Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Killzone vs. Ghost Recon 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja JoNi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

JoNi

New Member
Eli olisi kiva kuulla ihmisten mielipiteitä, että kumpi nyt sitten olisi parempi. Itse olen tähän mennessä kallistunut Ghostiin, mutta olkaa kilttejä ja valaiskaa minua asiasta.. :D

Vastaus: Killzone vs. Ghost Recon 2

Ghost Recon 2 ilmestyy Pleikkarille vasta keväällä, joten ihan kivasti sinulla on vielä mietintäaikaa.

Juu kai...(ainakin oon kuvitellu) Ja sitä mainostetaan esim. Prisman lehdessä ja ilm. päivä oli (ehkä) tämä päivä.. Joten ajattelin että kumman se joulupukki voisi mahdollisesti tuoda.. :rolleyes:

Pako sanoi:
:eek: eikös tuo tänään ilmestyny :confused:
Kyllä ilmestyi. Meni nyt pahasti vaan pelit sekaisin. Kylläpä nolottaa :o

Ei pitäisi tässä mielentilassa kirjoitella foorumille mitään. Kohta varmaan tulee internet-poliisi hakemaan tietokoneen ajokortin pois.

Pohjustan mielipiteeni äxboksin Ghost Recon II:sta pelanneena.

Jos pitäisi valita kumman ottaisin ja jos pleikkarin versio on lähelläkään sitä tasoa missä mennään kilpailevan merkin osalta - on valinta helppo: Ghost Recon II. Socom on taustalla voimakkaana vaikuttimena mm. uutena kuvakulmana (kolmas persoona). Peitteet tyydyttävät vaativammankin pelaajan. Vuosiluku on 2011 eikä 3023 ja ne naminami-värit on jätetty valtion ylijäämärvarastolle odottamaan päiviä parempia.

Tässä on ensimmäinen todellinen haastaja Kaikkien Mättöpelien Äidille, Socom II:lle, tunnelma on samaa lajia :)

feldon sanoi:
Kohta varmaan tulee internet-poliisi hakemaan tietokoneen ajokortin pois.
Selviät vielä ehdonalaisella, sillä PC:lle peli tulee vasta ensi vuonna ja Cubelle joskus myöhemmin. PS2- ja Xbox-versiot tosiaan jo ilmestyivät.

Nisupulla sanoi:
Jos pitäisi valita kumman ottaisin ja jos pleikkarin versio on lähelläkään sitä tasoa missä mennään kilpailevan merkin osalta - on valinta helppo: Ghost Recon II. Socom on taustalla voimakkaana vaikuttimena mm. uutena kuvakulmana (kolmas persoona). Peitteet tyydyttävät vaativammankin pelaajan. Vuosiluku on 2011 eikä 3023 ja ne naminami-värit on jätetty valtion ylijäämärvarastolle odottamaan päiviä parempia.

Eikös nämä, Xbox -ja PS2 -versio, ole aivan eri pelejä? PS2 sijoittuu aikaan ennen XBOX ja PC -versioiden taistoa. Eikös se näin mennyt? Onko näissä versioissa muuta eroa?

EDIT: Ei mitään enää... tuolta löytyikin vastaukset.. Eli pelimekaniikka yms. on sama joka alustalla..

Swhat sanoi:
EDIT: Ei mitään enää... tuolta löytyikin vastaukset.. Eli pelimekaniikka yms. on sama joka alustalla..
Joo, mutta kuitenkin mielenkiintoista, että pelit julkaistaan täysin samalla nimellä eri alustoille, vaikka tarinat poikkevatkin toisistaan.

Oliver sanoi:
Joo, mutta kuitenkin mielenkiintoista, että pelit julkaistaan täysin samalla nimellä eri alustoille, vaikka tarinat poikkevatkin toisistaan.
Haiskahtaa siltä, että tässä koitetaan viedä köyhien multiformaattipelaajien viimeisetkin roposet.

pekka1982 sanoi:
kyllä . ihan hyvä peli mutta huomenna tulee killzone katsotaan kumpi voitaa
Kiva. Olisi mukavaa jos viitsisit jotain pientä vertailua pistää.. Ainiin jos sulla on nettiadapteri niin millanen se Reconin nettipeli on? Olisi kiva tietää kun ei oikee mistää taho löytyy mitää siitä. Kiitos! :D :D

Ihmettelin Konsolifinin huonoa arvostelua GR2 PS2:selle.
Xboxilla nyt pari kuukautta olen Livessä mättänyt ja täytyy ehdottomasti sanoa että paras peli.
PS2 -versiota taas en ole lainkaan koettanut mutta luulisin olevan SOCOM -tyylistä, eli loistavaa mätkettä. Livessä 16 -pelaajan mahdollistava tuki vaikuttaa tietenkin suurimmaksi osin. Yksinpeliä en paljon ole mättänyt, mutta loistavalta vaikuttaa sekin.

nacka sanoi:
Ihmettelin Konsolifinin huonoa arvostelua GR2 PS2:selle.
Xboxilla nyt pari kuukautta olen Livessä mättänyt ja täytyy ehdottomasti sanoa että paras peli.
Niin mutta ei se nettipeliosuus ole se pääasia, jos yksinpeli on huonoimpia mitä olen nähnyt niin ei siinä loistava nettipelikään enään pelasta koko peliä.

Sarine sanoi:
Niin mutta ei se nettipeliosuus ole se pääasia, jos yksinpeli on huonoimpia mitä olen nähnyt niin ei siinä loistava nettipelikään enään pelasta koko peliä.

Xboxin tapauksessa kyllä. Nykyään Xbox pelit voidaan luokitella suurimmaksi osin joko nettipeleihin tai yksinpeleihin, GR2 on hyvä esimerkki pelkästä nettipelistä, Fable taas pelkästä yksinpelistä. En tiedä PS2 tapauksessa, mutta Xboxilla tämä kannattaa ostaa pelkästään Liven takia.

Ylös Bottom