Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Killzone

Vastaus: Killzone

SCEaa vaan harmittaa, kun EA ennätti napata Criterionin sen nenän edestä. Piti sitten tyytyä Guerrillaan, joka tietysti on ihan hyvä semi-ug -kehittäjä, muttei kovin tuottelias sellainen.
 
Vastaus: Killzone

feldon sanoi:
SCEaa vaan harmittaa, kun EA ennätti napata Criterionin sen nenän edestä. Piti sitten tyytyä Guerrillaan, joka tietysti on ihan hyvä semi-ug -kehittäjä, muttei kovin tuottelias sellainen.
Guerilla on PARAS, vaikka ovatkin tehneet vasta 2 peliä:( Ainakin Killzonesa on kunnon tunnelmaa, enkä ole löytänyt mistään peleistä samanlaista tunnelmaa. Muissa peleissä ei ole tunnelmaa...:( Aion vetää Killzonen läpi uudelleen, jota en ole ehkä tehnyt yli 3-4 kuukauteen. Kyllä se on hyvä peli, varsinkin yksinpeli. Vain 2 maa on ärsyttävä.
 
Vastaus: Killzone

Mitä mieltä ootte Killzonen onlinest? kuulemma huono.. mut mä tykkään offline moninpelist kyl paljon!
 
Vastaus: Killzone

No ei se nyt niin huono ole, peli vaan ilmestyi hulluimman SOCOM-huuman aikaan ja kaikki PS2-online-pelaajat hakkasi "sukkaa" päivät pitkät joten Killzonen pelaajamäärät jäi aika olemattomiksi.

Ja suurimmalle osalle ihmisiä Killzonen first person-kuvakulmakaan ei maistunut.

(huh, 666 viestiä täyteen :cool: )
 
Vastaus: Killzone

Manix sanoi:
No ei se nyt niin huono ole, peli vaan ilmestyi hulluimman SOCOM-huuman aikaan ja kaikki PS2-online-pelaajat hakkasi "sukkaa" päivät pitkät joten Killzonen pelaajamäärät jäi aika olemattomiksi.

Ja suurimmalle osalle ihmisiä Killzonen first person-kuvakulmakaan ei maistunut.

(huh, 666 viestiä täyteen :cool: )

Minä mätin Killzonea netissä aika lailla sillon joskus kun ilmestyi. Ärsytti vain että porukat pelasivat vain paria kenttää ja molemmissa toisella tiimillä oli aina jotenkin ylivoima. Mutta silloin kun kunnon servu ja peliseura löytyi, oli meno varsin mukavaa.

Tässä vähän aika sitten pitkästä aikaa pelailin taas Killzonea ja netissäkin olisin pelaillut, mutta siihen on tullut se patchi, joka vaatii turhan paljon kortilta. :mad:
Liekö kukaan enää netissä pelaamassa.
 
Vastaus: Killzone

No pelaakos tätä enää kukaan konsolifinin käyttäjä? Mun on muutaman kerran ollu pakko mennä PS3:lla nettiin lahtaamaan ;)
 
Ylös Bottom