Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Dead Rising
Kokoelmani huonoin peli. Hirveää rippingiä VGA-kaapelilla, tylsät tappoanimaatiot (joihin kyllästyy about kolmannella kerralla), typerät välipahikset ja raivostuttavan pitkä & idioottimainen lopputaistelu. Erityismaininta ultrasurkealle tallennussysteemille ja naurettavalle tarinalle.
Haha, tossapa oikeeestaan on just mun top-3 pelit On se vaan niin kummallista kuinka eri mieltä voi olla peleistä...
Edit: Nii ja se oma huonoin peli, pakko sanoo kyllä että uus prince of persia, saman toistamista alusta loppuun (tosin kesken tää kyllä jäi), ei napannu ei siis yhtään...
Oikeasti huonoin peli mitä olen koskaan pelannut on Lost Videogame. Se on niin huono, että on pakko pyrkiä määrittelemään huonon käsite uudelleen. Kaikki pelissä on eläimellisen huonoa, varsinkin kun sarjasta pidän, vaikka se onkin vähän karannut lapasesta nelos- ja vitoskausilla.
Oma kauhein kokemus löytyy pelistä:
Halo 3
The Orange Box
Ostin tämän koska Metacriticissä oli niin korkeat pisteet. Pettymys oli suuri: käytännössä peli on kauneusleikattu HL1, ja on samaa jankuttavaa toimintaa tylsistymiseen asti. Yritin pelata väkisillä tätä loppuun, mutta EP2 alkaa olla jo niin tylsä että menee myyntiin kyllä.
Ensimmäinen kerta kun olen oikeasti eri mieltä Metacriticin kanssa.