Renebauman
Well-Known Member
Eilen oli positiivinen bugi pelissä..Kaikki ovet ja laatikot oli auki..Sai kerättyä kaiken arkuista ja joka taloon pääsi sisään..Äsken peliä kun aloin jatkamaan, niin kaikki taas ok, eli kirstut/ovet lukossa..
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Kyllähän se lopultakin tavallaan kesken jää, kun alunperin piti tarinan jatkua vielä, mutta siitä tehdäänkin kokonaan oma pelinsä.Öh... tuntuiko muista että peli loppui pahasti kesken?
Edit: olikin vaan vissiin jotkut välitekstit, luulin oikeasti että tässäkö tämä jo olimy bad...
Mitäs tää uus päivitys pitää pleikalla sisällään? Parhaillaan lataa yli 12gigan pätsiä.
Itse pelasin tämän jo keväällä läpi X:llä ja itse en kohdannut silloinkaan peliä haittaavia bugeja..Sen jälkeen on tätä päivitetty, niin uskallan kyllä pelaamista suositella..Itselleni ehdottomasti vuoden parhaita pelejä..Missä kunnossa tämä on nykyään Xbox Onella? Onko enää mitään pahempia bugeja? Grafiikkabugien kanssa voi elää, eikä se pelikokemusta pilaa jos jostain pilvestä taivaanrannassa vähän tekstuurit bugaa.
Onko mitään sellaisia pelinpysäyttäjiä tyyliin "teit asiat X, Y ja Z väärässä järjestyksessä - lataa vanhempi tallennus" ja jos varatallennusta ei ole, se on voi voi? Tai tuleeko vastaan tilanteita, joissa peli ei etene jos sattuu lähestymään jotain tärkeää henkilöä tai paikkaa väärästä suunnasta? Syö pahasti tunnelmaa muuten hyvissä avoimen maailman peleissä, jos joutuu pyörimään sokkona ympäriinsä vaan sen vuoksi, että tapahtumat nytkähtäisivät eteenpäin.
No sitten voisi harkita myös konsoliversiota. Toki, kun tämä olikin PC:llä todella kevyt ja pyöri näyttävästi mun romulla niin tuskin PS4 Pro silti samaan pystyy.Pro:lla tätä pelailen ja tämä on kyllä nykyään konsoleilla ihan eri tasolla kuin julkaisussa. Tämä lataili julkaisun aikoihin tekstuureja todella myöhään ja pyöri vähän miten sattuu.
Tämä julkaistiin aikoinaan täysin keskeneräisenä.