Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Too Human taas raivostutti ehkä juuri hahmovalinnan osalta. Berserker kun tuntui olevan kaikilla kyseisen pelin foorumeillakin olevan inhokkihahmo. Eli siis "totu kuolemaan paljon" oli yleinen ohje kyseiseen hahmoon. Varsinkin kun hahmon kuolemalla ei ollut mitään merkitystä alkoi sen minuutin mittaisen kuolinanimaation katselu syömään miestä pahasti
Niin kauan kuin kukaan muu ei tunnusta pelanneensa Pimp My Rideä (ja sano muuta kuin minä), suljen korvani ja pidän vastaustani ketjun otsikon definitiivisenä totuutena ja ainoana oikeana vastauksena. ;9
Itse yritän tiukasti rajata pelit laatupeleihin, mutta ainahin niistäkin niin sanotuista laatupeleistä lötyy huonoja tekeleitä. Omistuksessa ollut ja huonouden takia myyntiin -yksilöt: Halo 3, Fallout 3 ja Fable 2. Heh, kaikki jatko-osia
Haha, tossapa oikeeestaan on just mun top-3 pelit On se vaan niin kummallista kuinka eri mieltä voi olla peleistä...
Edit: Nii ja se oma huonoin peli, pakko sanoo kyllä että uus prince of persia, saman toistamista alusta loppuun (tosin kesken tää kyllä jäi), ei napannu ei siis yhtään...