Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Killzone 3 [Hype ja ostohehkutus]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vinnie
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Killzone 3 [Hype]

Koko ajan näitä viestejä lukiessä tulee mieleen, että ei oikein tahdo pysyä mielessä kuinka tiimipohjainen peli on. Ja jos suurin osa ei pelaa tiimipohjaisesti vaan minäminäminä mentaliteetilla + OMG mun K/D on NIIIN tärkeää, niin kylmää kyytiä tulee organisoituneelta tiimiltä aivan varmasti. Tiimipeli paikkaa huikeita eroja yksilöiden skillissä.

Niin se tuppaa joillakin menemään Helghastien puolella siihen että istuuvat näkymättöminä siellä katoilla ja ikkunoissa. Useamman kerran on joutunu ihan lähtemään pelistä quitin kautta pois ennen kuin menee hermot kun tuntuu että yksinään juoksee siellä tehtävien perässä.

Tässä hyvä esimerkki, jos tiimiä raiskataan helgast basesta Warzone muodossa niin sitten ovat ansainneet sen ja siinäpähän sitten kärsii. Toinen vaihtoehto on ottaa taktikko ja vaikka medikkiä + inssiä vähän siihen kaveriksi ja käydä valtaan respapiste sieltä basen juurelta. (ssaattaa vaatia oman snipan tukea, mutta ei välttis yleensä) Sen jälkeen ounailla niitä snipuja vähän aikaa rynkyllä kunnes kyllästyvät kuolemiseen ja vaihtavat pois johonkin lähitaisteluluokkaan tai muuten vaan lähtevät pois. Usein kun randomien kanssa pelaa, niin on vähän kivisempi tie mutta kyllä se sniputtelu todellakin on yleensä loppunut ainakin omalla kohdalla ennen kun tarvinnut lähteä pelistä. Muutaman snipun nyt hoitaa vaikka yksin taktikolla jos vähän tsemppaa. Se taktikon "tutka" on aivan törkeen tehokas tässä. Mutta joo, toki sille ei sitten mitään voi jos suurin osa viipeltää menemään ilman mitään päämäärää tai kertakaikkiaan vaan osaa vielä oikien pelata. Ei tuo kuitenkin helpoimmasta päästä ole kylmiltään hahmottaa. Eli ehkä jossain tilanteessa pääsee helpommalla josa vaan vaihtaa toiseen matsiin.

Mutta joo, saman asian yhyt versio: Parempi tiimi voittaa yleensä aina, ihan sama kumpi faction on alla. Jos tiimit on melko tasavahvat, niin sitten on Helgastilla vissiin snadisti etua Warzonessa ja jonkin verran Operations muodossa Betan mapin osalta.

PS. Kontrolleissa toggle crouch on tosiaan siellä "avanced" valikon alla ja samoin aim. Moven osalta alunperin bugas, eli oli pakotettu "adaptive" mutta pätsin jälkeen aiminkin saa nyt niinkuin kuuluu = hold ainakin omaan makuun paras.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Killzone 3 [Hype]

Nyt en nettiin pääse pelaamaan tätä peliä enää virhe 8001 että tarkista piuhat ja kirjautumiset.
Muihin nettipelihin kyllä pääsen.:confused:
 
Vastaus: Killzone 3 [Hype]

Nyt en nettiin pääse pelaamaan tätä peliä enää virhe 8001 että tarkista piuhat ja kirjautumiset.

Täällä sama juttu. Tunnin verran varmaan jo yritetty, eikä päästä. KZ3 Chatista kuitenkin löytyy niitä onnellisia, jotka siellä pelaa parasta aikaa. Olisko ruuhkaa vähäisillä beta-servuilla.

Täällä olisi Move ja Navi viritetty iltaa varten kisakuntoon. Käyty oikein bottien puolella hakemassa asetuksia. Hyvältä vaikuttaisi, ainakin mukaan pääsi samantien. Kyykky nyt on vielä kadoksissa, mutta esimerkiksi puukotus "tuikkaus" löytyi kuin itsestään.
 
Vastaus: Killzone 3 [Hype]

Täällä sama juttu. Tunnin verran varmaan jo yritetty, eikä päästä. KZ3 Chatista kuitenkin löytyy niitä onnellisia, jotka siellä pelaa parasta aikaa. Olisko ruuhkaa vähäisillä beta-servuilla.

Täällä olisi Move ja Navi viritetty iltaa varten kisakuntoon. Käyty oikein bottien puolella hakemassa asetuksia. Hyvältä vaikuttaisi, ainakin mukaan pääsi samantien. Kyykky nyt on vielä kadoksissa, mutta esimerkiksi puukotus "tuikkaus" löytyi kuin itsestään.

Hyvä tietää että muillakin on sama juttu,kyykkyä minäkään en ole löytäny vielä,movella minäkin pelailen.
 
Vastaus: Killzone 3 [Hype]

Itsestäni vaikuttaa pelin huonolta/"huonolta" puolelta se, että ihmisillä ei ole välillä mitään herrasmiessääntöjä. Respalle ammutaan boom headshot sniperillä 2sekunnin sisällä spawnaamisesta. Tai kranut ja singot paukkuu spawnatessa ja joku juoksee konekiväärin kanssa sinun lävitsesi.
Sniperit ovat kanssa toisinaan ihme narreja, tosin suuren tyydytyksen sain kun 3 helghan sniperia camppi operations modella siella "2.pisteen" luona olevilla ulkonevilla "parvekkeilla", juoksin haulikon kanssa alapuolelle infilratorina ja BOOMZIGABAU kassit kattoon pojilta.
Tosin kyllä bäfässäkin näitä epäkohteliaisuuksia tulee vastaan, vietnamin operation hastingsissa lensi 5 singonpaukkua tankkiin ennenkuin se ehti edes liikkeelle (jenkkien eka spawni jonne vietnamaliset eivät edes pääse).
 
Vastaus: Killzone 3 [Hype]

Juuri kun pääsi mainitsemasta, niin johan pääsi taas verkon puolelle pelaamaan.
 
Vastaus: Killzone 3 [Hype]

Joo varsinkin se engineerin kolmas ase ei kyllä tarvitse minkään näköistä sihtiä. Sen kun menee käytäviä pitkin ja antaa ison leviämisen ja nopean ampumanopeuden tehdä työ puolesta. Äkkiä on useampi ukko läjässä siinä edessä ilman että kerkeevät tehdä mitään.

Nuo kituvat ukot kyllä rasittaa kun ei meinaa päästä yli eikä ympäri ja sama homma näiden oviaukkoihin jäävien kykkijöiden kanssa kun ei pääse ovista välillä sisään. Noh ei kun kiertämään puol korttelia että pääsee etenemään. Sama homma on joillakin käytävillä.

Useilla aseilla myös jos ammut jostakin suojasta, niin ne panokset ei osu sinne minne tähtää vaan se suojan reuna ottaa osumaa. Vähän kauempana liikkeessä oleviin ukkoihinkin tuntuu välillä että luodit menee läpi.

Inssin kolmas ase on ihan hyvä lähitaistelussa. Kunhan ei vaan käytä usein sitä keski tai pitkältä matkalta. Mutta kyllä sillä tarvii sihdata siinä missä muillakin eli melko vähän. Rynkyt on todella hyviä. Aina jos näen rynkyn tms. maassa niin vaihdan heti kk:n pois. Kk on puolustajan ase. Toki sillä ekalla kk:lla osuu keskimatkaltakin jos sihtaa oikein tarkkaan ja ampuu muutaman kudin kerralla.

Nuo turretit on aika naurettavia. Ne pyörii ympyrää ja usein ne ei ehdi edes tulittaa kun ne on väärinpäin. Ilman muuta pitäisi pystyä määrittämään ampumasektori että niistä ois hyötyä. Myös mediccien nostokyky on aika naurettava. Joutuu odottamaan todella pitkän aikaa ennenkuin nosto cooldown on kulunut loppuun. Mitä järkeä on nostaa yksi tyyppi(joka kuitenkin kuolee tod.näk. siihen paikkaan uudestaan) ja odottaa tunnin että voi nostaa seuraavan. No ei se ole ihme ettei mediccejä yleensä näykkään.
 
Vastaus: Killzone 3 [Hype]

Aina jos näen rynkyn tms. maassa niin vaihdan heti kk:n pois. Kk on puolustajan ase. Toki sillä ekalla kk:lla osuu keskimatkaltakin jos sihtaa oikein tarkkaan ja ampuu muutaman kudin kerralla.

Itse en osunut tuolla inssin ekalla kvkk:lla (jos sitä nyt tarkoitit) lähialuetta pidemmälle käytännössä lainkaan, en saanut edes hitmarkkeria vilkkumaan. Tää pisti monta kertaa vihaksi, kun esim. n. 50m päässä vastustajan snipu istuu jonkun laatikon takana ja yritän pienillä bursteilla napata nirrin pois, niin ei mitään, vaan snipu kääntyy muhun päin ja one shot kill -.-. Läheltä kyllä saa tappoja aikaan, mutta kyllä nyt kevytkonekiväärillä pitäisi pidemmällekin osua...
 
Vastaus: Killzone 3 [Hype]

Ensimmäiset pelit Movella takana ja suhteellisen tyytyväinen täytyy ohjaukseen olla. Siellä on vielä omissa säädöissä hiomista, ja se kyykkynappi pitäisi osata löytää. Tähän olisi toivonut omia pelejä huitojille, sitä ei ainakaan vielä tässä beta-testivaiheessa ollut. Ainoat muutokset oletuksiin oli katvealueen korkeus ja leveys-säätöjen tiputtaminen kymmeneen prosenttiin. Tärinät tuntuu mukavasti kapulassa asti.

Video Move+Navi -kombinaatiosta verkkopelin puolella:

[MEDIA]3150[/MEDIA]
 
Vastaus: Killzone 3 [Hype]

Nisulle kiitos tuosta videosta. Hyvä demostraatio killzonen moninpelistä moven kanssa. Tosin hieman ihmettelen noita asetuksia kuinka paljon kuvaruudun reunalle annat tähtäimen mennä.

Alkoi itekki lämmetä koko movelle ja saattaapi olla että videossakin mainostettu sharpshooter täältä ameriikan mantereelta tarttuu mukaan kotosuomeen tullessa, kun toukokuussa takas pleikkarin ääreen pääsen, ja sit movea ja Killzone kolmosta kehiin.
 
Vastaus: Killzone 3 [Hype]

Pitääkö muuta tehdä kun pallopäätä heilutella kun movella pelaa puukottaessa.:cool:
 
Vastaus: Killzone 3 [Hype]

Eikös tuo kyykkynäppäin ole Move-napissa? Itsellä ainakin menee välillä sekaisin juuri se, kun MAGissa ko. näppäimellä vaihdetaan asetta.
 
Vastaus: Killzone 3 [Hype]

Pitääkö muuta tehdä kun pallopäätä heilutella kun movella pelaa puukottaessa.:cool:

Pelkkä tuikkaus riittää, eli ei tarvitse painaa mitään samalla.

Eikös tuo kyykkynäppäin ole Move-napissa? Itsellä ainakin menee välillä sekaisin juuri se, kun MAGissa ko. näppäimellä vaihdetaan asetta.

Arf, varmaan ainoa mitä ei tullut kokeilluksi ja Gimblehän tästä taisi viikolla jo mainita.

Kiitos kommenteista videon suhteen! Harmittavasti toi itse pelikuva tuossa jäi puolitiehen, löytyy kyllä vielä hd-kuva kovalevyltä. Katsotaan, jos näiden yhdistelmästä saisi jotain loihdittua.

Edit: Tein Youtubeen laajennetun version, jossa mukana teräväpiirtokuva itse pelistä: http://www.youtube.com/watch?v=uHxVMjaAwkU
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Killzone 3 [Hype]

Kävi kuten tässä on vähän pelättykin; Killzone 3:n myyntiversio on vuotanut Venäjältä ja on jo siis warejakelussa. Kaiken kukkuraksi peli vaatii v3.55-firmwaren, eli se toimii jailbreakatuilla konsoleilla.

The file is apparently the EU version of the game and weighs in at a hefty 41.4GB (with a non-3D version available at roughly half that) so hopefully the size will be enough to put off most people who might otherwise have been tempted. If not, this is the first major leak on Sony’s console and is sure to be causing some distress behind the scenes at SCEE and Guerilla Games.

Lähde: The Sixth Axis
 
Vastaus: Killzone 3 [Hype]

Ohhoh. Ja vasta pyöriteltiin päitä kun Crysis 2 ilmaantui PC:lle "ilmaisjakeluun" reilusti etuajassa.
 
Vastaus: Killzone 3 [Hype]

Mahtaneeko tuokin rippi sitten olla jostain promoversiosta kiskaistu. Saisivat ruveta laittamaan arvostelukappaleisiin leffayhtiöiden tyyliin alareunaan pyörimään "For preview only" -tekstin tai sitten peli mustavalkoiseksi aina muutaman minuutin välein :D

Venäjän piramarkkinat tuntien lähde voi olla toki mikä hyvänsä, mutta mutu-tuntuma kielii karua kieltä arvostelijoiden rehellisyydestä. "Jaha, se on läpi, testattu ja nopea arvostelu kirjoitettu. Annetaanpas levy kiertoon kaveriporukalle ja rajojen yli Mustamäen torille."
 
Ylös Bottom