Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Killzone: Mercenary

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Cobretti
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Killzone: Mercenary [Vita Hype @ syyskuu 2013]

Hiukan yllätyksenä tullut vastaan se, että peli antaa mahdollisuuden pelata tiettyjä kohtauksia usealla eri tavalla ja eri reittejä pitkin palkiten jopa "hiljaa, matalana, ilman hälyytyksiä" etenemisen. Vastaavasti saman tilan vihut voi teurastaa viimeiseen mieheen saakka jolloin peli palkitsee tästäkin valinnasta. Ei mennä ihan Deus Ex:n valinnanvapautta myöten, mutta kyseessä ei todellakaan ole täysin perinteinen putkiräiskintä vaan valinnanvapautta on löytynyt ensimmäisestä kolmanneksesta ihan mukavasti. Olen iloisesti yllättynyt ja pidentää kivasti uudelleenpeluuarvoa tulevaisuudessa.
 
Vastaus: Killzone: Mercenary [Vita Hype @ syyskuu 2013]

minkä takia peli aloittaa aina ekasta kentästä kun lopettaa pelin kesken? valikossa ei ole valintaa missä lukee jatka edellisestä tallennuspisteestä. ärsyttävää aina tahkota samaa kenttää montaa kymmentä kertaa.
 
Killzone: Mercenary [Vita Hype @ syyskuu 2013]

minkä takia peli aloittaa aina ekasta kentästä kun lopettaa pelin kesken?
Peli tallentaa vain tehtävien jälkeen. Checkpointeista ei voi siis jatkaa, vaan tehtävä on pelattava aina loppuun asti.

Kyllä, typerä ja ärsyttävä piirre muuten niin hienossa pelissä.
 
Vastaus: Killzone: Mercenary [Vita Hype @ syyskuu 2013]

Peli tallentaa vain tehtävien jälkeen. Checkpointeista ei voi siis jatkaa, vaan tehtävä on pelattava aina loppuun asti.

Kyllä, typerä ja ärsyttävä piirre muuten niin hienossa pelissä.

Onko tehtävät kuinka pitkiä? voi olla ettei tule ihan heti ostettua jos joutuu pakosti pelaamaan pitkän kentän loppuun.
 
Vastaus: Killzone: Mercenary [Vita Hype @ syyskuu 2013]

minkä takia peli aloittaa aina ekasta kentästä kun lopettaa pelin kesken? valikossa ei ole valintaa missä lukee jatka edellisestä tallennuspisteestä. ärsyttävää aina tahkota samaa kenttää montaa kymmentä kertaa.

Ainahan Vitan voi laittaa kesken pelin "sleep modeen" ja sitten voit jatkaa täsmälleen siitä mihin jäit.

Tosin Vitaa ei kannata jättää tuohon torkkutilaan kovin pitkäksi aikaa (siis päiviksi), koska se vie kuitenkin jonkun verran virtaa.
 
Vastaus: Killzone: Mercenary [Vita Hype @ syyskuu 2013]

Pari trophyasiaa:

1. Lasketaanko tuohon 1000 headshot trophyyn kampanjan ja moninpelin headshotit? Luulisi ainakin, koska siinä ei olla erikseen tarkennettu, että "moninpelissä", mutta en ole tilastoista löytänyt muutakuin mp:n headshotit. Tietääkö joku, mistä näkisi myös kampanjan headshotit?

2. "Miljonääri"-trophy. Tarvitaan 1 000 000 Vektan dollaria tuohon trophyn, mutta onko se se kokonaismäärä jota on kokonaisuudessaan kerätty, vai ihan sitä pelin "ostorahaa"? Jos meinaa ihan sitä ostamisrahaa, niin menee jo pikkasen yli vaikeudessaan.
 
Vastaus: Killzone: Mercenary [Vita Hype @ syyskuu 2013]

1. Lasketaanko tuohon 1000 headshot trophyyn kampanjan ja moninpelin headshotit? Luulisi ainakin, koska siinä ei olla erikseen tarkennettu, että "moninpelissä", mutta en ole tilastoista löytänyt muutakuin mp:n headshotit. Tietääkö joku, mistä näkisi myös kampanjan headshotit?

Lasketaan molempien osumat (en tosin tiedä näkeekö mistään): "The good thing about this trophy is that the total headshots is the combined sum of both single player and multiplayer. So assuming you aim for the head like you should, you will undoubtedly get this trophy on your way to 10,000 total kills."

2. "Miljonääri"-trophy. Tarvitaan 1 000 000 Vektan dollaria tuohon trophyn, mutta onko se se kokonaismäärä jota on kokonaisuudessaan kerätty, vai ihan sitä pelin "ostorahaa"? Jos meinaa ihan sitä ostamisrahaa, niin menee jo pikkasen yli vaikeudessaan.

Olettaisin että kokonaissumma riittää, muutoin olisi varmaan purnattu jo. Näköjään summa kerääntyy kuin itsestään muita pyttyjä jahdatessa: "You will unlock this trophy on your road to platinum. You will make around V$200,000 per single player playthrough, of which you need four. The rest will be made during your muliplayer adventures."

Lähde: ps3trophies.org
 
Vastaus: Killzone: Mercenary [Vita Hype @ syyskuu 2013]

Lasketaan molempien osumat: The good thing about this trophy is that the total headshots is the combined sum of both single player and multiplayer. So assuming you aim for the head like you should, you will undoubtedly get this trophy on your way to 10,000 total kills.



Olettaisin että kokonaissumma riittää, muutoin olisi varmaan purnattu jo. Näköjään summa kerääntyy kuin itsestään muita pyttyjä jahdatessa: You will unlock this trophy on your road to platinum. You will make around V$200,000 per single player playthrough, of which you need four. The rest will be made during your muliplayer adventures.

Lähde: ps3trophies.org

Kiitos nopeasta vastauksesta! Satuinkin juuri löytämään sellaisen sivun, kuin mercenary.killzone.com ja sieltä löytyy kaikenlaista statsia. Arvo näyttäisi olevan muutaman päivän jäljessä, mutta muut tilastot tuntuu olevan ajantasalla. Headshotteja on 689, mutta kokonaisuudessaan tappoja vasta 2700. Saa nähdä jaksaako painaa loppuu saakka, vähän kyllä epäilyttää.
 
Vastaus: Killzone: Mercenary

Mercenary saa jo toisen jättipäivityksen. Muistikortilla on siis taas oltava yli giga vapaata tilaa. Onneksi tämä v1.02-patch ylikirjoittaa sen aiemman, joten arvokasta muistikorttitilaa ei sinällään kulu yhtään enempää kuin aiemminkaan. Guerrilla Cambridge kertoo myös tutkivansa keinoja saada tulevaisuuden päivitykset pienemmiksi.

Firstly, we need to start off with the bad news. You’ll see that the patch size is similar to that of the previous patch and you will need a spare 1190MB in order to download it. When this new patch installs, the first patch will essentially be deleted, but you will need the extra space initially. This download is necessary in order to pave the way for future planned revisions to the game.

We are currently investigating solutions to reduce the overall size of the title and free up more of your valuable memory card space. We hope to be able to share more news on that work very soon

Ja se varsinainen muutoslogi näyttää tältä:

Connectivity improvements
Network traffic optimizations
Revision to multiplayer spawn system
Fix for failed loadout unlock
Fix for failed melee medal rank up
Stability fixes

Hox! Ainakin joillain päivitys on aiheuttanut yksinpelin edistymisen katoamista, joten kannattaa ottaa tallennuksesta varmuuskopio ennen päivityksen asentamista!

Lähde: PS.Blog (EU)
 
Vastaus: Killzone: Mercenary

Moninpeliä on tullut pelattua nyt noin 18 tuntia. Toimii erittäin hyvin lyhyissä erissä. Mukava aina silloin tällöin ottaa matsia. Korttipakasta puuttuu vielä yksi kortti ja ei kyllä ole käryä miten sen saa. Yksinpelin olen vain kerran mennyt läpi, mutta pitää siihenkin perehtyä vielä lisää.
 
Vastaus: Killzone: Mercenary

Playstation tv:llä kun pelaa, niin lukee, että L3 ois juoksu. Kun painan sitä niin tulee sormen kuva ruudulle, jota voi tatilla liikutella???
 
Vastaus: Killzone: Mercenary

Playstation tv:llä kun pelaa, niin lukee, että L3 ois juoksu. Kun painan sitä niin tulee sormen kuva ruudulle, jota voi tatilla liikutella???
Ota PSTV:n asetuksista Use Touch Pointer In Games -valinta pois. Eli pidä PS-nappi parisen sekuntia painettuna, niin avautuu valikko, jossa tuokin asetus on.

Ne "sormet" siis emuloivat Vitan kosketusnäyttöä (vasen tatti) ja takakosketusaluetta (oikea tatti).
 
Vastaus: Killzone: Mercenary

No ilmankos. Kiitos! Vaikutti yllättävän hyvältä peliltä 55" ruudulta, kun ottaa huomioon kyseessä olevan Vita peli.
 
Vastaus: Killzone: Mercenary

Ostin tuossa ps4:senkin killzonen joten tämä on jäänyt siksi aikaa vähän vähemmälle.

Graafisesti tuntuu kuin vita olisi jossain ps2/ps3 välimaastossa. Ihan ps3 tasolle ei kuitenkaan päästä.

Kelpo peliltä tämä vaikuttaa, alussa oli ainakin vahvaa tunteellista juonentynkää.

Onko onlinessa aktiivisesti pelaajia?
 
Vastaus: Killzone: Mercenary

Onko onlinessa aktiivisesti pelaajia?

Kaikkia pelimuotoja olen päässyt pelaamaan. Joskus päiväsaikaan joutuu odottelemaan
että esim guerrillaan (team deathmatch) tulee enemmänkin kuin kaksi jamppaa, mutta
ihan mukavasti on ollu väkeä.

Tämä on Helldiversin ohella pahimpia aikarosvoja, ainakin moninpelinä.

Kysymys teille, joilla on marksman-trophy: Kuinka kaukaa pitää ampua, että trophy kilahtaa
tilille? Eilen tuli snipulla ehdottomasti oma ennätys, kun etäisyydestä puhutaan. Monta
kertaa on tullut rahapalkkio long rangesta, mutta trophya ei.

On kokeiltu yksin- ja moninpelissä, monilla eri aseilla, päähän tai muualle.
 
Vastaus: Killzone: Mercenary

^Pstrophies saitilta pomittua:

This description can be a little deceiving, because there’s an in-game bonus called Long Range that isn’t actually the required distance for this trophy. The Long Range bonus will appear at kills roughly 50m away, whereas the trophy will require a kill from more 100m it seems.

The only location I’ve found for this so far is in the 3rd contract, Lightning Strike. At the end of the mission when you have to cross a zipline, don’t cross it. At the opposite end of the zipline will be a lone Helghast soldier, so use him as target practice for the trophy.

While not confirmed, I don’t think explosive weapons work for this trophy, as I had no success when killing him with an explosive from the same distance.
 
Vastaus: Killzone: Mercenary

Kiitän nopeasta (7 min.) vastauksesta!

Täytyy tuo pstrophies-sivu pitää mielessä, ei ollut ennestään tuttu.
 
Ylös Bottom