Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Killzone 2 [PS3 Hype]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Saas nähdä tuleeko ostettua, pitäis ensin nähdä ihan oikeeta gameplay matskuu nettiväännöistä.. Ainakin ykkösessä otti pannuun kun sai tietyillä aseilla painaa parikin lipasta kaveriin.. Tai sitten se vaa lagas, emt. :D

Saas nähdä tuleeko ostettua, pitäis ensin nähdä ihan oikeeta gameplay matskuu nettiväännöistä.. Ainakin ykkösessä otti pannuun kun sai tietyillä aseilla painaa parikin lipasta kaveriin.. Tai sitten se vaa lagas, emt. :D

Eikös tästä ole ihan "oikeeta" matskua vaikka kuinka? esim. Betasta ja gameplay videoita löytyy youtubesta ihan sikana.

Just just, en ole itse löytänyt kuin yksinpelistä videoo.. Mutta toisekseen, enpä ole paljon etsinytkään. :rolleyes:
Niin ja siksi siis laitoinkin ,että pitäis nähdä näitä videjä ennen ostopäätöstä.. ;)

minua ei ainakaan moninpeli kiinosta pätkääkään vaan tuo yksinpelin takia tulee ostettua

Sama täällä, harvaa peliä jaksaa netissä mättää ja niitäkin erittäin satunnaisesti ja pienissä erissä. Killzoneakin tulee varmasti netissä testailtua, mutta yksinpelin takia minä tämän ostan.

minua ei ainakaan moninpeli kiinosta pätkääkään vaan tuo yksinpelin takia tulee ostettua

Meikäläistä taas kiinnostaa molemmat. Toivottavasti yksinpeli on sen verran laadukas että sen avulla oppisi pelaamaan niin hyvin jotta pärjäisi moninpeli partyissa. Hardilla tietenkin sekin koitetaan läpästä. Vain noobit pelaa easyllä!!! :D

Mitä nyt, ilmeisesti niitä (trophyjä) ei saa julkaista vielä?

Edit: No kertokaa sitten kun saa kertoa...

Edit2: No hiisi vieköön, en muista vieläkään näitä kaiken maailman sub-foorumeita:) Mun lista oli hienompi lihavointien kanssa! Ja sainpahan mukavasti konekirjoitusharjoitusta, kun naputtelin ne tuosta XMB:n ruudulta.

En tiedä, jotenkin tämän kohdalla haiskahtaa samanlainen ylihype kuin GTA4:n.. Voi toki olla, että yllättää, mutta saa nähdä.

GTA4 otti niin hemmetisti takapakkia joka osa-alueella edellisistä peleistä ettei ollut ollenkaan sen kaiken hypen arvoinen. Pahinta oli että se on niin hemmetin tylsä. Liberty City my ass, tehtäviin oli vain yksi ratkaisu, hiekkalaatikkosta huolimatta.

KZ2 sitä ei voi oiken verratakaan, sen verran hyvältä tuntui testitilaisuudessa. KZ2 on myös hiottu loppuun asti pienintä yksityiskohtaa myöten viime kuukausina.

Jos nyt oikein yrittää päästä halvalla, niin olisikohan parempi vaihtoehto myydä ne pelit edes 20 per tsipale (tai kalliimmallakin jos on parempi peli kyseessä tietty) KFINissä tai huuto.netissä ja ostaa Killzonen vaikka thehut.comista neljällä kybällä? Jos siis hyllyllä on jo läpi pelattuja pelejä. Ei tartte kiikuttaa sitä 20 seteliä minnekään. Kaikki menee noihin Gamestopin huijauksiin ja luulee tekevänsä hyviä diilejä.

Tai jos tietty netistä löytää niin halvalla pelejä, että diili kannattaa, niin miksei. En itse ole vaan mistään löytänyt niin halpaa kahta peliä, että kannattaisi ruveta noin tekemään. Ostaa vaikka kaksi peliä 10/kpl (=20) ja kiikuttaa kaksi kymppiä lisäksi Gamestoppiin = yht. 40 eli mennään jo tappion puolella kun verrataan että ostaisi pelin suoraan netistä.

Ostin siis 2kpl 10:n peliä briteistä, ja vein vaihdossa tuonne gamestoppiin, eli kokonaishinnaksi tulikin tuo 40. Normaalisti ostaisin pelin suoraan britestä, ja maksaisin sen 35-40, mutta tämä on hyvä diili näin Suomen hintoja ajatellen, enkä jaksaisi millään odottaa sitä viikkoa julkkarin jälkeen, koska sitä nopeammin harvoin sieltä tulee.

Itsellänikin toi hitin otto on tärkeetä ja voin betaa pelanneena sanoa et ukot ottaa aika saman verran mitä CoD 4-normal mode...

Aion hommata erään Sonyn kunnollisen langattoman mikkisysteemin joten toivottavasti nettipelissä ei äänisysteemit hirveästi lagaa.

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom