Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Saas nähdä tuleeko ostettua, pitäis ensin nähdä ihan oikeeta gameplay matskuu nettiväännöistä.. Ainakin ykkösessä otti pannuun kun sai tietyillä aseilla painaa parikin lipasta kaveriin.. Tai sitten se vaa lagas, emt.
Meinaat sä muka pelata yksinpeliä?
Joo, se taitaa näissä arvosteluissa olla aina ongelmana, että kun tehdään etukäteen ei ole jengiä linjoilla pelaamassa...
minua ei ainakaan moninpeli kiinosta pätkääkään vaan tuo yksinpelin takia tulee ostettua
minua ei ainakaan moninpeli kiinosta pätkääkään vaan tuo yksinpelin takia tulee ostettua
En tiedä, jotenkin tämän kohdalla haiskahtaa samanlainen ylihype kuin GTA4:n.. Voi toki olla, että yllättää, mutta saa nähdä.
Mitä nyt, ilmeisesti niitä (trophyjä) ei saa julkaista vielä?
Ei, vaan koska Trophyt on listattu omassa ketjussaan jo aikaa sitten.Mitä nyt, ilmeisesti niitä (trophyjä) ei saa julkaista vielä?
Ei, vaan koska Trophyt on listattu omassa ketjussaan jo aikaa sitten.
Jos nyt oikein yrittää päästä halvalla, niin olisikohan parempi vaihtoehto myydä ne pelit edes 20 per tsipale (tai kalliimmallakin jos on parempi peli kyseessä tietty) KFINissä tai huuto.netissä ja ostaa Killzonen vaikka thehut.comista neljällä kybällä? Jos siis hyllyllä on jo läpi pelattuja pelejä. Ei tartte kiikuttaa sitä 20 seteliä minnekään. Kaikki menee noihin Gamestopin huijauksiin ja luulee tekevänsä hyviä diilejä.
Tai jos tietty netistä löytää niin halvalla pelejä, että diili kannattaa, niin miksei. En itse ole vaan mistään löytänyt niin halpaa kahta peliä, että kannattaisi ruveta noin tekemään. Ostaa vaikka kaksi peliä 10/kpl (=20) ja kiikuttaa kaksi kymppiä lisäksi Gamestoppiin = yht. 40 eli mennään jo tappion puolella kun verrataan että ostaisi pelin suoraan netistä.
Saas nähdä tuleeko ostettua, pitäis ensin nähdä ihan oikeeta gameplay matskuu nettiväännöistä.. Ainakin ykkösessä otti pannuun kun sai tietyillä aseilla painaa parikin lipasta kaveriin.. Tai sitten se vaa lagas, emt.
Hassu setä ja nuubbari olalla
Hmm, en ummarra.
EDIT: nut ummarran. ctrl+f5 tekkee ihmeitä...