Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kokemuksia Samsung LE32R51B lcd + Xbox 360?

Vastaus: Kokemuksia Samsung LE32R51B lcd + Xbox 360?

Prisoner sanoi:
Vai olisiko sittenkin niin, että tässä tapauksessa XO itse skaalaa 720p-kuvan uuteen resoluutioon? Tällöinhän laatu ei välttämättä ole sen parempi, jos telkkarissa on hyvä tekniikka..? En kyllä tiedä.

Jeps Noinhan se menee, mutta X360:n skaalaus on erittäin laadukasta, ja ehdottomasti kannattaa antaa sen hoitaa skaalaus.
 
Vastaus: Kokemuksia Samsung LE32R51B lcd + Xbox 360?

Prisoner sanoi:
Vai olisiko sittenkin niin, että tässä tapauksessa XO itse skaalaa 720p-kuvan uuteen resoluutioon? Tällöinhän laatu ei välttämättä ole sen parempi, jos telkkarissa on hyvä tekniikka..? En kyllä tiedä.

Juuri tätähän edellä yritin sanoa. On totta, että jos sekä tv:ssä että konsolissa on erinomaisen laadukas skaalain, ei ole väliä, kumpi pää hoitaa skaalauksen. Monissa telkkareissa (etenkin budjettimalleissa) skaalain on vähemmän laadukas, joten turvallisin vaihtoehto on antaa konsolin käsitellä oma videomateriaalinsa (ellei sitten omaan kotiteatteriin sisälly kallista erillisskaalainta, joka hoitaisi homman vieläkin paremmin - mutta tää taitaa olla lähinnä teoreettinen vaihtoehto :) ).
 
Vastaus: Kokemuksia Samsung LE32R51B lcd + Xbox 360?

Dr Evil sanoi:
Jeps Noinhan se menee, mutta X360:n skaalaus on erittäin laadukasta, ja ehdottomasti kannattaa antaa sen hoitaa skaalaus.

Hoitaako muuten näytönohjainpiiri tän skaalauksen vai onko siellä erikseen joku erillinen videopiiri?
 
Vastaus: Kokemuksia Samsung LE32R51B lcd + Xbox 360?

Nyt löytyy multakin otsikon mukainen töllö!!Meni eilis ilta sitä viritellessä.Tv kuvaan en ole oikein tyytyväinen.Kokeilin kahdella eri digiboxilla(Tevebox ja Medion) ja molemmista cvbs ja rgb.
Molemmissa tuntui,että rgb meni liian tarkaksi tai ihmeen sekavaksi ja että cvbs(vai mikä se nyt oli?)näytti mun silmään jopa paremmalta(aka Puusilmä).Onko muilla samoja fiiliksiä?Toisaalta Canal+ ja varsinkin Showtime näytti kyllä aika hyvältä.Pitäs etsiä netistä käyttäjien omia säätöjä ja kokeilla jos sieltä löytyis mullekin sopivat.Pelaamaan en vielä päässyt koska 360 on huollossa mutta tänään sekin asia korjaantuu!Aamulla soitti UPS-lähetti,että pakettia ois tulossa eli uusi Boxihan sieltä tulee!!!Joulu alkaa näyttää ihan mukavalta :D
 
Vastaus: Kokemuksia Samsung LE32R51B lcd + Xbox 360?

CVBS tarkoittaa samaa kuin komposiitti, eli se eniten parjattu liitäntä.
 
Vastaus: Kokemuksia Samsung LE32R51B lcd + Xbox 360?

Itselläni on boxi kiinni komponentilla Samsung LE-32M61 telkussa. Kuva on aivan täydellinen ainakin minusta. Olen täältä foorumilta lueskellut ja saanut sellaisen käsityksen ettei komponentillä ole paras kuva. Onko todella mahdollista saada vielä parempi kuva jollain eri liitännällä?
 
Ylös Bottom