Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kokoelmasi huonoin PS3-peli? (Muista perustelut!)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PurpleHaze
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Kokoelmasi huonoin PS3-peli? (Muista perustelut!)

Killzone 2.
Dead Space.

Molemmissa peleissä on pakollinen "tykillä leikkiminen" kohtaus joka saa meikäläisen raivon
partaalle.
DS:n pelasin kerran väkisin läpi, mutta killzonen kohdalla jätin pelin kesken.

Vähän OT, mutta et kai tosissaan jättänyt KZ2:sta kesken vain sen "turret"-osion vuoksi? En ollut itsekään ko. osion fani (sama Dead Spacen vastaavan kanssa), mutta ei se nyt niin vaikea ollut (en siis ole mikään virtuoosi tuollaisten kanssa).

Ammut ekan (ehkä tokankin, en ihan muista) "aallon" ihan normaalista, ja säästät niitä homing missileja loppuosaan (=älä käytä niitä heti, koska saat ne ekat aika helposti muutenkin). Kyllä se menee, eikä edes tarvitse olla mikään täydellinen suoritus.

PS. Tämä threadin otsikko voisi olla enemmänkin "pahimmat pettymykset" tms. Eiköhän vieläkin huonompia pelejä kaikilta löydy kun KZ2, GTA4 (minkä itse mainitsin.. ;) ) ja Uncharted..
 
Vastaus: Kokoelmasi huonoin PS3-peli? (Muista perustelut!)

OFF TOPICCIA, mutta..

Yllättävän moni rankkaa GTA4:n huonoimmaksi pelikseen (okei, voihan olla ettei kokoelmassa vain ole huonoja pelejä), mutta en nyt ainakaan itse ole havainnut pelissä mitään kummempaa moitittavaa. Kun siis muistaa mitä aiemmat versiot ovat olleet. Itse olen pitänyt pelisarjasta varsinkin paljon eikä tämä viimeisinkään tuotos ole pettänyt.

Juonen syvyyttä kaipaavien kannattaa hieman muistella paljon kaivattuja vc:ä ja sa:ta, eipä niissäkään mitään oscar-tason elokuva juonta ollut (omasta mielestäni erittäin viihdyttävä silti). Muistellessa kannattaa yrittää olla mahdollisimman objektiivinen eikä antaa sen ajan kullata muistoja. Aiemminkin päähahmo on ollut "olen hra X ja tapan kaikki".

Okei, olihan omasta mielestäni vice cityssä teema parhaiten kohdallaan, mutta entäpä jos vice cityä olisi jatkettu pari kolme kertaa? Olisi voinut alkaa tuntua puulta. En ole pelannut vice city storiesia joten en tiedä onko tuossa ollut jo saman tahkoamista.

Taas ajoneuvoista, mielestäni kohtalaisen onnistunut muutos. Enää et voi päästellä huoletta kahtasataa kaduilla poliisia pakoon ja jos tärähtää seinään niin joko nokka vaan menosuuntaan tai sitten jalan vaan nyt jopa sattuukin. Moottoripyöristä puhumattakaan, olen aikalailla karttanut niiden käyttöä koska riittävän kauan moisella päristeltyäni onnistun yleensä vain loukkaantumaan/kuolemaan. Osa taas moittii ajoneuvojen käyttäytymistä, harjoittele perhana, kyllä sitä oppii ajan myötä (ehkä jopa moottoripyörälläkin :) ).

Rahalla taas ei juuri aiemmissakaan GTA:ssa ole alun jälkeen mitään tehnyt (no joo asuntojen ostelu, mutta eipä tuo tarinassa etemistä ole haitannut vaan lähinnä ollut semmoista oheisnäpertelyä).

Jätetään tämä puolustuspuheenvuoro nyt tähän. Kiitos.
 
Vastaus: Kokoelmasi huonoin PS3-peli? (Muista perustelut!)

CoD5 on mun surkein peli, mutta onneksi en sitä enää omista. Ei jaksanu pelata sitä edes trophujen takia. Yksinpeli siinnä oli ihan hyvä, mutta nttipeli oli ihan surkea, jonka takia pelin ostin. Nettipelin mapits on ihan surkeita, ja aseet ihan tylsiä.
 
Vastaus: Kokoelmasi huonoin PS3-peli? (Muista perustelut!)

2 huonointa peliä:

MotoGP 08 ja Little big planet.

MotoGP 08 on kuin ps2 peli ps3 kuorissa.:mad:

LBP taas on niin itseään toistava.:mad:
 
Vastaus: Kokoelmasi huonoin PS3-peli? (Muista perustelut!)

Surkein omistuksessa ollut peli: NFS Pro Street, pölyttyi hyllyssä Prologue-vaihtoon asti. Peli jossa jopa valikot oli onnistuttu ryssimään. Arcadea joka ei ollut edes hauskaa.

Isoin pettymys: CoD5 WaW, miten paljon nelosesta olisi pitänyt apinoida jotta tämä olisi onnistunut? Mapit heikkoja, aseet tunnottomia, riflekranu edelleen, ajoneuvot

Toinen pettymys: GTA4, kyllähän sen läpi pelaa kun en ole kolmosia pelaillut, missä kaikki tehtävät onkin jo aiemmin ollut. Läpipeluun jälkeen seikkailuarvo likimain nolla (vai voiko jonkun nettioppaan mukaan tehtävää pulu-metästystä pitää kovin järkeenkäypänä?). Nettipeli ei ikinä lähtenyt kunnolla rullaamaan, pitkiä odotuksia peleihin, pari pelaajaa, "sekoilua"
Liikaa hypeä.

Kolmas pettymys: FC2, "isot mapit, voi tehdä tehtäviä omalla tavalla" ja mitä paketista löytyi:
Pitkät siirtymät paikkojen välillä, matkalla raivostuttavia checkpointteja joihin spawnaa uudet vihulaiset aina tyhjästä. Ajoneuvojen tuntuma kammottava. Eli kaikki siirtymät oli pitkää piinaa.
Tehtäviä pystyi tekemään lähestulkoon vain aseet paukkuen, joko urpon frendin kanssa tai ilman, mielummin ilman. Vihollisen aistihavainnot pelaajasta täysin sattumanvaraisia, ei mitään tuntumaa onnistuneeseen hiivintään. Tuntumaltaan suht kankea. Plussaa paikoittain upeista maisemista ja sääefekteistä. Tehtävät keskenään liian samanlaisia.

Muut pelit:
CoD4 +++++ (parasta räiskintää)
MGS4 ++++ (Mahtava pelisarja)
Fallout 3 ++++ (Hauska, laaja, monipuolinen ja pitkäkin)
GT5 Prologue: ++++ (Hieno pelisarja, kokoversiota odotellessa...)
 
Vastaus: Kokoelmasi huonoin PS3-peli? (Muista perustelut!)

Kyllä se on tuo Beijing 2008. Ostin kun sai halvalla, ja olen aina (ainakin pienenä) pitänyt noista hirveistä naputtelupeleistä. Peli on muutaman matsin ajan ihan kiva, mutta valitettavasti suorituksissa on liian helppo päästä maksimaaliselle tasolle. Muutenkin peliä vaivaa liian helposti toistuvat melkein samanlaiset suoritukset, vanhoissa c64 urheilupeleissäkin oli suorituksila enemmän eroa keskenään, vaikka olisi naputtanut lähes samalla tavalla.
Täysin samaa mieltä! Kaikista ärsyttävin ominaisuus on se lähtösysteemi juoksussa ja uinnissa. Sillä peli onnistuu pilaamaan vähäisenkin hauskuuden kokonaan. Ärsyttävin on se, että menin maksamaan tästä 40. Onneksi se on nyt pois kokoelmastani, vietyäni sen GameStoppiin. Ateena 2004 on edelleen paras kesäolympialaispeli.

"Surkein PS3-peli joka on joskus pölyttynyt kokoelmassani" - tittelin Beijingin kanssa jakaa Pirates of the Caribbean. Syitä siihen en edes jaksa luetella. Onneksi sekin peli on nyt samaisen GameStop-liikkeen huolenaihe :D

Surkein PS3-peli, joka tällä hetkellä löytyy kokoelmastani, on ehkä Far Cry 2. Onhan se ihan mukava ja erilainen räiskintä, mutta se jokin siitä puuttuu. Se jokin, joka saa aina kaivamaan pelin kaapista ja laittamaan koneen sisään.

Tämän näkee helposti, kun katselen pelin sisäisiä tietoja; peliaikana näyttää olevan jopa niinkin suuri kuin 2 ja puoli tuntia!

Pidän tätä peliä vielä kuitenkin kokoelmassani, jos joskus löydänkin pelistä sen koukun, josta pitäisi ottaa kiinni.
 
Vastaus: Kokoelmasi huonoin PS3-peli? (Muista perustelut!)

Painan JAA-nappia kohdassa NFS:ProStreet. Tosin se on nyt kokoelmasta pois, mutta vienee kyllä kaikki huonous-palkinnot joka kategoriassa, vaikka ei olisi edes ehdolla. Aikaisempia NFS-pelejä olen pelannut ihan mielenkiinnolla, mutta tämän jyystäminen kyllä tappoi kaiken ilon pelaamisesta. Keskenhän se sitten jäikin. Erityismainintana erittäin ärsyttävät äänet ainakin niissä valikkokohdissa, jossa huudetaan sitä Ryan Cooperia niin, että välillä voin ihan pahoin.

Justiinsa nyt hyllystä varmaan vähiten pelatuin ja sikäli huonoin on Guitar Hero World Tour, kun enemmän on tullut kallistuttua tuonne Rock Bandin leiriin.
 
Vastaus: Kokoelmasi huonoin PS3-peli? (Muista perustelut!)

Surkein oli Stranglehold jonka sain myytyä onneksi pois. Nykyisistä se lienee tuo Club. Sinänsä siinäkään ei ole vikaa, mutta ei vain nappaa koko idea ja toteutus on vähän niin ja näin (pelattavuus etenkin). Muut ovatkin enemmän tai vähemmän hyviä pelejä mitä olen PS3:lle ostellut.
 
Vastaus: Kokoelmasi huonoin PS3-peli? (Muista perustelut!)

Eikö kukaan muu tunnusta omistavansa / omistaneensa Sonic The Hedgeshittiä? Siinä on aivan selkeesti plegen huonoin täyshintainen peli.
 
Vastaus: Kokoelmasi huonoin PS3-peli? (Muista perustelut!)

Vähän OT, mutta et kai tosissaan jättänyt KZ2:sta kesken vain sen "turret"-osion vuoksi? En ollut itsekään ko. osion fani (sama Dead Spacen vastaavan kanssa), mutta ei se nyt niin vaikea ollut (en siis ole mikään virtuoosi tuollaisten kanssa).

Ammut ekan (ehkä tokankin, en ihan muista) "aallon" ihan normaalista, ja säästät niitä homing missileja loppuosaan (=älä käytä niitä heti, koska saat ne ekat aika helposti muutenkin). Kyllä se menee, eikä edes tarvitse olla mikään täydellinen suoritus.

PS. Tämä threadin otsikko voisi olla enemmänkin "pahimmat pettymykset" tms. Eiköhän vieläkin huonompia pelejä kaikilta löydy kun KZ2, GTA4 (minkä itse mainitsin.. ;) ) ja Uncharted..

Ehkä kuitenkin huonoin kuvastaa paremmin tätä ketjua.. Ja ihme kyllä jos joku listaa lbp, unchartedin tai killzone 2:sen huonoimmaksi pelikseen. :eek: Ite en odottanut killzone 2.elta juuri mtn ja sen takia iskikin he**v**in kovaa! Jos nimen muuttaisi "pahimat pettymykset" nii eiköhän 90%: löydy viestistä Gta IV. :rolleyes:
 
Vastaus: Kokoelmasi huonoin PS3-peli? (Muista perustelut!)

Anteeksi selvä OT, mutta mitä ihmettä ihmiset GTA IV:ltä odottivat?

Itse odotin ihan nimeä aiemmin kantaneiden pelien kaltaista jatketta, sellaista sain ja sain siitä paljon hupia irti. (Tosin kai se on kiva itkeä pelistä joka nyt myi/myy aivan hirveästi ja jonka tuottaminen maksoi järkyttävän määrän rahaa .)
 
Vastaus: Kokoelmasi huonoin PS3-peli? (Muista perustelut!)

Anteeksi selvä OT, mutta mitä ihmettä ihmiset GTA IV:ltä odottivat?

Ota iisisti, ei tämä ole henkilökohtaista. Samaa voisin itse kysyä KZ2:n "tarinaan" tai Uncharted:in "toiminta vs seikkailuun" pettyneiltä tms. ;) KZ2 ja Uncharted mun suosikkipelejä.

Itse en sinänsä odottanut niin ihmeitä, mutta huomasin että olen kai jotenkin kasvanut pois tuollaisesta autopelin, action-pelin ja hiekkalaatikkopelin yhdistelmästä (mitä siis GTA on). Ei vain sytyttänyt niinkuin monella muulla. Se näissä pitäisi muistaa, että oli miten suosittu, myyty tai "hypetetty" peli hyvänsä, niin se ei iske kaikille.

Mutta jonain päivänä kokeilen uudestaan, aika vähän ehdin pelata. Mulla ei sinänsä ongelmia pelata vanhempia pelejä (nytkin Super Mario Galaxy kehissä).

Ei GTA4 missään nimessä ole mun "huonoin peli". Mulla ainakin hieman "keräilijän" vikaa, joten jostain Playsta tilattu halvalla vaikka mitä pelejä. Pelaillaan niitä sit kiikkustuolissa.
 
Vastaus: Kokoelmasi huonoin PS3-peli? (Muista perustelut!)

DEF JAM: ICON, anteeks mut mikä h.....n peli tää on? Luulin että kyseessä on joku mättöpeli kuten aikaisempi osa Fight For NY. Mut sit tää oliki joku ihmeen YO YO MotherF....R rytmiräppi heilumista, jossa ei oikeestaan pahemmin tappelemisen kanssa ollut mitään tekemistä ja ne ympäristöt jotka muka hajoili hienosti.... Juu ehkä pikkasen liioteltua, VPD:ssä kyseinen peli on jopa musiikkipeli kategoriaan laitettu? Siis en tajuu kuka tämänki on suunitellut. Ehdottomasti PS3 huonoin kokemani peli joka teki historiaa mun peliurallani, siinä mielessä että kun pelin aikoinaan ostin, tulin himaan, laitoin levyn koneeseen siinä about 20 min pelailin ja mietin että mikä tää nyt oikein on. Levy ulos ja takaisin pelikauppaan. Juu ei ollut mun juttu, peli meni siitä sitten vaihtoon ja Uncharted tilalle... Mietin jälkeenpäin että miks ihmeessä vielä siinä vaiheessa kun olin ostamassa peliä, valitsinkin Unchartedin tilalle DEF JAM: IConin? Noh, ihmiselle sattuu virheitä...
 
Vastaus: Kokoelmasi huonoin PS3-peli? (Muista perustelut!)

Sid Meier's Civilization: Revolution (ja mun pelikokoelma näkyy allekirjotuksen linkistä).

En pidä yhtään strategioista, lukuun ottamatta mahtavia Age of Empiresejä PC:llä. Mutta tollanen vuoropohjainen, typerällä huumorilla ja piirrosmaisella grafiikalla varustettu strategiapeli konsolilla... Taattua paskaa. Siinä sellaset perustelut. Koko peliin en ole ensikosketuksen jälkeen palannut ja velihän tämän ostikin.
 
Vastaus: Kokoelmasi huonoin PS3-peli? (Muista perustelut!)

Meikäläisen ääni kyllä menee seuraaville peleille

Beowulf
Huonot kontrollit, huono juoni, ruma ja buginen

PES 2008
Buginen kuin mikä

FEAR
Todella ruma ja tyhmä

Untold Legends : Dark Kingdom
Todella ärsyttävä kamera

Little Big Planet
"Tee oma kenttä" on konseptina ok, mutta kun ei kiinnosta ja lisäksi 99% käyttäjien luomista kentistä on totaalista sontaa

Eye of Judgement
Jaksoihan sitä sen 10 peliä pelata, sitten kävi tylsäksi
 
Vastaus: Kokoelmasi huonoin PS3-peli? (Muista perustelut!)

Colin McRae DiRT, ehdottomasti.

Mustana hetkenä alekorista poimittu, mutta kamalan ajotuntuman, suttuisen grafiikan ja kiikkerän ohjattavuuden yhdistelmä on sellaista mitä ei vaan kestä. Tämän johdosta odotan kauhun sekaisin tuntein mitä Codemasters saa aikaan F1 lisenssin kanssa, joka kaiketi hyödyntää samaa "moottoria" jolla tämä ja toinen heidän taidonnäytteensä Grid on tehty.
 
Vastaus: Kokoelmasi huonoin PS3-peli? (Muista perustelut!)

Taitaapi olla meikäläisen huonoin PS3-peli Timeshift. Pelaajalehden kylkiäisenä sen sain, joten ei sikäli osto kaduta. Ei vain ole napannut niin kamalasti, että loppuun asti olisin jaksanut pelata.

Hyllystä tosin löytyy myös korkkaamaton Lair, joka nyt arvosteluiden perusteella on kuulemma todella rupuinen peli. Pitäisi joku päivä kokeilla, mimmoinen teos se on...
 
Vastaus: Kokoelmasi huonoin PS3-peli? (Muista perustelut!)

Kyllä se on Noby noby boy. Ostin sen storesta 4-vuotiasta tytärtä varten, mutta peli on niin huono, etten halua pilata hänen varhaislapsuuttaan näyttämällä jotakin noin onnetonta tekelettä :)

Hyvänä kakkosena tulee Need for Speed: Underground ja GTA IV jaetulla sijalla, molemmat toistavat itseään ensimmäisen 10 minuutin jälkeen.
 
Vastaus: Kokoelmasi huonoin PS3-peli? (Muista perustelut!)

Eikö kukaan muu tunnusta omistavansa / omistaneensa Sonic The Hedgeshittiä? Siinä on aivan selkeesti plegen huonoin täyshintainen peli.
Minä voin tunnustaa omistavan tuon pelin.
Itse nautin tuosta pelistä niin kauan kun yksinpeliä riitti(Ainahan kaksinpeli voi piristää tämän jälkeen). Musiikki oli aika hyvä ja ainakin cutscenet meni hyvin mukiin. Juu, nuo latausajat olivat aika hanurista, mutta arvaapa mitä yleensä tein silloin? Kävin hakee lisää juomista jos kurkkua kuivas.:D (Tai vastaavaa)
Onneksi löysin tuon Järvenpään Prisman aleboxista...30 maksoi ja itse olin vielä HALUNNUT pelata tuon pelin läpi itse sen sijaan että vain pieniä pätkiä kaverilla ja Versusta.
Nythän olis aika saada vaihtoon tuo peli kun ei välttämättä tuota Ratchet & Clank: Quest For Bootya viitti, kun se on niin lyhyt jne.

Mutta jotta en lastaisi vain off-topicia, tässä huonoin pelini.
Huonoin pelini on varmaan toi Ratchet & Clank: Quest For Booty. Tiedän ja tajuan että se on vain minipeli, mutta se on vain ehkä rikollisen lyhyt. Puolet pelistä ilman aseita on kuin päivä ilman ruokaa. Suomenkielisyys plussaa JA se että sen sai 20 kaupasta....:D
 
Vastaus: Kokoelmasi huonoin PS3-peli? (Muista perustelut!)

LittleBigPlanet. 25 vuotiaana mulla taitaa olla 20 vuotta liikaa ikää, kun en jaksa liimailla tarroja puuhevosiin ymsp. Ja tätä nyt sitten hehkutetaan(tiin) pleikkari kolmosen parhaaksi peliksi.... FACEPALM
 
Ylös Bottom