Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

KillZonea pelaamaan Lauantaina klo: 18.00

Vastaus: KillZonea pelaamaan Lauantaina klo: 18.00

Mordor sanoi:
Mitä ihmettä,kaikki ovat haukkuneet Killzonea kaikesta.

Minä löysin mahtavan pelikokemuksen Killzone pelistä.


Miten minä pystyn käyttämään Killzonen kiikaritähtäintä.


Mutta kannattaa ehdottomasti kokeilla Killzonea.

Muuten kuka pelaa Killzonea netissä.
ketä kaikki? :confused: ...minäkin...varovasti...niin kannattaa...minä Peko :)
 
Vastaus: KillZonea pelaamaan Lauantaina klo: 18.00

Mordor sanoi:
Muuten kuka pelaa Killzonea netissä.
Ainakin kaikki tämän ketjun alkuun listatut tyypit ovat jo nettipeliä kokeilleet.

Kiikaritähtäimen käytössä vaaditaan tarkkuutta. Ei tilttailevia... anteeksi, tarkoitin nykiviä liikkeitä. Muuten tähtäämisestä ei tule mitään. Nuolinäppäimillä voi zoomata lähemmäs ja kauemmas.
 
Vastaus: KillZonea pelaamaan Lauantaina klo: 18.00

feldon sanoi:
Ainakin kaikki tämän ketjun alkuun listatut tyypit ovat jo nettipeliä kokeilleet.

Kiikaritähtäimen käytössä vaaditaan tarkkuutta. Ei tilttailevia... anteeksi, tarkoitin nykiviä liikkeitä. Muuten tähtäämisestä ei tule mitään. Nuolinäppäimillä voi zoomata lähemmäs ja kauemmas.
Itse hankin Killzonen eilen ja nettipeli vaikuttaa mahtavalta. Ei lagia ole pahemmin ilmeentynyt ja pelimodeissa riittää vaihtelua. Suomalaisia ei vaan näkynyt tarpeeksi.

Ja toi snipulla zoomaaminen toimii parhaiten, kun pitää sitä oikeaa tattia alaspainettuna niin kauan että zoomaus on tarpeeks lähellä.
 
Vastaus: KillZonea pelaamaan Lauantaina klo: 18.00

Itse kävin tuon pelin tänään poimimassa kaupan hyllystä ja nyt pitäis päästä vähän onlineen paistamaan PEKOnia... :rolleyes:
 
Vastaus: KillZonea pelaamaan Lauantaina klo: 18.00

Reaper sanoi:
Itse kävin tuon pelin tänään poimimassa kaupan hyllystä ja nyt pitäis päästä vähän onlineen paistamaan PEKOnia... :rolleyes:
noniin...kiva kun pääsee Raparperia näin talvella syömään :p ...jokohan saatais joku ilta täys huone vain suomalaisten kesken :)
 
Vastaus: KillZonea pelaamaan Lauantaina klo: 18.00

Nii-i siellä maallahan niitä vihanneksia kasvaa... ;)
 
Vastaus: KillZonea pelaamaan Lauantaina klo: 18.00

Heh
Mä lennän aina peli huoneesta ulos kun matsi on loppunut.

Kun menen online modeen siinä lukee Killzone Update Not Found.

Onko teillä esiintynyt jonkinlaisia bugeja eri servuissa esim Grafiikka bugeja.

kun menen saksalaisten kaa pelaamaan niin en näe niiden tekstejä lainkaan.
 
Vastaus: KillZonea pelaamaan Lauantaina klo: 18.00

Mordor sanoi:
Mä lennän aina peli huoneesta ulos kun matsi on loppunut.

Tämä on pelin tehty ominaisuus, eli kaikilla sama homma että kun peli päättyy, niin pihalle ja uusi huone pystyyn. Yksi ratkaisu, joka on syvältä. Eli ei ole Socomin tapainen systeemi, että jäätäisiin pelihuoneeseen. Vaan kaikki joutuvat tasapuolisesti pihalle.

Mordor sanoi:
Kun menen online modeen siinä lukee Killzone Update Not Found.

Sama homma kaikilla, meinaa sitä ettei löytänyt päivitystä muistikortiltasi. Päivitys on jossakin vaiheessa tulossa.


Mordor sanoi:
Onko teillä esiintynyt jonkinlaisia bugeja eri servuissa esim Grafiikka bugeja.
Näitä Grafiikka bugeja esiintyy kaikilla.


Mordor sanoi:
kun menen saksalaisten kaa pelaamaan niin en näe niiden tekstejä lainkaan.

Tarkoitat pelaajien nimiä? Kun tekee huoneen, niin ne saa muistaakseni pois päältä. Eli silloin itse pelissä ei näy pelaajien nimiä.
 
Vastaus: KillZonea pelaamaan Lauantaina klo: 18.00

Eikun olet mennyt peli huoneeseen ja matsi on alkamassa ja jotkut pelaajat kirjoittelee jotain saksaksi niin en näe sitä tekstiä lainkaan.

Sitten kun matsi on ohi niin lennän aina ulos pelihuoneesta.
 
Vastaus: KillZonea pelaamaan Lauantaina klo: 18.00

jep, mahtava verkkopeli.
pelasin yhden matsin biitsillä ja taisin saada ainakin 10 tappoa ennekuin peli päättyi. :eek:
vastapuoli oli aika ylivoimainen, mutta hauskaa oli. :)
 
Vastaus: KillZonea pelaamaan Lauantaina klo: 18.00

Missä huoneessa yleensä pelaatte

Voitais pitää joku pieni turnaus :)
 
Vastaus: KillZonea pelaamaan Lauantaina klo: 18.00

yleensä EU:ssa jos on mielenkiintoisisa pelejä menossa. ei iske töötmätsit ollenkaan
sitten enklish speaking jutskassa vai mikälie olikaan :eek:
 
Vastaus: KillZonea pelaamaan Lauantaina klo: 18.00

Mitään muuta asetta käytäkkään kun sniperia, jos semmosen vaan sattuu jostain löytämään... Mikään ei oo niin siistiä kun yrittää ampua porukkaa lonkalta ilman sitä tähtäintä näytöllä! :D
 
Vastaus: KillZonea pelaamaan Lauantaina klo: 18.00

itse inhoan koko snipua.
rynkky vaan käteen ja menoksi :)
 
Vastaus: KillZonea pelaamaan Lauantaina klo: 18.00

Kun aseista on puhe niin raketinheitin on ihan uskomattoman epäreilu varsinkin beachhead kentässä. Kuten jo todettu on, niin tosimies ottaa rynkyn ja pärjää sillä ;)
 
Vastaus: KillZonea pelaamaan Lauantaina klo: 18.00

Fardir sanoi:
Kun aseista on puhe niin raketinheitin on ihan uskomattoman epäreilu varsinkin beachhead kentässä. Kuten jo todettu on, niin tosimies ottaa rynkyn ja pärjää sillä ;)

Juurikin näin.
jos sattuu olemaan kyseisessä kentässä ISA:n puolella niin siitä pihalta heti MG ja sitten kovaa tulitusta helkoja päin, niin ne ei uskalla liikkua .
:p
 
Vastaus: KillZonea pelaamaan Lauantaina klo: 18.00

Oiken v.tuttaa kun toiset jampat pelaavat pelkästään jollakin kranaatinheittimillä ja singoilla. Painavat jossain käytävissäkin menemään moisten kanssa. Sitten kun tulevat kapeassa vastaan niin tulittavat hädissään ja räjäyttävät samalla itsensä.

Rynkky se miehen tiellä pitää.

Olisi ollut hyvä lisä laittaa verkkopeliin mahdollisuus valita mitä aseita kentässä voidaan käyttää a'la medal of honour.

-Ja Jes-
 
Vastaus: KillZonea pelaamaan Lauantaina klo: 18.00

Cannari sanoi:
Oiken v.tuttaa kun toiset jampat pelaavat pelkästään jollakin kranaatinheittimillä ja singoilla. Painavat jossain käytävissäkin menemään moisten kanssa. Sitten kun tulevat kapeassa vastaan niin tulittavat hädissään ja räjäyttävät samalla itsensä.

Rynkky se miehen tiellä pitää.

Olisi ollut hyvä lisä laittaa verkkopeliin mahdollisuus valita mitä aseita kentässä voidaan käyttää a'la medal of honour.

-Ja Jes-

Aevan. Ja Helghastien rynkyssä oleva haulikkokin on välillä ärsyttävä, tosin se tasoittaa puolien perusasetasapainoa.

Mua ärsyttää lisäksi se, että kaikki pelaavat vain Beachead -kenttää, josta itse en tykkää ollenkaan. :mad: Voi olla, että en siitä tykkää, kun ISA:t käyttävät juuri nuita tökeröitä vempeleitä.
Ja sitten kun muita mappeja pelataan, niin se on sitten deathmatchia!
Canyon Crossing -kenttä oli mun mieleen ja kun vielä suomalaisiakin oli samalla puolella, niin meno oli hupaisaa. Mutta jotainhan ne selittivät, että teknisiä ongelmia Canyon Crossingissa. Ja olihan tuolla muitakin hyviä kenttiä.
 
Vastaus: KillZonea pelaamaan Lauantaina klo: 18.00

Eiköhän ne pian kyllästy siihen Rantapäähän. Ite tykkäisin pelata sitä kenttää jossa on se joku linnake keskellä ja mäkinen maasto. Eipä näytä kukaan sitä vaan pelaavan. Täytyy varmaa alkaa ite hostaamaan, mutta sitten kukaan ei tuu pelaamaan kunnei o Beachhead tai toinen loppuunpelattu Park Terminal. No suihkin siinä sitten yksin kranaatteja ilmaan ja koitan osua puiden oksiin....


-Ja Jes-


Ai nii, paljonkohan mahtaa olla Helghast soturin keskim. elinikä Beach Hedin assaultissa? Miettikääpä sitä ennen kuin tartutte sinkoon.
 
Vastaus: KillZonea pelaamaan Lauantaina klo: 18.00

Nyt on ensitestit tuosta nettipelistä takana, pari pikasta peliä vaan pelasin. Tappoja tuli ekassa pelissä 1 ja toisessa 2, eli pikkasen on vielä treenaamista. Millonkas työ ootte ajatellu seuraavan kerran pelailla, voisin tulla pelailemaan, mikäli tällasia alottelijoita otetaan mukaan :D

Tuosta Snipusta tulee mulle mieleen Time Splitters 2:sen snipu. Muistelisin, että siinä olis ollu samantyylinen, eikä se tuottanut mulle sillonkaan ongelmia.
 
Ylös Bottom