Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Killzone 2: Viralliset tiedotteet ja uutiset

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rama
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Killzone 2: Viralliset tiedotteet ja uutiset

Tuota spawnisavun muutaman sekunnin kuolemattomuutta ei olisi tarvinnut poistaa.
Tässä olen eri mieltä. Yksi syy minkä takia peli on jäänyt pölyttymään oli tuo. Ei ollut mitään mahdollisuutta pläntätä tai purkaa pommia jos siinä oli vihujen savut vieressä. Vasta kun joku unohti heitää uuden, pystyi ehkä suorittamaan vaaditun tehtävän.
 
Vastaus: Killzone 2: Viralliset tiedotteet ja uutiset

Aika jännä juttu. Kesti 5min todeta että KZ2 ohjauksessa on jotain mätää, moni muukin oli samoilla fiiliksillä mutta virallinen lausunto pelintekijältä oli "emme koe ohjauksessa olevan mitän vikaa, eli siihen ei tule muutoksia". Niinpä niin, no nyt se on liian myöhäistä.

Kyllä täytyy kuitenkin myöntää että GG:n fan service on kyllä todella hyvää, patcheja pukkaa ja osataan kuunella oikein niitä valituksia.

Socom...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Killzone 2: Viralliset tiedotteet ja uutiset

Tässä olen eri mieltä. Yksi syy minkä takia peli on jäänyt pölyttymään oli tuo. Ei ollut mitään mahdollisuutta pläntätä tai purkaa pommia jos siinä oli vihujen savut vieressä. Vasta kun joku unohti heitää uuden, pystyi ehkä suorittamaan vaaditun tehtävän.
Nythän siitä on tehty entistä vaikeampaa kun sinut suolataan heti kun tupsahdat peliin. Aikaisemmin sinulla oli se pari sekuntia aikaa yrittää virittää/purkaa sitä pommia, vaikka naattia tulisikin niskaan.
Liian usein on myös selkä menosuuntaanpäin kun valitset spawnipaikaksi savun. Päivityksen jälkeen ei kerkeä edes kääntymään kun on vainaa.
 
Vastaus: Killzone 2: Viralliset tiedotteet ja uutiset

Nythän siitä on tehty entistä vaikeampaa kun sinut suolataan heti kun tupsahdat peliin. Aikaisemmin sinulla oli se pari sekuntia aikaa yrittää virittää/purkaa sitä pommia, vaikka naattia tulisikin niskaan.
Liian usein on myös selkä menosuuntaanpäin kun valitset spawnipaikaksi savun. Päivityksen jälkeen ei kerkeä edes kääntymään kun on vainaa.


Toivottavasti uudistuksen jälkeen taktikot miettivät oikeasti mihin se kranu olis järkevää dumpata. Eikä aina välttämättä siihen objektiivin kylkeen. Tulis parempia TAISTELUITA, kaa'osten tilalle. Ehkä! :) Eli, minusta nyt hyvä uudistus, mut aika näyttää...

Huonoon paikkaan heitetty spawnikranu= snipuille ja turreteille paljon tappoja. Jospa taktikosta tulisi nyt oikeasti taktikko!
 
Vastaus: Killzone 2: Viralliset tiedotteet ja uutiset

Toivottavasti uudistuksen jälkeen taktikot miettivät oikeasti mihin se kranu olis järkevää dumpata. Eikä aina välttämättä siihen objektiivin kylkeen. Tulis parempia TAISTELUITA, kaa'osten tilalle. Ehkä! :) Eli, minusta nyt hyvä uudistus, mut aika näyttää...

Huonoon paikkaan heitetty spawnikranu= snipuille ja turreteille paljon tappoja. Jospa taktikosta tulisi nyt oikeasti taktikko!
Juuri näin.:)
 
Vastaus: Killzone 2: Viralliset tiedotteet ja uutiset

Toivottavasti uudistuksen jälkeen taktikot miettivät oikeasti mihin se kranu olis järkevää dumpata. Eikä aina välttämättä siihen objektiivin kylkeen...
Se on jo nähty ettei niitä SD eriä voiteta jos savu käryää nurkan takana "suojassa". Vastapuolen savu kun on kuitenkin siinä objektilla.
Toisaalta jos jollain lailla estettäisiin savun laitto suoraan objektille. Esim. objektit siirrettäisiin sisätiloihin jossa savu ei toimisi.
 
Vastaus: Killzone 2: Viralliset tiedotteet ja uutiset

Vau mikä pätsi tulossa. Tuohan muuttaa peliä enemmän kuin osasin toivoa. Toivotaan nyt vielä, että parempaan suuntaan. Ihan hyvältä kuullostaa. Nyt vaan taktikot insinöörien avustamana pitämään huolta niistä spawnikranuista, ettei foorumit täyty spawnisavunperässä juoksevien amatöörien aiheuttamasta tuskasta.:cool:

Tuo herkkyys optio pädille kuullostaa epäilyttävältä...:confused:
 
Vastaus: Killzone 2: Viralliset tiedotteet ja uutiset

Se on jo nähty ettei niitä SD eriä voiteta jos savu käryää nurkan takana "suojassa". Vastapuolen savu kun on kuitenkin siinä objektilla.
Toisaalta jos jollain lailla estettäisiin savun laitto suoraan objektille. Esim. objektit siirrettäisiin sisätiloihin jossa savu ei toimisi.

Mut, eikös vastustajat ole luultavasti helppo suolata paikkaansa jahka savuista ilmestyvät kun hetken kuolemattomuus on otettu pois, jos se siinä objektiivin vieressä on? No, niin kuin sanoin, aika näyttää mitä tää uudistus toi tullessaan.

Ei toikaan ole kyllä ollenkaan huono ehdotus toi savun toimimattomuus objektiivin välittömässä läheisyydessä.

Mut, edelleen mun mielestä hyvä uudistus. Tosin en ole itte koittanut vielä! :D
 
Vastaus: Killzone 2: Viralliset tiedotteet ja uutiset

Joo-o Neogafissa pelintekijätiimiin kuuluva Tempy lähetti eilen todella tarkan kuvauksen kun kaikki ihmettelivät missä pätsi viipyy, "Sori jätkät."

Samaten twitterissä KillzoneDotCom pahoittelee viivästystä.

Toinen GG:n kehittäjä Tiddles muuten varmisti että noiden yllä olevien korjausten lisäksi mukana on myös "Peli info" eli näkee mitä kenttiä/classeja on käytössä ja millä asetuksilla pelataan kyseisellä serverillä ennen peliin liittymistä.
 
Vastaus: Killzone 2: Viralliset tiedotteet ja uutiset

Joo-o Neogafissa pelintekijätiimiin kuuluva Tempy lähetti eilen todella tarkan kuvauksen kun kaikki ihmettelivät missä pätsi viipyy, "Sori jätkät."

Samaten twitterissä KillzoneDotCom pahoittelee viivästystä.

Toinen GG:n kehittäjä Tiddles muuten varmisti että noiden yllä olevien korjausten lisäksi mukana on myös "Peli info" eli näkee mitä kenttiä/classeja on käytössä ja millä asetuksilla pelataan kyseisellä serverillä ennen peliin liittymistä.
No voi vit!

No, ei voi muuta kuin odotella ja samalla pelata vaikka vähän inFamousia :D On muuten loistava ja koukuttava peli :)
 
Vastaus: Killzone 2: Viralliset tiedotteet ja uutiset

Myöhästyy ensi viikkoon. (Eipä ole ylläri. Ei ne GG:lläkään varmaa viikonloppuisin hirveästi töitä tee.)
 
Vastaus: Killzone 2: Viralliset tiedotteet ja uutiset

Nyt sitä saa ainakin EU- ja Aasia-versioihin, kokoa fileellä 76 megaa.

Pelin serverit ovat kuitenkin vielä alhaalla joten, nettiin ei ihan vielä pääse.

E: Fix list.
This patch not only contains fixes, but also new functionality that has been requested by the Killzone community. Patch 1.27 will be 75MB in size (272MB for Asian release) and will be released worldwide with the following fixes and features:

DLC - Enables support for downloadable content pack #2 Flash & Thunder, released on June 11th on the Playstation®Store
Network errors Improved handling of large message groupings to decrease network errors on heavy loads. Should decrease some instances of network errors
Stability - Fix for potential Quick-join stability issues when DLC pack Steel & Titanium is not installed
Stability Removal of DLC could result in stability issues when using game pre-sets
Stability Crash fix for potential Search & Retrieve issue
Stability Fix for infrequent hang on loading when using spectator mode
Exploit Search & Destroy objective exploit fix
Exploit Collision fix for map MP04 Visari Hammer
Exploit Collision fix for map MP07 Blood Gracht
Exploit Collision fix for map MP07 Blood Gracht (2)
Exploit Collision fix for map MP08 Corinth Crossing
Exploit Collision fix for map MP08 Corinth Crossing (2)
Stats Fix for clans not always receiving the clan match win medal
Controls Addition of High precision mode option for both Single Player and Multiplayer. New accounts will have this mode set as standard and existing users will have to enable it manually. More details can be found here:
Feature Players will be automatically placed on the same faction, if they are friends upon using the Join Friend option
Feature Players will be automatically placed on the same squad, if they are friends upon using the Join Friend option
Feature Squads will remain constant over multiple rounds unless disbanded. More info on the above features can be found here
Feature Faction balancing only checked when entering the game to the pre-game lobby or spawn-select New faction select screen on spawn-select
Feature In-game faction changing now allowed on heavily unbalanced factions
Feature Skirmish All Badges and Abilities are now unlocked for Skirmish mode to allow users with lower bandwidth network connections to experience the full range of weapons and abilities available in Multiplayer mode
Gameplay Invulnerability when spawning on a deployable spawn-point outside of a base-camp is now disabled
Gameplay Armor of Assault class reduced from 100 to 50 hit-points
Gameplay AI and health of the flying Sentry Bots has been tweaked upwards
Gameplay Firing rate of the Sentry Turrets rocket system has been reduced slightly
Bug Cooked grenades dealing friendly fire damage despite the option being disabled
Bug - DLC Pack 1 Steel & Titanium front end text fix for Japanese sku
Moderation Enhanced moderation tools for SCE Moderators
Killzone.com Revived players now appearing correctly in Battle Replays
Misc - Various minor bug fixes
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Killzone 2: Viralliset tiedotteet ja uutiset

Nyt sitä saa ainakin EU- ja Aasia-versioihin, kokoa fileellä 76 megaa.

Pelin serverit ovat kuitenkin vielä alhaalla joten, nettiin ei ihan vielä pääse.

E: Fix list.

Ja nyt on serveritkin ylhäällä.

# Alright. Game servers should all be back online now.
half a minute ago from TweetDeck
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Killzone 2: Viralliset tiedotteet ja uutiset

Eiks kukaan ole viäl testannu ja tullu avautumaan uudesta päivityksestä!? :D
No, täytyy vissiin koittaa itte ku pääsen töistä.

Menikö spawni kämppäämiseks ja airbotit vetelee hedareita kartan toiseenpäähän?
 
Vastaus: Killzone 2: Viralliset tiedotteet ja uutiset

Eilen illalla muutaman erän kokeilussa en kyllä hirveitä eroja huomannut vanhaan.
Airbotit kesti osumaa ehkä aavistuksen enemmän ja olivat hiukan agressiivisempia.
Mut ei niistäkään mitään snaippereita tullu.
Huonosti sijoitetusta spawni kranusta kyllä rankaistiin melko huolella!
 
Vastaus: Killzone 2: Viralliset tiedotteet ja uutiset

Killzone 2 DLC #3 - “Napalm & Cordite” (and flames and bolts) - PlayStation.Blog.Europe
Päivitystä ja DLC:tä pukkaa (taas). DLC:n julkaisuajankohtaa eivät kertoneet, mutta ensi tiistaina tulee 91 megainen 1.28-päivitys. Mukana vihdoin tiedot pelistä ennen liittymistä.
On Tuesday, June 14th 2009 at 8AM Greenwich Mean Time, Guerrilla Games will release the 10th update for the visceral shooter, Killzone 2.

Patch 1.28 will be 91MB in size (316MB for Asian release) and will be released worldwide simultaneously pending a server update. There will be an anticipated server down-time of about 2 hours while the patch is rolled out and the server updates are completed and tested. The following fixes and features are included in this latest release:
Feature - Code support for DLC pack III “Napalm & Cordite”. The update will enable players to create games with the newest maps “Suljeva Cliffside” and “Arctower Landing”
Feature - Code support for DLC to allow the additions of the Flamethrower and the Boltgun to multiplayer.
Trophies – New trophies added for DLC pack III “Napalm and Cordite”.
Feature - Detailed information screen when browsing games. Items displayed include: Friendly Fire, Faction Balancing, Custom Weapons and Custom Badges as well as the region, game size, selected maps and allowed Missions and Badges.


Feature - Higher values for Bodycount mode. Players can now create games with 5, 10, 15, 20, 25, 50, 100 and 200 points to increase the time of the mode for 32 player games.
Feature - Moderators can now create double-points events.
Fix for persistent squads now working correctly when users using separate Japanese accounts join Friends.
New loading screens.
Moderation – Additional powers and functionality for online moderators.
Fix for Clan Leader leaving his clan before an active Tournament of Clan Challenge.
Fix for score replication on different clients.
Fix for a Clan Challenge results displaying a won/lost games as a ‘Draw’.
Fix for incorrect Tournament timings being displayed for (semi)-final.
Fix for an empty message pop-up being displayed.
‘High Precision Mode’ now defaulting when requested.
Fix for stuttering audio on the Asian version.
Fix for network error displayed when trying to log in with another users account.
Fix to reduce network traffic and improve performance.
Fix for occasionally being displayed an empty background when ‘Join Friend’ via Communications tab.
Exploit – Pyrrhus Rise map boundary fix.
Exploit – Radec Academy collision fix to prevent players being revived inside a pillar and using it to their advantage.
Cosmetic fix for Medic Gun visual effects.
Cosmetic fix for Search & Retrieve object being cloaked by the Scout.
Cosmetic fix for Scouts body remaining cloaked after being mortally wounded (i.e. headshot).
Gameplay – Damage from Sentry bots tweaked back on request of the community.
Collection of minor code fixes.

For the latest new content, news and all things Killzone, visit Killzone.com which will also reflect the changes made to the game such as being able to view Battle Replays of games played out on the new maps or being able to use the new settings to create Clan Challenges or Tournaments. Further features and fixes to Killzone.com include:
Feature - Tournaments - Full tournament functionality enabled once again.
Feature - Upcoming Tournaments are now displayed in a clan’s calendar.
Feature - Upcoming Tournaments are now displayed in My Killzone upcoming events.
Feature - Upcoming Tournaments are now displayed in clan communication center.
Feature - Tournament and Clan Challenge support for DLC Pack III “Napalm & Cordite”.
Feature - Additions of sounds in Battle Replays.
Feature - Additional animations in Battle Replays.
PlayStation®3 landing page updated.
Higher selectable Bodycount values when creating Tournaments or Clan Challenges via Killzone.com.
Various bug-fixes and minor updates.
 
Vastaus: Killzone 2: Viralliset tiedotteet ja uutiset

Vielä tulee ainakin v1.29-päivitys, joka korjaa pari edellisen patchin myötä syntynyttä bugia.
Some of you may have experienced issues with the Visari Palace mission from the Killzone 2 campaign mode after installing patch 1.28. We’ve received reports of crashes, graphical glitches and general progression issues - particularly when playing from a save game created before patch 1.28. The problem will be fixed with patch 1.29, which is due for release on Thursday , July 23 at 9:00 AM GMT.

The full list of fixes for this patch is as follows:

1. Visari Palace - Autarch’s Sanctum - Continue button can cause progression issues on save game created before patch 1.28
2. Crash - Crash fix for DLC3 "Napalm & Cordite"

We apologize for the inconvenience, and appreciate your patience in this matter.
 
Vastaus: Killzone 2: Viralliset tiedotteet ja uutiset

Tänään ilmestyvän päivityksen ja kolmannen DLC-paketin jälkeen Killzone 2:n kehitystiimi aika lailla heittää hanskat naulaan. Tai ehkä kyse on vain levähdystauosta, mene ja tiedä.
Right now we’re going to take a step back from Killzone 2. We’ve been working non-stop since the disc version was released on patches, DLC and Killzone.com updates, so need some time to reflect on what is actually out there.
Storeen tulee tänään myös bundlepaketti, jossa saa kaikki kolme karttapakettia kahden paketin hinnalla.
 
Vastaus: Killzone 2: Viralliset tiedotteet ja uutiset

...

Storeen tulee tänään myös bundlepaketti, jossa saa kaikki kolme karttapakettia kahden paketin hinnalla.

Loistavaa. Ostoon menee, kun en omista vielä yhtäkään mappipakettia ja haluan nuo kaikki. :] Iso kiitos Guerrillalle tästä bundlesta!

Sopivasti toimii taas Nordean Electronicin Storessa, niin voi omalla kortilla ostaa. :P

EDIT: Tosin tsekkasin hintoja ja tuo 16e (PS.Blogissa sanottiin siis, että paketti maksaa $11.95 = kolme karttapakettia kahden hinnalla -> Suomessa 2x 7.99 € [yhden paketin hinta]) on edelleen ehkä liian iso määrä pelkistä lisäkartoista ja trophyistä (ja kahdesta uudesta aseesta). Kun katoin valuuttamuuntimella, niin:
Koodi:
11.99 USD = 8.43 EUR
;/ Eli toivottavasti tuo eurohinta tulee olemaan esim. luokkaa 10 euroa... 16e on liikaa.
 
Ylös Bottom