Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

"Konsoli Promod" säännöt muuttuvat!

Vastaus: "Konsoli Promod" säännöt muuttuvat!

Palataan Bando deeppari, ei siinä liikaa ollut porausta.

Vois sitä kuitenkin rajottaa kun vielä löytyy klaaneja jotka ei osaa vältää kuolemista porauksen kautta. JA tuo on se suurin syy miksi poraamista haluttiin rajottaa. Mutta kun vaihdettiin bandolier bomb squadiin niin ProMod meni samalla jorpakkoon.

D-visionista joku oli hyvä kun pelattiin uusilla perkseillä niin samantien valitti ku tulee liikaa mieleen Decerto säännöt. :D Ja onhan se totta, tällä hetkellä taitaa olla vaan kolmas perkki mikä erottaa Decerton tosta "ProMod:sta". (ja kait attachmentit..kö?)

En tässä ite valita mistään. Mutta nuo ProMod fanit ketkä on tullut esim CB ihan vaan koska me tarjottiin ProMod sääntöjä on nyt lähtemässä koska "säännöt ei ole enää ProMod".

Klaanit kuten:

Tek9 ja D-vision, ja nuo kun tuosta lähtee niin aktiivisuus tippuu nollaan.

Joten kyllä jotain on tehtävä asialle. Iron Lungs nyt vaikuttaa parhaalta vaihtoehdolta.
 
Vastaus: "Konsoli Promod" säännöt muuttuvat!

Siis rupeatko sä sääntöjä muuttelemaan sen takia, että pari jengiä lähtee CB-ladderista pois? :confused: Eikös olis paljon järkevämpää kuunnella noiden privojen pelaajia (eli pääasiassa meitä suomalaisia jotka on tänne kommentoinu), siellä kuitenkin tän moden suurin aktiivisuus on.
 
Vastaus: "Konsoli Promod" säännöt muuttuvat!

Siis rupeatko sä sääntöjä muuttelemaan sen takia, että pari jengiä lähtee CB-ladderista pois? :confused: Eikös olis paljon järkevämpää kuunnella noiden privojen pelaajia (eli pääasiassa meitä suomalaisia jotka on tänne kommentoinu), siellä kuitenkin tän moden suurin aktiivisuus on.

Tottakai siinä vaiheessa rupeen kuuntelemaan ku tulee kommenttia kuten:

"You offered us ProMod fans a promod ladders, and we joined just and only becouse of that. But becouse it's no longer a promod ladder we leave."

Ja tuon sanoi 2 aktiivisinta klaania koko ladderissa. Kysessä on myös noi ladderit eikä pelkästään privapelit.

Pitää Fedurren kanssa muutenki jutella tästä asiasta tarkemmin. Mutta tällä hetkellä koska on bomb squad käytössä niin se ProMod niissä säännöissä on kadonnut. :(

EDIT: Ja kuuntelemisella tarkoitan vain että kuuntelen. En sitä että menen muuttamaan koska he niin sanovat. Tässä tapauksessa vaan satun olemaan samaa mieltä, että nuo säännöt ei tällä hetkellä ole sitä ProModea joka alunperin oli tähtäimessä. Lähellä toki mutta viilauksen tarpeessa.
 
Vastaus: "Konsoli Promod" säännöt muuttuvat!

Nii, no ei tuoi oo pc pro modee kyl kai nähnykkää.
Mut tietyst clan base voi tehdä konsoleille niin tarkkaan pc promodesta kopioidut säännöt kuin konsolilla voi ja me pelataan privaa fedurren promodella.

Ja noi Tek-9 tyyppit on kyl vähän liian ylpeetä porukkaa jos multa kysyy, ainakin se Soclon luulee et kaikki pitää mennä just ja tasan sen pillin mukaan.
 
Vastaus: "Konsoli Promod" säännöt muuttuvat!

Mun mielestä perkit oli jo hyvin eli siis Bando, Stoppari, Diippari mut jos toi bando aiheuttaa liiallista sprayausta ni sit olis mun mielest vaa hyvä disablee perk #1 kokonaa eli sillai että aluks ottais esim. M16 ja laittais siihe noobtuben(sillo menee perk #1 disabled) ja sit laittaa sallitun promod aseen ni silloinhan perk #1 jää disabled ni sillo ei tarvis säätää minkää turhan bomb squadin tai minkää muunkaa ykkös perkin kanssa. tää on vaa mun mielipide ja mun mielestä lopullisten muutosten pitäs sit mennä Fedun kautta ku sehän täs niinku on THE MAN :cool: peace...
 
Vastaus: "Konsoli Promod" säännöt muuttuvat!

Mun mielestä perkit oli jo hyvin eli siis Bando, Stoppari, Diippari mut jos toi bando aiheuttaa liiallista sprayausta ni sit olis mun mielest vaa hyvä disablee perk #1 kokonaa eli sillai että aluks ottais esim. M16 ja laittais siihe noobtuben(sillo menee perk #1 disabled) ja sit laittaa sallitun promod aseen ni silloinhan perk #1 jää disabled ni sillo ei tarvis säätää minkää turhan bomb squadin tai minkää muunkaa ykkös perkin kanssa. tää on vaa mun mielipide ja mun mielestä lopullisten muutosten pitäs sit mennä Fedun kautta ku sehän täs niinku on THE MAN :cool: peace...
Oon ehdottanu tota jo kerran mutta tais olla liian vaikee joillekki..
 
Vastaus: "Konsoli Promod" säännöt muuttuvat!

Kyl bomb squad on selkeesti parempi ku disabled :rolleyes:

Ei sillä oo mitään väliä onko se Bomb squad vai kokonaan disabled. Bomb squadista ei mitään hyötyä kuitenkaan.

Mielipiteen toistoa:

Bandolier olisi siinä mielessä kuitenkin hyvä, kun ei ole mitään mahdollisuutta voittaa ilman bandoa joku 1v6 tilanne ellei nosta panoksia maasta/uuden aseen.

Sit kanssa se että omasta mielestäni ja varmaan monen muunkin mielestä,1v1 taistelut ei koskaan saisi päättyä pelkän puukon varaan. Nyt bomb squadin takia tätä tulee tapahtumaan. Puukkoakaan kun ei voi bänniä kun se on paljon refleksistä kiinni.

Kyllä omasta mielestä olisi hyvä kokeilla tuota bandolier, stopping power ja iron lungs, joskus vaikka privassa. Snipat ainoastaan saa pienen edun, mutta tässä myös snipojen tärkeys nousee. Tämä myös toisi erilaisen taktikoinnin peliin kun nyt niitä snipoja oikeesti kannattaa varoa. Myös snipojen haastaminen (kaukaa) ei ole niin kannattavaa.

Bandolier ei mielestäni toisi spreijaamista lisää ollenkaan. Se vaan antaa tarpeeksi panoksia tilanteisiin jolloin ei ole mahdollisuutta hakea lisää panoksia tai tilanteisiin jolloin olisi jo ampunut kaikki panoksensa ilman bandolieria.

Bandolier oli huono yhdistelmä deep impactin kanssa, koska tuolloin porukka ampui liikaa randomisti seinien läpi. Jos vaihetaan deep impact pois, niin poraaminen esim vacantin seinistä on miltei mahdotonta. Muistaakseni ilman deep impactiä tyyppiin tarvii ampua 1:n kokonaisen lippaan tappaaksesi kivi/pelti-seinän läpi. Kapeamissa seinissä ehkä hieman "realistisemmin".

Nykyään porukoilla kuitenki hyvät kuulokkeet ja niiden avulla poraaminen on älyttömän helppoa. Ja koska on Deep Impact niin siinä ei paljoa anneta mahdollisuutta vastapelaajalle reakoida poraamiseen. Hän on kuollut siinä vaiheessa kun päästi sen askeleen äänen mun kuulokkeisiin.

Ilman deep impactiä saadaan myös taktikointia peliin enemmän. Esim, koska et voi "helposti" tappaa tyyppiä seinien läpi ampumalla. Joudut tyytä "pelottelemiseen" jolloin toinen tiimikaveri huomaa tämän "porausta saavan" tyypin liikkuvan. Eikä siis vaan sillai et poraajat tappaa kaikki vacantin hallissa olevat vain koska niillä oli hyvät kuulokkeet :/

En sit tiiä, en oo tosian pitkää aikaan pelaillu ilman deepparia niin en nyt tarkalleen muista mitä se on. Enkä sano että säännöt tulee tosta muuttumaan mihinkään. Toistan vaan omaa mielipidettäni koska itse näen vain asian noin. Fedurren päätettävissähän tuo on ja ei sitä mieltään tule muuttamaan.

Miks mul aina tulee hirvee hinku kirjotella näistä asioista. Pitää oikeesti rupee rajottaa tätä foorumi pälinää ku vois hyvin olla vaan pelailemassa :)
 
Vastaus: "Konsoli Promod" säännöt muuttuvat!

Mun mielestä iron lungs on niiiin naurettava perkki kun voi olla >:D
 
Vastaus: "Konsoli Promod" säännöt muuttuvat!

Nopealla lukemisella en oikein tykkää aserajoituksista, ja olen sitä mieltä, että ne ensimmäiset säännöt oli just parhaat. Siis nämä, millä pelattiinkin jo turnee.
 
Vastaus: "Konsoli Promod" säännöt muuttuvat!

Mun mielestä iron lungs on niiiin naurettava perkki kun voi olla >:D
Eikös tuo silti olis promodiin ihan sopiva jos ei sen perkin tilalle mitään muuta haluu.
Säännöillähän havitellaan just PCpromodia jossa sniperin scope ei heilu ollenkaan niin mitä pahaa siinä on jos konsolilla voi pidättää hengitystä kauan ?
(ymmärrän silti varmaan pointtis, jos meinaat että ei sillä scopella yleensä montaa sekunttia katella samaan paikkaan, mutta alkusnipuissa kuitenkin apu varmaan huomattava)

Mutta kuitenkin näin yleisesti noi nykyset säännöt on just hyvät imo. jos jotain muutoksia niin se bando takas, en ainakaan itte oo kettuuntunu kertaakaan siitä että joku ampuu seinän läpi ja tosi harvoin niin käy. Pitää vaa ampuu takas ku näkee punasta :]
Mutta bomb squadillakin kyllä kelpaa pelailla ihan hyvin. Onkohan yhesti itellä loppunu kudit kokonaan.

Ja tuo flashin bänni vaikuttas jo ainakin 'tun typerältä (vaikken sitä käytä)... ei sitä voi edes verrata stuniin koska kun heität fläshin vaikka taloon sisään et heti tiedä onko siellä vihu tai onko se fläshätty kun ei tuu hitmarkeria.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: "Konsoli Promod" säännöt muuttuvat!

Aaaaa, no nyt tajuun miks sniput on rajotettu, jos ei tarvii pitää happee ja pcllä ja lisäks on niin tarkat hiiret käytös. tulee sniputtaminen sen verta helpommaks jo et pitääki rajottaa.
 
Vastaus: "Konsoli Promod" säännöt muuttuvat!

Aaaaa, no nyt tajuun miks sniput on rajotettu, jos ei tarvii pitää happee ja pcllä ja lisäks on niin tarkat hiiret käytös. tulee sniputtaminen sen verta helpommaks jo et pitääki rajottaa.

Näin juuri!

Ite tuon bomb squadin takia oon monta kertaa päätynyt tilanteeseen jolloin panokset on loppunut. Vaikka en ole poraillut, mutta vihu vaan päässyt panoksia pakoon ja ne loppuu todella nopeaan.

Varsinkin jos vihut on samantasosia pelaajia niin niitä panoksia menee kyllä hukkaan. Ja varsinkin jos sattuu putki päälle ja repii yksin kaikki tapot. Kyllä siinä panokset on loppumaisillaan jo 3:n tyypin kohdalla.

Ja tosiaan limputtaja, jos iron lungs olisi kolmantena perkkinä niin sniput rajotettaisiin samalla 1 per team.
 
Vastaus: "Konsoli Promod" säännöt muuttuvat!

Mul ei oo ikinä loppunu kudit, vaikka porailen yhen lippaan ja säästän kaksi "tositoimiin", ei edes publilla jossa jugga vilkkuu.

Mut toi CB on aika kuollu 5 pelii 30 päivän aikana.
Yhen kaverinkaa mietittiin jos laitettas promod tiimi sinne mut ei se oikee houkuttele kuolleelle/hengitys koneessa olevalle ladderille lähtee :(
 
Vastaus: "Konsoli Promod" säännöt muuttuvat!

Mul ei oo ikinä loppunu kudit, vaikka porailen yhen lippaan ja säästän kaksi "tositoimiin", ei edes publilla jossa jugga vilkkuu.

Mut toi CB on aika kuollu 5 pelii 30 päivän aikana.
Yhen kaverinkaa mietittiin jos laitettas promod tiimi sinne mut ei se oikee houkuttele kuolleelle/hengitys koneessa olevalle ladderille lähtee :(

Onhan se hauskempaa liittyä ladduun jossa pelataan matseja...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: "Konsoli Promod" säännöt muuttuvat!

Mul ei oo ikinä loppunu kudit, vaikka porailen yhen lippaan ja säästän kaksi "tositoimiin", ei edes publilla jossa jugga vilkkuu.

Mut toi CB on aika kuollu 5 pelii 30 päivän aikana.
Yhen kaverinkaa mietittiin jos laitettas promod tiimi sinne mut ei se oikee houkuttele kuolleelle/hengitys koneessa olevalle ladderille lähtee :(

Tuo olisi kyllä CB:ssä aktiivisuus korkeempi jos sielä olisi enempi hieman aktiivimpaa porukkaa. Kaikki tuntuu sielä vaan odottavan että se ainut aktiivinen klaani koko ladduissa haastaa porukkaa.

Nyt kun tosta luovutan adminin paikan niin keskityn enemmän pelkkään pelaamiseen yms. Joten CB laddujen aktiivisuus vähintään noiden klaanien kesken TULEE kasvamaan.

Sinne vaan oikeesti tarvii porukkaa jotka tykkää säännöistä ja on aktiivisia pelaajia. :)
 
Vastaus: "Konsoli Promod" säännöt muuttuvat!

IMO ne ekat säännöt, kartta pois, bando stoppari deeppari, oli parhaat!
 
Vastaus: "Konsoli Promod" säännöt muuttuvat!

IMO ne ekat säännöt, kartta pois, bando stoppari deeppari, oli parhaat!

Se oli pahinta spreijausta käytännössä. Kartta pois ja Bomb Squad voisi olla paljon toimivampi, mutta tuskin muutetaan ellei tämä saa suurta kannatusta sivuilla, suomiliigat ovat asia erikseen.

Nimi on sitten muutettu ConsoleMode, koska ProMod sekoitettiin koko ajan PC:hen ja ei tää PS3 versio ollut modaus vaan sääntöjoukko. Eli muistakaa ConsoleMode. :)
 
Ylös Bottom