Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

KillZonea pelaamaan Lauantaina klo: 18.00

Vastaus: KillZonea pelaamaan Lauantaina klo: 18.00

Nyt ei kyllä peli toimi ollenkaan. koko ajajn disconnectaa kaikilla ja niinpäin pois.
just oli "eräs" saamassa kranusta päähän kunnes dissasi. :D :(
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: KillZonea pelaamaan Lauantaina klo: 18.00

Päivällä lagitti ja äsken heitteli pihalle peleistä. Pitäs käydä kattomassa mitä se nyt tekee :D
 
Vastaus: KillZonea pelaamaan Lauantaina klo: 18.00

Kyl on ollut mukavaa leikkiä hippaa (no kun on vaikee löytää joku välil, nii pitää juosta jonku peräs heti kun vaa löytää :p ) joissain sisä kentissä suomalaisten kesken, joten lisää vaan suomalaisia pelaamaan online. En itse kyllä ole paljoa kerenny pelata, mutta aina kun kerkeen, niin kyl aika kuluu nopeasti. :D
Lagia näyttää olevan minullakin ja toivottavasti on vain väliaikaista. :(
Voisi olla parempi teho joissain aseissa kun ei välil riitä edes yksi lipas tappamaan vastusta.
 
Vastaus: KillZonea pelaamaan Lauantaina klo: 18.00

jaa eikö? Kenties kyseessä on mister L A G I.
eivätköhän kaikki osaa kaatua yhdellä lippaallisella, oli ase mikä on.
 
Vastaus: KillZonea pelaamaan Lauantaina klo: 18.00

Viikonlopun aikana tulee varmaan pelattua. Iltaisin, tarkemmin en osaa sanoa.
 
Vastaus: KillZonea pelaamaan Lauantaina klo: 18.00

varmaankin iltasella pelaillaan. nyt on tosin pieni tauko menneillään, kun on tuota aikaa mennyt tämän pelin parissa hieman liikaakin. :eek:
 
Vastaus: KillZonea pelaamaan Lauantaina klo: 18.00

Mie jo ihmettelinkin, että missees jujze on ku ei oo näkyny vähään aikaan.

Minä en varmaan viikonloppuna ole hirveästi pelailemassa. Paitsi tänä iltana, mutta lauantai ja sunnuntai jää aika vähälle pelaamiselle..
 
Vastaus: KillZonea pelaamaan Lauantaina klo: 18.00

Onko muuten Killzonen tiimoilta tulossa klaanipelaamista? Se on vaan aika huono homma, että klaanityökalut puuttuvat kokonaan. <- Go PS2-online! \o/
 
Vastaus: KillZonea pelaamaan Lauantaina klo: 18.00

Ozzie sanoi:
Onko muuten Killzonen tiimoilta tulossa klaanipelaamista? Se on vaan aika huono homma, että klaanityökalut puuttuvat kokonaan. <- Go PS2-online! \o/


Kiinnostusta klaanipelaamiseen löytyy. Näyttää olevan aika paljon noita Killzone-klaaneja maailmalla. Olishan se komiaa jos jollakin löytyis aikaa, haluja ja taitoa värkkäämiseen.

-Ja Jes-
 
Vastaus: KillZonea pelaamaan Lauantaina klo: 18.00

Cannari sanoi:
Kiinnostusta klaanipelaamiseen löytyy. Näyttää olevan aika paljon noita Killzone-klaaneja maailmalla. Olishan se komiaa jos jollakin löytyis aikaa, haluja ja taitoa värkkäämiseen.

-Ja Jes-
No ei sitten muuta, ku osotteeseen http://gamebattles.com ja sinne tekemään klaania. Siellä voi sitten vaikka haastaa muita klaaneja matseihin tai osallistua turnajaisiin..
 
Vastaus: KillZonea pelaamaan Lauantaina klo: 18.00

Itsekkin peliä olen nyt vähän netis tahkonu ja muuten mainoi peli, mutta nuo bazookat ja kranaatinheittimet ovat kyllä perseestä. Ainakin beach mapissa ei ole mitään järkeä pelata helghasteilla kun ei pääse edes ulos tornista kun tulee ohjus/kranaatti heti naamaan. Muuten mainio map.
Jos joku pistää peliä pystyyn niin tulisin mieluusti pelaamaan.
 
Vastaus: KillZonea pelaamaan Lauantaina klo: 18.00

Dmn sanoi:
Itsekkin peliä olen nyt vähän netis tahkonu ja muuten mainoi peli, mutta nuo bazookat ja kranaatinheittimet ovat kyllä perseestä. Ainakin beach mapissa ei ole mitään järkeä pelata helghasteilla kun ei pääse edes ulos tornista kun tulee ohjus/kranaatti heti naamaan. Muuten mainio map..
Joo toi Beach mappi on ihan *piip*!! ISA on niin ylivoimanen siinä... Ja nuo kranaatinheittimet yms. sais ottaa pois... ne on semmosia nysvä aseita... Mun mielestä KillZone on loistava! :) suosittelen!
 
Vastaus: KillZonea pelaamaan Lauantaina klo: 18.00

Eipä ole mitään järkeä tätä peliä pelata netis niin kauan kun tuolla on noi singot ja kranaatinheittimet. Pilaavat pelin totaalisesti..
 
Ylös Bottom