Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Killzone

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lince
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Killzone

hyvä guerilla näin sitä pitää.
äsken lähti henki siellä lumisilla vuorilla ja paluu edelliseen checkpointtiin joka oli niin kaukana ettei oikeen enää innostanut joten lopetin pelin ja tietenkin kun jatkaa kamppanjaa niin se typerääkin typerämpi peli alottaa koko stanan tehtävän ALUSTA,nyt tekis mieli samantien hankkiutua koko paskasta eroon.
siis kyllä pitäs olla tällä vuostuhannella selvää että se peli jatkuu edellisestä checkpointista vaikka olis vuoden tauko perkele. :mad:
 
Vastaus: Killzone

pelle sanoi:
hyvä guerilla näin sitä pitää.
äsken lähti henki siellä lumisilla vuorilla ja paluu edelliseen checkpointtiin joka oli niin kaukana ettei oikeen enää innostanut joten lopetin pelin ja tietenkin kun jatkaa kamppanjaa niin se typerääkin typerämpi peli alottaa koko stanan tehtävän ALUSTA,nyt tekis mieli samantien hankkiutua koko paskasta eroon.
siis kyllä pitäs olla tällä vuostuhannella selvää että se peli jatkuu edellisestä checkpointista vaikka olis vuoden tauko perkele. :mad:

Tuskimpa se edelliseltä checkpointilta jatkaa, jossei siinä pystynyt tallentamaan tai et tallentanut. Täytyyhän siinä nyt jonkinnäköistä vaikeustasoa olla, ettei checkpointteja joka nurkan taakse ruiskita.
 
Vastaus: Killzone

Saabas sanoi:
Tuskimpa se edelliseltä checkpointilta jatkaa, jossei siinä pystynyt tallentamaan tai et tallentanut. Täytyyhän siinä nyt jonkinnäköistä vaikeustasoa olla, ettei checkpointteja joka nurkan taakse ruiskita.

Yksi Killzonen bugi on kun se ei välttämättä talleta checkpointeissa. Ei vaikka autosave-asetus
on päällä. Vaikeustason nostaminen tallentamattomilla checpointeilla olisi kyllä pelkkää
vittuilua.
 
Vastaus: Killzone

eikös tässä pelissä checkpointti pysy tallennettuna vain sen ajan kun tuota uudestaan yrität samalla pelikerralla sulkematta konsolia. kampanja taitaa aina lähteä alusta niinkuin monessa muussakin tämän tyylisessä pelissä vaikka välissä olisikin ollut noita checkpointteja.
 
Vastaus: Killzone

Azathoth sanoi:
Yksi Killzonen bugi on kun se ei välttämättä talleta checkpointeissa. Ei vaikka autosave-asetus
on päällä. Vaikeustason nostaminen tallentamattomilla checpointeilla olisi kyllä pelkkää
vittuilua.

eipä se taida koskaan checkpointtiin tallentaa,niin kauan kun kuoleman jälkeen ottaa "retry" niin peli jatkuu checkpointista mutta jos menee hermot ja otat "quit" niin seuraavalla kerralla alkaa tehtävä alusta.

ja jos tehtävässä menee jo easyllä 30min läpiipeluuseen ja siinä on 1 checkpointti niin kyllä se ois voinu siihenki tallentaa.

ja onhan halossakin haastetta ja siinähän niitä checkpointteja on melkein joka kulman takana.
 
Vastaus: Killzone

Pako sanoi:
eikös tässä pelissä checkpointti pysy tallennettuna vain sen ajan kun tuota uudestaan yrität samalla pelikerralla sulkematta konsolia. kampanja taitaa aina lähteä alusta niinkuin monessa muussakin tämän tyylisessä pelissä vaikka välissä olisikin ollut noita checkpointteja.

no ainakin halo1:ssä ja 2:ssa jatkuu checkpointista kuten myös chronicles of riddickissä ja deus ex 2:ssa.

toki nuo kaikki ovat xboxin pelejä mutta tuo asiahan ei ole raudasta kiinni.

ei noin vanhanaikaista pelisuunnittelua enää tarvittaisi, kai pian joku neropatti tekee peleistä taas sellaisia kun ne olivat 90 luvulla ja koko peli alkaa alusta kun viimisessä vastustajassa kuolee ja hc pelaajat vaan inttää "täytyyhän pelissä haastetta olla" :rolleyes:

vapaatallennus jokaiseen fps peliin vaan, se on pelaajien oma vika sitten jos pilaavat jännityksen tallentamalla joka kolmas sekunti.
 
Vastaus: Killzone

Nää on näitä, pitäs olla se naurettava quicksave -nappi kuten pc:llä, että saa aina vaa juosta vihollisen suuhun ja samantien jatkaa siitä. Naurettavaa. Ihme itkijät.
 
Vastaus: Killzone

Cannari sanoi:
Nää on näitä, pitäs olla se naurettava quicksave -nappi kuten pc:llä, että saa aina vaa juosta vihollisen suuhun ja samantien jatkaa siitä. Naurettavaa. Ihme itkijät.

kyllä itse tallennan ainakin n5-10 minuutin välein riippuen tilaanteesta vaikka vapaa tallennus olisikin.
jos on vaikka health aika lopussa ja ammuksia vähän ja näkee että edessä on ilmiselvä sniper/väijypaikka vihuilla niin kyllä siinä kaipaa sitä tallennusta.

sä sitte varmaan tykkäät esim. turok evolutionista jossa menee muutaman vaikean taistelun läpi ja kentän viiminen typerä hyppy menee 2mm ohi ja tippuu tyhjyyteen.
on siinä sitte kiva hymyssäsuin alottaa koko prkleen kenttä alusta.

minä haluan että peli sujuu mukavasti eteenpäin ja pelaaminen on hauskaa ja nautittavaa,en halua tahkota samaa kohtaa 100 kertaa, siinä vaiheessa peli alkaa tuntua jo suorittamiselta, sama jos katsoisi jonku sotaleffan taistelukohdan 25kertaa läpi niin kyllä siihen kypsyy aika varmasti.
 
Vastaus: Killzone

pelle sanoi:
eipä se taida koskaan checkpointtiin tallentaa,niin kauan kun kuoleman jälkeen ottaa "retry" niin peli jatkuu checkpointista mutta jos menee hermot ja otat "quit" niin seuraavalla kerralla alkaa tehtävä alusta.

Muistaakseni sen kyllä pitäisi onnistua... Tosin en ole kiinnittänyt asiaan suurtakaan huomiota,
koska Killzonessa on sen verran suuri imu, että kuoleman jälkeen on pakko päästä kenttä
loppuun tavalla tai toisella.
 
Vastaus: Killzone

Mitenkäs tämä ketju on näin nopeasti hyytynyt? Noh, nostetaan vähän ylöspäin...
Vaikka aiemmin olenkin narissut Killzonen bugisuudesta yms. täytyy kuitenkin totuuden nimessä tunnustaa, etten ole pelannut mitään viihdyttävämpää pitkään aikaan. Vähän yllättäen
huomaan viettäneeni tämän parissa huomattavasti enemmän aikaa kuin Halo 2:n - tosin mikään Halo-fanihan en ole koskaan ollut.
 
Vastaus: Killzone

Azathoth sanoi:
Mitenkäs tämä ketju on näin nopeasti hyytynyt? Noh, nostetaan vähän ylöspäin...
Vaikka aiemmin olenkin narissut Killzonen bugisuudesta yms. täytyy kuitenkin totuuden nimessä tunnustaa, etten ole pelannut mitään viihdyttävämpää pitkään aikaan. Vähän yllättäen
huomaan viettäneeni tämän parissa huomattavasti enemmän aikaa kuin Halo 2:n - tosin mikään Halo-fanihan en ole koskaan ollut.
Samma här. Vaikka Killzonen putkimaisuutta on monessa mediassa kritisoitu, on peli pelin suoraviivaisuus mielestäni pelkästään piristävä asia. Halo 2:n harhailu ei kolahtanut samassa määrin. Totta puhuen en ole aikoihin ollut niin eksyksissä kuin Halo 2:n viimeisissä kentissä.

Pidän myös enemmän vanhan koulukunnan luodikoista, kuin sädepyssyistä ja sen sellaisista. Killzonen tykit vetävät pidemmän korren Halon tappovälineisiin verrattuna ( "tsiu! tsiu!" vai "PAM! PAM!"? Niinpä.) Halon miekka oli kyllä sangen miehuullinen.
 
Vastaus: Killzone

Keskeneräisyydestä huolimatta on tappovyöhyke niitä harvoja tämän päivän pelejä jotka jaksoin ihan mielenkiinnolla pelata läpi.
toivottavasti pelin potenttiaali jatkuu vähintään samana jatko-osassa. :rolleyes:
 
Vastaus: Killzone

Tuota en kyllä usko. Koska missään muualla ei ole ollut mitään tuollaista missä olen käynnyt tässä lähi aikoina. Ja jos se mukamas tulee PS2 niin odottelen mieluiten PS3 versiota.
 
Vastaus: Killzone

Viimeisin EGM huhuilee, että kehitteillä on kolme Killzone peliä.
PS2, PS3 ja PSP?
 
Vastaus: Killzone

Kuinkas moni muuten tietää/muistaa että Hakhan (olikos se sen helghastin nimi?) äänenä on loistava Sean Pertwee Tuttu mm. elokuvasta Dog Soldiers ja sarjasta Rimakauhua ja rakkautta aka Cold Feet
 
NewsFlash

Sony osti Killzone-kehittäjän 07.12.2005

Amsterdamissa majaansa pitävä Guerrilla Games on siirtynyt kokonaan Sony Computer Entertainmentin omistukseen. Guerrilla teki jo viime vuoden maaliskuussa sopimuksen pelien tekemisestä vain Sonyn alustoille.

Tällä hetkellä valmisteilla on uusi Killzone-peli PlayStation 3:lle sekä Killzone-maailmaan sijoittuva peli PSP-käsikonsolille.
 
Ylös Bottom