Baron
Well-Known Member
Vastaus: Killzone: Mercenary [Vita Hype @ syyskuu 2013]
Hiukan yllätyksenä tullut vastaan se, että peli antaa mahdollisuuden pelata tiettyjä kohtauksia usealla eri tavalla ja eri reittejä pitkin palkiten jopa "hiljaa, matalana, ilman hälyytyksiä" etenemisen. Vastaavasti saman tilan vihut voi teurastaa viimeiseen mieheen saakka jolloin peli palkitsee tästäkin valinnasta. Ei mennä ihan Deus Ex:n valinnanvapautta myöten, mutta kyseessä ei todellakaan ole täysin perinteinen putkiräiskintä vaan valinnanvapautta on löytynyt ensimmäisestä kolmanneksesta ihan mukavasti. Olen iloisesti yllättynyt ja pidentää kivasti uudelleenpeluuarvoa tulevaisuudessa.
Hiukan yllätyksenä tullut vastaan se, että peli antaa mahdollisuuden pelata tiettyjä kohtauksia usealla eri tavalla ja eri reittejä pitkin palkiten jopa "hiljaa, matalana, ilman hälyytyksiä" etenemisen. Vastaavasti saman tilan vihut voi teurastaa viimeiseen mieheen saakka jolloin peli palkitsee tästäkin valinnasta. Ei mennä ihan Deus Ex:n valinnanvapautta myöten, mutta kyseessä ei todellakaan ole täysin perinteinen putkiräiskintä vaan valinnanvapautta on löytynyt ensimmäisestä kolmanneksesta ihan mukavasti. Olen iloisesti yllättynyt ja pidentää kivasti uudelleenpeluuarvoa tulevaisuudessa.