Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
feldon sanoi:Ghost Recon 2 ilmestyy Pleikkarille vasta keväällä, joten ihan kivasti sinulla on vielä mietintäaikaa.
Kyllä ilmestyi. Meni nyt pahasti vaan pelit sekaisin. Kylläpä nolottaaPako sanoi:eikös tuo tänään ilmestyny
![]()
Selviät vielä ehdonalaisella, sillä PC:lle peli tulee vasta ensi vuonna ja Cubelle joskus myöhemmin. PS2- ja Xbox-versiot tosiaan jo ilmestyivät.feldon sanoi:Kohta varmaan tulee internet-poliisi hakemaan tietokoneen ajokortin pois.
Nisupulla sanoi:Jos pitäisi valita kumman ottaisin ja jos pleikkarin versio on lähelläkään sitä tasoa missä mennään kilpailevan merkin osalta - on valinta helppo: Ghost Recon II. Socom on taustalla voimakkaana vaikuttimena mm. uutena kuvakulmana (kolmas persoona). Peitteet tyydyttävät vaativammankin pelaajan. Vuosiluku on 2011 eikä 3023 ja ne naminami-värit on jätetty valtion ylijäämärvarastolle odottamaan päiviä parempia.
Joo, mutta kuitenkin mielenkiintoista, että pelit julkaistaan täysin samalla nimellä eri alustoille, vaikka tarinat poikkevatkin toisistaan.Swhat sanoi:EDIT: Ei mitään enää... tuolta löytyikin vastaukset.. Eli pelimekaniikka yms. on sama joka alustalla..
Haiskahtaa siltä, että tässä koitetaan viedä köyhien multiformaattipelaajien viimeisetkin roposet.Oliver sanoi:Joo, mutta kuitenkin mielenkiintoista, että pelit julkaistaan täysin samalla nimellä eri alustoille, vaikka tarinat poikkevatkin toisistaan.
kyllä . ihan hyvä peli mutta huomenna tulee killzone katsotaan kumpi voitaaJoNi sanoi:Onkohan joku jo hankkinut PS2:lle Ghost Recon 2?
Kiva. Olisi mukavaa jos viitsisit jotain pientä vertailua pistää.. Ainiin jos sulla on nettiadapteri niin millanen se Reconin nettipeli on? Olisi kiva tietää kun ei oikee mistää taho löytyy mitää siitä. Kiitos!pekka1982 sanoi:kyllä . ihan hyvä peli mutta huomenna tulee killzone katsotaan kumpi voitaa
Niin mutta ei se nettipeliosuus ole se pääasia, jos yksinpeli on huonoimpia mitä olen nähnyt niin ei siinä loistava nettipelikään enään pelasta koko peliä.nacka sanoi:Ihmettelin Konsolifinin huonoa arvostelua GR2 PS2:selle.
Xboxilla nyt pari kuukautta olen Livessä mättänyt ja täytyy ehdottomasti sanoa että paras peli.
Sarine sanoi:Niin mutta ei se nettipeliosuus ole se pääasia, jos yksinpeli on huonoimpia mitä olen nähnyt niin ei siinä loistava nettipelikään enään pelasta koko peliä.