Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Killzone

Vastaus: Killzone

APUA!! :)

Tuli viesti, että oon voittanut inthekillzone.com sivuilla jonkun palkinnon. Tutkin vähän asiaa, ettei se vain ollut huijausta.. enpäs sitten tiedä. Pistin kuitenkin tietoni, saas nähdä, tuleeko postissa hurja terroristilauma vai palkintopaketti.

Onko joku muukin sattumoisin voittanut tai muuten vain tietoa tällaisesta kilpailusta?
En tiedä edes palkintoa! :)
 
Vastaus: Killzone

Swhat sanoi:
APUA!! :)

Tuli viesti, että oon voittanut inthekillzone.com sivuilla jonkun palkinnon. Tutkin vähän asiaa, ettei se vain ollut huijausta.. enpäs sitten tiedä. Pistin kuitenkin tietoni, saas nähdä, tuleeko postissa hurja terroristilauma vai palkintopaketti.

Onko joku muukin sattumoisin voittanut tai muuten vain tietoa tällaisesta kilpailusta?
En tiedä edes palkintoa! :)
sama tällä taisin joku päivä pelata siellä jotain aseen kasaus peliä ehkä palkinto on sitä :confused:
 
Vastaus: Killzone

Hahha. Mieki voitin.

Niillä on vissiin 120kpl kaikenmaailman Killzonekrääsää (T-paitoja, avaimenperiä yms yms.)
arvottavana osallistujien kesken.
 
Vastaus: Killzone

Kävin killzonen foorumiosiossa lukemassa ja siellä oli varmaan 30 voittajaa. Itsekin siis voitin. Lähes kaikki sinne kirjautuneet ovat ilmeisesti "voittaneet". Eli tuskimpa sieltä sitä dolby-surround pakettia tulee...



-Ja Jes-
 
Vastaus: Killzone

Ok... :)
Jossakin sai Killzone -demon palkintona. Toivottavasti tässä ei ole. Ja tosiaan siellä sivuilla oli jotain paitoja sun muuta sälää. Ja jokaisessa oli 20x niin sehän tekee aika paljon. Eli aika suuri todennäköisyys voittaa. Joku pinssi sieltä tulee, mutta kerrankin voitin jotain! :D
 
Vastaus: Killzone

paasin pelaan finaalia ja voi luoja kuinka peli voikin olla noin buginen ja huonosti scriptattu :mad:

pieni lista bugeista

- viholliset ampuu seinien lapi
- jos menee liian nopeasti niin scriptaus ei ehdi mukaan ja tarkea hotspot voi jaada tapahtumatta tai tapahtuu liian myohaan ja kuolet sen seurauksena
-kun kuolee niin joutuu aloitaa mapin alusta vaikka olis menny checkpointin ohi
-suttuisat kasvot valilla
-snipperia kayttaessa tahtain vetaa keskelle ja tahtays on aivan anaalista(ei varman bugi mutta muuten vain kustu juttu)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Killzone

frozen9999 sanoi:
paasin pelaan finaalia ja voi luoja kuinka peli voikin olla noin buginen ja huonosti scriptattu :mad:

pieni lista bugeista

- viholliset ampuu seinien lapi
- jos menee liian nopeasti niin scriptaus ei ehdi mukaan ja tarkea hotspot voi jaada tapahtumatta tai tapahtuu liian myohaan ja kuolet sen seurauksena
-kun kuolee niin joutuu aloitaa mapin alusta vaikka olis menny checkpointin ohi
-suttuisat kasvot valilla
-snipperia kayttaessa tahtain vetaa keskelle ja tahtays on aivan anaalista(ei varman bugi mutta muuten vain kustu juttu)


Jaa, itselläni moisia bugeja ei tapahdu, ja sniperiakin oppii käytttämään. Voihan tietysti olla henkistä.
 
Vastaus: Killzone

frozen9999 sanoi:
paasin pelaan finaalia ja voi luoja kuinka peli voikin olla noin buginen ja huonosti scriptattu :mad:

pieni lista bugeista

- viholliset ampuu seinien lapi
- jos menee liian nopeasti niin scriptaus ei ehdi mukaan ja tarkea hotspot voi jaada tapahtumatta tai tapahtuu liian myohaan ja kuolet sen seurauksena
-kun kuolee niin joutuu aloitaa mapin alusta vaikka olis menny checkpointin ohi
-suttuisat kasvot valilla
-snipperia kayttaessa tahtain vetaa keskelle ja tahtays on aivan anaalista(ei varman bugi mutta muuten vain kustu juttu)

Ainoo mitä oon noista huomannu ni on noi suttuiset kasvot, muu on niin sanotusti p*skaa. Snipperi voi sun mielesta kusta kun et sitä osaa käyttää, itselläni sen käytössä ei ole mitään ongelmia. Ja tota toi sun jatkuva pelin haukkuminen on aika boree, joten voisitko joskus ettii jotain positiivistakin. Tai sitten olla vaan yksinkertaisesti hiljaa..
Over and out
 
Vastaus: Killzone

Dmn sanoi:
Ainoo mitä oon noista huomannu ni on noi suttuiset kasvot, muu on niin sanotusti p*skaa. Snipperi voi sun mielesta kusta kun et sitä osaa käyttää, itselläni sen käytössä ei ole mitään ongelmia. Ja tota toi sun jatkuva pelin haukkuminen on aika boree, joten voisitko joskus ettii jotain positiivistakin. Tai sitten olla vaan yksinkertaisesti hiljaa..
Over and out

nuo tapahtu mulla ja tieda sitten oliko noihin se patch mika ilmeisesi tuli tossa 1 valissa
 
Vastaus: Killzone

Peli on kyllä pirun buginen, ei se tosiasia siitä miksikään muutu vaikka jotkut fanipojut kuinka
yrittäisi asian kieltää. Esim. minulla kahdeksannessa kentässä katosi kirjaimellisesti maa
jalkojen alta, ainoastaan tyhjästä tupsahtelevat ruohomättäät (siis tämä ilmiöhän ei ole bugi)
osoittivat kulku-uran. Eikä tässä vielä kaikki - suurin ongelma aiheutui siitä, että myös helgastit
muuttuivat näkymättömiksi, tosin joillakin aseet jäivät näkyviin. Arvatkaa vituttiko sahata tuota
kenttää jatkuvasti kun näkymättömille vihulaisille pärjääminen on vähän vaikeaa.

Myös kaikki frozen9999:n mainitsemat ongelmat olen kohdannut (tosin sniperin käyttö on enemmänkin tottumiskysymys) ja tukun muita. Kaikenkaikkiaan eniten ärsytystä aiheuttaa
ohjauksen tahmeus ja maassa olevaan roinaan jumittuminen. Hyppykyvyn puuttuminen on kyllä
käsittämätöntä nykypeleissä. Jos joku vetää herneen nenään tästä, niin kokeilkoon Halo 2:sta,
joka näyttää kuinka ohjauksen pitää toimia ja kuinka sen pitäisi toimi myös Killzonessa.

Killzone on selvästi julkaistu viimeistelemättömänä, ilmeisesti koska markkinointiosastolta
on tullut käsky saada se joulumyyntiin oli se valmis tai ei. Tämä on pirun sääli, sillä Killzonessa
on poikkeuksellisen vahva tunnelma, vahvempi kuin esim. Halo 2:ssa, joka johonkin mittaan
asti auttaa antamaan anteeksi pelin vakavat puutteet.
 
Vastaus: Killzone

Ainakin minusta tuntuu, että PAL- ja NTSC- tiloissa on reilusti eroja bugien suhteen, en ennen ole pelissä huomannut mitään pahempaa kuin tuon ruohon esiin putkahtamisen ja muut pienemmät graffasekoilut.
Eilen jouduin pelailemaan PAL- tilassa, kun telkkari rupesi ujeltamaan NTSC:ssä, niin huomasin jo heti vakavempia bugeja itse pelissä.
En tiedä, onko noilla näyttötiloilla mitään merkitystä, mutta joko on tai sitten peli vaan päätti ruveta bugiseksi ihan kiusallaan.
 
Vastaus: Killzone

Ite olen pelaillu joulu-aatosta asti ihan ilosesti, eikä minkäänlaisia bugeja, ruudunpäivityskään ei ole takkuillut niinkuin demossa. Peli muuttu kyllä huomattavasti vaikeammaksi, kun vihulaisilla alkaa olemaan yhä useammalla kranaatteja tai kranaatinheitin. Moninpeli on kyllä ihan loistava, parempaa en ole nähnyt.
 
Vastaus: Killzone

Buginen on kyllä juu.. samat bugit olen minäkin kohdannut, muttei ole tullut niin paljoa vastaan, että rupeaisi ärsyttämään.

Mutta sitten asiaan:
Mulle tuli se "palkinto" (josta tulen myöhemmin käyttämään nimeä "roska") tänään.
Eli se roska oli pelin demo. Sattumoisin minulla oli jo valmiiksi se demo ja koko pelikin. Että milloinkohan arvotaan ne "paremmat" palkinnot? Voinhan tuon demon vaikkapa jollekin kaverille antaa.
 
Vastaus: Killzone

Swhat sanoi:
Buginen on kyllä juu.. samat bugit olen minäkin kohdannut, muttei ole tullut niin paljoa vastaan, että rupeaisi ärsyttämään.

Mutta sitten asiaan:
Mulle tuli se "palkinto" (josta tulen myöhemmin käyttämään nimeä "roska") tänään.
Eli se roska oli pelin demo. Sattumoisin minulla oli jo valmiiksi se demo ja koko pelikin. Että milloinkohan arvotaan ne "paremmat" palkinnot? Voinhan tuon demon vaikkapa jollekin kaverille antaa.

jotenkin naurettavalta tuntuu kun porukka selittaa taala kuinka pc pelit ovat bugisia mutta sitten tammoset katotaan sormien lapi
 
Vastaus: Killzone

frozen9999 sanoi:
jotenkin naurettavalta tuntuu kun porukka selittaa taala kuinka pc pelit ovat bugisia mutta sitten tammoset katotaan sormien lapi

Enpä tiijä.. Mä en pelaa pc -pelejä. :)
Onhan ne kyllä melekosen isoja bugeja Killzonessa, mutta viihdyttävä peli silti. Nettipeli toimii ainakin ihan kohtuullisen siedettävästi.
 
Vastaus: Killzone

frozen9999 sanoi:
jotenkin naurettavalta tuntuu kun porukka selittaa taala kuinka pc pelit ovat bugisia mutta sitten tammoset katotaan sormien lapi
Vaikkapa siksi että vielä ei pystytä konsolipelejä päivittelemään jälkikäteen ja siksi näitä on hieman pakko katsoa läpi sormien.
 
Vastaus: Killzone

frozen9999 sanoi:
jotenkin naurettavalta tuntuu kun porukka selittaa taala kuinka pc pelit ovat bugisia mutta sitten tammoset katotaan sormien lapi
Ei saa yleistää. Kyllä bugisuus haittaa, oli kyse sitten PC-, Mäkki-, kännykkä- tai konsolipeleistä. MIelestäni konsolipelien bugisuus on jopa pahempi synti, kuin PC-puolella. Vikoja ei pääsääntöisesti voi jälkikäteen korjata. Tietääkseni PC-pelien bugeja moititaan lähinnä siitä syystä, että entisaikoina(kin) monet pelit pukattiin keskeneräisinä markkinoille, jonka jälkeen oli lähes pakko ladata verkosta jonkinmoinen patchi vikoja varten.
 
Vastaus: Killzone

Voi perhana kun oon ollu välillä ihan koukussa tohon demoon.... Luulisi että jos demon pelaa n. 20 kertaa läpi niin koko pelinkin uudelleenpeluuarvo olisi melko suuri. Peliplaneetta muuten antoi KillZonelle neutraalin 72. http://www.peliplaneetta.net tuolla arvostelu. Tosin tämä arvostelija, Peltosen Jari on mielestäni todella kriittinen kaikenlaisten pelien suhteen Mortal Kombatteja lukuunottamatta. Ja arvostelussa oli tälläinen maininta: pelin uudelleenpeluuarvo on puhdas nolla

en sitten tiedä uskoisiko vai ei. Peliplaneettaan meikäläinen on luottanut melko paljon, aina enemmän kuin "tiltiin".
Huomenna menen Helsinkiin, ja jos oikeen hulluksi menee(toivotaan) niin tulen kotiin Killzone mukana.
"Hemmetin kuivaa menoa" oli "Huonoa" kohdassa Jari Peltosen arvostelussa. Sitä en jaksa uskoa, mutta enhän sitä voi toisaalta varmaksi tietää kun en ole pelin kokoversiota pelannut.
 
Vastaus: Killzone

e-a-m sanoi:
en sitten tiedä uskoisiko vai ei. Peliplaneettaan meikäläinen on luottanut melko paljon, aina enemmän kuin "tiltiin".

Kannattaa tsekata arvostelut Playsta ja Pelaaja-lehdestä :)
 
Ylös Bottom