Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kirjoitusten tulokset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja wavejp
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mikä tuo IB oikein on? Itse kun enklannissa tahdon olla aika haka, ja muutenkin tykkään siitä niin alkoi kiinnostamaan:)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan paavi88
Mikä tuo IB oikein on? Itse kun enklannissa tahdon olla aika haka, ja muutenkin tykkään siitä niin alkoi kiinnostamaan:)

IB=International Baccalaraute Program of [jotain] tms.

Englanninkielinen lukiolinja, joka noudattaa kansainvälisiä säädöksiä ja jonka käyminen maksaisi Keski-Euroopassa aivan *beep* paljon. Kysele tarkempia tietoja opoltasi, tiedä vaikka se saisi järkättyä teille tutustumisvierailun ensi vuonna jos on tarpeeksi innokkaita. :)

Joensuun IB:n sivu on tässä http://pelu.jns.fi/~lyslu/ib.htm Linkin takaa löytyy myös kosolti yleistietoa IB:stä. Mahdollista koko maan kattavaa IB-sivuston osoitetta en tiedä, mikäli sellaista ylipäänsä onkaan.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Griever
Pitkä englanti: M, Reaali: B (lähtee uusintaan)...
Kävin itsekin aikanani korottelemassa arvosanoja, kun ihan joka aineesta ei sitä eximiaa tullut. Näin jälkeenpäin voin kyllä sanoa, että turha homma: en ole tarvinnut noita yo-arvosanoja enää mihinkään pääsykokeiden jälkeen. Onhan se tietty kiva näin jälkeenpäin rehvastella hyvillä papereilla, mutta that's about it.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jona Asih
IB=International Baccalaraute Program of [jotain] tms.

*nus, nus* International Baccalaureate Diploma Program. Jos englantia osaa ja keskiarvo on ysin paremmalla puolella niin suosittelen.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan feldon
Kävin itsekin aikanani korottelemassa arvosanoja, kun ihan joka aineesta ei sitä eximiaa tullut. Näin jälkeenpäin voin kyllä sanoa, että turha homma: en ole tarvinnut noita yo-arvosanoja enää mihinkään pääsykokeiden jälkeen. Onhan se tietty kiva näin jälkeenpäin rehvastella hyvillä papereilla, mutta that's about it.
Ihan totta! YO-todistus on yks turhimpia papereita mitä oon ikinä hankkinu. Kouluihin hakiessa oon joutunu vilauttamaan että se on olemassa, mutta kukaan ei oo arvosanoja kattonu. Onneks en oo vaivautunu uusimaan mitään..

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan feldon
Lähinnä itseni takia haen. Haluan todistaa itselleni, että voin saada sen mihin asetan tavoitteen.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan mcduck
Kouluihin hakiessa oon joutunu vilauttamaan että se on olemassa, mutta kukaan ei oo arvosanoja kattonu.

Heh, mikäs koulu se tälläinen on? Amikseen lukiopohjalta? :)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan remform
*nus, nus* International Baccalaureate Diploma Program. Jos englantia osaa ja keskiarvo on ysin paremmalla puolella niin suosittelen.

No ysin toikkarissa keskiarvo lienee siellä yli 9.5:n, mutta missä helkutissa noita kouluja oikein on? Ja enklantihan nyt taittuu, kun
on tullut pelailtua.

Tässäpä oma rivini:

Ruotsi E
Enkku E
Pitkä matikka M
Reaali M
Äikkä M

Tyytyväinen olen, varsinkin kun tuli vedettyä kokeet läpi ihan lonkalta ilman suurempia valmistautumisia...

Itse en lukiota käynyt mutta pikkusisko sai 3 L:llää ja 3 E:tä.On pakko kirjottaa tänne kun olen siitä niin perkeleen ylpeä.:)

Ylös Bottom