Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
nii paljos porukkaa on oikein vaihtamassa raveniin ta valoriin kun veteran mode saavutettu kun oon itekkin miettiny et vois vaihtaa jompaankumpaan factionii kun olen 60 lvl mutt haluis tietää et peliseuraa löytyis![]()
Tota mä oon kanssa miettiny, että noin se pitää tehdä, mutta mistä kukaan voi varmasti sanoa, että joku on epäaktiivinen?
Meinaako porukka ihan tosissaan vaihtaa puolta heti kun veteraani nastat lävähtää? Itse ainakin koen liikaa uskollisuutta Severille että tuollaiseen vaihtoon kylmiltäni uskaltaisin,
saati ollenkaan... Siinähän menettää karaistun hahmon kyynelten saattelemana. Kai täältä nyt muita kotimaalleen uskollisia sotilaita löytyy![]()
Meinaako porukka ihan tosissaan vaihtaa puolta heti kun veteraani nastat lävähtää? Itse ainakin koen liikaa uskollisuutta Severille että tuollaiseen vaihtoon kylmiltäni uskaltaisin,
saati ollenkaan... Siinähän menettää karaistun hahmon kyynelten saattelemana. Kai täältä nyt muita kotimaalleen uskollisia sotilaita löytyy![]()
Annetaan tietty aika jolloin voi käydä ilmoittamassa, että älkää poistako klaanista jos nimi sattuu listassa olemaan.
Kannattaa ehkä vielä odottaa viikko tai pari ennen siirtymistä. Juuri tämän suomalaisen peliseuran takia. Jengi alkaa olla levujen puolesta arviolta siinä puolessa välissä, ehkä jo hiukan yli. Muuten voi jotain johtopäätöksiä tehdä noiden ryhmittymien rekrytointilistoista.
Kyllä tuo vaihto Ravenille vähän houkuttelis, kun S.V.E.Rilläkin alkaa pikkuhiljaa mapit tympiä (vaikka vasta 30h pelattu ja juuri sain lvl 60).
No, eihän ne kartat mihinkään muutu, mutta tietysti eri näkökulmasta tulee niitä katseltua.
Senkin likainen rosmo. Eihän me Ravenilla voida kuin pitää M3-lähitaistelurikkaimureidemme akut ladattuina. Muuten taistelusimulaattorimme menisivät pölystä tukkoon. Mutta tuo lateksi on kyllä komposiittia, vaikka siitäkin tuntuu menevän läpi kuin luoti sulasta lateksistaFoeman sanoi:Mutta JOS, jos sitä vaihtaa maisemaa niin oma nokka näyttää kyllä automaattisesti Valorin suuntaan, sori rotta!
Ei vain tuo Ravenin lateksi hifistely nappaa, mennään sinne missä kuteet on likaisimmat eli Severi > Valor.
En taivu en! Minua ette saa käännytettyä!! Ei nyt vaineskaan, vaikka en taivu olen aina taivuteltavissa... Mutta faktat faktana, tiimipelihän tämä on joten oma etu pitää unohtaa ja ajatella tiimin parasta eli tällä hetkellä KonsoliFinin etua. Jos lössi muuttaa niin muutetaan perässä... Ehkä
Mutta JOS, jos sitä vaihtaa maisemaa niin oma nokka näyttää kyllä automaattisesti Valorin suuntaan, sori rotta!
Ei vain tuo Ravenin lateksi hifistely nappaa, mennään sinne missä kuteet on likaisimmat eli Severi > Valor.
... ja selailuominaisuuksiin ei tule parannusta, on käytettävyyden kannalta fiksua yrittää pitää lista ajantasaisena.
En taivu en! Minua ette saa käännytettyä!!