Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Konsertit, keikat & festarit

Vastaus: Konsertit, keikat & festarit

^^
Tai sitten vain jollain ei ole rahaa mennä tälläisiin hienoihin tapahtumiin :rolleyes:
Mailmassa ei paljoa sellaisia asioita löydy jotka eivät olisi rahan/ajan haaskausta Myös pelaaminen kuuluu näihin.

En itse Tuskassa parhaimpana puolena pidä noita bändejä, vaan koko reissu on hieno kokemus! Harvemmin sitä lähtee kaveriporukan kanssa pitämään hauskaa Pääkaupunki seudulle, saatika sitten kuuntelemaan sitä mieli musiikkia. Hemmetin hyvää vaihtelua tähän omassa peliluolassa istumiseen ja NoLife elämän viettämiseen.
 
Vastaus: Konsertit, keikat & festarit

Viper7 sanoi:
Tuska Festareille sitten ensiviikolla, liput on jo aikoja sitten hommattu perjantaiksi. Nähtävästi parhaat bändit tuolloin siellä esiintymässä. Erityisesti nämä kiinnostavat: DragonForce, Immortal, Turisas, Katatonia ja ei tuo children of bodomkaan hullumpaa ole vaikka vähän liaan pop hetki takaperin vielä olikin.

Mä meen lauantaina, päätarkoituksena nähdä W.A.S.P. Onhan siellä toki muitakin hyviä bändejä, ja muutenkin koko viikonloppu menee varmasti Kaisaniemessä vaikkei itse festarialueella olisikaan. Tuskan aikaanhan miltei koko keskusta on yhtä festarialuetta =)
 
Vastaus: Konsertit, keikat & festarit

Vitsit ku Nummirokki oli mahtava!
Postailen sitte fiiliksiä vähä myöhemmin, nyt ei oikein kerkiä.
 
Vastaus: Konsertit, keikat & festarit

FindRb sanoi:
Vitsit ku Nummirokki oli mahtava!
Postailen sitte fiiliksiä vähä myöhemmin, nyt ei oikein kerkiä.
Jos satuit näkemään Scar Symmetryn, niin saisiko siitä vähän tarinaa?
 
Vastaus: Konsertit, keikat & festarit

Viper7 sanoi:
^^
Tai sitten vain jollain ei ole rahaa mennä tälläisiin hienoihin tapahtumiin :rolleyes:
Mailmassa ei paljoa sellaisia asioita löydy jotka eivät olisi rahan/ajan haaskausta Myös pelaaminen kuuluu näihin.

En itse Tuskassa parhaimpana puolena pidä noita bändejä, vaan koko reissu on hieno kokemus! Harvemmin sitä lähtee kaveriporukan kanssa pitämään hauskaa Pääkaupunki seudulle, saatika sitten kuuntelemaan sitä mieli musiikkia. Hemmetin hyvää vaihtelua tähän omassa peliluolassa istumiseen ja NoLife elämän viettämiseen.

Mä meen lauantaina, päätarkoituksena nähdä W.A.S.P. Onhan siellä toki muitakin hyviä bändejä, ja muutenkin koko viikonloppu menee varmasti Kaisaniemessä vaikkei itse festarialueella olisikaan. Tuskan aikaanhan miltei koko keskusta on yhtä festarialuetta =)
Kumpikaan ei mene katsomaan Isistä? *tsk, tsk* Parasta mitä Tuskassa on ollut... ikinä. Ei muuten tuo Tuskan tarjonta oikein uppoa.
 
Vastaus: Konsertit, keikat & festarit

Viper7 sanoi:
En itse Tuskassa parhaimpana puolena pidä noita bändejä, vaan koko reissu on hieno kokemus! Harvemmin sitä lähtee kaveriporukan kanssa pitämään hauskaa Pääkaupunki seudulle, saatika sitten kuuntelemaan sitä mieli musiikkia. Hemmetin hyvää vaihtelua tähän omassa peliluolassa istumiseen ja NoLife elämän viettämiseen.
Joo, ei festareille bändejä mennä katsomaan. Musiikki on vaan tekosyy pitää hauskaa isolla porukalla. RMJ:ssä olen nyt parina vuotena ollut ja kyllä sen tunnelman tekee se yleisö eikä esiintyjät. Leirintäalueella tutut, puolitut ja ihan vieraatkin ihmiset vetää karaokea yms. hauskaa keskenään. Tunnelma on tosi lepposa, enkä kertaakaan ole yhtään tappelua nähnyt. Perus baari-illankin aikana näkee melko poikkeuksetta vähintään pari nyrkki/painimatsia, viimeistään taksijonossa joku sankari alkaa aina riehumaan.

Ens viikolla sitten Ruissiin \o/
 
Vastaus: Konsertit, keikat & festarit

Josp sanoi:
Joo, ei festareille bändejä mennä katsomaan.
Jos noin musiikillisessa mielessä heikoilla festareilla kuin RMJ käy, niin ei ihme jos ei bändit kiinnosta. :p Henk. koht. en mene festareille ellei siellä löydy paria kolmea bändiä, joita haluaa kuunnella (+ joitain satunnaisia "olis-ihan-kiva-kuulla-livenä" ryhmiä), tai joku yksi mega-luokan fanitus-bändi (per päivä, jos itseä kiinnostavia bändejä on "tarpeeksi" vain yhtenä päivänä -> ostan vain yhden päivän lipun). Sitten kun bändit on kuunneltu, voi aloittaa juhlimisen kunnolla (toki bändejä odotellessakin voi jo aloitella :D ). Täällä päin festareille mennään kuitenkin joka tapauksessa juuri bändejä katsomaan, örveltäminen on toissijaista. Miksi maksaa itseään kipeäksi pelkästä ryyppyreissusta (niin hohdokas ryyppyreissu kuin onkin), kun samaa voi harjoittaa halvalla kotikaupungissaankin hyvällä kaveriporukalla puistossa ilman hirveitä matka-, lippu- & majoituskuluja?
 
Vastaus: Konsertit, keikat & festarit

Kojo sanoi:
Jos satuit näkemään Scar Symmetryn, niin saisiko siitä vähän tarinaa?
En nähny, kai...

Ja lyhyesti: Helvetin mahtavaa oli.
En jaksa ruvetakkaan kirjoittamaan tuon enempää.
 
Vastaus: Konsertit, keikat & festarit

Josp sanoi:
Joo, ei festareille bändejä mennä katsomaan. Musiikki on vaan tekosyy pitää hauskaa isolla porukalla. RMJ:ssä olen nyt parina vuotena ollut ja kyllä sen tunnelman tekee se yleisö eikä esiintyjät. Leirintäalueella tutut, puolitut ja ihan vieraatkin ihmiset vetää karaokea yms. hauskaa keskenään. Tunnelma on tosi lepposa, enkä kertaakaan ole yhtään tappelua nähnyt. Perus baari-illankin aikana näkee melko poikkeuksetta vähintään pari nyrkki/painimatsia, viimeistään taksijonossa joku sankari alkaa aina riehumaan.

Ens viikolla sitten Ruissiin \o/


En kyllä ole moista kuullut ikinä, siis en kyllä itse mene minnekkään festareille minkään porukan takia tosiaankaan. Tänä vuonna käyn yhdellä festarilla, yhden päivän ja yhden orkesterin takia. Kukin tyylillään. ja siis toki tuijjailen muitakin orkestereita, mutta yhden tietyn takia tulee lähdettyä.
 
Vastaus: Konsertit, keikat & festarit

Tuskaan huomisen tulijat, moikkaamaan saa tulla. Yksin pyörin oletettavasti koko päivän, joten seura voisi olla jossain vaiheessa päivää ihan hyvää. :) Kun bongaatte tällaisen pojan mustassa DragonForcen t-paidassa tai kylmempinä säinä mustassa takissa olkalaukun kera, niin tervehtimään saa tulla.
 
Vastaus: Konsertit, keikat & festarit

FamaZ sanoi:
Kumpikaan ei mene katsomaan Isistä? *tsk, tsk* Parasta mitä Tuskassa on ollut... ikinä. Ei muuten tuo Tuskan tarjonta oikein uppoa.

En ole bändiin vielä tähän mennessä ollenkaan tutustunut. Voisi kyllä vielä ennen Tuskaa sivistymielessä jonkun albumin kuunnella. Mitä suosittelet?
 
Vastaus: Konsertit, keikat & festarit

jakestyles sanoi:
En ole bändiin vielä tähän mennessä ollenkaan tutustunut. Voisi kyllä vielä ennen Tuskaa sivistymielessä jonkun albumin kuunnella. Mitä suosittelet?
Tulee vähän myöhässä Tuskaa ajatellen, mutta Panopticon on oma suosikki, uusin In the Absence of Truthkin on laatua. Eipä Isiksellä huonoja levyjä olekaan, eli kannattaa napata mukaansa ihan mikä tahansa levy sattuu silmään levykaupassa. Jos nyt kuitenkin parasta etsitään, niin Panopticon se on.
 
Vastaus: Konsertit, keikat & festarit

2 x QStock-lippuja löytyy, en taida itse sinne keretä, joten kohta voi olla lippua myynnissä :p
 
Vastaus: Konsertit, keikat & festarit

Tuskan jälkeen on ollut vähän hiljaisempaa, mutta eilen piti käydä kattomassa Tampereen Pakkahuoneella Amorphis (ja Hevein). Erittäin hyvä keikka oli, ja kaikki itseä lähellä olevat kappaleetkin sai kuulla, eli House of Sleep, The Smoke, Towards and Against ja Shaman. Settilista oli hyvä, ja kun vielä plektrankin sai, niin mikäs siinä oli ollessa.

Hevein oli aika erikoinen tapaus. Ihme taideheviä, joka silti oli ihan menevää. Ehkä joskus voisi jonkun levyn niiltäkin tarkastaa, ja kattella onko bändi mistään kotoisin. Lämppäriksi ihan ok.

Seuraavana on kalenterissa muutaman viikon päästä Apocalyptica Pakkahuoneella, jonka jälkeen on hiljaisempaa joulukuuhun asti. Sitten tuleekin yhdelle viikolle ainakin The Black Crusade ja Nightwish, Helloweenkin ehkä. Sonata Arctica ja Thunderstone olisivat vielä joulukuun lopussa, jota voisi harkita vakavasti.
 
Vastaus: Konsertit, keikat & festarit

Musen keikka Helsingin Jäähallilla keskiviikkona = parhautta.
 
Vastaus: Konsertit, keikat & festarit

Parin viikon päästä Tampere-Jazz Festival kutsuu. Lauantai 3. 11. Pakkahuoneen iltarientoihin olisi tarkoitus eksyä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Konsertit, keikat & festarit

Dir en grey, eli tuttavallisemmin diru, esiintyy Tavastialla 4-5.11. Oma nopeus ja rahat riittivät vain maanantain lippuun, mutta ihan hyvä näinkin. Nähkäämme siis mahdollisesti siellä :)
 
Vastaus: Konsertit, keikat & festarit

suokukko sanoi:
Nightwishin keikka Joensuun Areenalla joulukuussa:rolleyes:.
Pitkään oli Nightwishin Turun keikka loppuunmyynty, mutta ilmeisesti tuli saivat lisää lippuja myyntiin. Pakko oli heti pistää lippu tilaukseen. Joensuuta (ja nyt Turkua) lukuunottamatta kaikki Suomen keikat taitaa olla loppuunmyytyjä.
 
Ylös Bottom