Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

"Konsoli Promod" säännöt muuttuvat!

Vastaus: "Konsoli Promod" säännöt muuttuvat!

Säännöt on nyt valmiit (Tai ollu jo eilisestä saakka):
CB News

Nyt ei sitten muuta kuin keskittymään siihen Clanbase Cup:iin!
 
Vastaus: "Konsoli Promod" säännöt muuttuvat!

MIelellään, mutta sen käyttöä on TODELLA vaikea seurata..

Kyllä sen nyt huomaa jos ei voi liikkuu. Ja kuulee commseista >_>
Mut jos se on kielletty ni tuskin suomi peleis kukaan käyttäs, vai käyttäisitkö? No ni sitähän minäkin.
 
Vastaus: "Konsoli Promod" säännöt muuttuvat!

Kyllä sen nyt huomaa jos ei voi liikkuu. Ja kuulee commseista >_>
Mut jos se on kielletty ni tuskin suomi peleis kukaan käyttäs, vai käyttäisitkö? No ni sitähän minäkin.

Niin, ensinnäkin tätä on todella vaikea todistaa (materiaalisesti admineille) ja toiseks CB on kansainvälinen sivusto eikä vain suomalainen...:)
 
Vastaus: "Konsoli Promod" säännöt muuttuvat!

Niin, ensinnäkin tätä on todella vaikea todistaa (materiaalisesti admineille) ja toiseks CB on kansainvälinen sivusto eikä vain suomalainen...:)

Niin ihan tietona kaikille että kansainvälinen sivusto kyseessä. Pääasiassa EU sisäinen. US pelaajat voivat laddereihin liittyä mutta tuolloin koko matsin hostaa EU.

US pelaajille sitte regional laddut erikseen. JA noita regional ladduja voi saada ihan suomalaiset keskenään yms.

Ja tuosta stunista sen verran että on kyllä vaikea todistaa. Vähemmistö kuitenkin nauhottaa matsit. Ja hidasta liikettä ei kuvilla oikein todisteta. Ja mitä sitten ruudussa käy niin aika mahdoton todistaa sillä samanlainen vaikutus ruudussa myös flashillä kunhan "valo" menee pois. (Eli vähän "blur" efektiä. (Ja eikös se stuni myös flashaa pikkasen?)

Mutjoo.
 
Vastaus: "Konsoli Promod" säännöt muuttuvat!

Siis en oikein ymmärrä noita ase banneja. LMGt pois oli vielä ihan bueno sen porauksen takia. Ja mikä siinä stunissa vaivaa? Ei sekään mikään yyberi juttu ole. Miks ihmeessä tästä pitää yrittää tehdä samanlainen kun PC promod? Tuleeko seuraavaksi hiiri-pakko?
 
Vastaus: "Konsoli Promod" säännöt muuttuvat!

No jos Aru/Fedu sitä random-poraamista halutaan vähentää, niin ehkä kartan lisäämisen sijasta sen Bandolierin ja Deep Impactin voisi heittää jorpakkoon...? Nythän niiden avustamana voi tehdä taloista reikäjuustoa. dRun-matsissakin MP5:n luodit lävistivät Crashissa ensin jenkkikopterin molemmat sivut ja sitten vihun; ei tuntunut kovin realistiselta.

Normipanosmäärän luulisi riittävän yhteen SnD-rykäisyyn. En edes muista milloin minulta olisi viimeksi sdeessä kudit loppuneet, eikä siis Bandolier tosiaankaan kuulu vakiovarustukseen.

Mut joo, kaippa PC-puolelta noillekin perkeille hyvät perustelut löytyy.

P90 varmaan PC:llä bannittu hurjan lipaskoon takia (50 panosta, esim. MP5 vain 30 kutia). Tai sitten vain sen takia että se on perkeleen ruma. Tai sitten vain koska PC-pelaajan mieli on strange and unpredictable.
 
Vastaus: "Konsoli Promod" säännöt muuttuvat!

Siis en oikein ymmärrä noita ase banneja. LMGt pois oli vielä ihan bueno sen porauksen takia. Ja mikä siinä stunissa vaivaa? Ei sekään mikään yyberi juttu ole. Miks ihmeessä tästä pitää yrittää tehdä samanlainen kun PC promod? Tuleeko seuraavaksi hiiri-pakko?

Siis ei olla bannimassa stuneja.

Ainuut aseet jotka bannittu:
  • M21
  • Dragunov
  • Barrett .50cal
  • RPD
  • SAW
  • M60
  • P90

Oikeassa promod:ssa taitaa vielä olla scorpion bannittu.
 
Vastaus: "Konsoli Promod" säännöt muuttuvat!

No jos Aru/Fedu sitä random-poraamista halutaan vähentää, niin ehkä kartan lisäämisen sijasta sen Bandolierin ja Deep Impactin voisi heittää jorpakkoon...? Nythän niiden avustamana voi tehdä taloista reikäjuustoa. dRun-matsissakin MP5:n luodit lävistivät Crashissa ensin jenkkikopterin molemmat sivut ja sitten vihun; ei tuntunut kovin realistiselta.

Normipanosmäärän luulisi riittävän yhteen SnD-rykäisyyn. En edes muista milloin minulta olisi viimeksi sdeessä kudit loppuneet, eikä siis Bandolier tosiaankaan kuulu vakiovarustukseen.

Mut joo, kaippa PC-puolelta noillekin perkeille hyvät perustelut löytyy.

P90 varmaan PC:llä bannittu hurjan lipaskoon takia (50 panosta, esim. MP5 vain 30 kutia). Tai sitten vain sen takia että se on perkeleen ruma. Tai sitten vain koska PC-pelaajan mieli on strange and unpredictable.

Ollaan jo koitettu sääntöjä ilman mitään perkkejä. Ja se on melko vaikea vahtia että jengi ei käytä niitä perkkejä mitä "No-perks" asetus kuitenkin sallii.

Stoppari on sielä tuomassa realistiikkaa ehkä.Deeppari taas sielä varmaan ihan periaatteen vuoksi. Mutta ideana on se että KAIKKI olisi tasavertaisia. Ihan samanlailla voit itsekkin porata takaisinpäin. Itse ainakin jos minua seinän läpi ruvetaan poraileen (esim vacant) niin poraan samalla määrällä takaisin. Ja kyllä tuolla Bandolierillä on ihan ideansakkin. Itse olen sattunut tilanteeseen jossa olen joutunut mennä etsimään niitä kamujen aseita saadakseni lisää panoksia/uuden aseen.
 
Vastaus: "Konsoli Promod" säännöt muuttuvat!

Ollaan jo koitettu sääntöjä ilman mitään perkkejä. Ja se on melko vaikea vahtia että jengi ei käytä niitä perkkejä mitä "No-perks" asetus kuitenkin sallii.

Stoppari on sielä tuomassa realistiikkaa ehkä.Deeppari taas sielä varmaan ihan periaatteen vuoksi. Mutta ideana on se että KAIKKI olisi tasavertaisia. Ihan samanlailla voit itsekkin porata takaisinpäin. Itse ainakin jos minua seinän läpi ruvetaan poraileen (esim vacant) niin poraan samalla määrällä takaisin. Ja kyllä tuolla Bandolierillä on ihan ideansakkin. Itse olen sattunut tilanteeseen jossa olen joutunut mennä etsimään niitä kamujen aseita saadakseni lisää panoksia/uuden aseen.

Niin Berduhan varmaan haki että ykkösperkin vaihto olisi yksi vaihtoehto eikä no perks. Itse olen ihan tyytyväinen ainakin tohon bandolieriin ja toistaiseksi voisi mennä näin ja jos ilmenee taas jotain parannettavaa niin vaihdetaan sitä.
 
Vastaus: "Konsoli Promod" säännöt muuttuvat!

Niin Berduhan varmaan haki että ykkösperkin vaihto olisi yksi vaihtoehto eikä no perks. Itse olen ihan tyytyväinen ainakin tohon bandolieriin ja toistaiseksi voisi mennä näin ja jos ilmenee taas jotain parannettavaa niin vaihdetaan sitä.

No jos nyt bando poistettaisiin, niin kyllähän se poraaminen loppuisi ihan täysin. Jos ootte sattunu ilman bandoa pelaileen, niin ei siinä porailla himpun vertaan Meinaan se on vaan 3 lipasta. Ja siinä kyllä ollaan aika tyhjillä 2-4 tyypin jälkeen. Varsinkin jos vastus on vähänkin vaikeempi niin siinä tulee paljon ammuttua huti/vaan väärään paikaan :D
 
Vastaus: "Konsoli Promod" säännöt muuttuvat!

Oon samaa mieltä edelleen että mikä tahansa on hyvä, kuhan se vähentää poraamista...
 
Vastaus: "Konsoli Promod" säännöt muuttuvat!

Ykkösperkki bomb squadiksi,hardcore päälle ja deeppari antaa olla?
 
Vastaus: "Konsoli Promod" säännöt muuttuvat!

Niin, ensinnäkin tätä on todella vaikea todistaa (materiaalisesti admineille) ja toiseks CB on kansainvälinen sivusto eikä vain suomalainen...:)

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, siis konsoli promode, nyt ymmärsin.

Mut jos se on bänätty harvempi käyttää. Ja jos on jotai refui spekkaa ni kyl saa niil aika hyvi kitkettyy.
 
Vastaus: "Konsoli Promod" säännöt muuttuvat!

"Deep Impact mukana periaatteen vuoksi. Mutta ideana on se että KAIKKI olisi tasavertaisia."? Minkä periaatteen? Ja ovathan perkit tasavertaisia kaikille riippumatta siitä mikä mihinkin slottiin on määrätty.

"Ja se on melko vaikea vahtia että jengi ei käytä niitä perkkejä mitä "No-perks" asetus kuitenkin sallii." Niin, kuten Fedu totesi, en tarkoittanut No-perksiä, mutta yhtä helppohan sen käyttöä on vahtia kuin nykyisessäkin tilanteessa?

Bandon ja Diipparin poistaminen vähentäisi nimenomaan tuota rasittavaa poraamista. Pitäisi vähän laskea panoksia sen sijaan että räimii jokapuolelle ihan fiilispohjalta. Bomb Squad ykkösperkkiin? Eavesdrop kolmoseen?
 
Vastaus: "Konsoli Promod" säännöt muuttuvat!

Joo mut eikös toi Eavesdrop perkki oo sellanen että kuule vihollisten puheet?
 
Vastaus: "Konsoli Promod" säännöt muuttuvat!

Joo mut eikös toi Eavesdrop perkki oo sellanen että kuule vihollisten puheet?
Kyllä, mut vaan lähellä olevien. Tää vois muuten olla hyvinkin hauska vaihtoehto. Hiippailee kaverin selän taakse ja kysyy: Onks Viljoo näkyny? Ja sitte kuula kalloon. :) Olen Berdun kanssa samoilla linjoilla näistä säännöistä. Miks turhaa tehdä niistä joku PC-klooni, kun vähän järkeä käyttämällä vois saada erittäin toimivat ja tuoreet säännöt PS3 versioon.
 
Vastaus: "Konsoli Promod" säännöt muuttuvat!

Pelkkä Bando -> Bomb squadiin tai ei mitään ykköseen rajoittais poraamisen.
 
Vastaus: "Konsoli Promod" säännöt muuttuvat!

Toi olis hyvä idea. Eli ensin joku ase + nuubituubi, ykkösperkki menee pois käytöstä, ja sitten valitseen haluamansa aseen no attachmentilla, eikä ykköseen valitse mitään.
 
Vastaus: "Konsoli Promod" säännöt muuttuvat!

Toi olis hyvä idea. Eli ensin joku ase + nuubituubi, ykkösperkki menee pois käytöstä, ja sitten valitseen haluamansa aseen no attachmentilla, eikä ykköseen valitse mitään.

Toihan kuulostaa oikeen hyvältä.

Oma ehdotus olis-->no perk / stoppari / viren ja kartta näkyviin...
 
Ylös Bottom