Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Killzone 3 [Hype ja ostohehkutus]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vinnie
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Killzone 3 [Hype]


Halo 3 effing much?
Aika hemmetin huono super-uber-edition. Ja ei hemmeti kun vaan pelkästään kaksi, siis KAKSI vanhan pelin karttaa ja muut sitten myydään isona tai pieninä bundleina hemmetin kalliilla Activision tyyliin, ei kiitos, vanhat kartat peliin mukaan kuten Socom2 oli tehty, kaikki oli tyytyväisiä (ainakin pelaajat).
 
Vastaus: Killzone 3 [Hype]

Beta löytyy täältäkin. Sain sen IGN järjestämästä kilpailusta keskiviikkona... Eräällä profiilisivulla jaeltiin koodeja ja nopein kirjottaja sai betan. PSN plussaa kun en halunnut maksaa. :)

Ihan hyvältähän tämä vaikuttaa... Pari kertaa jumittanut luultavasti omien nettiongelmieni takia ja silloin joutunut koko konsolin käynnistään uudelleen. Muuten kaikki on sujunut hyvin. Nuo uudet exoskeletonit vähän arvelutti aluksi mutta nekään eivät ole niin ylivoimaisia, mitä aluksi luulin. Nyt on tullut pelailtua parisen tuntia vasta.

Psn voi lisäillä, jos kaipaa peliseuraa: AssaultPs
 
Vastaus: Killzone 3 [Hype]

Kaikkien pelikommentaattoreiden kommentaattori, itse Elpresador antaa varovaisia toiveita tämän pelin suhteen. Ohjauksen keventyessä ja tarkentuessa lähemmäksi totuttua, ollaan selvästi kuunneltu yhteisön toiveita ja siitä saa pelintekijä häneltä isot kiitokset. Lupaa kolminkertaiset myynnit, jos ohjaus pysyy todella alpha-koodin viitoittamalla tiellä.

Popparit ja cola kainaloon - video päälle:

[video=youtube;kknT16V0-xY]http://www.youtube.com/watch?v=kknT16V0-xY[/video]
 
Vastaus: Killzone 3 [Hype]

Betan perusteella tässä on oikeasti potentiaalia. Ohajus tuntuu hyvälle, peli näyttää hyvälle ja kuulostaa hyvälle.
Warzone pelimuoto on aika haaska kun siinä kierrätetään pelimuotoja.
Se KK on ehkä vähä turhan tehokkaan olonen ja lisäksi jos rautatähätimilel olis oma säädettävä senssi (tai se olisi pari pykälää pienempi kuin lonkalta ampuessa) niin avot!

Pakkohankintahan tämä on. Toivottavasti saavat ikimuistoisia mappeja aikaseksi.
 
Vastaus: Killzone 3 [Hype]

Nyt on jokunen tunti tullut väännettyä ja mahtavuuttahan tämä edelleen on. Marksman (snipu) classilla kaikki aseet unlockattu, mutta "perkkejä" en ole vielä parannellut.

Aseitahan löytyy jokaiselle classille 3+3 (primary+secondary). Joka sinäänsä on ihan hieno juttu, mutta jotenkin tuntuu, että tämän osalta ollaan Guerrillalla istuttu persiillä, sillä useimmat aseet ovat täysin tuttuja kz2:sta. Olkoonkin, että joihinkin vanhoihin on tullut scopet. Uusia aseita näin ulkomuistista taitaa olla... 2kpl ja molemmat vielä secondary "pisloja". Toivoa sopii, että ei nyt ihan tähän jäädä vaan saataisiin oikeasti uusia mielenkiintoisia rynkkyjä, subeja, snipuja, kk:ita, haulikoita yms! Pitänee Guerrillalle huudella, että tämä ei nyt vain riitä, varsinkaan jos kilpailevilla peleillä on n20 erilaista asetta.

Kaikki muu sitten toimii aivan loistavasti. Grafiikat, äänimaailma, tunnelma, kontrollit (vaikka haluaisinkin mennä kyykkyyn R3:sta), kaikki toimaa. Ja melkeinpä kaikessa ollaan kilpailioita edellä. Kartat ovat myös melko toimivia, ainoastaan yksi kartoista ei oikein ole mieleinen (nimeä en muista). Tiedä sitten johtuuko suunnittelusta (pohjapiirrustuksesta) vai mechoista ja waspeista joita kyseisessä mapissa kyllä riittää.

Tänään sitten lisää vain testailua ja kohti uusia classeja... taitaa tulla turpaan:p
 
Vastaus: Killzone 3 [Hype]

Tiedä sitten johtuuko suunnittelusta (pohjapiirrustuksesta) vai mechoista ja waspeista joita kyseisessä mapissa kyllä riittää.

Outoa, omasta mielestä kyseinen kartta on näistä kolmesta ainoa missä tämä uusi (surkeahko) spawnisysteemi toimii edes jotenkuten. Juurikin tuo "pohjapiirros" noissa toisissa kartoissa on ihan päin sitä. Warzone toimii parhaiten symmetrisissä kentissä, eikä se talvikenttä ole kyllä lähelläkään sitä. EMP-kenttä taas on symmetrinen, mutta siinä spawnialueet ovat niin vaikeastitavoiteltavissa, että se ei vaan kunnolla toimi.

Spawnisavut takaisin ja rekyyliin viilausta niin saadaan oikein mukava jatko-osa erinomaiselle kakkososalle (ainakin moninpelin suhteen).

Niin, ja betaan tuli juuri päivitystä:
The patch is 72 MB and contains these fixes:

Multiple tweaks for weapons, including recoil, spread and accuracy tweaks
Fix for accepting squad invites that can make the game hang
Fix for failing to get into a friends squad after accepting an invite
Fix for the occasional game crashing when it rolls over to the next match


Jostain luin vielä että rekyylin muutos on näkyvissä lähinnä vain lonkalta ampuessa, mutta toivottavasti ihan tähdätessä myös. :rolleyes:
 
Vastaus: Killzone 3 [Hype]

Betan perusteella tässä on oikeasti potentiaalia. Ohajus tuntuu hyvälle, peli näyttää hyvälle ja kuulostaa hyvälle.
Todellakin, yleensä en muusta kuin co-opista innostu, mutta tätä tuli tahkottua ihan huomaamatta toista tuntia. Tietenkin turpaan tuli, mutta aina välillä vahingossa ouin sen verran että kiinnostus pysyi yllä :D
 
Vastaus: Killzone 3 [Hype]

Nimimerkki Luosto tuli ja antoi miulle betakoodinsa (vielä kerran iso kiitos ja kumarrus!), jonka sai PS Plus -tilaajana. Nyt kyllä on hyvät fiilikset. Beta latailee tuolla taustalla. Varmasti jossakin vaiheessa tulossa pientä "arvostelun" poikasta tännekin päin. :P
 
Vastaus: Killzone 3 [Hype]

Hyvän erän jälkeen...

on aina mukava saada palautetta.

Ei mut tosiaan. Tossa just näkee miten naurettavalla tasolla toi LMG on tällä hetkellä betassa. Nappi pohjassa ja vaikka vähän kauempaakin niin kaikki kyllä kaatuu. :o
 
Vastaus: Killzone 3 [Hype]

Edelleen yhtä helppoa tuo tappaminen tässä pelissä. KZ2:ssakin tuli "ownattua" ihan OK:sti, KD-ratio jotain yli 1.50 muistaakseni, mikä on mulle melko harvinaista (tai no Resistance 2 on myös poikkeus, siinäkin jtn. 1.20). Tänään pelailin joku puol tuntia ja pelkästään tuota TDM:ää Frozen Damissa tullut pelailtua. Lähinnä Engineerillä, mutta kokeilin myös Intruderia, vai mikä lie haulikkomies se olikaan (äääh, ykkösen ylivoimainen haulikko oli muunneltu heikommaksi! :D), sekä Marksmania eli sniper-classiakin koitin.

Haulikkomiehellä vetelin jopa 10 tapon killstreakin kunnes vahingossa kävelin jääveteen suoraan turmiooni. Melkeinpä joka rundilla sain helposti 3 tapon tai jopa 5 tapon putken, että kyllä se pelaaminen maistui. :) Tuo uus haulikko on muuneltu siitä vanhasta ja ylivoimaisesta(?), mutta tuokin uus on tosi hyvä. Nyt siitä L1-tähtäimestä on hyötyäkin ja käytän sitä melkeinpä aina. Haulikolla saa tapettua myös melko kaukaa, kunhan tähtää rauhassa.

Marksmanilla (eli sniperilla) tuo uus CV35 (vai mikä lie) - vai onko se vain sama uudella tähtäimellä? - tuntui melko vaikealta kun tähtäsi. Scope liikkui hitaasti tähdätessä ja lähitaistelussa se oli varsin ongelmallista. Ilman L1-tähtäystä tuntui ettei osu oikein mihinkään, vaikka silleenkin pari tappoa sain. Onneksi melee-nappikin löytyy ja nuo uudet melee-liikkeet on kyllä tyydyttävän hyviä. Muutaman kerran päässyt jo kaverin selkään ja vetänyt kurkun kaikessa rauhassa auki veitsellä. :)

Nyt taas pelaamaan.

EDIT: Perun sanani. Nyt ei kyllä sujunut yhtään. Takkiin tuli koko ajan ja melkein koko ajan itellä kuolemia enemmän kuin tappoja. :D Tämän johdosa KD-ratio tippu varmaan jonnekkin 1.00:n tienomille 1.30:stä. :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Killzone 3 [Hype]

Tämä video kertoo kaiken aseiden rekyylimuutoksista.

Superylivoimainen LMG n. 5:20 eteenpäin. Muutos kakkososasta on kyllä melkoinen. :D
 
Vastaus: Killzone 3 [Hype]

Kyllä noi Invidiouksen beta-videot näyttää niin herkuilta että... oli pakko pari peliä iskeä Kz2:sta noitten kattelun jälkeen. :rolleyes:

Onkos noista mitaleista/nauhoista mitään tietoa? Itseä KZ2:ssa ärsytti tuo homma, että nauhan sai vain esim. jos yhden pelin aikana tappoi 5 vihollista lentotukialuksella tms. Toivoisin, että kolmoseen tuo muokattaisiin kumulatiiviseksi. Eli tappoja kartutettaisiin useissa otteluissa, ilman kiirettä. Tappojen ja tehtävien määrää voisi vastaavasti lisätä, että mitalien eteen pitäisi todella tehdä töitä.

Itselle kävi noissa usein niin, että juuri sen 3-4 tappoa tein matsin aikana ja sitten kierros loppuu ja vitutuksen siivittämänä uudestaan yrittämään seuraavassa roundissa.
 
Vastaus: Killzone 3 [Hype]

Itseä KZ2:ssa ärsytti tuo homma, että nauhan sai vain esim. jos yhden pelin aikana tappoi 5 vihollista lentotukialuksella tms. Toivoisin, että kolmoseen tuo muokattaisiin kumulatiiviseksi. Eli tappoja kartutettaisiin useissa otteluissa, ilman kiirettä. Tappojen ja tehtävien määrää voisi vastaavasti lisätä, että mitalien eteen pitäisi todella tehdä töitä.

Mielestäni tuo malli mitä käytettiin KZ2:ssa oli erinomainen. Oli piristävää pelata nettipeliä, joka palkitsi ns. hyviä pelaajia eikä näitä aktiivisia jotka jynssäsivät useita tunteja päivässä.

Itselle kävi noissa usein niin, että juuri sen 3-4 tappoa tein matsin aikana ja sitten kierros loppuu ja vitutuksen siivittämänä uudestaan yrittämään seuraavassa roundissa.
Haastetta haastetta, noinhan se pitääkin mennä. :D
 
Vastaus: Killzone 3 [Hype]

Killzone 2 on sen verran hyvä peli, että kyllä tää jatko-osakin pitää ostaa. Harmii vaan, että oikeet frendit ei pelaillu tätä netissä niin ei tullu sit itekkään pelattua.
 
Vastaus: Killzone 3 [Hype]

2 osa oli kova peli, joten kyl tääkin tulee hankittua. Ja onhan tässä vielä toi Move-tuki. jeeee
 
Vastaus: Killzone 3 [Hype]

Hyvä että jakoivat lisää, sillä pelaajia on hyvin niukasti, ainakin millon ite oon tuota betaa pelaillut. Lähinnä Guerrilla Warfarea (TDM) pelannut, koska muissa moodeissa (esim. Warzonessa) ei pelaajia ole yleensä paljoa, useimmiten sellasta 2vs3-mättöä, ugh. Ja Operations-moodi vaikuttaa melko samanlaiselta kuin Guerrilla Warfare, sitä kumminkin pelaa myös melko paljon ihmisiä. Mut ei siinä juuri muuta eroa näytä olevan kuin cutscenet ja toinen puoli hyökkää, toinen puolustaa... Exoskeletonillakin pääsin ajalemaan ja kerkesin sillä jotain tehdä, kunnes heti ensimmäinen Exoskeleton-sankari ampu kaks ohjusta ja tuhosi mut. :/

Lisää pelaajia, kiitos!
 
Ylös Bottom