Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

[KOF] KonsoliFIN-klaanin yleiset keskustelut

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja XShava
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: [KOF] KonsoliFIN-klaanin yleiset keskustelut

nii paljos porukkaa on oikein vaihtamassa raveniin ta valoriin kun veteran mode saavutettu kun oon itekkin miettiny et vois vaihtaa jompaankumpaan factionii kun olen 60 lvl mutt haluis tietää et peliseuraa löytyis ;)
 
Vastaus: [KOF] KonsoliFIN-klaanin yleiset keskustelut

nii paljos porukkaa on oikein vaihtamassa raveniin ta valoriin kun veteran mode saavutettu kun oon itekkin miettiny et vois vaihtaa jompaankumpaan factionii kun olen 60 lvl mutt haluis tietää et peliseuraa löytyis ;)

Kannattaa ehkä vielä odottaa viikko tai pari ennen siirtymistä. Juuri tämän suomalaisen peliseuran takia. Jengi alkaa olla levujen puolesta arviolta siinä puolessa välissä, ehkä jo hiukan yli. Muuten voi jotain johtopäätöksiä tehdä noiden ryhmittymien rekrytointilistoista.
 
Vastaus: [KOF] KonsoliFIN-klaanin yleiset keskustelut

Tota mä oon kanssa miettiny, että noin se pitää tehdä, mutta mistä kukaan voi varmasti sanoa, että joku on epäaktiivinen?

Hieman hankala tuota on arvioida, kun missään ei näy esim. koska viimeksi peliä on pelannut, eikä tuo mitenkään välttämättä ole se ainoa keino, mutta tuli ensimmäisenä mieleen. Eiköhän hätä keinot keksi ;)
 
Vastaus: [KOF] KonsoliFIN-klaanin yleiset keskustelut

Meinaako porukka ihan tosissaan vaihtaa puolta heti kun veteraani nastat lävähtää? Itse ainakin koen liikaa uskollisuutta Severille että tuollaiseen vaihtoon kylmiltäni uskaltaisin,
saati ollenkaan... Siinähän menettää karaistun hahmon kyynelten saattelemana. Kai täältä nyt muita kotimaalleen uskollisia sotilaita löytyy :D
 
Vastaus: [KOF] KonsoliFIN-klaanin yleiset keskustelut

Meinaako porukka ihan tosissaan vaihtaa puolta heti kun veteraani nastat lävähtää? Itse ainakin koen liikaa uskollisuutta Severille että tuollaiseen vaihtoon kylmiltäni uskaltaisin,
saati ollenkaan... Siinähän menettää karaistun hahmon kyynelten saattelemana. Kai täältä nyt muita kotimaalleen uskollisia sotilaita löytyy :D


Kyllä mäkin ehkä jossain vaiheessa kokeilen noita muitakin leirejä, mutta tuskin heti kun 60lv. SVER:llä tulee täyteen. Pelataan nyt tällä siihen saakka, että noihin mappeihin kyllästyy, jossa luulisi kestävän jonkin aikaa. :)

Ja todennäköisesti SVER:n riveihin vielä palataan, kunhan se 60lv. tulee täyteen noilla kahdella muullakin. Sitten ei ole enää syytä loikkia tiimistä toiseen.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: [KOF] KonsoliFIN-klaanin yleiset keskustelut

Meinaako porukka ihan tosissaan vaihtaa puolta heti kun veteraani nastat lävähtää? Itse ainakin koen liikaa uskollisuutta Severille että tuollaiseen vaihtoon kylmiltäni uskaltaisin,
saati ollenkaan... Siinähän menettää karaistun hahmon kyynelten saattelemana. Kai täältä nyt muita kotimaalleen uskollisia sotilaita löytyy :D

Mutta mitä kaikkea sitä vaihtamalla saakaan. Vähän niinkuin "Turn around maps -DLC". Ja taas on uusia taktiikoita suunniteltavana, uusia portteja miinoitettavana ja uusia joukkoja johdettavana. Ja voihan sitä aina palata pitkän matkan päätteeksi, mikä osoittaisi vieläkin suurempaa uskollisuutta. C´mon Foeman, älä nyt jätä osaa tästä pelistä kokematta.


Ja eläkää murehtiko noita epäaktiivisia. Rotalla on suunnitelma. Jos käy niin, että klaanilista tulee täyteen, mitä kyllä epäilen suuresti, niin uusi klaanilista käyttöön. Nimittäin epäaktiivisuus lista. Modet valitsee epäaktiiviset (ei koskaan nähty ryhmissä, Kfin lähetetyt viestit 1kpl) ja lisää tunnukset listaan jonka kuka vaan voi käydä lukemassa. Annetaan tietty aika jolloin voi käydä ilmoittamassa, että älkää poistako klaanista jos nimi sattuu listassa olemaan. Kavereille voi mainostaa pelin sisässä tuota listaa ja kfinnissä surffailevat tuohon törmäisivät. Jos et tapaa ketään klaanilaisia pelissä tai et surffaa kfinnissä, niin etpä voi nimeäsi poistaa "epäaktiivisuus listasta". Ja problem solved.
 
Vastaus: [KOF] KonsoliFIN-klaanin yleiset keskustelut

Annetaan tietty aika jolloin voi käydä ilmoittamassa, että älkää poistako klaanista jos nimi sattuu listassa olemaan.

Hyvä idea, ja voi olla että jonkinlaista siivoamista on hyvä tehdä vaikka varsinainen jäsenraja ei tulisikaan vastaan, sillä listaa on jo nyt rasittava selata kun sitä ei saa järjestettyä mitenkään ja on-linessä olevia hakeakseen saa selailla koko listaa edes takaisin. Jos lista vielä tuosta paljon venyy, ja selailuominaisuuksiin ei tule parannusta, on käytettävyyden kannalta fiksua yrittää pitää lista ajantasaisena.
 
Vastaus: [KOF] KonsoliFIN-klaanin yleiset keskustelut

Meinaako porukka ihan tosissaan vaihtaa puolta heti kun veteraani nastat lävähtää? Itse ainakin koen liikaa uskollisuutta Severille että tuollaiseen vaihtoon kylmiltäni uskaltaisin,
saati ollenkaan... Siinähän menettää karaistun hahmon kyynelten saattelemana. Kai täältä nyt muita kotimaalleen uskollisia sotilaita löytyy :D

joo siis kyllä mäkin haluaisin jatkaa S.V.E.R:is mutt nii paljon hyvii tyyppej lähtee muualle nii kai sitä nyt itekkin vaihtaa : /
 
Vastaus: [KOF] KonsoliFIN-klaanin yleiset keskustelut

jos ei tule "kartankääntöpäivitystä" niin eiköhän sitä level 60 päästyään ole ihan kypsä noihin karttoihin...itsellä vasta lvl20 joten ei ihan heti tule vastaan tuo vaihto..
 
Vastaus: [KOF] KonsoliFIN-klaanin yleiset keskustelut

Kannattaa ehkä vielä odottaa viikko tai pari ennen siirtymistä. Juuri tämän suomalaisen peliseuran takia. Jengi alkaa olla levujen puolesta arviolta siinä puolessa välissä, ehkä jo hiukan yli. Muuten voi jotain johtopäätöksiä tehdä noiden ryhmittymien rekrytointilistoista.

Tuon ravenin poppoon tila on se, että joka ilta on saatu ryhmää kasaan. Ihan täyttä ryhmää ei ole jokatilanteessa ollut, mutta sen verta että rentoa on ollut pelata. Ja mikäs olisi hienompaa kuin saada riveihin kokeneita veteraaneja. Tervetuloa vaan Ravenille, kyllä ne pelit saadaan nyt jo pystyyn. Valor näyttää melko tyhjältä, mutta eiköhän me sekin joskus täytetä vaikka ihan kokeilupohjalta.

Oikein tosissaan harmittaa kun tuli sukulainen käymään pariksi päivää, joten pitää jäädä pois parina iltana matseista. Todella vaikea pysyä tästä pelistä erossa. Pitäkäähän lippu korkealla ravenissa, meikä palailee viimeistään tiistaina.
 
Vastaus: [KOF] KonsoliFIN-klaanin yleiset keskustelut

Kyllä tuo vaihto Ravenille vähän houkuttelis, kun S.V.E.Rilläkin alkaa pikkuhiljaa mapit tympiä (vaikka vasta 30h pelattu ja juuri sain lvl 60).
 
Vastaus: [KOF] KonsoliFIN-klaanin yleiset keskustelut

Kyllä tuo vaihto Ravenille vähän houkuttelis, kun S.V.E.Rilläkin alkaa pikkuhiljaa mapit tympiä (vaikka vasta 30h pelattu ja juuri sain lvl 60).

No, eihän ne kartat mihinkään muutu, mutta tietysti eri näkökulmasta tulee niitä katseltua.
 
Vastaus: [KOF] KonsoliFIN-klaanin yleiset keskustelut

En taivu en! Minua ette saa käännytettyä!! Ei nyt vaineskaan, vaikka en taivu olen aina taivuteltavissa... Mutta faktat faktana, tiimipelihän tämä on joten oma etu pitää unohtaa ja ajatella tiimin parasta eli tällä hetkellä KonsoliFinin etua. Jos lössi muuttaa niin muutetaan perässä... Ehkä :p

Mutta JOS, jos sitä vaihtaa maisemaa niin oma nokka näyttää kyllä automaattisesti Valorin suuntaan, sori rotta!
Ei vain tuo Ravenin lateksi hifistely nappaa, mennään sinne missä kuteet on likaisimmat eli Severi > Valor.
 
Vastaus: [KOF] KonsoliFIN-klaanin yleiset keskustelut

No, eihän ne kartat mihinkään muutu, mutta tietysti eri näkökulmasta tulee niitä katseltua.

Näkökulman lisäksi roolit vaihtuvat. Se mihin viimeksi hyökkäsit niin sitä seuraavaksi puollustat. Panssarimiin portin edessä ei ole sama asia jokaportin edessä. Kaikki AAA-eivät räjähdä yhtä helpolla jne. Itse olen pelannut vasta kovin vähän ja vaihto on kaukana edessä. Silti jo pariin kohtaan vähän tylsistynyt jos se ainoa toimiva toimintakaava on aina se sama sivusta flankkaaminen.

En siis tarkoita, että ootte tyhmiä jotka ei kokeile sitä vastustajan puolta. Miksi ihmeessä vaihtaa jos viihtyy edelleen, mutta itse ajattelen pienen vaihtelun pidentävän pelin ikää mukavasti. Ja plussaa tulee siitä, että kun sitten vihdoin pitkän ajan päästä palaa omien joukkoon, niin touhu tuntuu taas uudelta.


Foeman sanoi:
Mutta JOS, jos sitä vaihtaa maisemaa niin oma nokka näyttää kyllä automaattisesti Valorin suuntaan, sori rotta!
Ei vain tuo Ravenin lateksi hifistely nappaa, mennään sinne missä kuteet on likaisimmat eli Severi > Valor.
Senkin likainen rosmo. Eihän me Ravenilla voida kuin pitää M3-lähitaistelurikkaimureidemme akut ladattuina. Muuten taistelusimulaattorimme menisivät pölystä tukkoon. Mutta tuo lateksi on kyllä komposiittia, vaikka siitäkin tuntuu menevän läpi kuin luoti sulasta lateksista :cool:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: [KOF] KonsoliFIN-klaanin yleiset keskustelut

En taivu en! Minua ette saa käännytettyä!! Ei nyt vaineskaan, vaikka en taivu olen aina taivuteltavissa... Mutta faktat faktana, tiimipelihän tämä on joten oma etu pitää unohtaa ja ajatella tiimin parasta eli tällä hetkellä KonsoliFinin etua. Jos lössi muuttaa niin muutetaan perässä... Ehkä :p

Mutta JOS, jos sitä vaihtaa maisemaa niin oma nokka näyttää kyllä automaattisesti Valorin suuntaan, sori rotta!
Ei vain tuo Ravenin lateksi hifistely nappaa, mennään sinne missä kuteet on likaisimmat eli Severi > Valor.

Joo ei muakaa nappaa oikein toi raven pelasin siellä avoimell betalla ja ei oikein kyll kiinostanu

nii kyll se valor ois se mitä iten preferaan :cool:
 
Vastaus: [KOF] KonsoliFIN-klaanin yleiset keskustelut

Täällä ei vaihto tule ihan heti ajankohtaiseksi, leveli kun on vasta 42. Loppuviikosta tulee varmasti muutosta tähän ja ehkä jo viikon päästä jos tulisi katto vastaan. Mielellään siirtyisi selkeästi heikomman puolelle, nostaisi mukavasti sykettä matsin alla. Mutta samapa tuo, molemmat Valor sekä Raven tuntuvat saavan tasaisesti selkäänsä Sveriltä. Etujoukkon mukana mennään, tehkää valintanne viisaasti.
 
Vastaus: [KOF] KonsoliFIN-klaanin yleiset keskustelut

Kyllä me ollaan ainakin zD ukkojen kanssa puhuttu, että vaihdetaan Ravenille. Heikoimman tuntuinen faction ja muutenkin sinne on jo loikkinut porukkaa. Kun Ravenin katto tulee vastaan, voi loikkia Valorille, koska "mun sydän kuuluu sinne" :D
Eli pelasin betaa Valorina ja se ainakin tuntui puolet coolimmalta kuin SVER. Ilmankos noita Friendly killejä sataa, kun sydän lepää vastustajien puolella!

Koko ajan pelit vaan paranee kun löytyy uusia hyviä ja mukavia pelaajia "KFIN" klaanista. On se aika erilaista kuitenkin pelata kun ei täysin tiedä muiden squadilaisten pelaamis- ja johtamistaitoja, mutta silti heti alkuun saa aina huomata että näihin jannuihin voi luottaa ja ei tartte yksin pitää joka asiasta huolta. Ippanis, Beermastah, Funkee, Foeman ja niin edelleen kaikki jannuja kenen kanssa ei ole tullut mitään peliä aiemmin pelattua. Tähän vielä vanhat jantterit jotka yhdistyy pitkästä aikaa hyvän pelin pariin, kuten Eliminaattori, Nisu, MrPako, zD-jannut, jne. joiden kanssa on tullut pelattua jo ~8 vuotta. Niiden tekemiset, pelityylit, ajattelutavat ja kaikki on niiin tuttua ja se tekee pelaamisesta kanssa hienoa. Muutenkin klaanilistoilta huomaa kyllä, että monet ketkä ei hakkaa normaalisti netissä paljoa koukuttuu tähän ihan täysin. Jotain uutta ja todella hienoa Zipper on kyllä luonut...
 
Vastaus: [KOF] KonsoliFIN-klaanin yleiset keskustelut

... ja selailuominaisuuksiin ei tule parannusta, on käytettävyyden kannalta fiksua yrittää pitää lista ajantasaisena.

Selkeästi tarvitsisi ainakin filtterit pelissä, online, ryhmässä on/ei tonne klaanilistaan. Onko tuosta muuten näkynyt infoa tuleeko tänne puolelle parannusta ? Entä keskustelua asiasta muualla ?
 
Vastaus: [KOF] KonsoliFIN-klaanin yleiset keskustelut

En taivu en! Minua ette saa käännytettyä!!

Mitä?! Kehtaatko kutsua itseäsi aidoksi SVER:n sotilaaksi, jos kieltäydyt isänmaalle arvokkaasta mahdollisuudesta käydä soluttautumassa vihollislinjoihin ja palata myöhemmin takaisin isänmaan riveihin entistä arvokkaampana, tietoisena vihollisten heikoista kohdista? Häpeä!

:D
 
Vastaus: [KOF] KonsoliFIN-klaanin yleiset keskustelut

Ja minähän en PKM:stäni, hupparistani ja 40 tasolla odottelevasta kiekkomolarinmaskistani luovu!

Jos KFS:läiset havaitsette meikäläisen iltaisin online niin kaapaiskaa mukaan. Laitetaan Arkangelin nikkeliä haisemaan!

Iso-Pepe
 
Ylös Bottom