Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Killzone 3 [Hype ja ostohehkutus]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vinnie
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Killzone 3 [Hype]

Tekniikka ja pelaajamäärä kääntäen verrannollisia tosiinsa? Tekniikka (grafiikka yms.) paranee, pelaajamäärä laskee..? :/ Mut joo, itekki pelasin enemmän tollasia 20 pelaajan pelejä KZ2:ssa. 32 oli yleensä ihan liikaa. Mut jos mapit olis isompia, niin sitte. On tuo 24 silti ihan riittävä määrä.
 
Vastaus: Killzone 3 [Hype]

Tämä ominaisuus on käytössä jokaisessa motion control -räiskeessä, lukittu tapa ei yksinkertaisesti toimi.

[video=youtube;6OuTa9swiXU]http://www.youtube.com/watch?v=6OuTa9swiXU[/video]
Skippaa 6 minuutin kohdille. Ihan hyvin näyttää toimivan.

Syy miksi wii-räiskinnät on toteutettu pointer-kontrolleilla on että kasuaalit eivät tajua abstraktoituja kontrolleja (game padiakin pidetään "pelottavana" kasuaalien mielestä). Niiden opetteluun menee aikaa ja peliin pääsee sisään vasta kun on kontrollit tarpeeksi hyvin hanskassa. Sehän juuri on Wiin menestyksen salaisuus että kaikki pelaa eikä kynnys pelaamisen aloittamiseen ole suuri.

... Killzone 3 toisaalta... Ei ole mikään koko perheen hassun hauska ajanviettopeli, K-18 leima taisi kakkosestakin löytyä. Pelaajakunta on selkeästi kokeneempaa sorttia ja nämä abstraktit kontrollit ei ole mikään este nautinnolle joten tuskin kovin moni panisi pahakseen jos vähän joutuisi opettelemaan uusia kontrolleja jos muuten tuntee olonsa mukavammaksi noin pelata... (Haluaisin kovasti siis "hiiri-tyyppisen" ohjauksen jossa kursori pysyy keskellä ja movella ohjataan katsetta.. :/ )
 
Vastaus: Killzone 3 [Hype]

Skippaa 6 minuutin kohdille. Ihan hyvin näyttää toimivan...

Nimenomaan näin. Käsittääkseni useissa Wiin peleissä tätä Dead Zonea saakin säädettyä. Metroid Trilogiasta on omakohtaisia kokemuksia ja ainakin siinä tämä toimii loistavasti.
 
Vastaus: Killzone 3 [Hype]

Voin jonkin verran Wiin räiskintäpelejä pelanneena sanoa, että tuo aseen vapaaliike ruudussa on ainoa oikea tapa toteuttaa liiketunnistus-FPS, tai ainakin nyt näistä kahdesta vaihtoehdosta. :)

Kyllähän se lukittunakin toimii (parissa Wii-pelissä pystyy lukitsemaankin tohtiessaan), mutta tuntuma on tuolloin aika karseaa. Totuttelu tietysti onnistuu jos senssitkin laittaa aivan tappiin, mutta miksi turhaan, kun vapaan liikkuvuuden tuntuma on täysin superior.
 
Vastaus: Killzone 3 [Hype]

Voin jonkin verran Wiin räiskintäpelejä pelanneena sanoa, että tuo aseen vapaaliike ruudussa on ainoa oikea tapa toteuttaa liiketunnistus-FPS, tai ainakin nyt näistä kahdesta vaihtoehdosta. :)

Kyllähän se lukittunakin toimii (parissa Wii-pelissä pystyy lukitsemaankin tohtiessaan), mutta tuntuma on tuolloin aika karseaa. Totuttelu tietysti onnistuu jos senssitkin laittaa aivan tappiin, mutta miksi turhaan, kun vapaan liikkuvuuden tuntuma on täysin superior.

Eipäs nytten lauota omia mielipiteitä totuuksina. Olen itsekkin jonkin verran pelannut wiillä fps pelejä ja jotenkin on tullut semmoinen fiilis, että ei oikein toimi tuo ns vapaa ohjattavuus. Saako sen tähtäimen siis lukittua keskelle ruutua joissain peleissä (Metroid3)? Voisi nimittäin kokeilla sitä ohjaustyyliä, jos vaikka sopisi paremmin meikäläiselle. Oikeastaan kun wiin ostin, oletin että niin tulevat fps pelit toimimaan, mutta ei. SORI OT!

Katselin tuossa lisää tätä uutta mp traileria ja vaikuttaa jotenkin siltä, että tämä aseiden kustomointi voisi olla edelleen mahdollinen. Ainakin yksi aseista vaikutti todella paljon siltä kz2 single shot kivääriltä, mutta agoc scopella. Ellei sitten ole tuomassa sitä kz3een scopen kera... tahtoo aseiden kustomointimahdollisuuden!
 
Vastaus: Killzone 3 [Hype]


Ton pätkän perusteella peli näyttää kyllä liian paljon samalta kuin KZ2. Ihan kuin uudet mapit vain olisi erilaista. Ei siinä mitää, tosi nätin näköistä niinkuin aina! Toivottavasti pelissä sitten on vähän enemmän aseita kuin edeltäjässä. Näyttää tosi tylsältä pelata aina tolla samalla rynkyllä millä toi tyyppi tos videossaki pelasi.

Odotan peliä kuitenkin melko paljon ;)
 
Vastaus: Killzone 3 [Hype]

No nettipeliin on tulossa uutena pelimuotona ainakin perus Deathmatch (booriing!), mutta myös mm. tolla Exoskeleton-härvelillä pääsee ajelemaan nettipelissä. Se on varmaan vähän kuin BioShock 2:n nettipelin Big Daddy -puku. :P
 
Vastaus: Killzone 3 [Hype]

Näytti kyllä multiplayer video uskomattoman hyvältä, tulee pitkä odotus helmikuulle... killzone 2 pienin parannuksin ja lisäyksin kuulostaa paremmalta kuin mikään muu FPS peli. Taidanpa lähteä pelaamaan killzone 2 :)
 
Vastaus: Killzone 3 [Hype]

Näyttää aika paljon KZ2, mutta mikäs siinä jos kerta on yhtä hyvä kuin edellinen osa.
Hei mut nyt niitä uusia aseita kehiin. Halo 3 tapaan (ihan loistava idea) olisi saatanan mukava jos tulisi se, että viikonloppusin olisi jotain mukavia pelimuotoja (Uncharted Lab?).
 
Vastaus: Killzone 3 [Hype]

Näyttää aika paljon KZ2, mutta mikäs siinä jos kerta on yhtä hyvä kuin edellinen osa.
Hei mut nyt niitä uusia aseita kehiin. Halo 3 tapaan (ihan loistava idea) olisi saatanan mukava jos tulisi se, että viikonloppusin olisi jotain mukavia pelimuotoja (Uncharted Lab?).

No jo Killzone 2:ssa pysty oman serverin asetuksia muuttamaan haluamakseen, että vain esim. tietyt aseet on käytössä, eli tollaset Unchartedin "Pistols Only" yms. matsit on jo KZ2:ssa ihan mahdollisia. Samoin varmasti KZ3:ssa.
 
Vastaus: Killzone 3 [Hype]

No jo Killzone 2:ssa pysty oman serverin asetuksia muuttamaan haluamakseen, että vain esim. tietyt aseet on käytössä, eli tollaset Unchartedin "Pistols Only" yms. matsit on jo KZ2:ssa ihan mahdollisia. Samoin varmasti KZ3:ssa.

Kyllä kyllä, mutta ehkä vielä vähän erikoisempia. Kyllähän noita voi tehä vaikka minkä laisia tahansa. Tai sitten vaan tuodaan pelaajilla tarpeeksi laajat työkalut jolla voi oikeasti väsätä mielenkiintoisia juttuja. En meinaa uusia pelimuotoja, mutta esim TDM voisi muokata esim. puukot ainoastaan ym...
 
Vastaus: Killzone 3 [Hype]

Kakkosessahan ei ollut puukkoa, eikä varmaan tässä kolmosessakaan, koska tässä on mukana tommosta CQC:tä*, niin se varmaan tapahtuu suoraan nappeja painamalla ja Sev käyttää veistä aina automaattisesti jonkun tietyn CQC-liikkeen tehdessä.



* Close-Quarter Combat
 
Vastaus: Killzone 3 [Hype]

Tuo 12 minuuttia oli ihan hauskaa katsottavaa, tosin vähän turhan rambonahan nuo tuota veti. Mutta bonusta siitä että ei olla lähdetty KZ2:sta poispäin muuttamaan tuota KZ3:sta. Että kevättalvea odotellessa.
 
Ylös Bottom