Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

[KOF] KonsoliFIN-klaanin yleiset keskustelut

Vastaus: [KOF] KonsoliFIN-klaanin yleiset keskustelut

-Aseiden tehojen säätely.
(LMG: lisää rekyyliä, AR: tehokkaammaksi, SMG: tehokasta ampumaetäisyyttä pienennetty.
Muiden aseiden, paitsi tarkkuuskiväärien, pitkän kantaman tarkkuutta vähennetty.)

Ei siinä kyllä puhuttu AR:n (assault rifle) tehon nostosta mitään...battle riflet saa ansaitsemaansa lisätehoa.
 
Vastaus: [KOF] KonsoliFIN-klaanin yleiset keskustelut

-Miinojen säilyminen kentällä, vaikka asentaja spawnaa, jos ei vaihda hahmoluokkaa.
-Aseiden tehojen säätely.
(LMG: lisää rekyyliä, AR: tehokkaammaksi, SMG: tehokasta ampumaetäisyyttä pienennetty.
Muiden aseiden, paitsi tarkkuuskiväärien, pitkän kantaman tarkkuutta vähennetty.)

Ei kyllä mitään järkeä, tarkoittaako tämä että jatkossa kentät on täynnä kleikkoja eivätkä ne katoa missään vaiheessa? Nykyäänkin saa keräillä itseänsä kentältä liian usein.
Rynkkyihin lisää tehoa kuullostaa kyllä hyvältä.
 
Vastaus: [KOF] KonsoliFIN-klaanin yleiset keskustelut

Heh, joo vedetääs vähän takaisin, kun tuli aamun tunnelmissa kirjoiteltua.
Tosiaan, kyse oli nimenomaan battle riflen tehon nostosta, ei assault riflen.
Miinoissa ajatus oli nimenomaan panssarimiinoissa, kun ei tarvitse "jatkuvasti" niitä uudestaan samaan kohtaan kaivaa. Toisaalta se vähentää haastetta puolustajan osalta, täytyy katsoa miten tuo peliin vaikuttaa ja ehkäpä tarkistaa lausuntoa...
Kleikkojen säilyminen on kyllä radikaalimpi muutos esim. IT:tä tuhottaessa.
Enpä kyllä kovin usein ole noihin törmännyt, mistä lie johtuu, joten en niitä tuossa aiemmin huomioinut.
 
Vastaus: [KOF] KonsoliFIN-klaanin yleiset keskustelut

PST-miinojen säilyminen yhdistettynä raketin tehonlisäykseen tasapainottaa aika kivasti sitä puolustamista kun toisaalta turretin saa alas entistä helpommin niin APC:en käyttökelpoisuus kärsii sekä miinoista että tuosta raketin tehosta. Ja taas toisaalta turreteissa on tarkempi tuli.
Se voi olla ihan hyvä balanssointi.
 
Vastaus: [KOF] KonsoliFIN-klaanin yleiset keskustelut

Ei kyllä mitään järkeä, tarkoittaako tämä että jatkossa kentät on täynnä kleikkoja eivätkä ne katoa missään vaiheessa? Nykyäänkin saa keräillä itseänsä kentältä liian usein.
Rynkkyihin lisää tehoa kuullostaa kyllä hyvältä.

Jos pistän kaksi kleikkaa jonnekkin niin ne jää sinne vaikka kuolen JOS en vaihda loadouttia, eihän se tarkoita ettei ne katoa koskaan.

En tiedä missä sinä pyörit mutta ei kleikat koskaan ole minulle ollut mikään ongelma, joskus bunkerilla tai it:llä on ollut pari mutta se on nyt ihan normaalia.
 
Vastaus: [KOF] KonsoliFIN-klaanin yleiset keskustelut

Jos pistän kaksi kleikkaa jonnekkin niin ne jää sinne vaikka kuolen JOS en vaihda loadouttia, eihän se tarkoita ettei ne katoa koskaan.

En tiedä missä sinä pyörit mutta ei kleikat koskaan ole minulle ollut mikään ongelma, joskus bunkerilla tai it:llä on ollut pari mutta se on nyt ihan normaalia.

Siis jos päivitys toisi ton mahdollisuuden niin nimen omaan edelliset kleikat ei katoaisi ja pystyisi viljelemään lisää kleikkoja jos vaan pitäisi saman loadoutin. Eikö se näin menisi? Eihän se nykyään mikään kovin suuri ongelma olekkaan kun edelliset kleikat katoaa kuiviin vuotamisen jälkeen. Ei se mullekkaan mikään kovi suuri ongelma tällä hetkellä ole, mutta jos toi päivitys toisi ton mahdollisuuden niin sen jälkeen voisi ongelma ollakkin.
 
Vastaus: [KOF] KonsoliFIN-klaanin yleiset keskustelut

Siis jos päivitys toisi ton mahdollisuuden niin nimen omaan edelliset kleikat ei katoaisi ja pystyisi viljelemään lisää kleikkoja jos vaan pitäisi saman loadoutin. Eikö se näin menisi? Eihän se nykyään mikään kovin suuri ongelma olekkaan kun edelliset kleikat katoaa kuiviin vuotamisen jälkeen. Ei se mullekkaan mikään kovi suuri ongelma tällä hetkellä ole, mutta jos toi päivitys toisi ton mahdollisuuden niin sen jälkeen voisi ongelma ollakkin.

"- Mines that haven’t been triggered are no longer removed from the map when the dead player that deploys them respawns unless that player changes their Loadout (note: The maximum number of mines you can plant cannot exceed the number you initially spawn with)."

Eli pystyt vain asentamaan esim. 2 kleikkaa kerrallaan, jos yrität asentaa enemmän niin edelliset häviävät, samalla tavalla kuin ennenkin.
 
Vastaus: [KOF] KonsoliFIN-klaanin yleiset keskustelut

Salaa elättelin toiveita, että miinoihin tulisi juuri tuommoinen päivitys. Nythän miinat täyttävät tehtävänsä paremmin kun niitä ei tarvitse olla myötään asentamassa paikalleen. Ja toisaalta nyt tulee enemmän käyttöä explosives detectorille. Itse käytin sitä vasta pari viimeistä leveliä testimielessä, koska en kokenut siitä olevan aivan hirveätä hyötyä koska miinat eivät olleet pysyviä. Täytyy kyllä myöntää, että olisi pitänyt käyttää jo aikaisemmin siitäkin huolimatta.
 
Vastaus: [KOF] KonsoliFIN-klaanin yleiset keskustelut

En tiedä onko aihetta jo käsitelty täällä aikasemmin, mutta nyt pienen peli-tauon jälkeen taas päästyäni hetkeksi sorvin ääreen, niin huomasin, että aika moinen kato käynyt Severillä :mad:
Tietty porukka siirtyy tasojen kohotessa tappiin toisiin ryhmiin, mutta kirpaisi kyllä, kun muutama helpohko häviö tuli otettua.
Enkä tarkoita pelkästään Koffin porukkaa, vaan sama juttu toistuu muissakin pelaajissa. Tuoretta verta saatu riveihin :)
Itse tietty ajan puutteen vuoksi taistelen tasoja ylöspäin hitaasti, mutta varmasti :D

Tänään oli kyllä pari hyvää peliä päivällä, mutta viimeinen meni ihan ala-arvoiseksi vastustajan puolelta. Sai viilailla kynsiä viimeset 10 minuuttia. Ehkäpä se tästä.
Peli-iloa kaikille!
 
Vastaus: [KOF] KonsoliFIN-klaanin yleiset keskustelut

On ihmiset vähentynyt yleensäkin kun ennen oli enemmän porukkaa publallakin. Nykyään on sabossakin vain tuhat pelaajaa kun alkuaikoina oli helposti yli 3000. Onko uutuudenviehätys kadonnut vai jotain? Oli muuten eilen hyvät pelit.
 
Vastaus: [KOF] KonsoliFIN-klaanin yleiset keskustelut

On ihmiset vähentynyt yleensäkin kun ennen oli enemmän porukkaa publallakin. Nykyään on sabossakin vain tuhat pelaajaa kun alkuaikoina oli helposti yli 3000. Onko uutuudenviehätys kadonnut vai jotain? Oli muuten eilen hyvät pelit.

Varmaan Heavy Rain vienee jonkin verran pelaajia ainakin hetkeksi. Kukaanhan ei sentään Bad Companyn kelkkaan hyppää ;)
 
Vastaus: [KOF] KonsoliFIN-klaanin yleiset keskustelut

Parin päivän sisään on ollut noin puolet peleistä todella huonoja.

Pari ok dominationia, mutta muut pelimuodot olleet täysiä läpijuoksuja. Hýökkäyksissä kirjaimellisesti juostu linjoista läpi ja puolustuksessa eivät vihut ole edes hyökänneet, vaan se snipumuuri vastustajan aloitusalueella vain istuu peukku persiissä ja ihmettelee maailman menoa. Onko Bad Companyn pelaajat yht'äkkiä siirtyneet MAGiin?

Kertoo jotain, että normaalisti sentään saa jotain, mutta 148 pistettä kaappauksen puolustuksessa on jotain käsittämätöntä. Varmasti olisi tullut enemmän, mutta kun ei vihollisia yksinkertaisesti hyökännyt. Piti niiden spawnialueelle mennä metsästämään riistaa.

Kokeillakseni vaihdoin uskollisen rynkkyni raskaaseen kk:hon ja alkuun vaikuttaa ihan pätevältä aseelta. Epätarkempi tuo on, joten en tiedä pidänkö settiä kauan, kun 4x tähtäimellä saa mukavasti kaaosta aikaan vihujen maahanlaskualueilla. Hillittömän tehokas tuo kyllä on.
 
Vastaus: [KOF] KonsoliFIN-klaanin yleiset keskustelut

Osa syynä pelaaja katoon tietysti BF BC 2 mutta myös osa veti herneen nenään tuosta 1.3 patchista. Muutokset aseissa oli sen verran radikaaleja että osa pelaajista jäi odottamaan josko Zipper hieman peruuttaisi muutoksia/ tekisi jotain eri tavalla.

(Sama pätee allekirjoittaneeseen, ellei mitään muutoksia tule peli lähtee rikastuttamaan jonkun muun elämää...)
 
Vastaus: [KOF] KonsoliFIN-klaanin yleiset keskustelut

En voi käsittää mikä ihmisissä riepoo tuossa päivityksessä. Pelaaminen on helvetin hauskaa mielestäni vieläkin. Toki monesti ärsyttää tuo kevyen konekiväärin ylivoimaisuus lähitaistelussa itseänikin, mutta ei se niin ylivoimaisen kamalaa ole. Sehän sitä paitsi vain todistaa että he eivät osaa pelata muilla aseilla, joihin voi jopa tarvita taitoa.
 
Vastaus: [KOF] KonsoliFIN-klaanin yleiset keskustelut

Toki monesti ärsyttää tuo kevyen konekiväärin ylivoimaisuus lähitaistelussa itseänikin, mutta ei se niin ylivoimaisen kamalaa ole. Sehän sitä paitsi vain todistaa että he eivät osaa pelata muilla aseilla, joihin voi jopa tarvita taitoa.

Itse surkeana osujana joudun käyttämään tuota konekivääriä joten allekirjoitan tuon kohdan "eivät osaa pelata muilla aseilla":)
 
Vastaus: [KOF] KonsoliFIN-klaanin yleiset keskustelut

Kokeilkaa haulikkoa, itseä on suuresti huvittanut kombo extra health + heavy armor + haulikko. Ravenin ahdas Aqui-kenttä on hieno mellestyskenttä tolle. Siihen kommandokamaa päälle sen verran ku pojot sallii ja eiku eturintamaan (ryhmän mukana, ei soolona) riehumaan. Tuntu ainakin jenkit ottavan eilen kovin itseensä voicechat kommenteista päätellen kun sillä huidoin menemään:

"Oh man, you cant be cornercamping with a shotgun, please get some skill"
"Look out! Some newb with a shotgun is killing us here" ja hetkeä myöhemmin "What the fuck, how can he kill us all, I was like shooting him in face"
Vastakommandoa joka koitti puukottaa naamaan liipasin haulit naamalle...
"Dude, shotgun, how lame. I'll knife you in the back"

:D

Avoimemmissä kentissä (sabot) oon ottanu lightarmorin ja kirmannu tuli hännän alla, kenties vielä hauskempaa, hirveetä ravia vihujen keskelle, haulikointia ympäriinsä ja taas hirveetä ravia pois paikalta. Hyvässä tapauksessa taas kuuluu rynkkymiesten "dude, like no skill at all" vinkua takaa, huonossa tapauksessa aiheutan vain itselleni todella nolon kuoleman.

Mutta ei kyllä todellakaan oo tätä pelia tarkoitettu 1 vs 1 gloorian metsästämiseen, huvittaa kun jotku koittaa haastaa henkilökohtaisesti.


Voi muuten olla että haulikot yleistyvät jatkossa suuresti, koska Magissa on samat karttapirteet kuin kaikissa muissakin sotapeleissä = tärkeimmät kohteet ovat pienissä tiloissa, sisätiloissa. Parhaimmalla lähitaisteluaseella pärjää siis parhaiten tärkeimpien kohteiden hallinnasta taistellessa. Jostain syystä vielä ei ihan niin paljoa haulikkoa käytetä kuin olisin olettanut, monet muut pelit tuntuvat olevan haulikkohippaa.
 
Vastaus: [KOF] KonsoliFIN-klaanin yleiset keskustelut

Itsekin speccasin haulikkosankariksi ukkoni kun rupee tuo lvl 60 lähenemään ja assault/smg mitalit sai alta pois. Hauskaa puuhaa kyllä oli mitä kerkesi pari matsia saboa ottaa ja juurikin 120hp:llä. Tottunut vaan kauemmaksikin ampumaan, niin vaikeuksia meinaa olla kun aina piirun verran liian kaukaa yrittää ruveta ammuskelemaan ja silloin tuntuu vaan tulevan lmg:llä nappia otsaan.
 
Vastaus: [KOF] KonsoliFIN-klaanin yleiset keskustelut

En voi käsittää mikä ihmisissä riepoo tuossa päivityksessä. Pelaaminen on helvetin hauskaa mielestäni vieläkin. Toki monesti ärsyttää tuo kevyen konekiväärin ylivoimaisuus lähitaistelussa itseänikin, mutta ei se niin ylivoimaisen kamalaa ole. Sehän sitä paitsi vain todistaa että he eivät osaa pelata muilla aseilla, joihin voi jopa tarvita taitoa.

No LMG:llä en itse ole pelannut juuri lainkaan. Mutta siis accuracyja tiputettiin aseista reippaalla otteella ja peli muutttui spray'n'pray tyyliin. Pelaajille kuten minä joka käyttää iron sightia ja ampuu kertalaakeja päähän mielenkiinto hävisi heti (joo 4x sightilla accu on melkein sama kuin ennen mutta ko. tähtäimellä ei tee läheltä mitään.)

SMG:t on täyttä tuubaa tällä hetkellä, iron/reflex sight on niin epätarkka ettei ko. aseilla voi tehdä muuta kuin laittaa liipasimen pohjaan ja toivoa että muutama kuti osuu.

Siis nimenomaanhan taito hävisi pelistä patchin myötä...
 
Vastaus: [KOF] KonsoliFIN-klaanin yleiset keskustelut

LMG ennen ja jälkeen patchin on todellinen GPMG. Jokapaikanhöylä. Lisäksi se on halpa hankkia (9 pistettä kun ottaa vielä singon latausnopeudenkin siihen!) ja halpa varustaa (loadoutissa 600c - 900c(reflex + fore grip)). Win-win ase!
Olisivat säätäneet noita kykypuun pisteitä tai loadoutti maksuja. Jos taskuun mahtuisi vain LMG mutta ei medkittiä niin oltaisiin oikeilla jäljillä. Silloin tarkkuus saisi olla alkup. asteella.
 
Vastaus: [KOF] KonsoliFIN-klaanin yleiset keskustelut

Mun mielestä tuossa pelissä ei anneta jengin voitolle kovinkaan paljon arvoa. Siis että oikeasti taisteltaisiin vaikkapa S.V.E.R.:n puolesta hampaat irvessä. Välillä ne xp:t on turhan suuressa arvossa, esim. kun käydään herättämässä oma viiden vihun keskeltä, vaikka itse kuoltaisiin. Saapahan 20 pistettä...
 
Ylös Bottom