Vastaus: Klaanitagien käyttö jos ei kuulu ko. klaaniin.
Njooh, näyttää vakavasti siltä että hyvin monet ottavat tämän asian ihan vitsillä. Mun mielestä tässä ei ole mitään vitsiä?! Siis jätkät hei, mä tiedän teidän klaanien nimet, mä oon pelannu monien teidän kanssa, ja sit yhtäkkiä, kaveriporukalla (ilman teitä) päätän ottaa teidän tagin ja alan pelaamaan sillä. Kertokaa minulle, mitä järkeä tässä on?!
On aivan eri asia se, että joku 10prestigen 55lvl tyyppi alkaa vit*uilee ja ottaa ko. klaanin tagin, tai sitten joku lapsellinen tyyppi jota ärsyttää ko. klaani kirjoittaa itselleen tämän tagin. Se on ihan ymmärrettävää kyllä, ja sillä ei voi mitään! Sit joko yrittää mikillä niille puhua järkeä, tai sitten lähtee vaan menee hostilta.
Mutta kun kyse on jätkästä, joka tietää meidän klaanin sen takia koska (HUOM!) ei pääsyt siihen! Miksi meidän pitäisi katsoa asiaa vitsillä?! Mitä jos tämä tyyppi epäonnistuneen pääsy-yrityksen jälkeen tavoittelee klaanin imagon laskemista?! Tuskin ketään zD:stä kiinnosta ketä FCD klaanissa on. Mutta jos tämä tyyppi alkaa TK niitä, mitäs sitten? Sitten ollaanki vit*ntuneita koko klaanille ja eritysesti tällä jäbälle.
IMO tässä ei nyt mitään vitsikästä ole. Ja jos jonkun mielestä otan tämän asian liian vakavasti (ja olen sen takia urpo), niin ei sitä tarvitse alkaa kirjoittelemaan tänne. Minusta on aivan turhaa tulla tänne kirjoittelee "Älkää viittikä olla lapsellisia" tai "Turhaa luin tämän threadin ku tää on iha kakka".
Tässä on nyt kyse siitä, että FCD ei tahdo että jotkut henkilöt pelaavat meidän klaanitagilla "ihan huvikseen". Sitäpaitsi, teillähän on oma klaani? Mihin te FCD:n tagia tarvitsette?
EDIT: Enkä nyt ota tätä asiaa silleen että mulla on pyssy kädes ja odotan naama punaisena sitä hetkeä jolloin saan ampua tagin väärinkäyttäjää, mutta en viittis myöskään ottaa tätä asiaa läpällä. Ja
Timppa, pyydän anteeksi sinulta jos sinun ja muiden mielestä FCD pitää sua syypäänä. Jos olet sitä mieltä, niin tarkoitushan ei ollut syyttää sinua, koska minulla tai kenelläkään muullakaan ei ole todisteita että olisit väärinkäyttänyt meidän klaania. Sanon tässä kaikille että Timppa78 on jutussa mukana, koska hän on ainoa, jonka muistan pelaavan Wolf_i:n kanssa eilen, ja Timppaan otin yhteyttä kysyäkseen tunteeko hän Wolffia.