Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Konsolien ohjaimet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja DeepBlue
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Re: Re: Re: Hmmm...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan E-Razor

Itseasiassa pelaan Dual Shockilla aika useinkin, kun tekee mieli pelata Tekkeniä pikkuveljen Pleikalla... Oli kyllä niin hubaa kun THPS Kolmosessa hyppäsin grindiputken kohdalle nii päätin grindata ja siirsin peukaloni nopeasti äxästä kolmiolle nii ei helkkari; peukku sijoiltaan... Kun on pelannut tarpeeksi pitkään niin keskisormi ja nimetön(eli sormet jota DS ei tue yhtään) rupevat nykimään ja kerran värttinäluu meni sijoiltaan ku pelas Ape Escapea niillä v*tun huonosti paikoitetuilla analsloggitateilla... Minua pirutti suuresti kun Sony ei vaivautunut tekemään uutta ohjainta PlegeKakkoselle...

Se on kyllä harmi jos et osaa pelata DS:llä... Mielestäni Ape Escapen ohjaus oli vallan nerokkaasti toteutettu ja kyllä ne tatit on helvetin hyvin sijoitettu jos vertaa vaikka N64:n ohjaimeen. En pidä isoista ohjaimista enkä varsinkaan kolmisakaraisista, joista tatti kuluu viikossa kelvottomaan kuntoon:) Mutta eiköhän se oo tottumuskysymys niinku täällä tyypit sano jo!

Kyllä mun mielestä paras ohjain on DualShock 1, se passaa ihanasti mun suuriin kouriin:) Täytyy vähän moittia DualShock 2:n analoginappuloita, PES:siä pelatessa piti painaa lujaa että veto lähti...:p

Peliohjaimista.....

Mitäs mieltä ootte noitten konsolleiden ohjaimista.
Ite oon nykyään ps2:n iloinen omistaja, mutta omistan myös N64:n ja olen vakaasti sitä mieltä, että N64:n ohjain on ilman muuta paras ohjain, mitä on missään näkynyt (toimii eteenkin räiskintä peleissä).......

tästä on mielestäni keskusteltu täällä jo aikaisemmin... eli lukko tähän ja linkki siihen vanhaan keskusteluun...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Wombut
tästä on mielestäni keskusteltu täällä jo aikaisemmin... eli lukko tähän ja linkki siihen vanhaan keskusteluun...

Käyhän se näinkin eli ketjuja yhdistelemällä. Haku-toiminnon käyttäminen olisi tässä tapauksessa toki ollut suositeltavaa.

Paras ohjain?

Mikä on teidän mielestä paras ohjain? Xbox, GC vai PS2? Minun mielestä se on Xbox. GC:n ohjain on ihan hyvä, mutta vähän liian lelumainen. PS2:n ohjain on myös ihan hyvä. Xboxin ohjain on iso, (joka on mielestäni hyvä juttu) mutta se ei haittaa. En tajua, miksi jotkut sanovat, että ne musta ja valkoinen-nappulat on muka liian korkealla. Noh, mitäs mieltä te olette?

Re: Paras ohjain?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan olli.aalto
En tajua, miksi jotkut sanovat, että ne musta ja valkoinen-nappulat on muka liian korkealla. Noh, mitäs mieltä te olette?
Noh mulle ainakin liian väärässä paikassa...onneksi niitä ei tarvitse käyttää monessakaan pelissä...(itelläni on shrek)...;)
Muuten kyllä sopiva kolpakko käteen...:)

Molemmat PS2 ja GC kapulat ovat mielestäni todella hyviä, XBoxista kummemmin en tykännyt (ehkä johtuu että sillä on tullut pelattua vähiten)...

Oon aika kaikkiruokainen, mutta pidin paljon siitä Sega Megadriven ohjaimesta, missä oli A, B ja C napit. Kuin tehty NBA Jam Tournament Editioniin:). Kun nämä olkanäppäimet tuli en osannut niitä aluksi ollenkaan, mutta nyt pidän ehkä eniten DS2:sta, mutta N64-ohjain on myös hyvä.

Ps2 ohjain on kiva

Oma suosikkini on Dual shock2. Se on kyllä totta, että kun on pelannut jonkun aikaa ja kädet alkaa hikoilemaan niin tatit ei pysy kovin hyvin peukuissa. Mutta se on pikkujuttu, koska ohjain on muuten hyvin tehty, sopii mulle mainiosti.
Dreamcastin ohjain oli jotenkin vaikee, ei tiennyt minne sormet laittais kun ne "pidikkeet" oli jotenkin pienet.

Ylös Bottom