Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

[KOF] KonsoliFIN-klaanin yleiset keskustelut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja XShava
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: [KOF] KonsoliFIN-klaanin yleiset keskustelut

KonsoliFIN S.V.E.R. klaanin taisteluvahvuudeksi ilmoitetaan tällä päivämäärällä 224 taistelijaa :eek:

Miten on mahdollista, kun eilen varmaan 10, jossei enemmänkin jätkää on kääntänyt takkia meille :eek::D Ja toi takin käännös näkyi eilen liiankin hyvin pelatessa... tai ei oikeestaan pelatessa, vaan peliseuraa hakiessa...
Ollaan sitä niin polleeta ensin, sanotaan, ettei takkia käännetä ja kuis kävikään :D

Miten on mahdollista, kun eilen varmaan 10, jossei enemmänkin jätkää on kääntänyt takkia meille :

No, eilen lukema oli sitten 234 ;) Tosin tuossa luvussa ei ollut mukana tänään lähteneitä uusia kutsuja, joita oli n. 10.

Millos muuten alkaa se epäaktiivisten pois potkimenen?

Teknistä tarvetta siihen ei ole, eli klaani ei ole täynnä. Pitäisi vaan ensin määritellä miten epäaktiivisuus todetaan. Olisi tietysti hienoa, jos ne pelaajat, jotka myyvät pelinsä pois, tai eivät pelaa sitä enää, viitsisivät erota ensin klaanista ettei tarvitse erikseen perata joukkoja. Katsotaan ensin mitä seuraava lähiaikoina tuleva patch tuo tullessaan ennenkuin mitään radikaalimpia toimenpiteitä suunnitellaan.

Joo, viime päivinä on ollut kyllä melkoista joukkokatoa tuolla Severillä. Mutta loistavaa että saatiin Kojo ja Nisu sinne pottapäitä pitämään aisoissa. Muodollistahan tuo on mutta jännityksellä odotan miten perus-sprinttari Nisu nousee ylväästi meitä lampaita paimentamaan upseerin nastoilla :p

Itse olen pitkän pohdiskelun tuloksena tullut siihen tulokseen että itse jättäydyn kylllä SVERin väreihin niin pitkäksi aikaa kun porukkaa tuolla pyörii. Koulitaan keltanokista kunnon karjuja ja pidetään suomi-lippua korkealla! Mahdollisuus olla yhdelle puolueelle uskollinen on vain liian houkutteleva konsepti pidemmällä tähtäimellä :)

Huhhuh :D
Millos muuten alkaa se epäaktiivisten pois potkimenen? Meinaa toi alkaa olemaan jo liian iso käydä aina läpi niitä, että ketkä on onlinessä/partyssä ;)

Kai sen voisi jossain vaiheessa aloittaa. Ainakin minun mielestäni, mutta miten tiedetään koska joku on epäaktiivinen?

Timppahan voisi tehdä listan klaanilaisista ja ottaa vaikka heidän levelin ylös itselleen ja jos kahteen viikkoon leveli ei ole muuttunut, niin kaveri tuskin on peliä pelannut :D.

Itse olen pitkän pohdiskelun tuloksena tullut siihen tulokseen että itse jättäydyn kylllä SVERin väreihin niin pitkäksi aikaa kun porukkaa tuolla pyörii.

Samoja tuulia täälläkin. Alunperin oli tarkoitus mennä tarkistamaan, onko sver nyt niin overpower kuin väitetään. Tilanne on kuitenkin alun viikosta ilmeisen tasoittanut jo siinä määrin, ettei tätä ritarillista liikettä enään tarvita. Lääkintämiehen toimet saavat siis jatkua sissiliikkeen riveissä.

Olisi tietysti hienoa, jos ne pelaajat, jotka myyvät pelinsä pois, tai eivät pelaa sitä enää, viitsisivät erota ensin klaanista ettei tarvitse erikseen perata joukkoja.

Erittäin hyvä idea, tasan yhden tiedänkin klaanista joka ei peliä pelaa enään, eikä herra viitsi itse sitä kertoa, joten Foxi, kerroppa ite, ettei mun tartte kertoa, ettet peliä enään pelaa :D

Timppahan voisi tehdä listan klaanilaisista ja ottaa vaikka heidän levelin ylös itselleen ja jos kahteen viikkoon leveli ei ole muuttunut, niin kaveri tuskin on peliä pelannut :D.
Mutta Tunnettu, et yhtää viittiis jeesata? Tulis mulle meinaa aika pitkä lista ylläpidettävänä :p :D

Tota epäaktiivisten karsintaa koskien: mulla ei oo kuin viikonloppuisin aikaa pelata tätä peliä, koska kun sitä alkaa pelaamaan ei lopettaminen ole helppoa.
Niin että toivottavasti ei mua olla heivaamassa sen takia.:)

Moikka!
Pitäs hirveesti keksiä sitten jotain kirjottelemisen aihetta, jotta näkyis ylläpitäjien listoilla, että pelataan niin paljon vaan kun on mahdollista.
Kaikki olennainen kyllä täältä paljastuu ilman omia kirjoitelmiakin. Totuushan on vaan se, että toiset kerkiää olemaan aktiivisempia, kun toiset ;)

Kaikki vapaa-aika menis ehdottomasti pelin seurassa, mutta viime päivinä on ruvennu kuulumaan sohvan toisesta nurkasta nurinaa, että "taasko sää pelaat sitä samaa peliä???".
Tietty noi naiset ei ilmeisesti voi ymmärtää tän pelin tuottamaa mielihyvää ja olen ainakin itse tällähetkellä niin addiktoitunut tähän MAGiin, että jos kysyttäisiin: Baari-ilta vai alone home with MAG, niin täytyy kyllä tunnustaa, että pelaisin 100% varmuudella ainakin yhden illan ja yönkin:p

Muutaman kerran päässyt nauttimaan kunnon seurasta Severissä suomalaisten kanssa ja aivan uskomatonta meininkiä.

"En minä mikään sotahullu ole, mutta pieni rajakahakka olisi aina silloin tällöin paikallaan"

Tuosta epäaktiivisten potkimisesta. Toivottavasti ette minua potkaise pihalle, vaikka en pääse pelaamaan ennen kuun loppua. Äitini hautajaiset ja muut siihen liittyvät asiat vievät nyt kaiken huomioni ainakin sinne asti.

Palaan aktiiviseksi heti kun vain pystyn. Yrittäkää pitää asemat siihen asti. :D

Ei olla ketään vielä klaaneista poistamassa, eikä vielä ole edes keksitty millä perusteilla voitaisiin MAG:n hyljänneet luopiot listoilta tunnistaa :)

Odotellaan rauhassa ensin seuraava patch peliin, jos siinä tulisi tuohon klaanilistan hallintaakin jotain parannuksia.

JOS poistamisiin jossain vaiheessa päädytään, kerrotaan siitä kyllä ennakolta.

Hienosti on kyllä Valor ja Raven tsempanneet sitten sen ensimmäisen viikon sähellyksen. Nyt siellä näkee vastustajien leirissä jo kunnon ryhmätyötä ja matsitkin ovat suurimmaksi osaksi kunnon vääntöä. Kyllä tuonne mahtuu vielä murskavoittojakin mutta positiivisesti niitä näkee vuorollaan puolin ja toisin! Nyt vain odotellaan kauhulla niitä päivityksiä jotka ilmeisesti tulevat balansoimmaan puolueita, siitä se ilo sitten lähteekin kun homma on juuri alkanut toimimaan ja joku puolue päivitetään altavastaajaksi...

Harmi että jäi eilen pelit lyhyeen kun tuo PSN alkoi ihan urakalla potkimaan meikäläistä pois pelistä... Kolme kertaa heitti putkeen pois jonka jälkeen olin lyötyä miestä ja häpeäkseni luovutin. Mutta tänään uudestaan, voisi kokeilla useamman ryhmän yhteisiä matseja.

Tuli eilisissä matseissa jonkun verran kavereita matkaan jotka eivät pahemmin mikkiin puhisseet saati omistaneet sellaisia. Eihän tuollaisessa tilanteessa paljon taktikointia voi harrastaa joten kehoitan kaikkia mikittömiä hankkimaan sellaisen, peli-ilo paranee huomattavasti kun MAGia vääntää mikin kanssa :)

Tuli eilisissä matseissa jonkun verran kavereita matkaan jotka eivät pahemmin mikkiin puhisseet saati omistaneet sellaisia. Eihän tuollaisessa tilanteessa paljon taktikointia voi harrastaa joten kehoitan kaikkia mikittömiä hankkimaan sellaisen, peli-ilo paranee huomattavasti kun MAGia vääntää mikin kanssa :)

Eilen sekoili sharkoonit niin, että en kuullut muiden puheita. Hommasta oli heti yli puolet pois ja osaltani aikamoista sekoilua. Sitten boottasin sharkoonit ja taas oltiin mukana remmissä. Todellakaan en enää halua pelata ilman mikkiä.

Jos remmissä on sellaisia jotka ujostelee tuota mikkiin puhumista (kuten minä aikanaan) niin niille kerrottakoon, että rohkeasti remmiin vaan. Aluksi riittää kun vähäsen huutelee medicciä apuun ja laajentaa siitä sanavarastoaan vaikka tilanne tiedotuksiin kuten "bunkerilla plantataan", "ryhmän vasemmalla puolella muurin takana 4 vihollista". Ja siitä päästäänkin seuraavaksi keskusteluun taktiikoista joihin aina tarvitaan koko ryhmän näkemystä tilanteesta ja siitä taas päästään rennon läpänheittookin jos tarvis. Ja kerrottakoon vielä sekin, että yhtään ikävästi käyttäytyvää jamppaa ei ole tullut vastaan, eikä tule. Jos tulee niin saa lähteä samantien. Tämä on oikea herrasmies klaani jossa jokaisen puheet kuunnellaan eikä tyhmiä kysymyksiä ole. Mikki tilaukseen vaan ja rupeatte oikeasti ymmärtämään miten hauska tämä peli on.

Mikki tilaukseen vaan ja rupeatte oikeasti ymmärtämään miten hauska tämä peli on.

Jep, aivan kuten muinaisessa SOCOM:ssa, myös tässä mikrofonin käytölle on varattu tärkeä roolinsa. Ryhmähengen, 'siellä olemisen' fiiliksen ja ihan taktiikoiden takia. Rohkeasti vain mukaan.

Tässä erään sohvakenun perjantai-illan satoa..: KonsoliFIN - Media - M.A.G. - Sohvakenun Puheenvuoro (PS3) - :D

Tuo olikin kiva matsi. Vihollinen painosti ihan tosissaan ja tekemistä piisasi. Välillä tunnelma ihan katossa kun kaksi APC:tä puskee linjoja vastaan ja jalkaväki tulee toista puolta. Tuossa on niin penteleen tiukka paikka, että pakko saada pidettyä. Nimittäin heti tuon bunkkerin takana on AAA. Tuosta on kyllä paha vihollisen tulla kun Sverin bunkkerit on samalla linjalla ja tukea toistenssa puolustusta. Teoriassa kolmesta turretista saadaan tulta samalle alueelle yht'aikaa. Siinä rupiaa vihulla puntti tutisemaan.

Vaikka vihut osasivatkin välillä tulla voimalla niin ihmettelen:
1) Miksi APC:t ajoivat tietä pitkin suoraan portille? Joka kerta ajoivaat miinoihin.
2) Miksei hyökkääjä käyttänyt savuja hämäykseen tai vaikeuttaakseen bunkkereiden toimintaa?
3) Miksei hyökkääjä keskittänyt tulta turrettien tuhoamiseksi? Yksittäiset sniput ja sinkomiehet kyllä yrittivät mutta sellaiset vauriot on helppo korjata.

BTW jenkkit on ihmeellistä porukkaa. Niillä suu käy koko ajan ja shit-fuck-n00b jadda jaddaa kaikuu korvin kun ne kellahtaa pötkölleen?! Suomalaisten kanssa on mukava pelata kun ylimääräisiä ei lätistä. Ilmoituksia tulee ja silloin tällöin varovainen medic-pyyntö tai ilmotus että N.N. tulossa hiilaamaan :D

Ehkä noilta monilta puuttuu tälläinen vahva nettiyhteisö taustalta, josta poimia hyviä vinkkejä ja pelikavereita. Siellä mennään yksinäisenä sutena, ilman mikkejä ja tuhlataan kallista peliaikaa muista peleistä poimitulla pelityylillä.

Meillä oli tuossa videon matsissa aika selvät kuviot. Alue ja tehtävä jokseenkin helposti hahmotettavissa, seikka joka vaivaa vielä pelin joissain muodoissa ja -kentissä. Komentajan bunkkerissa Miklu ja kentällä nälkäisiä korpisotureita :)

Parhaita komentajakeikkoja nuo :D "Menkääs poijjaat tuonne etumaastoon ottamaan vihollista vastaan. Minäjään tänne bunkkeriin ammuskelemaan. Korpela vois keittää kahvit enneku menee miinoittamaan tien."

Ei vaan niinhän se kannattaa tehdä niin saavat muut komentajaboonusta.

Edit: Jahas, 400. viesti! Otetaas Pepsi Maxit sille!

Ylös Bottom