Minä oletin että tässä olisi kaikki puhuneet nimenomaan teknisestä puolesta? Kaikki kun vain toimii niin paljon paremmin kakkosessa ja tulee olo, että "ai näin sen olisi pitänyt toimia ykkösessä". Moni mekaniikka kun on melko samanlainen mutta ykkösessä ne ei vain ikinä toimineet yhtä hyvin.
Itse myös sanoin että tarinan (ja muun kokemisen) vuoksi se kannattaisi silti pelata ja kokea vaikka teknisesti ei olekaan yhtä sulava. Se paranneltua versio - tai mikä lie PS5-versio onkaan - voi olla jo paljon parempi kokemus kuin OG-PS4.
Tästä tulikin tarina mieleen. Itse kyllästyin kävelemiseen ja muistaakseni ostin jonkun turbohevosen ja löysin tuon Pebblesin hirveän myöhään sitten sieltä tallilta. Mietin vain että on joo rakas hevonen ja vähän jo hahmokin ykkösestä mutta ei helvetti pysty enää ladalla ajamaan kun on Ferrari ollut alla tuntikausia.
En muista saiko tässä edes useampia heppoja omistukseen. Muistaakseni ei? Jos sai, niin sitten varmaan suostuttelin Pebblesin takaisin itselleni mutta vaihdoin "Ferrarin" alle. Oli muuten varmaan oman hevosen eli Ferrarin nimi joku meetwursti taas melko varmasti.
Täysin sama. Ei paljon nykyaikaiset betoniviidakot kiinnosta - ei oikeasti eikä peleissä - mutta kunnon metsä on parhautta. Minä sanoisin että RDR2:ssa ei ole yhtä tunnelmallista samoilla tai liikkua metsässä: ei siinä edes tunnu eksyvän samalla tapaa eikä taida vastaavaa pimeyttäkään olla kuin KCD-peleissä on. Metsä on sekä pelottava että tunnelmallinen paikka näissä. RDR:ssä sitä on ensinnäkin ihan liian vähän jotta sinne edes eksyisi.
Kuvakulma myös tekee paljon. Hahmon silmistä siellä metsässä oikeasti on, kun 3rd personina on nimen mukaisesti vain "3rd person" jossain ilmassa leijumassa.
Tämä jo tulikin tuolla mutta minäkin olen törmännyt johonkin lausumaan, jotta ykkösessä eivät vielä saavuttaneet täysin sitä visiotaan, varsinkaan tekniseltä kantilta. Tuon kunnianhimon ja nähnyt sekä koetun kautta voidaankin melko innolla odotella että mitä on luvassa seuraavaan osaan.