Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Ei pidä. Natalin kehontunnistus ei perustu näkyvään valoon, vaan laite ampuu ja vastaanottaa ihmissilmälle näkymätöntä infrapunaa.Pitääkö olla eyetoymaisesti spotit ympäri huonetta jotta kamera tajuaa mistään mitään.
Ei pidä. Natalin kehontunnistus ei perustu näkyvään valoon, vaan laite ampuu ja vastaanottaa ihmissilmälle näkymätöntä infrapunaa.
Ei vaikuta lainkaan huonolta. Pelitkin tuntuvat olevan ihan hyvää lajityyppiä, että eipähän tartte pelätä, että vajoaisitvat Wiin tasolle. Kyllä sieltä löytyy skeittaamista, jalkapalloa ja ajamista ja vähän varikolla työskentelyä kuten myös tietokilpailuja.
Vai tuleeko sittenkin kokonaan uus konsoli?
MBnet - Pelihalli
Todennäkösesti ja toivottavasti toi on vaan pelkkä huhu. Tai sitte tulee uus konsoli jossa se on integroituna mut muuten sama kone tjsp... Ite en kyllä uutta konsolia oo ostamassa moneen vuoteen. Eiköhän tota vehettä myydä lisäosanakin. Ainakin jos sitä meinataan saada kaupaksi.
Natalin on todettu toimivan kaikkien Xbox 360 -konsoleiden kanssa, joten sen suhteen ei pitäisi olla huolta. Myydäänkö sitä samassa paketissa uusien konsolien (esim. slim-mallin) kanssa, siitä ei tietysti vielä ole varmuutta. Ei uudistettu malli varsinaisesti yllättäisi, koska 2010 syksyllä nykyinen Xbox 360 on jo viisi vuotta. Mutta aika näyttää.
Tuohon sisäänrakennettuun Nataliin en haluaisi uskoa, koska se aiheuttaa turhan suuria paineita itse konsolinkin sijoittamiselle tiettyyn paikkaan.Jos en väärin ole lukenut niin kyllä tulee tavallaan uusia xbox 360, mutta siinä ei ole muuta kun sissäänrakennettu natal ja natalin voi ostaa näihin muihin xbox 360 konsoleihi erikseen.
Tuohon sisäänrakennettuun Nataliin en haluaisi uskoa, koska se aiheuttaa turhan suuria paineita itse konsolinkin sijoittamiselle tiettyyn paikkaan.
Jostain olen saanut käsityksen, että Natalin kamera bundlattaisiin kaikkiin uusiin bokseihin mukaan saman tien kuin se julkaistaan, ja vanhoihin sen saisi sitten erikseen, eli ei varsinaisesti mikään uusi Xbox 360 vaan vanhasta laitteesta uusi bundle. Itse Natal-kamerahan ei ole sen kummempi viritys kuin vaikkapa Wiin sensor bar, eli johdon päässä oleva laite, joka sitten sijoitetaan näytön ylä- tai alapuolelle. Lähdettä en tähän hätään muista, jossain E3:n yhteydessä tuli vastaan.Jos en väärin ole lukenut niin kyllä tulee tavallaan uusia xbox 360, mutta siinä ei ole muuta kun sissäänrakennettu natal ja natalin voi ostaa näihin muihin xbox 360 konsoleihi erikseen.