Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

[KOF] KonsoliFIN-klaanin yleiset keskustelut

Vastaus: [KOF] KonsoliFIN-klaanin yleiset keskustelut

Jos KOF lähtee elitistisesti jakamaan paikkoja ja rajoittamaan pääsyä niin tulee itku.

Nimenomaan rentoa yhteistyöpelaamista KOF tulee harjoittamaan, eikä lähdetä mitenkään paikkoja tms. rajoituksia laittamaan. Ainut raja voi tulla klaanin koon teknisestä rajasta itse pelissä.

Kieltämättä tämän kokoisen porukan hallinnoinissa voi tulla hieman haasteita, esim. ihan pelaajalistan ylläpidonkin osalta, ja grouppien kokoamisen osalta kun linjoilla on yhtä aikaa kymmeniä klaanilaisia.

No, eiköhän Siperia opeta itse kutakin, kun kokemuksia kertyy. Omalta osalta näyttää huolestuttavasti siltä, että ennakkotilattu peli ei päädy omiin kätösiini ainakaan tänään.
 
Vastaus: [KOF] KonsoliFIN-klaanin yleiset keskustelut

Onkohan mitään ajatusta milloin XShava saa klaanikutsuja lähetettyä? Olisi mukava saada jo KOF-posseja liikenteseen.

Tosiaan taitaa itselläkin jäädä suurimmat mittelöt tuonne viikonlopulle kun on muita velvotteita loppuviikosta. Mutta viikonloppu nyt on muutenkin sellaista aikaa että on lössiä enemmän liikenteessä, tämä julkkari on muutenkin tällaista sähläystä ja muistojen palauttamista beta-ajoista. Mutta nopealla zumbailulla lössi on jo suhteellisen hyvin mukana pelissä, mm. kommunikointia on huomattavasti enemmän liikenteessä kuin betassa joten siitä plussaa.

EDIT: Klaanikutsuista muuten. Pitäisikö tuota jakaa jotenkin, jos on tosiaan yli 100 halukasta sotilasta niin XShavallahan menee yksin koko viikko noiden näpyttelemisessä?
 
Vastaus: [KOF] KonsoliFIN-klaanin yleiset keskustelut

Nyt on vedetty jo ekat savut pelistä pihalle. Mediccinä tuolla olen kirmaillut eikä XP:n karttumista voida estää. :) Venainen täällä servereillä koska tänne pääsee muitakin rähisemään. :)
 
Vastaus: [KOF] KonsoliFIN-klaanin yleiset keskustelut

Vähitellen alkaa peliin päästä sisälle ja tulituki/korjausmiehenä mennään. Saas tosiaan nähdä miten tuo klaanitoiminta lähtee liikkeelle, toivottavasti kaikki halukkaat pääsevät mukaan.

Ainakin itselle ainut syy ostaa tämä peli oli se, että vihdoinkin löytyi jokin tuotos jossa pääsee kunnolla hyödyntämään kommunikointia suomalaisten kesken.
 
Vastaus: [KOF] KonsoliFIN-klaanin yleiset keskustelut

Muutettiin nyt systeemiä siten,. että joka joukoille perustetaan klaani. Näin ollen ilmottautumiset meni uusiksi.


[KOF] KonsoliFIN

[KFS] KonsoliFIN SVER
[KFR] KonsoliFIN Raven
[KFV] KonsoliFIN Valor​
 
Vastaus: [KOF] KonsoliFIN-klaanin yleiset keskustelut

Liityin tuonne sver joukkoon. Mukana sotimassa kun peli vain tulee itselle play.com sta. Voi olla siis että menee vasta ensviikon alkuun ennenkuin postista putkahtaa. Tänään lähetetty että tuskin perjantaina viellä kuitenkaan tulee. Ei muuta, jatkakaa!
 
Vastaus: [KOF] KonsoliFIN-klaanin yleiset keskustelut

Ihan hyvä veto. Varmasti riittää pelaajia joka joukolle.

Onko kukaan kerinny tutustua onko klaani&peliporukka systeemin hallinta samalla tasolla kuin betassa?
 
Vastaus: [KOF] KonsoliFIN-klaanin yleiset keskustelut

harmittaa ihan samperisti ku ei tullu tänää ennakkotilattu peli... no on ainakin jotain mitä odottaa huomiseksi : ) : / : (
 
Vastaus: [KOF] KonsoliFIN-klaanin yleiset keskustelut

Ihan hyvä veto. Varmasti riittää pelaajia joka joukolle.

Jep, ihan hyvä päätös. Varsinkin jos joukossa on jonkin verran niitä jotka lähtevät platinaa metsästämään, niin pystyvät sitten koko ajan taistelemaan suomalaisten kanssa samoissa joukoissa ryhmittymän vaihdosta huolimatta (jos olen ymmärtänyt tuon systeemin oikein).
 
Vastaus: [KOF] KonsoliFIN-klaanin yleiset keskustelut

Hmmmm... Kaikki tahtoo SVERin riveihin... Kuinkahan tässä käy?
 
Vastaus: [KOF] KonsoliFIN-klaanin yleiset keskustelut

Onko noita mitää klaaneja viel pistetty sitten pystyyn tuolla?
Ite otin jo SVER-joukot ja äsken saatiin jo jonkulaista peliä pystyyn aikon477 kanssa.

Olisko tällä hetkellä pelaajia linjoilla et saataisiin peliä tässä heti/kohta pystyyn?
 
Vastaus: [KOF] KonsoliFIN-klaanin yleiset keskustelut

Nyt on peliä hetki tahkottu, ja tuntuu kaikki olevan nurinkurin ku betassa pelailin ravenin riveissä, ja nyt s.v.e.r. joukois, mutta eikö se tästä. lisätkää vaan kaveriks; Meth_os
 
Vastaus: [KOF] KonsoliFIN-klaanin yleiset keskustelut

Between the time when the oceans of Valor drank our frontline,
and the rise of the sons of Raven, there was opportunity undreamed of.​
And onto this, Seryi Volk Executive Response,​
destined to wear the dusty hoodie of East upon a troubled shoulders…​

Tänään on päässyt kunnolla sodan makuun, kun alkaa linjoilla näkymään muutakin, kuin pelkkiä rivisolttuja. Acquisition, joka vielä eilen vaikutti sekavammalta kuin Domination alkuun, alkaa vaikuttaa enemmän ja enemmän paremmalta pelimuodolta.

Mutta luultavasti eniten peliaikaa tulee viemään Domi, kunhan Zipper avaa sen. Toistaiseksi sitä ei voi pelata, koska linjoilla ei ole tarpeeksi kapparitason sotilaita. Tuskin kauaa menee, tänäänkin noin puolessa matseista on komppanianjohtaja paikalla ja melkein jokaisessa matsissa joukkueenjohtajia. Ryhmänjohtajat onneksi on vielä yleisempiä. Omatkin tasot kohta oikeuttaa ryhmyrin sauvaan.

Nyt pikku tauko ja kohta lisää. Naminami, sanos Marco. :p
 
Vastaus: [KOF] KonsoliFIN-klaanin yleiset keskustelut

Joo mä tässä itsekin nyt pidän pientä breikkiä ja jonottelen tuohon Hallinta(Domination) -moodiin josko siellä olisi sen verran maltillisia sotilaita, että pääsisi tätäkin kokeilemaan. Tällä hetkellä tasolla 11 ja kommandolämärinä liikenteessä.

Missäs vaiheessa XShava menee klaaniprojektin kanssa? Joko peli on näpeissä vai siirtyykö seuraavaan päivään?
 
Vastaus: [KOF] KonsoliFIN-klaanin yleiset keskustelut

Kantsii sverin porukan käydä katsomassa, että nimi on listassa. Itse olin ainakin tippunut kyydistä kun tuo postausnopeus on tuolla ollut tähtieteellistä.

Muutenkin pitäisi vähän mainostaa noita muita factioneita. Itse olen kääntymässä Ravenin leiriin kun tuo Sveri on niin ylikansoitettu. Tietenkin mikäli osoittautuu, että voisimme olla kaikki samassa leirissä ja päästä aina tarpeen vaatiessa pelailemaan niin voisihan sitä sveriin liittyä.

Niin ja sekin vielä, että jos nuo muut factionit näyttää tuolta niin eipä innosta liittyä ainakaan peliseura mielessä. Walhalla81 on luultavasti hyvää peliseuraa jne ja näin kuvittelen myös itsestäni, mutta jos me lähdetään kahdestaan hönkimään Ravenilla niin jopa brittiteinitkin nauraa meidän jumalaiselle KOF klaanille yhtenä pikkuoravien kuorona. Joten c´mon nyt Ravenia täyttämään. Eihän mikään estä myöhemmin vaihtelemasta.

Jaa ja just tätä kirjoittaessa Ravenin määrä on noussut 3 henkilöön. Ihan ei vielä täyttä joukkuetta saada.
 
Vastaus: [KOF] KonsoliFIN-klaanin yleiset keskustelut

Jos ois halukkuutta Ravenin riveissä spelailla niin miun klaanissa ois tilaa ja puutetta hyvistä pelimiehistä. Eiku vuan ystävänlisäyspyyntöjä tähän suuntaan niin lisäilen listalle.

PSN: Johnny_-87
 
Vastaus: [KOF] KonsoliFIN-klaanin yleiset keskustelut

Laitoin väliaikaisen klaanin pystyyn siksi aikaa että tänne tulee ilmoitus KOF:fin perustamisesta.

Tagi on FIN

Laittakaa vaikka yv:tä mulle niin hyväksyn pyyntöjä pelien välissä

Ja tä sverissä
 
Vastaus: [KOF] KonsoliFIN-klaanin yleiset keskustelut

Mua rupes tänään melkein surettamaan Ravenin puolesta kun päivällä lobbyssa/taisteluissa (vai mitä ne numerot pelin sisällä nyt kertovatkaan) näkyi factioneiden vahvuudet: 700 SVERiä, 600 Valoria ja 150-200 Ravenia.

Betassa tosiaan Ravenin joukkoon eksyin viimeistä päivää lukuunottamatta ja nyt tuntuu että pitäskö sittenkin rollata sinne ja auttaa heikompia. SVERistä tulikin flavor of the month...


Missähän vaiheessa saa oikeuden pitää useempaa ukkoa kerralla rosterissa? Yhellä lvl cappiin ni saa toisen avata?


edit: OIkeestaan päätinkin siirtyä Ravenin puolelle. Nyt hurjat 4 siellä, tulkaas vähän lisää vielä.. saadaan killansisäisiä squad vs squad mittelöitä :)
 
Vastaus: [KOF] KonsoliFIN-klaanin yleiset keskustelut

Ensimmäinen Domination takana ja täytyy sanoa, että perhanan hektistä menoahan se on ainain näin alkuunsa ja sitä kautta hauskaa.

Harmi vaan, että jonoa kyseiseen pelimuotoon on niin pirusti, mutta kai siihenkin pääsee paremmin mukaan kunhan pelaajat saavat leveleitä jne.
 
Ylös Bottom