Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Killzone 2 [PS3 Hype]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Tuo Halomainen theatre-juttukin?! Komeeta. JOS siis kyseessä on periaatteessa kopio Halo 3:n Theatresta. IMO se on ehkä paras keksintö FPS:issä vähään aikaan.

Tuo on tuo YouTube-tuki, joka on saatavilla kaikkiin PS3-peleihin, kunhan vain kehittäjät lisäävät sen omaan peliinsä. Toivottavasti tulevaisuudessa tämä ominaisuus tulee moniin muihinkin peleihin. Eli nauhotus on ilmeisesti koko ajan päällä ja se tallentuu kovalevylle(?). Sen voi sitten sieltä siirtää suoraan automaagisesti YouTubeen ja se uploadataan suoraan JuuTuubiin kaiken kansan nähtäväksi. ;) Sitten voi helposti KZ2-videopätkiä siirtää PS3:lta tietokoneelle, muokata niistä upean videon komealla visuaalisella tykityksellä ja lisätä sen jälkeen videon nettiin. Mahtavaa. =)

Nuo kaikki ominaisuudet kuullostaa todella täydellisiltä. Aivan mahtavaa.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Sehän on tuo keskimmäinen ukko viittansa kanssa melkein kuin Boba Fett :D

Toivotaan että tähän tulisi CoD:sta pöllitty HC-mode, sen jälkeen on ollut aika vaikea totutella normiräiskintöihin jossa pitää ampua joko päähän tai tyhjentää lipasta toisen jälkeen.
Saisi oikeastaan tuollainen modi tulla kaikkiin räiskintöihin tästä eteenpäin :P
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

hohhoh. näyttää aika hyvältä ja selkeältä toi menusysteemi. on muuten aika ison näköinen kartta:)

tästä pelistä tulee jotain niin jumalallista!:eek:!
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Toivottavasti kaikki mapit ei ole tuollasia, että toinen lähtee toisesta päästä ja toinen toisesta. Keskellä tavataan ja alkaa hirvee räiskintä, kuka jää kämppimään niin se myös luultavasti selviää hengissä. Poikkeuksetta kaikissa peleissä netissä on juurikin tämän kaltaisia kenttiä. Jotain uutta kaivattaisiin, enemmän reittejä ja kenties joitakin yhteistyöllä saavutettavia etenemistapoja.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Toivottavasti kaikki mapit ei ole tuollasia, että toinen lähtee toisesta päästä ja toinen toisesta. Keskellä tavataan ja alkaa hirvee räiskintä, kuka jää kämppimään niin se myös luultavasti selviää hengissä. Poikkeuksetta kaikissa peleissä netissä on juurikin tämän kaltaisia kenttiä. Jotain uutta kaivattaisiin, enemmän reittejä ja kenties joitakin yhteistyöllä saavutettavia etenemistapoja.

Sekoittamalla niitä pelimuotoja saa aika kivoja pelejä aikaan joten älä siitä huoli..
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Kartasta tulee mieleen CoDin Crossfire.

totta muuten... meikäläisen puolesta voisi vaikka olla suora kopio, crossfire on ainakin meikäläisen yksi lemppari kartoista codissa. hyviä snipupaikkoja, mutta pystyy myös koukkaamaan vasemmalta ja oikealta.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Toivottavasti kaikki mapit ei ole tuollasia, että toinen lähtee toisesta päästä ja toinen toisesta. Keskellä tavataan ja alkaa hirvee räiskintä, kuka jää kämppimään niin se myös luultavasti selviää hengissä. Poikkeuksetta kaikissa peleissä netissä on juurikin tämän kaltaisia kenttiä. Jotain uutta kaivattaisiin, enemmän reittejä ja kenties joitakin yhteistyöllä saavutettavia etenemistapoja.
Jep, tällaista kaivattaisiin muihinkin peleihin kuin Socomeihin. Saisivat ottaa sieltä suunnalta mallia. Codissa jotkin kentät on sentään todella hyviä.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Jotain uutta kaivattaisiin, enemmän reittejä ja kenties joitakin yhteistyöllä saavutettavia etenemistapoja.

jep, täysin samaa mieltä. olisi kyllä hienoa jos pioneerit osaisivat rakentaa vaikka tikkaita ja pieniä siltoja (siltaan tietysti tarvittaisiin enemmän kuin yksi kaveri rakentamaan ;) ). harmi, että taisi olla toi engineer ainoa joka osasi jotain rakentaa ja sekin "vain" turretteja:(

sekin kyllä kelpaisi jos porukka osaisi puntata toisiaan ylemmille tasoille...
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Näyttää olevan vaikeustasosta kiinni myös, sillä joissakin aiemmissa videoissa lonkalta ei ole ammuttu ihan noin paljoa.

Hellgeistit hakevat suojaa ihan kiitettävän aktiivisesti ja vaihtavatkin sitä myös ehkä jopa liikaakin. Eivät vielä ammu kunnolla takaisin ja ole tarpeeksi aggressiivisia pelaajaa kohtaan. Minun silmääni ei ainakaan osunut kohtaa, että olisi ollut parempi pitää pää alhaalla ja kuunnella luotien kopinaa. Veikkaus: pre-alpha code ja vaikeustaso helpoimmalla sunnuntaipelaajia varten. Tästä ei kannata tehdä mitään muuta johtopäätöstä kuin että viilausaikaa tuntuu riittävän. Moni muu peli puskettaisiin jo ulos tuossa kunnossa ja päiviteltäisiin patcheilla myöhemmin valmiiksi. Parempi näin.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

HD-versiona tuo samainen video.

Näyttää aivan helkkarin hyvältä! Muutamia bugeja esiintyi, mutta muuten näytti niin fantastiselta. Grafiikka on todella komeaa, fysiikat toimii ja kuolinanimaatiotkin näytti siisteiltä, verta tulee kunnolla ja tekoäly vaikutti ihan toimivalta, vaikkakin välillä se oli erittäinkin tönkkö, mutta johtunee vain alhaisesta vaikeustasosta ja onhan tuo muutenkin vielä pre-alpha-koodia. Kaikin puolin vaikuttavaa katsottavaa.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Onhan toi kyllä komean näköinen peli. Tekee mieli jo päästä pelaamaan!
Ainoa asia, minkä muuttaisin on tuo tähtäin. Ei muuten, mutta se on liian pieni mikä tekee lonkalta ammuskelun liian helpoksi.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Hyvältä näyttää jo nyt, kuumottelis päästä jo pelaamaan tätäkin. Yksinpeliltä odotan enemmän kuin moninpeliltä, näyttävää on räsynukke mallinnus. :)
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Videon annista erityismaininnan saa nämä punaiset räjähtävät tynnyrit :D
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Toivottavasti kaikki mapit ei ole tuollasia, että toinen lähtee toisesta päästä ja toinen toisesta. Keskellä tavataan ja alkaa hirvee räiskintä, kuka jää kämppimään niin se myös luultavasti selviää hengissä. Poikkeuksetta kaikissa peleissä netissä on juurikin tämän kaltaisia kenttiä. Jotain uutta kaivattaisiin, enemmän reittejä ja kenties joitakin yhteistyöllä saavutettavia etenemistapoja.

Saisi olla semmoinen ympyrän pyöreä kenttä. Se kenttä olisi semmoinen ison areenan näköinen ja keskellä olisi kaikenlaisi pikku rakennuksia ja muuta. Saisi vapaasti päättää mistä aloittaa ja kenttä välillä (keskeltä) muokkautuisi itsestään, esim. sinne tulisi vettä ja pitäisi äkkiä juosta reunoille. Se olisi hyvä kentä omasta mielestä KZ2:een.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Paras olisi, että lonkalta ammuttaessa ei olisi mitään tähtäintä. Tulisi sellanen fiilis ainakin lonkalta ammuttessa, että ei perhana mähän ammun lonkalta eikä millään osu. Joutuis yhä enemmän turvautumaan siihen scope-kuvakulmaan joka ei ole lainkaan pahasta.

Aseiden äänissä tuntuu ainakin olevan tässä pelissä sitä kuuluisaa munaa. Hirvee räime koko ajan ja hellgasteja tippuu jatkuvalla syötöllä. Vihut hakee nätisti suojaa bunkkereiden ja seinien takaa, harmi ettei videossa näkynyt blind-ammuskelua. Päätä ei kannata suojan takaa nostaa vaan heti napsuu heduun.

Ohjattavalla henkilöllä tuntuis olevan myös massaa eikä se ole mikään höyhenenkevyt tikku-ukko kuten joissakin peleissä. Massaa pitääkin olla aseita kannettessa, toivottavasti tämä paino tuntuu myös mukavasti ohjauksessa. Ohjattava henkilö ei myöskään ota loputtomasti osumaa vaan tyhmyydestä kärsii. Rushiminen on nättiä, mutta ei välttämättä aina kannattavaa.

Grafiikat on myös melkosta karkkia, mutta itselle se on toissijaista. Pääasia, että kaikki muu natsaa. Nettipeli on omalla kohalla tärkeessä osassa, toivottavasti saavat koottua kunnon paketin. Videon perusteella tästä on tulossa vuoden peli ainesta.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom