Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Killzone 3 [Hype ja ostohehkutus]

Vastaus: Killzone 3 [Hype]

Mentiin suomipoppoolla ja vastassa oli sattumalta [KEX] -klaani. Taktisesti sijoitettu tykkitorni on hyökkääjälle oivallinen keino vapauttaa yksi mies kiilan kärkeen. Esimerkki löytyy tästä videotallenteesta, siitä illan vikasta matsista:

[MEDIA]3146[/MEDIA]
 
Vastaus: Killzone 3 [Hype]

Onkos tässä muuten klaanituki samanlainen kuin se Killzone 2 oli? Oli perkeleen kätevä 2 ja siinä jopa tuli itselle ilmoituksia kesken pelin jos klaanilaiset pelaili pelejä.
 
Vastaus: Killzone 3 [Hype]

Ensitestailut;

ei tunnu hirveästi vaativan ainakaan engineeriltä ampumataitoa. Nappi pohjaan, ja ropisee tappoja. Ja jos panokset loppuvat, eikun korjailemaan laatikoita.
Turret näytti olevan turhake, tosin ei sitä ollut upgradettu yhtään.
Huonot fiilikset ainakin SMG:stä, muutaman tapon saa mutta panokset siihen loppuvatkin. Ja jos omassa tiimissä ei ole ketään kuka rakentaa ammusbokseja, on SMG turha. Kuten medic, koska siitäkin loppu heti panokset. Ainoa tapa oli löytää/vaihtaa asetta.

Herkkyydet on paranneltu, siitä iso plussa. Silti olisi kiva, jos pääsisi itse laittamaan nuo näppäinasetukset kuten haluaa...
Rankki nousi ekassa pelissä heti 6-7 leveliin, sen jälkeen bonukset olivatkin vähemmässä kun muukin porukka alko käyttämään luokkansa spessu-juttuja. :)
Harmitti kun käytin kaikki skill pojot engineerin erikoisjuttujen availuun, kun vasta jälkeenpäin tajusin tarkistaa että jokaselle luokalle pitää avata ne uudestaan. :eek:
 
Vastaus: Killzone 3 [Hype]

Huonot fiilikset ainakin SMG:stä, muutaman tapon saa mutta panokset siihen loppuvatkin. Ja jos omassa tiimissä ei ole ketään kuka rakentaa ammusbokseja, on SMG turha. Kuten medic, koska siitäkin loppu heti panokset. Ainoa tapa oli löytää/vaihtaa asetta.

Eikös se ollut sama Calzone 2:ssakin että kun nousi rankki niin spawnaa isomman ammuskuorman kanssa.
 
Vastaus: Killzone 3 [Hype]

Eikös se ollut sama Calzone 2:ssakin että kun nousi rankki niin spawnaa isomman ammuskuorman kanssa.

Juujuu, mutta sekin on ostettava erikseen (ilmeisesti?) jokaiselle luokalle. Eli tarvitsee grindata (ei ehkä paras termi) "parhaalla" luokalla että saa skill pojoja tarpeeksi, jotta voi aukasta lisäammukset jokaselle luokalle.

EDIT: ei tarvitsekaan. ja kun vaihto pelimuotoa, löytyy paljon noita jotka käyttävät vempaimia, ja jopa ammuslaatikot on korjattu. pääsee SMG:lläkin tykittämään. :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Killzone 3 [Hype]

ei tunnu hirveästi vaativan ainakaan engineeriltä ampumataitoa. Nappi pohjaan, ja ropisee tappoja. Ja jos panokset loppuvat, eikun korjailemaan laatikoita.

Joo varsinkin se engineerin kolmas ase ei kyllä tarvitse minkään näköistä sihtiä. Sen kun menee käytäviä pitkin ja antaa ison leviämisen ja nopean ampumanopeuden tehdä työ puolesta. Äkkiä on useampi ukko läjässä siinä edessä ilman että kerkeevät tehdä mitään.

Nuo kituvat ukot kyllä rasittaa kun ei meinaa päästä yli eikä ympäri ja sama homma näiden oviaukkoihin jäävien kykkijöiden kanssa kun ei pääse ovista välillä sisään. Noh ei kun kiertämään puol korttelia että pääsee etenemään. Sama homma on joillakin käytävillä.

Useilla aseilla myös jos ammut jostakin suojasta, niin ne panokset ei osu sinne minne tähtää vaan se suojan reuna ottaa osumaa. Vähän kauempana liikkeessä oleviin ukkoihinkin tuntuu välillä että luodit menee läpi.
 
Vastaus: Killzone 3 [Hype]

En ihan koko ketjua jaksanut läpi lukea joten jos tätä on kysytty niin pyydän anteeksi.

Kenelläkään käynyt näin että kun joinaa peliin niin ruutuun tulee teksti "Voitit pelin" vaikka peli olisi vielä käynnissä. Peli jatkuu normaalisti mutta se lätkä on siinä eikä häviä mihinkään. Poistuin pelistä ja joinasin uudelleen eri peliin. Sama ongelma.
Eipä tuo muuten muttakun hudit ei näy kun tuo tuossa on...
 
Vastaus: Killzone 3 [Hype]

Tuli tänään testattua kaveri/klaaniporukalla tota betan pelinsisäistä klaanimatsi-systeemiä. Homma toimii niin, että kutsutaan kaverit klaaniin ja klaanisivulta haetaan matchmaking-tyyliin squadina vastaan tiimiä samalla pelaajamäärällä, kerran tosin kävi niin, että saatiin seitsemän poppoolla viiden porukka vastaan.

Mikä tästä tekee nyt sitten erilaista verrattuna publaan on lähinnä nyt se, että pääsee warzonea kokeilemaan pienemmällä porukalla ja siten saatua hommaan vähän enemmän taktiikoita. Kokoversiossa mukaan lyödään sitten vielä valor-pisteet ja turnaukset.
Homma toimi aika hyvin, eikä vastustajaklaania tarvinnut kovinkaan pitkään etsiä. Vastaan tuli myös yhdessä pelissä muuan Kings of Legends-klaani (rank 8. Killzone 2:ssa). :D
Kyllä tästä ihan hyvät fiilikset jäi ja Kz2:ssa yli 200 klaanimatsia pelanneena voin todeta, että systeemi toimii myös tässä. Sen sai huomata, että spawnialueet ovat kyllä pirun tärkeitä tietyissä muodoissa ja että taktikko+soluttautuja-kombinaatio joukkueessa on aika toimiva.

PS. Killzone 2:den Suomipiirejä tuntevalle seuraava kuva voi olla hieman hämmentävä. :p
11022011538.jpg
 
Vastaus: Killzone 3 [Hype]

Nuo kituvat ukot kyllä rasittaa kun ei meinaa päästä yli eikä ympäri ja sama homma näiden oviaukkoihin jäävien kykkijöiden kanssa kun ei pääse ovista välillä sisään. Noh ei kun kiertämään puol korttelia että pääsee etenemään. Sama homma on joillakin käytävillä

Jep. Myös ärsyttää typerät huudot kuolevilta tyypeiltä, tuntuu kuin olisi nauhotettu yksi "rääkäisy" ja se isketään jokaiselle kuolevalle soltulle. Huutoja tuntuisi silti tulevan, vaikka päähän ampuisi. :rolleyes:
Kaikenkaikkiaan kyllä tuntuu beta paljon paremmalta kuin KZ2.
 
Vastaus: Killzone 3 [Hype]

Jep. Myös ärsyttää typerät huudot kuolevilta tyypeiltä, tuntuu kuin olisi nauhotettu yksi "rääkäisy" ja se isketään jokaiselle kuolevalle soltulle. Huutoja tuntuisi silti tulevan, vaikka päähän ampuisi. :rolleyes:
Kaikenkaikkiaan kyllä tuntuu beta paljon paremmalta kuin KZ2.

Lisäksi maassa makaavan haavoitetun pelaajan kun tapaa yhdellä kudilla päähän niin sillonkin tulee aika usein turhaa huutamista.. usein vielä sekunnin tai parin jälkeen kun jepen luulisi kuolleen jo... :rolleyes:
 
Vastaus: Killzone 3 [Hype]

Iha turha pelata tota Warzonee enää ISA'n puolella, kun puolet helghasteista on snaippereit ja sieltä niiden baseta ne one-shottailee porukkaa. Nerffiä tuolle aselle. :mad:
 
Vastaus: Killzone 3 [Hype]

Lisäksi maassa makaavan haavoitetun pelaajan kun tapaa yhdellä kudilla päähän niin sillonkin tulee aika usein turhaa huutamista.. usein vielä sekunnin tai parin jälkeen kun jepen luulisi kuolleen jo... :rolleyes:


Ei pidä sitten vihollista ampua jos ammutun huuto teitä ärsyttää:p
 
Vastaus: Killzone 3 [Hype]

Ei pidä sitten vihollista ampua jos ammutun huuto teitä ärsyttää:p

Vähän jo odotinkin että milloin joku vetää tämän esiin :D

Ei se huuto itsessään mutta en kyllä kovin monessa pelissä näe kuolleiden huutavan. Luultavasti tätäkin korjaillaan sitten koko peliin.
(Ja tähän joku hauska vetää taas jonkin Zombie -pelin esimerkiksi, jossa kuolleet huutelee koko ajan...)
 
Vastaus: Killzone 3 [Hype]

Ei siitä mitään haittaa ole. Se vaan ihmetyttää, miksi joku haluaa tollasen "lisäyksen". Kai se pelintekijältä on oiva valinta näyttää että kaikkea on suunniteltu, että jopa kuolema"efektit" ovat huippuunsa suunniteltu.
 
Vastaus: Killzone 3 [Hype]

Iha turha pelata tota Warzonee enää ISA'n puolella, kun puolet helghasteista on snaippereit ja sieltä niiden baseta ne one-shottailee porukkaa. Nerffiä tuolle aselle. :mad:

Ei se nerffiä kaipaa. Taitaa olla vain tuo mappi Helghastien isännöimä. Nielet verta sen ISA osuuden ja kun vaihtuu puolet niin annat samaa one-shot kyytiä takaisin.

E: Noista kuolonkorinoista. Liekköhän laitettu noin voimakas ääni että se herättää lääkintämiesten huomion ja on helpompi paikallistaa haavoittuneita.
 
Vastaus: Killzone 3 [Hype]

Ei se nerffiä kaipaa. Taitaa olla vain tuo mappi Helghastien isännöimä. Nielet verta sen ISA osuuden ja kun vaihtuu puolet niin annat samaa one-shot kyytiä takaisin.

No onhan se totta, että helghasteilla on aika hyvät camp-mahdollisuudet tässä kentässä, mutta ei se kovin pitkälle kanna jos mietitään joukkueen/tehtävien kannalta. ISA:lla on kuitenkin huomattavasti helpompi pitää kahta TPS:ää (molemmat melkein ihan vieressä basea) ja esim. propagandan vieminen on naurettavan helppoa verrattuna helghastien vastaavaan.
Ei niitä pelejä istumalla voiteta.
 
Vastaus: Killzone 3 [Hype]

ISA:lla on kuitenkin huomattavasti helpompi pitää kahta TPS:ää (molemmat melkein ihan vieressä basea) ja esim. propagandan vieminen on naurettavan helppoa verrattuna helghastien vastaavaan.
Ei niitä pelejä istumalla voiteta.

Niin se tuppaa joillakin menemään Helghastien puolella siihen että istuuvat näkymättöminä siellä katoilla ja ikkunoissa. Useamman kerran on joutunu ihan lähtemään pelistä quitin kautta pois ennen kuin menee hermot kun tuntuu että yksinään juoksee siellä tehtävien perässä. Nykyään näköjään pitäisi olla joka räiskinnässä jonkin näköinen sniper limit. Jokainen pikku Antero kun haluaa nykyään olla IitzSniptzerProxXXX.

Capture & Hold taitaa olla ainut helpompi Helghastien puolella. Assasination taas ISAlla helppo kun juoksee vain niiden "laiturilla" olevien konttien taakse piiloon.

ISA on kyllä ainut puoli jolla olen joutunut spawniraiskatuksi. Helghasti jos saa sen "keskispawnin" niin tuntuu että ei ole mitään tietä ulos siitä basesta. Ukot kyttää niitä vasenta ja oikeaa aukkoa sinne aukiolle ja keskeltä spawnaa porukkaa niin maan perkeleesti.

"Ei niitä pelejä istumalla voiteta." Samaa mieltä. Voitto > hyvä K/D
 
Vastaus: Killzone 3 [Hype]

Killzone 2 on ohjaukseltaan raskaampi kuin monet muut FPS-pelit johtuen tuosta ohjauksen viiveestä ja vaatii aikaa ennen kuin siihen tottuu. Omasta kokemuksesta sanon, että pelin ohjaus teki moninpelistä paljon taktisemman ja tasapainoisemman. En itsekään aikanaan tykännyt demosta, mutta helmeksi tuo peli osoittautui.

Kolmosen ohjausta on hitusen viety CoD-tyyliseksi eikä se haittaa, kyllä sen edelleen Killzoneksi tunnistaa. Spawn savujen ja custom matsien poistaminen on taas niitä juttuja mitkä oikeasti harmittaa.

Yksinpeli on jäänyt minulta kesken juuri tuon ohjauksen takia. Tai no kun ei ole toggle crouchia tai mitään. Suoraan sanottuna todella hölmöjä valintoja ohjauksen suhteen.
 
Vastaus: Killzone 3 [Hype]

Yksinpeli on jäänyt minulta kesken juuri tuon ohjauksen takia. Tai no kun ei ole toggle crouchia tai mitään. Suoraan sanottuna todella hölmöjä valintoja ohjauksen suhteen.

Suosittelen käynnistämään pelin uudelleen ja oikein tarkasti katsoa, että mitä sieltä ohjausvalikoista löytyy. Saatat yllättyä.
 
Vastaus: Killzone 3 [Hype]

Yksinpeli on jäänyt minulta kesken juuri tuon ohjauksen takia. Tai no kun ei ole toggle crouchia tai mitään. Suoraan sanottuna todella hölmöjä valintoja ohjauksen suhteen.

Kyykkimisen voi muistaakseni asettaa togglelle.
 
Ylös Bottom