Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Killzone 3 [Hype ja ostohehkutus]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vinnie
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Killzone 3 [Hype]

Finngamerin killzone 3 unboxsaus video

YouTube - Unboxing Killzone 3 - Helghast Edition

Kyllä näyttää törkeän siistiltä tuo helgasti edition :cool: olisi pitänyt itsekkin ostaa se jos olisi rahaa...:rolleyes:

Aattelin aikasemmin että eihän tommosesta oheiskrääsästä kannata maksaa. Ainoa mikä tossa kiinnosti oli toi kirja, mutta nyt katoin ton pätkän ni ei helvata on kyl komea. Etenki toi juttu, että ton kypärän sisällä on holderi tolle pelille. Luulin, että toi kypärä olis päätyny jonnekin hyllyn päälle pölyttymään ilman mitään virkaa. Damn. No mutta ei tässä enää kannata alkaa säätämään, peli tipahtaa postiluukusta ylihuomenna, sit lähtee! :D
 
Vastaus: Killzone 3 [Hype]

Imatran Cittarissa olikin jo peliä hyllyssä mutta maltoin odottaa.. Keskiviikkona saa Gigantista halvemmalla. ;)
 
Vastaus: Killzone 3 [Hype]

Onko tietoa onko moven ja padin käyttäjät moninpelis samois peleis vai voikohan jostain servu filtterist säätää et pelkästää padi pelaajat? Näyttäs olevan move pelaajille paljon helpompaa ku kattonu noit videoit movest..
 
Vastaus: Killzone 3 [Hype]

38 megatavun kokoinen päivitys versioon 1.02 on julkaistu. Betassa löydettyjä bugeja on siis korjattu, verkkopeli avattu ja tuki DLC:lle lisätty pelin päävalikkoon.

Lähde: Just Push Start
 
Vastaus: Killzone 3 [Hype]

Taitaa olla KZ3 oston edessä. coop löytyy, ohjattavuus on erinomainen jo padillakin. Movella on myös todella hyvä ohjattavuus. ainut miinus movesta, et se kääntyminen on edelleen hieman hankalaa. olispa toinen stick move kapulas :rolleyes:. Todennäkösesti siitä huolimatta pelaan kz3 movella. tähtääminen oli vaan niin hemmetin helppoa ja tarkkaa vaikka otti tähtäys avusteet pois. Ensimmäinen kunnon move peli.
Kokeile laittaa Deadzonet nolliin, auttaa hieman tuossa kääntyvyydessä..
Tulihan tuo itselleki eilen tilattua ja kerkesin Verkkiksen ensimmäisen erän onnellisiin saajiin.. Nyt näyttää varastosaldo miinusta.:p
 
Vastaus: Killzone 3 [Hype]

Mainittiinkohan täällä vielä siitä Homessa olevasta Killzone-alueesta. Muistaakseni joku sitä mainosti, että suorittamalla kaikki challenget siellä alueella saa moninpeliin 3 unlock-pojoa. Lueskelin tossa nyt sitten Kz.com-foorumeita ja ilmeisesti samaisella koodilla aukeaa pojojen lisäksi myös tämä Retro map-pack. Ei yhtään hassumpi, itsellä kesti tehdä kaikki n. 20min. Kokoa karttapaketilla on n. 350mb.

Tarkemmat ohjeet: How to get Retro map pack for EU/UK free - Killzone.com Forums

PS. Ja jos Home pukkaa ruudulle "ERROR CODE Z(9,-2)", niin itsellä ainakin seuraava auttoi.
 
Vastaus: Killzone 3 [Hype]

No voihan kerpele, joutuu sit odottelemaan yhden ylimääräisen päivän kun Discshop saa collectors editionit vasta huomenna varastoon.

No täytyy käydä fiilistelemässä muiden tunnelmia huomenna, ellei sit joku saa sitä jo tänään... :)
 
Vastaus: Killzone 3 [Hype]

Mainittiinkohan täällä vielä siitä Homessa olevasta Killzone-alueesta.

Kiitos vinkistä! Myös toi DNS-osoitteen muoto 8.8.8.8 helpotti huomattavasti :D

Sieltähän tuli keräiltyä täysi pakka ISA-vaatekertaa avatarille + redeem-koodi avaamaan tauhkaa varsinaisen Killzone 3 -nettipelin puolelle. Areenalle löytää Homen keskusaukion keskeisimmältä paikalta löytyvän KZ-kuljetusvaunun kautta.
 
Vastaus: Killzone 3 [Hype]

Mitä oon kuullu tosta tolla moven sharpshootterin lisä-osasta ketkä sitä on testannu,niin ei sillä kauaan jaksa pelata kun kädet väsyy.Sen sijaa pelkällä kapulalla mukavassa asennossa pitäis hyvin sujua pidemmätkin sessiot.
 
Vastaus: Killzone 3 [Hype]

Mitä oon kuullu tosta tolla moven sharpshootterin lisä-osasta ketkä sitä on testannu,niin ei sillä kauaan jaksa pelata kun kädet väsyy.Sen sijaa pelkällä kapulalla mukavassa asennossa pitäis hyvin sujua pidemmätkin sessiot.


Eihän se mitään edes paina ja voihan senkin tukea polviin samalla tavalla.
 
Vastaus: Killzone 3 [Hype]

noniin nyt olis tarinaa vähän pelattu mutta, multiplayeriin en pääse ja mappi koodia ei tunnista =(


Edit: Nyt koodi ja MP toimii =) Ja kentät on valoisia ainakin suurin osa
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Killzone 3 [Hype]

Miten tuossa Home minipelissä avustetaan? Tulee vaan että joku random on minua avustanut mutta en ole itse yhtään avustanut?

En sitä retro map packia saalista vaan 3 unlock pointsia koska tilasin sen collector's editionin niin en tarvi .
 
Vastaus: Killzone 3 [Hype]

Miten tuossa Home minipelissä avustetaan? Tulee vaan että joku random on minua avustanut mutta en ole itse yhtään avustanut?

Keräät siellä plazassa Avatarillasi niitä laatikoita, joita se helikopteri käy sinne pudottamassa, tämän jälkeen sinulla on tietty aika_aikaa käydä viemässä ne siihen samaan kohtaan missä itse sitä shootteriakin pelataan. Se avustus tapahtuu automaattisesti jos vain on jotain tavaroita kerättynä, kun klikkaa itsensä siinä portilla. Niitä kerättäviä laatikoita tunnistaa semmoisesta punaisesta savusta, mitä ne käryyttää ilmaan:)
 
Vastaus: Killzone 3 [Hype]

Hei pelin mukana tuli se joku playstation network avain/koodi niin avaako se retron ja soundtrackin ja teeman ? miten sen ennakkotilaus guerrillapackin saa minkä vpd lupasi ? sisältyykö se myös tohon koodiin ? (en ole siis vielä sitä syöttänyt, eli pitäskö guerrilla packille olla joku erillinen koodi)
 
Vastaus: Killzone 3 [Hype]

Kaipa tää on käytävä huomenna ostaa kaupasta, vaikka on semmoinen fiilis ettei tätä nyt välttämättä ihan julkkariks tarviis edes saada. Hype ei ole niin kova kuin aikoinaan KZ2:n kanssa mutta silti on tässä odoteltu kauan jatko-osaa!
 
Vastaus: Killzone 3 [Hype]

Nyt sain koodin, mutta mietin käytänkö. Kun saan map packin muutenkin. Tai no, samahan se ottaa pojot taltee :D


EDIT: Voe prkl. Koitin ladata, niin pääsin siihen unlock & load pack kohtaan mutta kun painoin continue niin luki vain että thank you for using playstation network. Ei tapahtunut mitään eikä sitä ole downloaded osiossa. Ja kaiken kruunaa se, että koodia ei voi käyttää enää >:8

Vaikuttaako se, että minulla ei ole vielä itse peliä?
 
Vastaus: Killzone 3 [Hype]

Map Packin saanti oli ilmeisesti bugi. Ei toimi enää. Vaikka pointsit ei näy download historyssä, niin ne toimii kyllä itse pelissä.

Ilmeisesti collectors editionin ostajat saa myös tuon 3 pistettä ja homma toimii niin, että molemmat voi käyttää. Näin pelin jo saaneet britit ja jenkit vihjaili.
 
Vastaus: Killzone 3 [Hype]

Ovatko muut saaneet verkkokaupasta sitä ennakkotilaajan koodia? Eipä ole mulle ainakaan tullut... :/
 
Ylös Bottom