Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Klaanitagien käyttö jos ei kuulu ko. klaaniin.

Vastaus: Klaani tagien käyttö jos ei kuulu ko. klaaniin.

Mun mielestä ei kyllä ole kovinkaan järkevää käyttää toisen klaanin tagia, etenkään jos vielä tarkotuksella possuttaa jotain ja tappaa omia tai muuta vastaavaa. Eihän sitä millään voi estää, jos joku haluaa näin tehdä, mutta enpä tiedä mitä hyötyä tällasesta toiminnasta on.

Tästä tulikin mieleen, pahastuuko [FIN] klaani jos käyttää tuota tunnusta?

FIN klaani saa rauhassa miettiä uudet kolme kirjainta jos tuo on, se on minulle ja monelle muulle se suomalaisuuden merkki peleissä eikä klaani tagi. Käytän sitä ainakin Codissa seka warhawkissa.

FIN on suomalaisten yleistunnus joten tätä ei yksittäinen klaani saa omia itselleen, ja jos yrittää niin heillä on paljon epäaktiivisia membereitä :)

Onhan toi nyt ikävää tommonen pelleily noitten tagien kanssa, mutta ei kai siitä nyt World War III:a tarvii julistaa??

Just tommosten väärinkäsitysten takia en pidä mitään tagia omassa nimessäni.

Vastaus: Klaanitagien käyttö jos ei kuulu ko. klaaniin.

haha, nyt rupes naurattaa kun näitä postauksia lukee...

ainiin ja Wolf_i on ihan asia äijä eikä sitä kannata nyt tosissaan ottaa. kiusaa vain teitä vanhoja pieruja ja toi sen postikin sen kerto.

Mutta pyydän anteeksi wolffinkin puolesta jos hän on teidän mielenne pahoittanut, ANTEEKSI.

Terv: Wolf_i:n party.

Wolfi sanoo:
Lainaus:
Ok Eli Olen 15v Nuori Poika Jolla on oma teltta ja Oman Juomat
Peli kokemuksia on Pelannu Vepen ja kalastajan kanssa ja OWNANNU ne Kumoon
No joo Epätäs muuta mutta mutta LEADERIA vastaan Haluan ottaa 1v1 PS3 nikki WOLF_i cg Wolf_i Joten Ilmottele... PS: Kirjotus Virheitä on sitten Vitusti

No Joo PekkaFin käski sanoo:
Sano Niille että pekka suosittelee ...

MIKKI LÖYTYYY!!!!

Gentlemen, we have a winner.

:D

No, onhan se... kamalaa. ;) Monesti tuolla netissä tyypit keekoilee, laittelee esim meidän klaanin tagiksi ja sitten huutelee mikkiin " isnt it fun to be killed by your own..". Ei noista nyt liikoja kannata alkaa ressaamaan. Eikä niille oikeen mitään mahdakkaan.

FIN-tagillä pelaan usein itsekkin, kun yksinään olen linjoilla. Vähän huonosti valittu klaanitagi.

No sanotaan nyt näin että jotenkin vielä saatan ymmärtää joltai 15v britti mikin raiskaajalta ton tagin laitoin mutta että suomalainen sen laittaa niin..........

En ota tähän tapaukseen isompaa kantaa, mutta muistan omilta klaaniajoiltani palttiarallaa 6-7v sitten (Q3: Arenan TrueCombatissa) joutuneeni klaanin osalta muutamaankin otteeseen "kloonatuksi", eli joukko satunnaispelaajia esiintyi klaanitageilla ja tulin nähneeksi itsenikin useasti vipeltelevän pelikentillä ilman että olin itse peleissä mukana.

Nämä ovat tietty kaikki tapauskohtaisia, mutta yleisesti ottaen kloonauskekkuloinnit kannattaa ottaa huumorilla ja lähteä sitä kautta asiaa purkamaan. Eli jos joku näkee asiakseen käyttää sun nimeä ja/tai klaanitunnuksia, niin kaveri joko ihkuilee snadisti sun tai klaanisi perään, kaveri ei osaa pelata peliä tarpeeksi hyvin ja purkaa tuntojaan muiden nimellä muihin tai kaverilla on vain pirun tylsää. Feikkaukset paljastuvat nopeasti, jos alkuperäisen klaanin tai sen jäsenien otteet ovat vähääkään peliyhteisön tiedossa. Mykkäily mikrofonissa paljastaa myös saman, sillä harvempi asiaklaanilainen ihan hissukseen olisi, jos muut tivaavat tältä rumista otteista. Yleensähän klaanilaiset pyytävät anteeksi vahinkokranua jne...hauskimmat tapaukset ovat tietysti typottavat feikkaajat, jotka paljastuvat kirjoittamalla jo nimenkin väärin.

Mutta joo, yleisesti ottaen erityisen positiivisena verkkopelitoimintana impersonointia ei voi pitää (etenkään negatiivista tarkoitussa käytettynä), eikä selitykset leikkimielisestä hupailusta kuulosta ainakaan omaan korvaan uskottavalle. Hupailua kun voi harrastaa hyvin omallakin nimellään, ja näin menee hupailun seurauksetkin oikeaan osoitteeseen. Ja jos ei voi, niin silloin pitää kysyä itseltään, onko oikein tehdä sitä myöskään toisen nimellä.

minäpä syön kalsarit jalassa jäätelöä ja naureskelen teitä :) isot miehet, eihän hyvä asia toisten tageja ole käyttää mutta onko tämän threadin arvoinen? yv ajaisi saman asian varmasti, mulla lukee tagissa MILF, toivottavasti ei tule hornyt yh äidit torumaan.

Jos tämä ei ole threadin arvoinen niin tuskin sinunkaan tänne kannatti vastata.

Aika naurettavaa paskaa, että piti tehdä triidi tällaisestä pikkuasiasta. Vaikka itse juttuun mitenkään liitykkään, tai tiedä sen tarkemmin yksityiskohtia, niin taitaa kaverit ottaa asian hieman liian vakavasti? Verkkopelaamisen noin sinänsä siis.. Meillä oli matsi sovittu klo 21.00 FCD vastaan; Tuli viesti klo 21.03 ''MIKÄS NYT ON??? EI TEITÄ NÄY?!?!'', tjsp.
Muutenkin FCD:n käytön kyseisessä matsissa oli aika lapsellista, josta olenkin jo ilmoittanut turnauksen 'tuomareille'..

:o

hotti kamoon, heti ureankatkuista kommenttia takas, en mä pahalla mitään sanonu, huumoria oli tuossa minun viestissäni. jos näin vakavaksi menee pelaaminen ni morjens, eka kerta kun josain klaanissa ite olen ja hauskuushan sen pelin pääasia on, ymmärrän että jurppii jos joku on käyttänyt teidän tagia, itse siihen en ole syyllistynyt.

Ja näin, hyvä naiset ja herrat, saadaan konsolipelaajista PC-pelaajien kaltaisia olentoja.

Njooh, näyttää vakavasti siltä että hyvin monet ottavat tämän asian ihan vitsillä. Mun mielestä tässä ei ole mitään vitsiä?! Siis jätkät hei, mä tiedän teidän klaanien nimet, mä oon pelannu monien teidän kanssa, ja sit yhtäkkiä, kaveriporukalla (ilman teitä) päätän ottaa teidän tagin ja alan pelaamaan sillä. Kertokaa minulle, mitä järkeä tässä on?!
On aivan eri asia se, että joku 10prestigen 55lvl tyyppi alkaa vit*uilee ja ottaa ko. klaanin tagin, tai sitten joku lapsellinen tyyppi jota ärsyttää ko. klaani kirjoittaa itselleen tämän tagin. Se on ihan ymmärrettävää kyllä, ja sillä ei voi mitään! Sit joko yrittää mikillä niille puhua järkeä, tai sitten lähtee vaan menee hostilta.
Mutta kun kyse on jätkästä, joka tietää meidän klaanin sen takia koska (HUOM!) ei pääsyt siihen! Miksi meidän pitäisi katsoa asiaa vitsillä?! Mitä jos tämä tyyppi epäonnistuneen pääsy-yrityksen jälkeen tavoittelee klaanin imagon laskemista?! Tuskin ketään zD:stä kiinnosta ketä FCD klaanissa on. Mutta jos tämä tyyppi alkaa TK niitä, mitäs sitten? Sitten ollaanki vit*ntuneita koko klaanille ja eritysesti tällä jäbälle.
IMO tässä ei nyt mitään vitsikästä ole. Ja jos jonkun mielestä otan tämän asian liian vakavasti (ja olen sen takia urpo), niin ei sitä tarvitse alkaa kirjoittelemaan tänne. Minusta on aivan turhaa tulla tänne kirjoittelee "Älkää viittikä olla lapsellisia" tai "Turhaa luin tämän threadin ku tää on iha kakka". Tässä on nyt kyse siitä, että FCD ei tahdo että jotkut henkilöt pelaavat meidän klaanitagilla "ihan huvikseen". Sitäpaitsi, teillähän on oma klaani? Mihin te FCD:n tagia tarvitsette? :confused:

EDIT: Enkä nyt ota tätä asiaa silleen että mulla on pyssy kädes ja odotan naama punaisena sitä hetkeä jolloin saan ampua tagin väärinkäyttäjää, mutta en viittis myöskään ottaa tätä asiaa läpällä. Ja Timppa, pyydän anteeksi sinulta jos sinun ja muiden mielestä FCD pitää sua syypäänä. Jos olet sitä mieltä, niin tarkoitushan ei ollut syyttää sinua, koska minulla tai kenelläkään muullakaan ei ole todisteita että olisit väärinkäyttänyt meidän klaania. Sanon tässä kaikille että Timppa78 on jutussa mukana, koska hän on ainoa, jonka muistan pelaavan Wolf_i:n kanssa eilen, ja Timppaan otin yhteyttä kysyäkseen tunteeko hän Wolffia.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Siitä kai se verenpaine vaan vähä meidän jengillä on noussu, ku eka halutaan klaaniin. Pistetään varsin sekava viesti jossa haastetaan klaanin leaderi dueliin, hyvä ensikuva anyone? :rolleyes: Sitten ku kutsutaan joku kerta partyyn Tomin kanssa kaveri ni alkaa suoraa päätä vittuilemaan nyypiksi meitä ja lähtee pois. Sen jälkee alkaa käyttää meidän klaanitagia vielä servuilla.

Hauskaa tää on jo munki mielestä, mutta ei siinä mielessä ku täysin ulkopuolisille olis :D Mutta eiköhän tuo viesti menny jo läpi ja homma on siltä osin paketissa. Käyhän tämä yleispätevänä threadina muillekkin katsoa miten ei ehkä kannata tehdä.

Sitte OT Staminalle: siitä matsista, juu no aika oli kuulemma sovittu klo 21 ni kyllä me oletettiin, että olette tulossa. Odoteltiin varsin joustavasti 30 minuuttia, että saitte jengin kokoon. Eka mapissa meillä tippu kaveri 5-10 minuutiksi, eikä tästä nyt sen kummempaa numeroa tehty, vaan koitettiin saada se takas ja lopulta saatiinki. Takkiin ois varmaan tullu muutenki. Siinä Showdownis toises erässä minä ainaki luulin, että se tippu kesken matsin siinä parin erän jälkeen, enkä oikein ehtiny tajuta mitä te halusitte aina kuolleena sanoo. Joten pelailtiin loppuun ja sanottiin vaan, että invikää takas niinku meki tehtiin. Vaan niinku sanoitte että hän ei ollu koko matsia servulla edes sisällä niin oli kyllä sitte meidän moka. Ois pitäny heti ottaa sitä, ei vaan oltu huomattu. Veitte lopulta pelin joten eipä siinä, harmi että tuli sähellystä.

FIN klaani saa rauhassa miettiä uudet kolme kirjainta jos tuo on, se on minulle ja monelle muulle se suomalaisuuden merkki peleissä eikä klaani tagi. Käytän sitä ainakin Codissa seka warhawkissa.

FIN on suomalaisten yleistunnus joten tätä ei yksittäinen klaani saa omia itselleen, ja jos yrittää niin heillä on paljon epäaktiivisia membereitä :)

Eikse FIN klaani käytä muuten [FIN*] tagia?.. En oo varma mut.. Kekseliästä.. Etenkin se klaanin nimi, FINLAND -.-

Mutta joo ontopiccina sen verran ei mitään järkee tosiaan toisen klaanin tagia käyttää tarkoituksella, ainakaan sitä vastaisesti..

minäpä syön kalsarit jalassa jäätelöä ja naureskelen teitä :) isot miehet, eihän hyvä asia toisten tageja ole käyttää mutta onko tämän threadin arvoinen? yv ajaisi saman asian varmasti, mulla lukee tagissa MILF, toivottavasti ei tule hornyt yh äidit torumaan.

vois ruveta käyttämään tuota siinä toivossa että tulisivat torumaan mua;) BTW tuommoinen klaani taitaapi olla. ainakin näin n.4 hengen partyn publassa. meikäläiseltä saa kyllä luvan pelata MI klaanitagilla kunhan ei harrasta team killausta HC muodossa:) mutta jos jotakuta häiritsee se,että käyttää niiden tagia niin ei semmosta sitten tehdä. kyllähän se pitäis tajuta. jos jossain privassa pelaa suomi porukalla niin sitten en kyllä ymmärrä jos ottaa pultit sittä,että käytetään muiden tageja. publassa sitten eri asia niille joita se haittaa. privassa ymmärrettävää pelleillä tuollaista mutta miks pelata publassa toisten tagilla? sitä en ymmärrä. mä ainakin käytän välillä FIN tagia vaikka semmoinen klaani onkin (liittyykö Kfin liigan fin1 ja fin2 teamit siihen?).eikä vois vähempää kiinnostaa jos joku tulee sanomaan että älä käytä FIN tagia koska tuollaista tagia ei voi omia kuten edellä jo sanottiin.

Timppa78 sanoo:

Juu, siis sillon yöllähän teikä tosiaa oli meiän kaa pelaamassa, juu meiällä on tapana leikkiä klaanitageilla, muistaakseni ainakin PinzelordFin käytti teiän tagia, mutta ei sillä ole nikissä Wolf:ia.
Ookko kokeillu ettiä sitä heppua haku toiminnolla tai sitten sieltä jossa on COD4 Pelaajat listattuna

Ei oo kyl mul ollu käytös.... Käytin FoD
http://facesofdeathclan.info/

Jatkossa tulen AIVAN varmasti käyttämään seuraavia FCDtageja
http://www.fcd.org/
www.fcd.co.il
FCD= Friends of Charles Darwin...........
Mutta lupaan että en kajoa teidän FinnishCampingDudeds klaanitagiinne.
:D

Kerää ittes Hotti

Viimeksi muokannut moderaattori:

Minusta virtuaalisten tappouhkauksien* lähettäminen henkilöille yksityisesti on vähintään yhtä kivaa, kuin julkinen nolaus, en tiedä sitten muista.

*lue: maineen kuraamisen sun muun mollaamisen

Ylös Bottom