Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Klaanitagien käyttö jos ei kuulu ko. klaaniin.

Vastaus: Klaanitagien käyttö jos ei kuulu ko. klaaniin.

No joo, Pinzelin tai muiden lasten huumoriin sen kummemmin kajoamatta; klaanitagit klaanilaisille, ei siihen tuon kummempaa ohjenuoraa voi aivosolut omaavalla nisäkkäälle ojentaa.

Kyllähän meidän johtoporras asian ehkä liian härkämäisesti käsitteli; eihän tässä nyt kuitenkaan globaalia nälänhätää isompia asioita olla punnitsemassa.

Mutta pointti varmaan meni kaikille asianosaisille perille.

Ja mitä tohon FIN-tagiin tulee... siinä kyllä apina liukastui oman banaaninkuoreensa jo hedelmää purkaessa.

Ja mitä tohon FIN-tagiin tulee... siinä kyllä apina liukastui oman banaaninkuoreensa jo hedelmää purkaessa.

:D ehkä aamun paras teksti, mitä täältä saattoi lukea..

mutta joo, onhan se ahterista käyttää toisten tageja.
samaan syssyyn lyön oman lusikkani soppaan,
sillä on itsekin tullut liikuttua muiden (suurimmaksi osin edesmenneiden) klaanien tageilla.
mutta kuitenkin siten, että olen em. klaanin rosterissa aikaani viettänyt. :o

Matti nykästä kompaten..:

Ehkä esitin,ehkä en.Siis liian kärhäkkäästi.Mutta kiitos ja anteeks.Itsellä vain ollut tapana leikkiä eri tavalla/eri asioilla.

Matti nykästä kompaten..:

Ehkä esitin,ehkä en.Siis liian kärhäkkäästi.Mutta kiitos ja anteeks.Itsellä vain ollut tapana leikkiä eri tavalla/eri asioilla.

Kuin myös. Mutta joukossa tyhmyysjnejne. En käytä jatkossa tagianne provosoiduin vain koska minua "syytettiin" ilman perusteita ja ihan yvllä lähestyttiin ko. asiasta. ;)

" kiss and make up":D

No hard feelings...lisäillä saa kaveriksi jos peli seuraa fcd:ltä haluaa.

Umm Nyt Taidan itsekkin olla pihalla ö.Ö Koskaan ole ollut koko claanissa ikinä ei ole ollut FCD Claan tagia JTN En oikeen ymmärrä Koko Topicin aihetta Kaikki minun rakkaat ystäväni voivat todistaa että olen uskollinen [<><] claanin jäsen ... Joten tämmönen paskapuhuminen voidaan lopettaa ja SNOWBLINDX en ole ikinä pyytänyt keltään anteeksi PARTYSSÄ jtn Sinäkin voit lopettaa samalla kun muutkin:eek:

PS olin enemmän äimistynyt kuin vihainen tästä topikista.
Ja Kyllä olin joskus sun kanssa partyssä Siellä oli MINÄ,SINÄ ja PForce sanoin se on toi lol ja lähin menee mutta ikinä en ole käyttänyt teidän tagianne Ja kerran pelasin pekan kanssa teidän servulla ja sillonki lähettiin melkee heti meneen joten Minua on TURHA Syytää moisesta vaikka olen outo myönän mutta en kai sentään hullu? no jaa pakko kirjottaa tänne tämmönen tarina kun on tylsää ja joku saa tehä tästä Postista topicin

ÄLÄ KIRJOITA POSTIISI TARINOITA

Viimeksi muokannut moderaattori:

Kumpaako uskoa....kiukuttelevaa 15v vaiko päälle 20v rehtiä suomalaista:D

Oisit lukenu aiemmat postit..eiköhän tämä asia jo käsitelty täällä.

Ylös Bottom