Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kingdom Hearts 1 & 2

Tää on ihan must peli, pelin Soundtrack on jo sen verran hyvä että jepajee, mitä nyt olen boardeilta lukenu pelin omistajilta niin hyvää on luvassa, 10 paikkaa/Kaupunkia ja jokaisessa menee 2-5h riippuen vähän.
paljon hahmoja, Squall, Cloud, Selphie ymym Disneylta Merenneidot, Tarzan, ymym, sen verran herkulta kuulostaa ja näyttää että jään innolla odottamaan syksyistä julkaisua..

"game does definately feel more "Square" than Disney "

"KH is packed with little mini game diversions and otherwise cool stuff to play with. The game is just fun to play around in"

"graphics are crisp clean and fully 3D. If you press the select button you can go into first person mode to observe the backgrounds and just like in MGS2 and Vagrant Story, the backgrounds are even better when examined up close. The character animations are amazing and detailed "

"The voice acting in the japanese version is very good, and it's brief so even if it sucks in the US version the voices won't kill the game"

"ALL the FF characters have voices in at least one scene in the game"

"end up in the 30-45 hour range. Not bad for an action RPG at all "

Vähän hypen makua joo, mutta lukeehan siinä sentään Square..
 
Heh, mitä nyt tuossa aiemmassa viestissäni suhtauduin varauksella pelin soundtrackiin, niin voinen positiivisin mielin kyseisen teoksen kuultuani todeta, että Kingdom Hearts OST on (minun mielestäni, of course) paras Square-soundtrack sitten Super Mario RPG:n ja FFTacticsin. Muutamat naurut siitäkin kyllä ensimmäisellä kerralla herkesi, kun kuuli uudestaan joitain klassisia Disney-kappaleita(Aalloissa siis~!). Eikä tämä Hikaru Utadan säveltämö&esittämä teemabiisikään yhtään hullumpi ole, vaan ainakin useimpiin muihin pelipoppikappaleisiin verraten biisin englannin- ja japaninkielinen versio on varsin onnistunut.

Pelin ääninäyttely vaikuttaisi olevan melko hyvin hallussa, niin paljon kuin sitä olen kuullut. Ainakin siinä ollaan onnistuttu nyt paljon paremmin kuin FFX:ssä jonka ääninäyttely oli ainakin kultaista keskitasoa. Onneksi Kingdom Heartsin Tiduksen äänenä ei ole James A. Taylor tällä kertaa. Se, mikä minua nyt tuon ääninäyttelyn osalta vähän mietityttää on lähinnä Ihmemaan Liisan ääni, joka kuulemma on sama kuin alkuperäisessä Disney-animaatiossakin, ja tälle originaaliäänelle on jo kertynyt hieman ikää, sitten tuon Alice in the Wonderland-filmin(1951). Saa nähdä miten tuo tuntuu hahmon äänessä itse pelissä. :p Koko listan pelin ääninäyttelijöistä löytää GameFaqsista joskin tuolla saattaa esiintyä spoilereita, ainakin hahmonimien muodossa(jos niitä nyt joku spoilereina voi pitää).

Hyvin laadukas peli kuitenkin näyttäisi olevan, ainoa iso valituksen aihe on arvosteluiden perusteella ollut pelin kamera, joka ei tahdo aina pysyä Soran perässä - mikä tosin on valitettavan yleistä tälläisille 3D-seikkailupeleille. Mutta pidän kuitenkin tiukasti kiinni ostoaikeistani. :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tiduk
CID on ollu almost joka ikises final fantasyssä joten miksi sinä edes kehtaat kysyä tai tiedustella tai JOPA MIETTIÄ TOMMOISTA asiaa vaikka sinä ihan hyvin tiedät......että CID tulee olemaan väkisin SIIS VÄKISIN MYÖS kingdom heartsissa.Kyllö peolleo kunnon fffano tommosia asioita tietää sorge vaan

Eipähän tuolla Cidillä todennäköisesti iso rooli ole. Näytti myyjänä olevan kaupassa, kuten Hupu, Tupu ja Lupukin. Tiedä sitten pitemmän päälle.
 
Onko tossa myyntiversiossa paksut surupalkit?
tai onko se hitaampi kuin amerikkalainen tai japsi versio?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Badass!
Onko tossa myyntiversiossa paksut surupalkit?
tai onko se hitaampi kuin amerikkalainen tai japsi versio?
Olin kaverilla kun se pelas kyseistä peliä, eikä siinä mitään surupalkkeja näkynyt. Hitaudesta en tiedä, mutta hyvin pelitti, ihan sujuvaa oli.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Leo Stenbuck
Olin kaverilla kun se pelas kyseistä peliä, eikä siinä mitään surupalkkeja näkynyt. Hitaudesta en tiedä, mutta hyvin pelitti, ihan sujuvaa oli.

Jes, jes! :)
 
On siinä surupalkit, melko isot vielä.
Mutta ei ne oikeastaan haittaa, varsinkaan jos on 16:9 tv jossa saa zoomattua kuvaa.

Kuvaa ei kuitenkaan näyttäisi olevan litistetty pal versiossa, kuten oli esim. FFX pelissä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan juupajaapa
On siinä surupalkit, melko isot vielä.
Mutta ei ne oikeastaan haittaa, varsinkaan jos on 16:9 tv jossa saa zoomattua kuvaa.

Kuvaa ei kuitenkaan näyttäisi olevan litistetty pal versiossa, kuten oli esim. FFX pelissä.
Höh, ei sitten vaan jotenkin osunut silmään, tai jotain. :p
 
Äh... Niin mä epäilinkin...:(
Mutta ei ne kuulemma ole läheskään niin isot kuin FF10:ssä. Nopeuskin on sama (ainakin samaa luokkaa) kuin jenkki ja japsi versioissa.:) FF10:ssähän ne äijät käveli kuin kuussa.
 
Palkit eivät ole onneksi yhtä paksut kuin FFX:ssä.
Peli on ihan taidolla tehty varma viihdepaketti jossa on paljon pelattavaa. Grafiikka on hyvää ja ääninäyttely onnistunutta. Välillä alkaa jatkuva mättäminen kyllästyttää. Hyvä peli kuitenkin kokonaisuutena.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Teurastaja
Palkit eivät ole onneksi yhtä paksut kuin FFX:ssä.
Peli on ihan taidolla tehty varma viihdepaketti jossa on paljon pelattavaa. Grafiikka on hyvää ja ääninäyttely onnistunutta. Välillä alkaa jatkuva mättäminen kyllästyttää. Hyvä peli kuitenkin kokonaisuutena.

samaa mieltä, itsekin yllätyin positiivisesti kritiikin jälkeen. Ei ihan FF tasoa, mutta mukavaa, ja se matsi Sephirothia vastaan, niin mahtava!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
?????

voisko joku vähä kertoo tost hahmon kehityksestä ja miten taikoja ja taitoja opitaan?

kiitos etukäteen :)
 
Re: ?????

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan gamer
voisko joku vähä kertoo tost hahmon kehityksestä ja miten taikoja ja taitoja opitaan?

kiitos etukäteen :)

Hahmonkehitys tapahtuu yksinkertaisesti mättämällä vihollisia poikki ja pinoon. Tästä saa tuttuja experience pointteja. Useimmat taidot opitaan keräämällä leveleitä ja joidenkin taitojen oppiminen on kytköksissä juoneen. Taikoja opitaan juonenkulun mukana, mutta osa tehokkaimmista taioista on piiloteltu erilaisten valinnaisten tehtävien taakse.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Teurastaja
Mitä muuten tarkoittaa kun taistelussa lukee välillä esim. tech 4 p. ?

Se kai liittyy jotenkin EXP-pisteisiin. Sain muuten pelin joululahjaksi ja se on ihan huippuhyvä!!:D
 
Olen itse pelannut pelin läpi veikeistä disni hahmoista hualimatta kingdom-hearts hyvä peli ja kannattava ostos.:D
 
Ylös Bottom