten omaan kysymykseen; eikö snipulla tehtyjä headshotteja lasketa siihen "Pääpiru" mitaliin mukaan?? Ku äskön oli unelma rundi Pyrhuksella ja snipun kaa taisin vetää joku 50 tappoo ja niistä joku 20 heduu , mut silti jäi nauha saamatta...

Mulla on käynyt ton snipun kanssa ainakin niin että olen tappanut reilusti yli kymmenen jantteria, mutta en ole saanut siitä sitä mitalia (en muista mikä se oli nimeltään), minkä 10 taposta pitäisi saada. :confused:
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Mulla on käynyt ton snipun kanssa ainakin niin että olen tappanut reilusti yli kymmenen jantteria, mutta en ole saanut siitä sitä mitalia (en muista mikä se oli nimeltään), minkä 10 taposta pitäisi saada. :confused:
Muistathan että se on while cloaked?
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Ja sitten omaan kysymykseen; eikö snipulla tehtyjä headshotteja lasketa siihen "Pääpiru" mitaliin mukaan?? Ku äskön oli unelma rundi Pyrhuksella ja snipun kaa taisin vetää joku 50 tappoo ja niistä joku 20 heduu , mut silti jäi nauha saamatta...

Kyllä headshottien pitäisi kertyä sniputtamallakin, itse ainkakin keräsin ne juurikin niin.
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Eihän ne ilmatukinauhat niin kovin vaikeita olekkaan saada, odotin jotain paljon pahempaa kun kaikki niistä on aina "valittanut" :p Kaksi kertaa kun niitä yritin niin molemmilla ne tuli ihan heittämällä. Tharsiksen varikko oli mappi (vai mikä lie). :D Se on sopivan pieni ja siinä tapahtuu koko ajan, niin ei kukaan edes huomaa niitä ilma-aluksia kun ne tulittaa siellä jossain :D
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Eihän ne ilmatukinauhat niin kovin vaikeita olekkaan saada, odotin jotain paljon pahempaa kun kaikki niistä on aina "valittanut" :p Kaksi kertaa kun niitä yritin niin molemmilla ne tuli ihan heittämällä. Tharsiksen varikko oli mappi (vai mikä lie). :D Se on sopivan pieni ja siinä tapahtuu koko ajan, niin ei kukaan edes huomaa niitä ilma-aluksia kun ne tulittaa siellä jossain :D

Älä unohda että 90% pelaajista on näitä alle 20-vuotiaita ad/hd sukupolven jäseniä jotka ovat tottuneet pienestä asti saamaan kaiken sen minkä haluavat, heti ja ilmaiseksi.
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Älä unohda että 90% pelaajista on näitä alle 20-vuotiaita ad/hd sukupolven jäseniä jotka ovat tottuneet pienestä asti saamaan kaiken sen minkä haluavat, heti ja ilmaiseksi.

Ja tuo 90% on tieto mikä on haettu suoraan rattipaan omasta mielikuvituksesta?

Itse olen ainakin jostain lukenut että suurinosa pelaajista on nimenomaan yli 20 vuotiaita. Tuohon rattipaan "90% alle 20v " tietoon en oikein luota.
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Älä unohda että 90% pelaajista on näitä alle 20-vuotiaita ad/hd sukupolven jäseniä jotka ovat tottuneet pienestä asti saamaan kaiken sen minkä haluavat, heti ja ilmaiseksi.

Kuulukohan kyseinen herra tähän 90%:iin
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Hopsan.
Tämä peli kuoli melko nopeasti.
Alle kaksi kuukautta ja melko moni lopetti pelaamisen.
Taisi ylihypetys olla vähän liikaa?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Hopsan.
Tämä peli kuoli melko nopeasti.
Alle kaksi kuukautta ja melko moni lopetti pelaamisen.
Taisi ylihypetys olla vähän liikaa?

Ei kai se nyt ihan kuollut ole viellä. Ylihypetetty joo, mutta sehän oli vaan hauskaa. Eikä peli ittelle mikään pettymys ollut.

Mutta mutta, olenkin jo odotellut tämänkaltaisia kommentteja (jos nyt puhuit rattipaa nettipelistä). Itse vaihdoin takaisin Socomiin jo viikko sitten. Netissä killzone on totta vie hauskaa rällästämistä. Mutta semmoinen skilli meininki tuntuu puuttuvan. Jaksan vieläkin toki pelata tätä, mutta pari iltaa sukkaa muistutti siitä, että tämä KZ2 ei ole mielestäni ihan niitä pelejä joita jaksaa pelata todella piiiiiitkääään.

Minä voin rehellisesti sanoa, että olihan tuo hauskaa. Nyt vain on jotain hauskempaa menossa. Back to sukka.
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Ensi viikolla tulee uusi päivitys (v1.21) sekä tietoa tulevasta DLC:stä. Eli ei tää todellakaan kuollut ole. ;)
Hi All,

I am back, if briefly, Killzone.com is up and seems stable right now, so that is good news. Also I advise you check out the Billinghurst article on the site toda, here. I like it a lot. Also check out the second part of the Killzone Chronicals, where take a look back at the early development time. part 1 is here. There is more content in those links than you can shake a dirty stick at.

Anyway, down to business. Pending any unforseen problems, early next week patch 1.21 will be released. Ill confirm the timings on Monday. The patch includes the following:

-Increase of the standard points settings for Bodycount. Should ensure longer mode on heavily populated games.
-The return of Online Bots. Adding bots to an online game renders it unranked.
-The option to create unranked games. Players will be made aware that a game is unranked upon joining.
-Fix to Game Search functionality so correct maps are displayed.
-Standardization of the Y-Axis controls on the HGH Scout when zoomed with the Sniper Rifle.
-Fix to Sensitivity setting where the weapon animation did not follow the reticule correctly.
-Fix for auto-aim exploit when rapidly tapping zoom/fire.
-Fix to infrequent collision issues with C4 Proximity mines.
-Fix to list of games displayed on search.
-Stability fix relating to disconnect.
-Fix to Clan button functionality in custom game creation settings.

We are also working on the next updates and here are some of the areas we are exploring and investigating for the future patches:

-Controls. Seeing about giving more options.
-Expanding on Join Game searches and options.
-Improving game and network stability.
-Collision exploits on maps.
-Improvements to help play with friends.
-More game creation options.
-More game options for clans.
-Fixes to Clans unexpectadly losing tournament rounds.
-Other minor fixes.

Now the above does not include the DLC updates that we are working on and they wont all come straight away, but I wanted to give you an idea of the areas we are exploring. If anything else pops up we will of course add that too More on future updates soon.
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Kyllä toi KZ2 "skene" aika nopeesti hiipu, yllättävänkin nopeesti. Toki peliä pelaa vielä monta pelaajaa tälläkin hetkellä, mutta aika vähän pelaajia tämä peli sai sidottua pitempiaikaiseen pelaamiseen. Itsellä tippu hanskat tiskiin heti kun sain platinan, enään vaan ei jaksa. Pitää kattoa onko DLC:stä mihinkään ja saisiko se mut vielä palaamaan tän pelin pariin.
 
Ylös Bottom