Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Knights Of The Old Republic 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja frozen9999
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lääh, hienoa että mainia peli saa jatkoa.

Toisaalta, omasta mielestäni tuntuu aika hullulta että edes vertaavat FF-sarjaan tuolla "suuruudella". Itse en viitsi uskoa että yltäisi samoihin mittoihin, onhan Final Fantasyt kukkuneet kulmilla huomattavasti pitempäänkin.

Hmmh... Toisaalta, mistäpä sitä tietää kun kaikki Star Wars nörtit kuolaa KOTOR2:n perään :D

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan nallet
Lääh, hienoa että mainia peli saa jatkoa.

Toisaalta, omasta mielestäni tuntuu aika hullulta että edes vertaavat FF-sarjaan tuolla "suuruudella". Itse en viitsi uskoa että yltäisi samoihin mittoihin, onhan Final Fantasyt kukkuneet kulmilla huomattavasti pitempäänkin.

Hmmh... Toisaalta, mistäpä sitä tietää kun kaikki Star Wars nörtit kuolaa KOTOR2:n perään :D

Totta, tuskin KOTOR ikinä yltää samoihin mittoihin kuin FF:t mut esim. Jenkeissä ja Euroopassa saattaa jopa hätistellä Final Fantasien myyntilukemia varsinkin jenkeissä.

Final Fantasyt ovat jo pitkäikäinen sarja, joka on luonut maineensa pelihistoriaan. Kotorin nimen vertaaminen Final Fantasyihin on siksi turhaa.

FFX-2:sta ja Kotoria voisi verrata toisiinsa, mutta ne ovat silti hyvin erityylisiä pelejä. Molemmat ovat silti mainioita, se kummasta pitää enemmän on usein kysymys siitä pitääkö enemmän japanilais- vai länsimaalaistyylisistä roolipeleistä.

FFX-2:sta ja Kotoria voisi verrata toisiinsa, mutta ne ovat silti hyvin erityylisiä pelejä. Molemmat ovat silti mainioita, se kummasta pitää enemmän on usein kysymys siitä pitääkö enemmän japanilais- vai länsimaalaistyylisistä roolipeleistä. [/B][/QUOTE]
Tai mieluumminkin pitääkö Final Fantasyista vai Star Wars peleistä... KOTORin tunnelma ainakin on niin onnistunutta SW tunnelmaa ettei sitä ajattele roolipelinä "länsimaalaisten" joukossa...

Siis häh?

Ai mitenniin ei ajattele roolipelinä? Vähän kummastuttaa tuo, sillä mielestäni aivan täysverinen roolipeli tuo oli. Ellet sitten ole niitä jotka mieltävät vaan japsiropet roolipeleiksi. Itse pidän enemmän länsimaisista, ne ovat yleensä haastavampia ja hahmoihinsa voi yleensä vaikuttaa enemmän.

Re: Siis häh?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Rife
Ellet sitten ole niitä jotka mieltävät vaan japsiropet roolipeleiksi. Itse pidän enemmän länsimaisista, ne ovat yleensä haastavampia ja hahmoihinsa voi yleensä vaikuttaa enemmän.

En ole kyllä vielä kenenkään kuullut ajattelevan vain "japsiropea" roolipelinä. Sen sijaan on ihmisiä, joiden mielestä japsiropet eivät ole oikeita roolipelejä. Syynä juuri tuo mainitsemasi vapauden puute omissa tekemisissä.

En ole kyllä vielä kenenkään kuullut ajattelevan vain "japsiropea" roolipelinä. Sen sijaan on ihmisiä, joiden mielestä japsiropet eivät ole oikeita roolipelejä. Syynä juuri tuo mainitsemasi vapauden puute omissa tekemisissä.

No minä olen kuullut, niin kieroutunutta kuin se onkin. :)

Niin siis en sanonut etten ajattele KOTORia roolipelinä, tarkoitin etten ajattele sitä "länsimaalaisen" roolipelityypin esimerkkiedustajana, se poikkeaa niin paljon perusropeista maailmansa takia. Vaikea olla selkeä... :(

Jesh

Nyt mä luulen ymmärtäväni :). Maailma todellakin poikkeaa tyypillisestä keskiaika-fantasia-asetelmasta, joka on usein länsimaisissa ropeissa läsnä. Sen sijaan se D&D systeemi, joka pelin "taustalla" pyörii on äärimmäisen tyypillinen länsimaisille ropeille.

Omasta mielestäni ehkäpä hieman yllättäen Diablo 2:n systeei porskuttaa D&D säätämisen ylitse. Se sopisi konsolimaailmaan mielestäni nätisti, esim hack & slash multiplayer säätöön, koska ne ovat yksinkertaisia, mutta samalla mahdollistavat kiitettävän syvällisen customoinnin ja säätämisen mahdollisuuden. Myöskin Diablon tavara puoli semi-randomeine droppeineen on mielestäni aivan loistava varsinkin jos on mahdollisuus pelata verkosta... let the item hunt begin, täydellistä varustusta ei kukaan vieläkään vuosien jälkeen omaa.

EDIT: Ai sori, meni aika rankasti off-topiciksi... unohdin aiheen lukiessani keskustelua... :(

Vielä vähän ei varsinaisesti kuulu aiheeseen juttua. Pelaan ny KOTORia dark sidellä, ja kun pääsin 100% pahaks Sith Academyssä, se valikon kuva, josta näkee miten tasapainottomasti valon ja pimeän voimat on, juu nou, se muuttu sellaseks et alareunaan tuli synkkää sanua ja tausta kipinöi... Onko muut saaneet 100% valon puolelle, se on tietenkin vaikeaa, miltä sillon näyttää?

Luettuani aina tämän aiheen uudet viestit petyn pahasti koska keskustelu ei kohdistukaan Kotor 2: een vaikka olen olettanut näin olevan. Jospa yleisiä keskusteluja japsi- ja länsimaalaisropeista ja ensimmäisestä Kotor: ista jatkettaisiin muualla ja täällä siirryttäisiin hypettämään/muuten vain turisemaan Kotor 2: sta. Kiitos.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Chromium Alpha
Vielä vähän ei varsinaisesti kuulu aiheeseen juttua. Pelaan ny KOTORia dark sidellä, ja kun pääsin 100% pahaks Sith Academyssä, se valikon kuva, josta näkee miten tasapainottomasti valon ja pimeän voimat on, juu nou, se muuttu sellaseks et alareunaan tuli synkkää sanua ja tausta kipinöi... Onko muut saaneet 100% valon puolelle, se on tietenkin vaikeaa, miltä sillon näyttää?

Hahmon tausta muuttuu kirkkaan sinertäväksi, hahmon kohdalla valokeila :)

Jeesukseista! Seuraava KOTOR-hahmo on täysverinen voimankäyttäjä ja vakooja ja lightsider mutta anteeks nyt AIVAN KEVYESTÄ JA KOHTUULLISESTA (NIIN ETTÄ TULIKO SELVÄKSI?:mad: :D ) off-topikkaamisesta... Mutta ei tällainen kovin paljon häiritte, se vaan on niin kätevää kysyä tässä samalla... Kun ei jatko-osa-aiheita oikeen löydy

Newsflash

Knights of the Old Republic 2:sta julkaistiin myös pino uusia kuvia. Samalla Activision paljasti hieman tietoja tulevasta pahiksesta, joka tunnetaan nimellä Darth Sion. Sion on sith-lordi, jonka keho on raunio ja pysyy kasassa vain tahdonvoimalla. Hän kärsii jatkuvasti kivuista, ja pysyy hengissä vain vihan ja pimeän voiman turvin. Sionin kehon heikkous on tehnyt hänestä mestarin oman kehonsa hallitsemisessa, jonka takia hänet on äärimmäisen vaikea tappaa. Hän pystyy mielessään hylkäämään hyökkäykset ja haavat, jotka normaalisti tappaisivat kenet tahansa jedin tai ihmisen. Darth Sion on Sith assassins -ryhmän johtaja ja tehtävänään hävittää kaikki jedit galakseista. Ja kuten arvata saattaa, hänen ja pelaajan tavoitteet ajautuvat ristiin pelin aikana.

Että semmosta... vihasen näkönen äijä :)

Vastaus: Knights Of The Old Republic 2

Kyllä KOTOR2 lähti kuin rusakko puskasta minun odotuslistani kärkisijoille niiden vakioiden eli Halo2 ja Fablen kanssa.. vaikuttaa aika hyvältä peliltä.

Vielä kun sais pelattua ensimmäisen KOTORin läpi. On vähän jäänyt senkin pelaaminen muiden projektien takia. :o

Onkos olemassa haisua kenelläkään tuleeko tämä samana päivänä pc:lle kuin xboxillekin. Kun xboxia ei löydy, niin pääsisin minäkin nauttimaan ko. pelistä.

Gamespotissa molempien versioiden kohdalla lukee 'Q4 2004', eli eiköhän tämä tarkoita talvea 2004? Mutta voi olla etteivät ole päivittäneet toisen version julkkaria, sillä itse en ainakaan usko että samaan aikaan tulisivat. Varsinkin kun sitä tehdään Xboxille.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Ainakin LucasArtsin oman ilmoituksen mukaan molemmat versiot tullaan julkaisemaan vuoden 2005 helmikuussa. Virallista tietoa löytyy uutisen lähdelinkin takaa.

Etusivun uutinen:

LucasArtsin on virallisesti vahvistanut Star Wars Knights of the Old Republic II[ /i] julkaisupäivän. Kuten aiemmin PC-versiosta kaavailtiin, tullaan myös Xbox-versio julkaisemaan ensi vuoden helmikuussa.

Pelin tuottajatiimiin kuuluva Mike Gallo totesi, että he täthtäsivät Xbox-versiota joulumarkknoille, mutta eivät tahtoneet tehdä kompromisseja julkaisupäivän takia. Todennäköistä onkin, että nykyinen ratkaisu johtaa paljon parempaan lopputulokseen kuin kiireellinen julkaisu.

Obsidian Entertainment Inc. kehitystyön alla olevasta KOTOR II:sta löytyy tarkempia lisätietoja esimerkiksi pelin omilta kotisivuilta lähdelinkin takaa

Ja tuo lähdelinkkihän on: http://www.lucasarts.com/games/swkotor_sithlords/#50

Ylös Bottom