Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kinect - Koko kehon liiketunnistus 360:lle (Natal)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paolo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Kinect - Koko kehon liiketunnistus 360:lle (Natal)

Kameran takaa Kineticin eteen ja toisin päin luonnollisestikin.
En tiedä, mistä Kineticistä puhutte. Luonnotonta perverssiyttä moinen.

*sammuttaa vaihteen*

No joo, katsellaan nyt, saadaanko kuvata ollenkaan, ja jos saadaan, koska saa julkaista. Paavin evoM-heiluttelutkin (nimi muutettu) on edelleen NDA:n alla piilossa.
 
Vastaus: Kinect - Koko kehon liiketunnistus 360:lle (Natal)

Jossain oli juttua että beta testaajat olis alkanu saamaan noita sensoreita.. mm. jenkeissä ja ruotsissakin.

Mulle tuli tänään UPS kyydillä tuo betatestaajille tarkoitettu laite.
Eli varmaan muillekkin Suomessa asuville tulossa minä hetkenä hyvänsä. :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Kinect - Koko kehon liiketunnistus 360:lle (Natal)

Tulikos mukana mitenkä iso opus, joka selittää vielä kertaalleen kaiken mitä et saa kertoa kenelläkään? :D
 
Vastaus: Kinect - Koko kehon liiketunnistus 360:lle (Natal)

Tulikos mukana mitenkä iso opus, joka selittää vielä kertaalleen kaiken mitä et saa kertoa kenelläkään? :D

Juolahti tästä kommasta mieleen, että mitenköhän Microsoft meinaa vahtia suomalaisia foorumeita näiden "salaisten" tietojen suhteen?

Ellei sitten ylläpidon porukkaa ole pakotettu pistämään sellaista kaulapantaa itselleen kiinni, että mikäli sallivat foorumeilla yleisen keskustelun julkaisemattomasta informaatiosta, niin PUM!!

Rest in peace Paavi, TT-2k, jryi ja muut ylläpitolaiset.
 
Vastaus: Kinect - Koko kehon liiketunnistus 360:lle (Natal)

Juolahti tästä kommasta mieleen, että mitenköhän Microsoft meinaa vahtia suomalaisia foorumeita näiden "salaisten" tietojen suhteen?
Killihän täällä aktiivisesti pyörii ja varmasti piiskaa, jos joku menee puhumaan ohi suunsa.

Joten olkaahan betahemmot varovaisia, teitä tarkkaillaan!
 
Vastaus: Kinect - Koko kehon liiketunnistus 360:lle (Natal)

Tulikos mukana mitenkä iso opus, joka selittää vielä kertaalleen kaiken mitä et saa kertoa kenelläkään? :D

En ole avannut laatikkoa vielä, mutta onhan tuosta tullut jo aiemmin melko tarkat ohjeet mitä asiasta saa sanoa ja kenelle. Olen tietoinen rajoituksista ja toimin niiden mukaisesti. :p
 
Vastaus: Kinect - Koko kehon liiketunnistus 360:lle (Natal)

Ah. Unohdin Killin ihan täysin. Hänhän taitaa olla yksi suomen Microsoftin virallisista työntekijöistä/edustajista, jos olen ymmärtänyt oikein.

Himputti. Kinect olisi aika vekkulin kätevä jos sen saisi pelittämään yhteistyössä vaikkapa StarCraft 2 kanssa. Tavallinen putkinäyttökin muuttuisi tällöin eräänlaiseksi kosketusnäytöksi. Itellä tosin on jo VIHDOIN uljas litteä malli. Harmillisesti sekään ei tue kosketusnäyttö -ominaisuutta. Kinectin tarjoama "huijaus järjestelmä" olisi tämän takia aikas nannaa. Valikoidenkin selaaminen voisi olla kivempaa tietsikalla ilman hiirtä. Useimmissa asioissa hiiri on kuitenkin yliveto, suorastaan nerokas laite.
 
Vastaus: Kinect - Koko kehon liiketunnistus 360:lle (Natal)

Mulle tuli tänään UPS kyydillä tuo betatestaajille tarkoitettu laite.
Eli varmaan muillekkin Suomessa asuville tulossa minä hetkenä hyvänsä. :D

Tännekin tuli tänään UPS:llä tuo. Sitten vaan testailemaan. :D
 
Vastaus: Kinect - Koko kehon liiketunnistus 360:lle (Natal)

Jahas, joskos sitten huomenna ehtisivät UPSin ukot tänne pohjoiseenkin. Tosin odottelen edelleen dashboard updatea, ja käsittääkseni tuolla Kinectillä ei tee mitään ilman sitä. Ei esim uutta dashboardia pelilevyillä tms?
 
Vastaus: Kinect - Koko kehon liiketunnistus 360:lle (Natal)

Tuli vähän (iloisena) yllätyksenä, kun UPS-jannu toi äsken meikäläiselle paketin kotiin ja sieltä löytyi Kinect sisältä. :D
 
Vastaus: Kinect - Koko kehon liiketunnistus 360:lle (Natal)

Tuli vähän (iloisena) yllätyksenä, kun UPS-jannu toi äsken meikäläiselle paketin kotiin ja sieltä löytyi Kinect sisältä. :D

No hitsi, olis täällä idässä isompiakin kaupunkeja joihin UPSi olisi saanut tuoda pakettia jo tänään mutta ei niin ei.. siis eihän minua harmita mutta voisi harmittaa beta testaajaa joka sattuisi täällä suunnalla asumaan :rolleyes:
 
Vastaus: Kinect - Koko kehon liiketunnistus 360:lle (Natal)

No hitto, tietenki oli UPSi käyny ku en ollu kotona :( Hitto mistäs mä nyt oikeen tiijen koska ne on sitä tuomassa?
 
Vastaus: Kinect - Koko kehon liiketunnistus 360:lle (Natal)

No hitto, tietenki oli UPSi käyny ku en ollu kotona :( Hitto mistäs mä nyt oikeen tiijen koska ne on sitä tuomassa?

Kai ne jätti jonkun yhteystieto lapun vai mistäs tiiät että kävivät? Soitto USP:lle voi myös auttaa.. Silleen USP on monesti ollut tylsä että ne ei tunnu kyselevän tai ilmottelevan tuomisistaan vaikka olis paketissa yhteystiedot, robottina vaan käyvät ovella :(
 
Vastaus: Kinect - Koko kehon liiketunnistus 360:lle (Natal)

Kai ne jätti jonkun yhteystieto lapun vai mistäs tiiät että kävivät? Soitto USP:lle voi myös auttaa.. Silleen USP on monesti ollut tylsä että ne ei tunnu kyselevän tai ilmottelevan tuomisistaan vaikka olis paketissa yhteystiedot, robottina vaan käyvät ovella :(

Juu jättivät tämmösen että "olemme yrittäneet toimittaa..." -lapun Pitää joo varmaan huomenna soitella että mihis aikaa sitä oikee liikutte täälä päin. En tiedä tosta UPSista kun en ikinä oo käyttäny että mikä käytäntö niillä oikeen on?
 
Vastaus: Kinect - Koko kehon liiketunnistus 360:lle (Natal)

En kykene enää jatkaa tämän ketjun seuraamista kaikkine hehkutuksineen. Lähes kateus iskee. Onneksi laite vaikuttaa todella epäkäytännölliseltä, kun ei ole minkäälaista nappeja mihin turvautua. (Toki Kinect + 360 controller combo on mahdollisuus, epäilen) Hinta polkee mielenkiinnon pohjamutiin ja peruskuluttajan ajatusmallia lainaten, Wiin saa lähes samaan hintaan kuin tämän lisävarusteen. Onneksi julkaisulista on tasoltaan todella heikko, että malttaa pysyä housuissa vielä vuoden kaksi ennenkuin hankintaa edes harkitsee. Dance Central on ainoa potentiaalinen julkkaripeli, muut konseptit ovat jo turhan tuttuja Wiin puolelta.

Ainiin ja Microsot, misson mun skannattava skeittilauta : (
http://www.youtube.com/watch?v=p2qlHoxPioM
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Kinect - Koko kehon liiketunnistus 360:lle (Natal)

Tuli luettua jotain Kinect haastattelua ja siinä nousi tuttu asia esille eli lagi, viive toiminnan ja sen näkymisen välillä. Se on näille liike ohjaimille hiukan epäkiitollinen paikka kun pelaaja tuntee ja näkee oman liikkeensä ja sitten ruudulla tapahtuvan reaktion, tulee selkeä vaikutelma viiveestä koska se on helppo havannoida. Ohjaimellakin sitä viivettä tulee mutta sitä ei osaa visuaalisesti havainnoida. Se että tyrkkää tattia eteenpäin ja sitten ruudulla hahmo liikkuu ei näy niin selvästi kuin että samalla viiveellä heilauttaisi kättä ja siitä pelihahmo liikkuisi. Sama ilmiö näkyy vaikka PC:llä kun web kameraa käyttää, viive "näkyy". Jos ajatellaan jotain golf peliä niin vaikka viiveenä olisi sama kuin peli ohjaimessa (25-50ms ohjauksesta siihen että se ilmestyy ruudulle) niin siinä ajassa golf mailan liike on aikamoinen, eli viiveen vaikutelmasta ei pääse.

Sitten joku Dance Central peittää viiveen helposti koska siinä ei kai oma hahmo "virtualisoidu" ruudulle, näin ollen visuaalista vertailukohtaa viiveelle ei tule.

E3:sta taisi olla videota jossa ps3 move golfia... selkeetä viivettä sielläkin. Voin kuvitella että Move peleissä jossa ei käytetä sitä kameraa "paikannukseen" voi olla viiveen suhteen samoilla linjoilla kuin peliohjain normaalistikin. Kameran kanssa viive väkisin lisääntyy..
 
Ylös Bottom