Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kitaramäärä

Vastaus: kitaramäärä

Mulla on viisi sähkökitaraa, teräskielinen akustinen ja "elektroklassinen" eli naikkari elektroniikalla.
 
Vastaus: kitaramäärä

Tällä hetkellä on tultava toimeen LTD MH-50NT:llä, mikä on ihan hyvä perus-skitta. Kun tästä rikastuu, niin tartteisi hommata joku vähän laadukkaampi lankku tuon rinnalle. Bassopuolella palvelee Carvin LB20.
 
Vastaus: kitaramäärä

Ibanezin v50 akustinen ja sitten itse pelinä Tokain AJB-28 Jazzo. Kova soitin hintaiseksee.
 
Vastaus: kitaramäärä

GH 3:sen mukana tullut muoviskitta sillä rämpyttelen ja tietenkin äitin vanha akustinen mistä taitaa olla tällä hetkellä kielet poikki.
 
Vastaus: kitaramäärä

No enpä olisi uskonut, ettei kukaan ole vielä ilmoittanut omistansa Fender Telecasteria. Itseltä siis sellainen löytyy, ja hieno peli on. Akustisena mulla on Yamahan elektroakustinen, joka ajaa myös asiansa.
 
Vastaus: kitaramäärä

No enpä olisi uskonut, ettei kukaan ole vielä ilmoittanut omistansa Fender Telecasteria. Itseltä siis sellainen löytyy, ja hieno peli on. Akustisena mulla on Yamahan elektroakustinen, joka ajaa myös asiansa.

Joo kuten zoug varmaan tietääkin, minulla on myös Fenderin Telecaster, sellasena perus Sunburstina, Rosewood otelaudalla. Kesällä olis tarkotus ostaa bassoa, mielellään jotain Fender P-bass tyylistä, katotaan nyt ensin mitenkä raha-asiat sitten ovat. Kitaran soitto tuli alotettua joskus 11-vuotiaana Ibanezin akustisella, ja sitä käytän vieläkin aika paljon, kun olen pirun laiska jätkä enkä jaksa viritellä vahvistinta piuhan kautta kitaraan. Telen kanssa vielä Line 6:n Floor pod niin hyvät saundit lähtee. Seuraavaa kitaraa ei ole vielä tullu mietittyä, mutta varmaan johonkin LP tai SG tyyliseen ratkasuun päädyn, tai sitten Jacksonin johonkin, katotaan nyt kun serkku ostaa sellasen Straton vierelle, niin jos sitä kokeilis vähän ensin, kun ei noissa kaupoissa viitti hirveesti vinguttaa ja kokeila soittimia ihan kovalla kädellä.
Osaakos joku sanoa, mistä löytyy eniten Bassoja Helsingistä, kun aika pieniltä tuntuu valikoimat esim. DLX, F ja MM ei oikeastaan löydy montaakaan bassoa, eniten ehkä F-musiikista löytyy. Musamaailma puolestaan tarjoaa pitkän seinän bassoja, mutta ongelma on se, että ne on lähes kaikki samanlaisia. Tietenkin Thomann on yks vaihtoehto, mutta vähän hermostuttaa se, että jos bassoon tulee jtn vikaa niin pitää lähettää jonnekkin etelä-Saksaan tutkittavaks ja sitten korjattavaks, että ehkä parhaan palvelun saa täältä ihan Suomesta.
Mutta nätein basso mitä voi olla on sellanen valkoen Fender P-Bass, jossa on musta pickguard. Nam.
 
Vastaus: kitaramäärä

Osaakos joku sanoa, mistä löytyy eniten Bassoja Helsingistä

Ootko testannu Levytukkua? Aleksanterinkadun varressa lähellä senaatintoria. On kyllä melkein pelkästään Ibanezia. Ite oon pari kitaraa ostanu tuolta ja muuta kamaa, ja ainakin palvelu on aina ollu kohallaan.

Levytukkua vastapäätä on sitten toinenkin musiikkiliike.
 
Vastaus: kitaramäärä

Ootko testannu Levytukkua? Aleksanterinkadun varressa lähellä senaatintoria. On kyllä melkein pelkästään Ibanezia. Ite oon pari kitaraa ostanu tuolta ja muuta kamaa, ja ainakin palvelu on aina ollu kohallaan.

Levytukkua vastapäätä on sitten toinenkin musiikkiliike.

Joo, sielläkin on tullut käytyä. Kitarat on tosi hienoja ja rupujakin löytyy mutta bassoja on vain ne pakolliset ehkä viisi melkein samanlaista (kai Ibanezia). Vastapäätä oleva kauppa on kai Hellas Piano, josta löytyy yhtä monta Banjoa, kuin bassoa :(
 
Vastaus: kitaramäärä

Minulta löytyy noin 3 eri kitaraa.Löytyy Jacksonin rhoads v ja ESP V-200 sekä ESP explorer.

V-malliset ovat suosikkejani sulavan linjansa ja mahtavan soundinsa puolesta.Tiesin jo ennen kuin olin saanut hommattua ensimmäisen kitaran,että V-malliset ovat minulle parhaimpia.10-kieliä tulee yleensä käytettyä kaikissa.Mukavan paksut kielet eivätkä napsahda niin helposti poikki,ja soundi on niissä parempi kuin 9:ssä.:)
 
Vastaus: Kitaramäärä

Joku Williamsin sähkökitara tuossa nurkassa lojuu, on lojunut jo monta kuukautta. Pitäis ottaa nyt itseään niskasta kiinni, ja alkaa treenata.:)
 
Vastaus: Kitaramäärä

Omistan kaksi BASSOA. Kumpaakin rämpsyttelee ihan mielekseen vaikka eivät kumpikaan ole hinnalla pilattuja yksilöitä...
 
Vastaus: Kitaramäärä

Omistan kaksi kitaraa. Molemmat ovat sähkökitaroita, mutta aion kyllä hankkia akustisenkin jossain vaiheessa.

Parhain niistä on Ibanez Prestige RG2570, vuosimallia 2003. Loisto keppi! :cool: Ostin sen vajaa kaksi vuotta sitten käytettynä.

Varakitarana käytän Tokai ALS42:ta, vuosimallia 1995. Loistokeppi tämäkin, mutta tykkään tuosta Ibanezista enemmän. Siinä on ohkasempi kaula, joka sopii minulle paremmin. Käytän tätä Tokaita silloin, kun kitara pitää virittää johonkin toiseen vireeseen. Floikka tallallisen kitaran virittäminen kun on sen verran ärsyttävää hommaa... :rolleyes:

Viimeisin kitaraostoni tapahtui pari viikkoa sitten, kun ostin tuon Tokain. Ostin senkin käytettynä Muusikoiden.netistä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Kitaramäärä

Ei oo enää ku 6 sähkistä ja kaks elekro akustista ja yks akustinen. Joutunu vähä myymään erinäisten asioiden takia :p

Paras kuitenki edelleen tämmönen.

Ainii ja yks basso :p
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Kitaramäärä

1. Jackson KVX 10 King V
2. Ibanez Gio (Vois myydä helvettiin)
3. Yamaha akustinen (RANDOMNEZ)

:)

Joskus tulevaisuudessa tulee luultavasti hankittua 7-kielinen Iba.
 
Vastaus: Kitaramäärä

Nyt kitara määrä on supistunut kahteen,eli ESP LTD V200 ja Dean Dave mustaine signature endgame v,enempää en tällä hetkellä tarvitsekaan.Noilla soittelee hyvin.Oli Jackson Rhoads:kin,mutta annoin sen veljelleni synttäri lähjaksi kun sitä niin hamusi.Brother of the year:p
 
Vastaus: Kitaramäärä

Vanha Ibanez on jossain kaverin mummolan ullakolla... Jackson Dinky RVS Professional sai pari vuotta sitten seurakseen ESP LTD EC‑1000:n. Vihdoinkin kitara ilman Floyd Rosea, oi tätä onnea ja autuutta :D
 
Vastaus: Kitaramäärä

Neijä sellasta "aitoa" mulla kyllä on. :)

Fender Stratocaster Highway One
Harley Benton Bass
Washburn X-10 Blue
Alhambra Acoustic Guitar
 
Vastaus: Kitaramäärä

Uusin hankinta ja perkeleen hyvä sellainen K Yairin WY1 mallin akustinen. Tästä on vaikeata akustinen kitara parantua, sointi on mahtava ja sopii käteen kuin hanska, hintansa se otti mutta joka pennin väärti.

http://www.stevesmusiccenter.com/AlvarezWY1.html
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Kitaramäärä

Määrä kasvaa huomenna neljästä viiteen, kävin nopeeta poikkeamassa paikallisessa kitaraliikkeessä työreissulla ja 649.99 dollarin hintalappu Gibson Les Paulin kaulassa herkisti sen verran että rapulapäissä mennään huomenna hakemaan uusi lapsonen kotiin.

Eddit: en pystynyt odottamaan, hain heti.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom